The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Utreg - Psv
Fabian Wrote:Alleen Vitesse speelt volgens mij nog ergens om, WII en Excelsior zijn 'klaar'.
Vitesse is al weken klaar.
Reply
peter gefeliciteerd met je gewonnen euri's

Dan kun je mij ook gelijk die 10 euri geven voor de konehead weddenschap...
Bangkok resident.
Reply
centre court Wrote:wat is dat puntverlies bij rkc ineens duur. :lol:

Ja zo een ziekmaker, uit bij Sparta 3-0 en tegen Excelsior was ook niet echt handig...
Ajax die het weggeeft tegen degradatie ploegen, dan verdien je het ook niet om kampioen te worden...
AZ dit seizoen het meest constant, waar ze het de vorige seizoenen altijd lieten liggen in de 2e seizoenshelft.
Als ze de koppies rustig houden is AZ kampioen en flikt dhr. vGaal het toch, en met wat pech pakken ze de dubbel ook nog.
Maar met AZ als kampioen kan ik in ieder geval leven ondanks het feit dat ik vGaal een lul vind. Maar dan nog liever dat dan PSV of F'noord kampioen.
En ADO er ook nog uit met een gestaakte wedstrijd. Prima einde van de competitie
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
:cry:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
:lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een hoerenzooi.... baal echt als een stekker..
Maar als er dan iemand anders kampioen moet worden dan PSV, laat het AZ dan maar zijn... spelen het leukste en aantrekkelijkste voetbal en een nieuwe kampioen heeft toch ook wel wat....
Het moet ook wel heel gek lopen mocht AZ geen kampioen worden.
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Wat een hoerenzooi.... baal echt als een stekker..
Maar als er dan iemand anders kampioen moet worden dan PSV, laat het AZ dan maar zijn... spelen het leukste en aantrekkelijkste voetbal en een nieuwe kampioen heeft toch ook wel wat....
Het moet ook wel heel gek lopen mocht AZ geen kampioen worden.

Zeiden we van PSV ook...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik gun het AZ ook wel, alleen van Gaal niet :x
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
centre court Wrote:wat is dat puntverlies bij rkc ineens duur. :lol:
Tja, zo kun je bezig blijven. In ieder geval is er nu nog een kans om kampioen te worden, al mijn hoop ligt op Excelsior.

Voor nu, Utrecht bedankt =D>
Ook leuk voor Alje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
[Image: schut.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ricochan Wrote:peter gefeliciteerd met je gewonnen euri's

Dan kun je mij ook gelijk die 10 euri geven voor de konehead weddenschap...

Klopt, komt eraan. PB je rekeningnummer maar. De kans dat Koné er tegen Vites 6 maakt lijkt me niet zo groot. :p

Vreemde middag. PSV was oppermachtig, na de 1-0 5 (niet overdreven) 100% kansen op 0-2 niet gemaakt, dus dan kun je w88 op de 1-1. Wat zullen Afellay, Mendez en vooral Koné nog terugdenken aan hun gemiste 100000% kansen. Aantal reddingen Gomes (net als tegen FCT) 0, maar die cornergoal had hij moeten hebben ook al werd het zicht wat belemmerd. Utrecht 0,5 goede kansen (frommelgoal) 1 goal, PSV 6 goede kansen 1 goal. Gezien efficientie dus terecht punt voor FCU. Verder zeer onterecht punt (zal iedereen die objectief durft te kijken beaamen als je dadelijk Talpa hebt gezien).

De één zegt Utrecht uit maakte het verschil (Ajax, AZ wonnen daar, PSV verliest net het punt dat ze nu tekort komen), de ander zegt Ajax en AZ thuis was beslissend (1 van die 2 gelijk was al genoeg geweest) en weer een ander verwijst naar Sparta-PSV 90+3 minuut 1-1 stand, 100% pingel voor PSV niet gegeven. Feit blijft, AZ verdiend het gewoon. Met zo'n talentvolle selectie al kampioen kunnen worden is gewoon niets dan lof, al teken ik voor lauter thuisoverwinningen komend weekend. :p Ik gun het ze ook wel, alles beter dan Ajax kampioen.. Louis is de enige die ik dit niet gun.. zelfs Scheringa gun ik dit nog wel. Zou me niks verbazen als zij nu gaan doen wat PSV heeft gedaan (5x kampioen in 7 jaar). En AZ CL! :eeeek:

Na de nederlaag liepen we naar de ierse pub in EHV (maat van me heeft half jaar in ierland stage gelopen, vandaar). Wrang genoeg kwamen we tijdens Kilmarnock-Celtic na 89 minuten binnen bij 1-1 stand, Celtic moest winnen om kampioen te worden.. en ja hoor 90+2 1-2 uit frut vrije trap van Nakamura.. zij wel. Icon_cry .. en meteen na die goal en laatste fluitsignaal volgenden (wrang genoeg) voor de vele aanwezige Celtic fans oa het We Are The Champions gevolgd door het You'll never walk Alone. In dat laatste lied kon ik me dan wel weer vinden. PSV forever. Zeg Vennegoor trouwens niet al te enthausiast feesten, zou hij zo'n warm PSV hart hebben en de uitslag hebben doorgekregen? Maar iig nog een kampioensfeest meegemaakt dit jaar. Undecided

Enige positieve: revanche voor die 1-5 in de play-offs gvd!! Icon_evil

Exc-AZ 1-1
WII-Ajax 1-1
PSV-Vit 1-0 (onterechte pingel 90+3!)

:roll:

@Tree -> zal ik vast 3 maanden verdwijnen of wil je t definitieve competitieslot afwachten? :lol:
Reply
Applaus omdat je de 83ste gele kaart krijgt...wat een mongolen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:Vreemde middag. PSV was oppermachtig, na de 1-0 5 (niet overdreven) 100% kansen op 0-2 niet gemaakt, dus dan kun je w88 op de 1-1.
Talpa liet er 2 zien, Kone en Appelvlaai :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Utrecht had ook zat kansen...
1-1 was het maximum voor Utrecht en PSV had er 4 extra moeten maken.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Wat ben ik hier ziek van....na de winterstop maar 19 punten uit 13 wedstrijden.....wat hebben we het kampioenschap dit seizoen toch vergooid :cry: :cry:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Stelling: Ronald Koeman moet opstappen
De huidige tussenstand:

Mee eens - 77,8%

Mee oneens - 18,7%

Geen mening - 3,4%

-
En valt die lullige 1-1 niet, dan is de poll-uitslag opeens andersom. Wat kunnen mensen toch goed relativeren. :roll:
Reply
Alsof het allemaal de schuld van Koeman is....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Nee zeker niet, maar v Gaal heeft helemaal gelijk door te stellen dat Koeman dit niet goed gemanaged heeft!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
PSV staat mooi voor schut.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Koeman had dit met een betere technische staf veel beter kunnen managen, come on 1 a spits (farfan) 1 b spits(Kone) en 2 c spitsen (Kluivert, Tardelli) Krijg je de kans om Luque te halen verneuk je het.
Ondanks twee kwartfinales en een halve finale heeft Koeman 5 miljoen om nieuwe spelers te halen, als Alex en Cocu weg gaan na dit seizoen heeft PSV echt een probleem.
Achterin zwikke klootviolen naast Salcido, Da Costa en Alex.

Dus om nou alleen Koeman de schuld te geven? vRaay Hiddink en Valkx zijn net zo goed debet aan dit debacle.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:@Tree -> zal ik vast 3 maanden verdwijnen of wil je t definitieve competitieslot afwachten? :lol:

Doe nu maar... nog 1 zo'n walgelijk natte wind verhaal en m'n hele maandsalaris gaat op aan wc-papier Puke
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
kleuter Wrote:Na de nederlaag liepen we naar de ierse pub in EHV (maat van me heeft half jaar in ierland stage gelopen, vandaar)

Je mag daar natuurlijk niet naar binnen als je niemand kent die wel eens in Ierland is geweest :roll: . Of wil je ons laten weten dat je ontzettend interessante 'maten' hebt? :|
Reply
Hoorde ik ideale schoonzoon Afellay nou net 'kankerzooi' zeggen?! :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hoorde ik ideale schoonzoon Afellay nou net 'kankerzooi' zeggen?! :roll:

Jep Big Grin
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Even een korte samenvatting van dit topic.......

Ekslem Wrote:Ach een geniepige 0-1 moet er wel inzitten!

Peter Wrote:0-1 Alex 90+3e minuut. [-o<

Tripplexxx Wrote:PSV gaat dit wedstrijdje gewoon winnen met 0-2. Wat maakt iedereen zich toch druk #-o

Ricochan Wrote:alex is terug dus niks aan de hand...

Ricochan Wrote:Echt fucking triest dat iemand zo trots zal zijn op het aantal gele kaarten wat hij gekregen heeft, wat een loser.

Smile, als wij op de Bunnik er maar lol om hebben....

Peter Wrote:Zing je zondag om 16.15 mee? "Helemaal niets in Amsterdam" uit alle kelen in een uitverkochte Galgenwaard. Volgens mij zouden de meeste Utrecht-supporters de lol van een nederlaag nog wel inzien door dit te gaan zingen. :negerwaf:

dit heb ik zeker gezongen ja Big GrinBig GrinBig Grin, maar dus niet in Amsterdam!!!!!!!!!!!!

Peter Wrote:Des te knapper toch dat je met maar 2 goede spelers al die AZ-talenten en al die geweldige Ajacieden de baas kunt zijn! =D>

goa Wrote:Wat een drukte om niks, PSV wint die pot makkelijk.

Peter Wrote:Op naar de kroeg om de pot te kijken. 0-2; Goals Koné en Farfan. [-o<

Wat een heerlijke middag zeg, en nog nooit zoveel van die Kutboeren tegelijk hun bek zien houden..... Helemaal niets ole ole.
Tot dat Alex er uit ging was PSV veel beter. Toen hij er uit ging en Kruys er in zei ik, Schut kopt er 1 in of Kruys maakt hem uit een vrije trap (20 minuten voor tijd dus) PSV ging zich als een stel handballers ingraven en was de rust en zekerheid volkomen kwijt.....Volkomen terechte uitslag (van het kampioenschap welteverstaan!!!!!!!!)

Koeman bedankt voor de heerlijke middag
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
slotje
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Bedankt voor de samenvatting Frits :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Treesong Wrote:
Peter Wrote:@Tree -> zal ik vast 3 maanden verdwijnen of wil je t definitieve competitieslot afwachten? :lol:

Doe nu maar... nog 1 zo'n walgelijk natte wind verhaal en m'n hele maandsalaris gaat op aan wc-papier Puke

Ok.. tot 23 juli (of wat later aangezien er dan geen hol te beleven is hier) allemaal! :cheers:
Reply
Hehe... doei Peter :cheers:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Tot nooit!
Reply


Forum Jump: