The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Az - Werder Bremen
#31
WAT EEN GOAL!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
wow Big Grin


AFFLUITEN!!!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#33
En hij raakte echt geen bal goed hiervoor :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Sad
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#35
Sjonge jonge, wel heel makkelijk dit.

VErdediging staat niet heel best.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Kon die Klose geen andere wedstrijd uitkiezen om weer eens te scoren.. Icon_evil
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#37
Precies dezelfde verdedigende fout als bij de 1-0. :roll:
Reply
#38
En een afgekeurde AZgoal terwijl er niks aan de hand was. #-o
Reply
#39
Peter Wrote:En een afgekeurde AZgoal terwijl er niks aan de hand was. #-o

hands
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#40
Donk laat wederom zien het niveau niet aan te kunnen. Groot talent, maar nu nog echt niet goed genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
gadver wat is die Wieze een smerige kutmof zeg

en 3-1

DAMMED!!!

donk waar ben je mee bezig Sad
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#42
Ad Wim Wrote:Donk laat wederom zien het niveau niet aan te kunnen. Groot talent, maar nu nog echt niet goed genoeg.


:roll:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#43
Toch uiteindelijk een pak slaag. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#44
en dan van gal die weer zo nodig van peperstraten moet afzeiken. :roll: terwijl hij zeer zinnige vragen stelde.

az is zeer professioneel van de mat gespeeld. eigenlijk geen kans gehad. zelfs dat doelpunt was geen kans, hoewel zeer mooi. zo naief om te wijzen op de cornerverhouding en het balbezitpercentage. werder beheerst dit spelletje tot in de perfectie en az tuint er met open ogen in. zeer onprofessioneel.

het verschil was niet zo groot zei louis. dat was het wel. alle gaols waren prachtig, vooral die voorzet op maat van diego op klose die uit de rug van donk wegloopt. wat een klasse!

prachtig team dat bremen! een finale werder-sevilla zou mooi en terecht zijn.
Reply
#45
FC Petr Wrote:
Ad Wim Wrote:Donk laat wederom zien het niveau niet aan te kunnen. Groot talent, maar nu nog echt niet goed genoeg.


:roll:

Bij AZ- Werder liep je Donk nog de hemel in te prijzen inderdaad.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#46
Ik sluit me aan bij waf!

v Gaal: blabla, maar dat begrijpt een simpel verslaggevertje en jij niet blabla #-o

AZ mocht tot iets over de middenlijn voetballen van Werder, maar daarna stond het tactisch erg goed bij die Duisters.
Ik gaf AZ vooraf wel een kans, maar het is meer dan terecht dat ze er uit liggen, hoe spijtig ook.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Mooiste zin van van Gaal was zijn openingszin: 'Het scoreverloop was niet in ons voordeel'. Volgens mij bedoelde hij dat nog serieus ook. Bij het 'tweede' doelpunt van AZ werd de linkerarm van de keeper, al dan niet bewust, vastgehouden door een AZ-aanvaller, terecht afgekeurd dus.
May The Schwartz Be With You
Reply
#48
Wat speelt die Diego toch fantastisch voetbal, misschien iets voor het toekomstig topteam van Scheringa? :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#49
FC Petr Wrote:
Ad Wim Wrote:Donk laat wederom zien het niveau niet aan te kunnen. Groot talent, maar nu nog echt niet goed genoeg.

:roll:
Ik zie hem niet elke week voetballen, maar de keren dat ik hem heb zien voetballen, tegen Ajax bijvoorbeeld, vond ik hem vooral positioneel heel matig. Aan de bal is het wel leuk, maar hij is gewoon (nog) echt geen goede mandekker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
waf Wrote:en dan van gal die weer zo nodig van peperstraten moet afzeiken. :roll: terwijl hij zeer zinnige vragen stelde.

az is zeer professioneel van de mat gespeeld. eigenlijk geen kans gehad. zelfs dat doelpunt was geen kans, hoewel zeer mooi. zo naief om te wijzen op de cornerverhouding en het balbezitpercentage. werder beheerst dit spelletje tot in de perfectie en az tuint er met open ogen in. zeer onprofessioneel.

het verschil was niet zo groot zei louis. dat was het wel. alle gaols waren prachtig, vooral die voorzet op maat van diego op klose die uit de rug van donk wegloopt. wat een klasse!

prachtig team dat bremen! een finale werder-sevilla zou mooi en terecht zijn.
Ben ik het helemaal mee eens.
AZ heeft niet best gespeeld, maar ze hebben ook wel van echt een goed team verloren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:en dan van gal die weer zo nodig van peperstraten moet afzeiken. :roll: terwijl hij zeer zinnige vragen stelde.

az is zeer professioneel van de mat gespeeld. eigenlijk geen kans gehad. zelfs dat doelpunt was geen kans, hoewel zeer mooi. zo naief om te wijzen op de cornerverhouding en het balbezitpercentage. werder beheerst dit spelletje tot in de perfectie en az tuint er met open ogen in. zeer onprofessioneel.

het verschil was niet zo groot zei louis. dat was het wel. alle gaols waren prachtig, vooral die voorzet op maat van diego op klose die uit de rug van donk wegloopt. wat een klasse!

prachtig team dat bremen! een finale werder-sevilla zou mooi en terecht zijn.
Ben ik het helemaal mee eens.
AZ heeft niet best gespeeld, maar ze hebben ook wel van echt een goed team verloren.

Dat zeg jij ook alleen maar, omdat ook Ajax door Bremen gewipt is :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
Berend Botje Wrote:Mooiste zin van van Gaal was zijn openingszin: 'Het scoreverloop was niet in ons voordeel'. Volgens mij bedoelde hij dat nog serieus ook. Bij het 'tweede' doelpunt van AZ werd de linkerarm van de keeper, al dan niet bewust, vastgehouden door een AZ-aanvaller, terecht afgekeurd dus.

Vanochtend zeiden ze op het sportjournaal dat het alsnog hands was. De enige 'overtreding' die wij gisteren konden beredeneren was dat Jaliens die verdediger van Bremen (Nr. 3) tegen de keeper aan duwde, waardoor die niet bij de bal kon.... :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#53
Gerben Zonderland Wrote:
Berend Botje Wrote:Mooiste zin van van Gaal was zijn openingszin: 'Het scoreverloop was niet in ons voordeel'. Volgens mij bedoelde hij dat nog serieus ook. Bij het 'tweede' doelpunt van AZ werd de linkerarm van de keeper, al dan niet bewust, vastgehouden door een AZ-aanvaller, terecht afgekeurd dus.

Vanochtend zeiden ze op het sportjournaal dat het alsnog hands was. De enige 'overtreding' die wij gisteren konden beredeneren was dat Jaliens die verdediger van Bremen (Nr. 3) tegen de keeper aan duwde, waardoor die niet bij de bal kon.... :|

Alsnog? Was het eerst iets anders, en hebben ze er later maar hands van gemaakt? Heeft de scheidsrechter ergens verklaard wat voor overtreding hij gezien heeft? In de diverse herhalingen heb ik geen hands gezien, wel dat de linkerarm van de keeper en een arm van een AZ-speler in elkaar haakten, waardoor de keeper ernstig belemmerd werd in zijn pogingen naar de bal te gaan. Hij protesteerde ook meteen.
Reply
#54
Berend Botje Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Berend Botje Wrote:Mooiste zin van van Gaal was zijn openingszin: 'Het scoreverloop was niet in ons voordeel'. Volgens mij bedoelde hij dat nog serieus ook. Bij het 'tweede' doelpunt van AZ werd de linkerarm van de keeper, al dan niet bewust, vastgehouden door een AZ-aanvaller, terecht afgekeurd dus.

Vanochtend zeiden ze op het sportjournaal dat het alsnog hands was. De enige 'overtreding' die wij gisteren konden beredeneren was dat Jaliens die verdediger van Bremen (Nr. 3) tegen de keeper aan duwde, waardoor die niet bij de bal kon.... :|

Alsnog? Was het eerst iets anders, en hebben ze er later maar hands van gemaakt? Heeft de scheidsrechter ergens verklaard wat voor overtreding hij gezien heeft? In de diverse herhalingen heb ik geen hands gezien, wel dat de linkerarm van de keeper en een arm van een AZ-speler in elkaar haakten, waardoor de keeper ernstig belemmerd werd in zijn pogingen naar de bal te gaan. Hij protesteerde ook meteen.

Er werd eerst gesuggereerd (o.a. door Twan tegen Lowie) dat het hands zou kunnen zijn evenals dat er ergens geduwd zou zijn, maar niemand wist het (blijkbaar) zeker. Dat is dus overgenomen door het Sportjournaal als een feit. In het AD staat dat Lowie zei dat dat de scheids voor hinderen van de keeper gefloten zou hebben en de Televaag meldt ook 'slechts' het hinderen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: