The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Schorsingen laatste ronde.
#31
:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
cry
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#33
Ekslem Wrote:Aankomend weekend alleen de Guzman geschorst lijkt me.
Ik neem aan dat gele kaarten geen consequenties hebben aangezien de play-offs als aparte competitie gezien wordt. Of worden alle gele kaarten van voirg jaar meegenomen? Dus stonden de spelers met 1 kaart van vorig jaar automatisch op scherp? Lijkt me overigens niet.
Dat lijkt me juist wel logisch. De geschorsten voor de eerste plee-off-ronde hadden die schorsing toch ook te danken aan hun gele kaarten van vorig seizoen.
Weet iemand hoe dit zit ? (ik dus niet helaas Sad )
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#34
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Aankomend weekend alleen de Guzman geschorst lijkt me.
Ik neem aan dat gele kaarten geen consequenties hebben aangezien de play-offs als aparte competitie gezien wordt. Of worden alle gele kaarten van voirg jaar meegenomen? Dus stonden de spelers met 1 kaart van vorig jaar automatisch op scherp? Lijkt me overigens niet.

ik heb het even gevraagd aan de knjb:

Quote:Beste Waf,

Die vragen kunnen we nu nog niet beantwoorden. Eerst wordt gekeken naar het aantal gele kaarten dat de spelers van Ajax halen en we zullen de regels vervolgens zo vaststellen dat er zo min mogelijk spelers van Ajax geschorst worden.

Wij vinden het namelijk het best voor het Nederlandse voetbal als Ajax in de Champions League speelt. Feyenoord hebben we liever niet in Europa, want dat geeft alleen maar supporters ellende. Dat is trouwens ook de reden dat we ADO Den Haag hebben laten degraderen.

Met groet,

mede namens Henk Kesler,

De KNVB


dit klopt toch gewoon allemaal? Ik snap de KNVB wel....
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#35
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Aankomend weekend alleen de Guzman geschorst lijkt me.
Ik neem aan dat gele kaarten geen consequenties hebben aangezien de play-offs als aparte competitie gezien wordt. Of worden alle gele kaarten van voirg jaar meegenomen? Dus stonden de spelers met 1 kaart van vorig jaar automatisch op scherp? Lijkt me overigens niet.

ik heb het even gevraagd aan de knjb:

Quote:Beste Waf,

Die vragen kunnen we nu nog niet beantwoorden. Eerst wordt gekeken naar het aantal gele kaarten dat de spelers van Ajax halen en we zullen de regels vervolgens zo vaststellen dat er zo min mogelijk spelers van Ajax geschorst worden.

Wij vinden het namelijk het best voor het Nederlandse voetbal als Ajax in de Champions League speelt. Feyenoord hebben we liever niet in Europa, want dat geeft alleen maar supporters ellende. Dat is trouwens ook de reden dat we ADO Den Haag hebben laten degraderen.

Met groet,

mede namens Henk Kesler,

De KNVB

Eindelijk verstandige praat uit Zeist
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#36
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:Aankomend weekend alleen de Guzman geschorst lijkt me.
Ik neem aan dat gele kaarten geen consequenties hebben aangezien de play-offs als aparte competitie gezien wordt. Of worden alle gele kaarten van voirg jaar meegenomen? Dus stonden de spelers met 1 kaart van vorig jaar automatisch op scherp? Lijkt me overigens niet.
Dat lijkt me juist wel logisch. De geschorsten voor de eerste plee-off-ronde hadden die schorsing toch ook te danken aan hun gele kaarten van vorig seizoen.
Weet iemand hoe dit zit ? (ik dus niet helaas Sad )

En Gabri nog 2 wedstrijden
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: