The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roda - Gro
#1
Iemand de goedkope Castro op goal?????

Quote:Kujovic lost Castro weer af in doel Roda JC

29/3/2007 8 :38

De bij Roda JC vertrekkende Vladan Kujovic mag toch nog onverwacht zijn opwachting maken in het doel van de Limburgers. Vrijdag tegen FC Groningen neemt de 28-jarige Serviër de plaats in van de geblesseerde Bram Castro.
Castro kampt met een liesblessure. Onduidelijk is nog hoelang de 24-jarige Belg verstek moet laten gaan. Na zestien speelronden nam Castro de plaats onder de lat over van Kujovic. De Serviër beweerde gepasseerd te worden omdat hij zijn aflopende contract niet wilde verlengen; de toenmalige trainer Huub Stevens gaf echter als reden op dat Castro beter in vorm was.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Quote:Van Loo mogelijk terug onder lat FC Groningen
30 maart 2007


Het doel van FC Groningen zal vanavond, in het uitduel met Roda JC, vermoedelijk worden verdedigd door Brian van Loo. De sluitpost lijkt voldoende hersteld van de hersenschudding die hij twee weken geleden opliep. Bas Roorda moet hierdoor weer genoegen nemen met een plaats op de bank.


Tegenover de mogelijke terugkeer van Van Loo staat dat Groningen-trainer Ron Jans niet kan beschikken over de geschorste aanvaller Luis Suarez en de geblesseerde middenvelder Paul Matthijs. Ook de inzetbaarheid van Koen van der Laak is twijfelachtig. De middenvelder kampt met een heupblessure.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Die was over de lijn!!!!!! :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Wie dit leest is gek
Reply
#4
Godverdomme!!!!!!!!!! :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Wie dit leest is gek
Reply
#5
Wablief?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#6
0-1 Lovre (Levchenko)

El Bummerino
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#7
Best wel een mooie tussenstand. :Big Grin
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#8
Hehe Ramzi... :lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#9
FC Petr Wrote:Hehe Ramzi... :lol:


:razz: :razz: :razz:
Reply
#10
Tcoh wel grappig, normaal hadden er weer heel veel berichten gestaan als ramzi en de fauw hadden gescoord, en een punten topic met 13 puntjes 14 puntjes blablabla, en nu is het ineens angstvallig stil.....

Ik heb ook overal de fauw dus ik had ook graag dat doelpunt gezien, maar sjit happens.
Reply
#11
2x0 punten, maar gezien de eventuele dreiging van Roda voor Heerenveen voor de strijd om de vijfde plaats, ben ik niet geheel ontevreden met deze uitslag.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
-2 uit 2 Sad
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Mukkus Wrote:2x0 punten, maar gezien de eventuele dreiging van Roda voor Heerenveen voor de strijd om de vijfde plaats, ben ik niet geheel ontevreden met deze uitslag.

Wat triest dat Roda. Gron is ook niet wat het vorig seizoen was. Heerenveen lijkt me de duidelijke winnaar.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#14
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:2x0 punten, maar gezien de eventuele dreiging van Roda voor Heerenveen voor de strijd om de vijfde plaats, ben ik niet geheel ontevreden met deze uitslag.

Wat triest dat Roda. Gron is ook niet wat het vorig seizoen was. Heerenveen lijkt me de duidelijke winnaar.

Maar dan alleen als ze zelf ook winnen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#15
Ekslem Wrote:-2 uit 2 Sad
Hier ook. En dat ondanks een doelpunt van de Fauw Icon_twisted

Edit: ben trouwens benieuwd of Tien en /of andere media hier net zoveel ophef over gaan maken als het doelpunt van AZ tegen Ajax. Deze dwaling was in mijn ogen nog groter; het was heel duidelijk een doelpunt !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#16
En inderdaad geen woord hier over in de (A)Jack(s) van Gelder-show Icon_evil
Ook 10 maakte zich er wel erg makkelijk van af.
Of ben ik de enige die zich druk maakt om dit niet toegekende doelpunt in deze tijd van alle technische mogelijkheden waardoor dit soort zaken eigenlijk helemaal niet meer moet kunnen.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#17
Tsja, het is maar Roda he!

Over de goal van AZ tegen Ajax werd een week later nog gesproken. Hier hoor je niets meer over.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#18
Neem aan dat SD na het zien van de beelden gewoon alsnog een goal aan de Fauw toekent. Ik heb hem immers in mn team en houdt anders 2 minpunten aan deze pot over.
Reply
#19
de nieuwe Wrote:En inderdaad geen woord hier over in de (A)Jack(s) van Gelder-show Icon_evil
Ook 10 maakte zich er wel erg makkelijk van af.
Of ben ik de enige die zich druk maakt om dit niet toegekende doelpunt in deze tijd van alle technische mogelijkheden waardoor dit soort zaken eigenlijk helemaal niet meer moet kunnen.....
Het is vreselijk en weer een voorbeeld van de onkunde van de scheidsrechters in Nederland. EN niet alleen hier, maar ook bij Twente-Utrecht en Excelsior-ADO. Dat zijn weer drie hele grote fouten in één weekend, het wordt alsmaar erger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: