The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Utreg - Psv
#31
Bovendien is gitter net 25 kilo afgevallen :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#32
gittermaster Wrote:Dit is toch echt een behoorlijk rijtje...
Alleen AZ voor de beker en Ajax verloren en gelijk tegen Heracles, Sparta en Twente...
PSV gaat dit echt niet winnen...
Mooi rijtje inderdaad, maar PSV is wel een van de weinige ploegen die op de een of andere manier Utrecht vrijwel altijd weet te bedwingen.
Ik weet nog die keer dat ze na 10 minuten al met 3-0 voorstonden :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ad Wim Wrote:
gittermaster Wrote:Dit is toch echt een behoorlijk rijtje...
Alleen AZ voor de beker en Ajax verloren en gelijk tegen Heracles, Sparta en Twente...
PSV gaat dit echt niet winnen...
Mooi rijtje inderdaad, maar PSV is wel een van de weinige ploegen die op de een of andere manier Utrecht vrijwel altijd weet te bedwingen.
Ik weet nog die keer dat ze na 10 minuten al met 3-0 voorstonden :|

En ik weet nog die keer dat ze moesten winnen om CL voetbal te halen, snel 2-0 achterkwamen, wat het na 70 minuten nog stond, waarna Bruggink ver in blessuretijd (PSV speelde met een man minder, rode kaart Nilis net na de 2-2) een miljoenengoal maakte (2-3). Als die goal niet gemaakt was, was PSV (dieper) in de financiële shit gekomen en zouden ze de laatste jaren nooit zo vaak kampioen zijn geworden. Echt een van de meest memorabele PSV wedstrijden ooit.
Reply
#34
Peter Wrote:En ik weet nog die keer dat Nilis

cry

[Image: j0119035.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#35
Berend Botje Wrote:
gittermaster Wrote:Smile, ik ga ook een oud vakantie-vriendinnetje opzoeken die ik reeds 11 jaar niet gezien heb.
Met alle risico's van dien natuurlijk. Vroeger was ze erg mooi, maar na 11 jaar???
Heb haar niet gezegd hoe lang ik blijf, dus als t tegen valt kan ik altijd zeggen dat ik na 1 dag weer terug ga en dan ga ik maar wel ff naar Chersonissos

Hou je er wel rekening mee dat je zelf misschien ook 11 jaar minder mooi bent geworden? Of ga je er vanuit dat dat voor heren niet geldt?

das waar, maar voor mij niet relevant natuurlijk. Smile En wat Tree al zegt... Ik ben net op tijd begonnen met mijn "afvalrace"
The great old Ludwig von...
Reply
#36
Foto?
Reply
#37
PSV zeer bedreven in spannende slotfases...

Ontknoping titelstrijd seizoen 2006/2007

STAND TWEE SPEELDAGEN VOOR HET EINDE
Team D W G V P V T S
PSV 32 22 5 5 71 69 23 46
AZ 32 20 9 3 69 78 27 51
Ajax 32 21 6 5 69 77 33 44
FC Twente 32 18 8 6 62 64 35 29

Ontknoping titelstrijd seizoen 2002/2003 (PSV kampioen)

STAND TWEE SPEELDAGEN VOOR HET EINDE
Team D W G V P V T S
PSV 32 25 5 2 80 85 20 65
Ajax 32 24 5 3 77 91 31 60
Feyenoord 32 24 4 4 76 85 37 48
Roda JC 32 13 8 11 47 56 51 5

Ontknoping titelstrijd seizoen 1979/1980 (Ajax kampioen)

STAND TWEE SPEELDAGEN VOOR HET EINDE
Team D W G V P V T S
Ajax 32 21 5 6 47 74 39 35
AZ 32 19 7 6 45 72 35 37
Feyenoord 32 15 13 4 43 57 31 26
PSV 32 16 8 8 40 59 37 22

Ontknoping titelstrijd seizoen 1975/1976 (PSV kampioen)

STAND TWEE SPEELDAGEN VOOR HET EINDE
Team D W G V P V T S
Feyenoord 32 23 5 4 51 77 33 44
PSV 32 23 4 5 50 78 23 55
Ajax 32 20 7 5 47 64 31 33
FC Twente 32 19 7 6 45 60 24 36

Ontknoping titelstrijd seizoen 1962/1963 (PSV kampioen)

STAND TWEE SPEELDAGEN VOOR HET EINDE
Team D W G V P V T S
PSV 28 15 8 5 38 60 35 25
Ajax 28 16 5 7 37 65 33 32
Sparta Rotterdam 27 15 5 7 35 54 35 19
Feyenoord 28 13 9 6 35 52 35 17

Ontknoping titelstrijd seizoen 1957/1958 (DOS kampioen)

STAND TWEE SPEELDAGEN VOOR HET EINDE
Team D W G V P V T S
SC Enschede 32 18 9 5 45 70 46 24
DOS 32 18 8 6 44 75 48 27
Ajax 32 17 7 8 41 60 41 19
Fortuna '54 32 15 7 10 37 65 48 17

Gemakshalve laten ze seizoen 90-91 maar even achterwege, overigens ook gewonnen door PSV....

1 PSV 34 23 7 4 53 83 - 28
2 Ajax 34 22 9 3 53 75 - 21
3 FC Groningen 34 18 10 6 46 62 - 37
4 FC Utrecht 34 16 10 8 42 41 - 29
The great old Ludwig von...
Reply
#38
:x
Reply
#39
Hup Alex !!! (en dus : hup PSV )
Quote:Ik denk dat ik er klaar voor ben.' Alex is terug in Eindhoven en liet de PSV'ers direct weten dat hij klaar is voor een comeback.

Op 11 maart ging het mis met Alex tijdens het uitduel met Excelsior. Bij een poging een pass te verzenden scheurde hij zijn linkerhamstring. Sindsdien revalideerde hij in Brazilië onder begeleiding van de medische staf van de Braziliaanse nationale selectie.

'Na twee weken was het scheurtje al dicht', vertelde Alex aan de website van PSV. 'Dat heeft niet zozeer met de medische staf te maken, maar met je eigen lichaam. Mijn lichaam herstelt schijnbaar snel. Ik verwacht dan ook dat ik de laatste twee competitiewedstrijden weer van de partij zal zijn.'
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#40
gittermaster Wrote:das waar, maar voor mij niet relevant natuurlijk. Smile En wat Tree al zegt... Ik ben net op tijd begonnen met mijn "afvalrace"

Dus bij de BBQ deze zomer herken ik je niet meer terug Git ? :lol:
Reply
#41
Fabian Wrote:
gittermaster Wrote:das waar, maar voor mij niet relevant natuurlijk. Smile En wat Tree al zegt... Ik ben net op tijd begonnen met mijn "afvalrace"

Dus bij de BBQ deze zomer herken ik je niet meer terug Git ? :lol:

Dan ligt er '25 kilo Gitter' op de BBQ.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
AssyriskaFF Wrote:
Tripplexxx Wrote:PSV gaat dit wedstrijdje gewoon winnen met 0-2. Wat maakt iedereen zich toch druk #-o

Ja inderdaad.

en de laatste tegen Vitesse winnen ze ook met 2-0.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#43
leuk hoor, al dat gelul vooraf, maar er valt niks te voorspellen deze competitie, dat is wel gebleken tot dusver...

het kan ook zo maar dat ze van utreg winnen en dan gelijk spelen tegen vites....
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#44
alex is terug dus niks aan de hand...
Bangkok resident.
Reply
#45
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:Ben juist blij dat die achterlijke van Dijk er niet bij is... die gaat altijd rare dingen doen in een beladen wedstrijd

Das ook wel weer waar! Als de camera's op hem gericht staan, si de kans op een rooie kaart 50% bij die malloot.

Maar aan de andere kant wil heel FC Utrecht dat zn vervanger geel pakt, zodat hij alleen recordhouder wordt. Ik wil JP bij deze adviseren gewoon 2x geel te pakken; staat het record meteen wat steviger!

Quote:Tijdens de 62ste minuuut van FC Utrecht – Vitesse was het zover: Jean-Paul de Jong kwam in het veld voor Gregoor van Dijk. Dit tot grote tevredenheid van het publiek, die zijn naam scanderen, met daar achteraan "nog één, nog één". Iedereen gunt onze routinier zijn gele kaart, zijn kaart, de laatste kaart die hij nodig heeft. Dan is hij eindelijk Barry van Galen voorbij.

En volgens mij weten de scheidsrechters dat ook. Stiekem willen die er ook een mooie gelegenheid van maken. En zo krijgt hij dus voorlopig ook geen kaarten meer van het scheidsrechterskorps in Nederland. Nee, dat zou te makkelijk zijn. Foeke is al ingelicht door scheidsrechtersbaas Uylenberg, dat Jean-Paul moet beginnen in de laatste thuiswedstrijd dit jaar, tegen PSV. In de 85ste minuut wordt de Jong voor het laatst in zijn carriere gewisseld in stadion Galgenwaard. Uitgebreid zal hij afscheid nemen met applaus en zijn naam die door de hele Galgenwaard gescandeerd zal worden.

En op dat moment zal een geëmotioneerde scheidsrechter Luinge (wie anders) met tranen in de ogen op de Jong afkomen en hem vol trots de laatste kaart geven, wegens tijdrekken bij het verlaten van het veld. Een golf van geluk trekt door de Galgenwaard, gejuich van de tribunes. Een afscheid zoals het onze Jean-Paul waardig is. Een droom, of zou het echt zo bedoeld zijn? Hopelijk knijpen ze in Zeist ook even de oogjes toe. Tot 22 april meneer Luinge!
Reply
#46
Peter Wrote:
Quote:Tijdens de 62ste minuuut van FC Utrecht – Vitesse was het zover: Jean-Paul de Jong kwam in het veld voor Gregoor van Dijk. Dit tot grote tevredenheid van het publiek, die zijn naam scanderen, met daar achteraan "nog één, nog één". Iedereen gunt onze routinier zijn gele kaart, zijn kaart, de laatste kaart die hij nodig heeft. Dan is hij eindelijk Barry van Galen voorbij.

En volgens mij weten de scheidsrechters dat ook. Stiekem willen die er ook een mooie gelegenheid van maken. En zo krijgt hij dus voorlopig ook geen kaarten meer van het scheidsrechterskorps in Nederland. Nee, dat zou te makkelijk zijn. Foeke is al ingelicht door scheidsrechtersbaas Uylenberg, dat Jean-Paul moet beginnen in de laatste thuiswedstrijd dit jaar, tegen PSV. In de 85ste minuut wordt de Jong voor het laatst in zijn carriere gewisseld in stadion Galgenwaard. Uitgebreid zal hij afscheid nemen met applaus en zijn naam die door de hele Galgenwaard gescandeerd zal worden.

En op dat moment zal een geëmotioneerde scheidsrechter Luinge (wie anders) met tranen in de ogen op de Jong afkomen en hem vol trots de laatste kaart geven, wegens tijdrekken bij het verlaten van het veld. Een golf van geluk trekt door de Galgenwaard, gejuich van de tribunes. Een afscheid zoals het onze Jean-Paul waardig is. Een droom, of zou het echt zo bedoeld zijn? Hopelijk knijpen ze in Zeist ook even de oogjes toe. Tot 22 april meneer Luinge!
Undecided
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#47
Echt fucking triest dat iemand zo trots zal zijn op het aantal gele kaarten wat hij gekregen heeft, wat een loser.
Bangkok resident.
Reply
#48
Mja, als ik eenmaal gedeeld recordhouder was zou ik het record ook wel ff willen pakken. :p
Reply
#49
Ach ja, Zidane nam ook afscheid met 'n rode kaart =D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#50
Zie zo!
Reply
#51
Ricochan Wrote:Echt fucking triest dat iemand zo trots zal zijn op het aantal gele kaarten wat hij gekregen heeft, wat een loser.

niks over J-P he!! Wink
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#52
Frits Wrote:
Ricochan Wrote:Echt fucking triest dat iemand zo trots zal zijn op het aantal gele kaarten wat hij gekregen heeft, wat een loser.

niks over J-P he!! Wink

Zing je zondag om 16.15 mee? "Helemaal niets in Amsterdam" uit alle kelen in een uitverkochte Galgenwaard. Volgens mij zouden de meeste Utrecht-supporters de lol van een nederlaag nog wel inzien door dit te gaan zingen. :negerwaf:
Reply
#53
EN nu ziet petertje het weer helemaal rooskleurig in
kan je niet gewoon nu al 5 maanden je bek houden?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#54
Bocaloca Wrote:EN nu ziet petertje het weer helemaal rooskleurig in
kan je niet gewoon nu al 5 maanden je bek houden?

Ach, je kan dat rotjoch straks mooi quoten als het toch fout afloopt voor pisvee...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#55
Bocaloca Wrote:EN nu ziet petertje het weer helemaal rooskleurig in
kan je niet gewoon nu al 5 maanden je bek houden?

Hou toch stil deze happers zijn voor Muk bedoeld! En nee, ik zie het helaas helemaal niet zitten. Waarom zou dat veranderd zijn?

ps. binnenkort ben ik 3 maanden weg als PSV geen kampioen wordt, geen 5. Hakkuh En waarom kom jij eik nog op het forum hier? T enige wat je doet is zeiken op anderen. :roll:
Reply
#56
Bor de Wolf Wrote:
Bocaloca Wrote:EN nu ziet petertje het weer helemaal rooskleurig in
kan je niet gewoon nu al 5 maanden je bek houden?

Ach, je kan dat rotjoch straks mooi quoten als het toch fout afloopt voor pisvee...

Hmmm....misschien maar een weekje vrijnemen voor dat quoten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#57
Mukkus Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Bocaloca Wrote:EN nu ziet petertje het weer helemaal rooskleurig in
kan je niet gewoon nu al 5 maanden je bek houden?

Ach, je kan dat rotjoch straks mooi quoten als het toch fout afloopt voor pisvee...

Hmmm....misschien maar een weekje vrijnemen voor dat quoten.

Je zult idd zeker een week vrij nodig om sinds NEC-uit een positieve post omtrent een psv kampioenschap van mij te kunnen vinden. :|
Reply
#58
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:EN nu ziet petertje het weer helemaal rooskleurig in
kan je niet gewoon nu al 5 maanden je bek houden?

Hou toch stil deze happers zijn voor Muk bedoeld! En nee, ik zie het helaas helemaal niet zitten. Waarom zou dat veranderd zijn?

ps. binnenkort ben ik 3 maanden weg als PSV geen kampioen wordt, geen 5. Hakkuh En waarom kom jij eik nog op het forum hier? T enige wat je doet is zeiken op anderen. :roll:

Waarom zou dat verandert zijn? Zie je je eigen inconsequente geouwehoer niet?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#59
Peter Wrote:
Frits Wrote:
Ricochan Wrote:Echt fucking triest dat iemand zo trots zal zijn op het aantal gele kaarten wat hij gekregen heeft, wat een loser.

niks over J-P he!! Wink

Zing je zondag om 16.15 mee? "Helemaal niets in Amsterdam" uit alle kelen in een uitverkochte Galgenwaard. Volgens mij zouden de meeste Utrecht-supporters de lol van een nederlaag nog wel inzien door dit te gaan zingen. :negerwaf:

hier is ie al wijsneus
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#60
Happers, uitlokkers en stemmingmakerij mogen uiteraard niet worden meegeteld. :roll:
Reply


Forum Jump: