The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV kampioen!
#31
intertoto voetbal......
dacht het niet
gewoon uefa cup
Reply
#32
pappa kan wel janken.
The great old Ludwig von...
Reply
#33
Het meest krankzinnige scenario vanmiddag. Man o man o man

Feli aan de lampjes, maar hier ben ik echt goed ziek van...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#34
AZ-supporter op Tien: "Ik heb een kampioens-tatoe laten zeten....." :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#35
Die Benson had een pingel moeten hebben in blessuretijd. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Daar leuk het inderdaad verdacht veel op...

Vitesse leek niet echt zin te hebben, die goals vielen wel heel makkelijk en uberhaupt werd PSV geen strobreed in de weg gelegd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Daar leuk het inderdaad verdacht veel op...

Vitesse leek niet echt zin te hebben, die goals vielen wel heel makkelijk en uberhaupt werd PSV geen strobreed in de weg gelegd.

:lol: :lol:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#38
Ad Wim Wrote:Daar leuk het inderdaad verdacht veel op...

Vitesse leek niet echt zin te hebben, die goals vielen wel heel makkelijk en uberhaupt werd PSV geen strobreed in de weg gelegd.
Xtragaap4de
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#39
Ik had het wel ecth met Koevermans te doen. Samen met Schaars en De Cler toch wel iemand die ik het echt gunde bij AZ.
Mooi ook die opmerking van Schaars over Luijcx.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ik had het AZ het meest gegund, maar alles beter dan Ten Cate en Sneijder.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#41
goa Wrote:Ik had het AZ het meest gegund, maar alles beter dan Ten Cate en Sneijder.
Same here.
Insane life.
Reply
#42
Hahaha, die Ronald Koeman.

Jack van Gelder: "Ronald, Theo (Maassen) wil weten hoeveel je op hebt?"
Koeman: "Dat zal ik je precies zeggen. Acht biertjes en drie wodka-sprite."

:lol:
Reply
#43
Jammer voor AZ, maar mooi voor PSV, en weg met R.Koeman
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#44
KAMPIEJOEOENNNNN !!!!!!!!!

=D> =D> Hakkuh :cheers:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#45
O ja nog gefeliciteerd en niet teveel zuipen he Wink
Insane life.
Reply
#46
Nee, laat dat dus maar aan Koeman over :razz:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#47
Ad Wim Wrote:Ik had het wel ecth met Koevermans te doen. Samen met Schaars en De Cler toch wel iemand die ik het echt gunde bij AZ.
Mooi ook die opmerking van Schaars over Luijcx.

wat zei hij nou precies? Iets in de zin van: Wat doe je nou man? Je speelt volgend jaar bij az klootzak!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Bakke Wrote:Hahaha, die Ronald Koeman.

Jack van Gelder: "Ronald, Theo (Maassen) wil weten hoeveel je op hebt?"
Koeman: "Dat zal ik je precies zeggen. Acht biertjes en drie wodka-sprite."

:lol:

En Theo die weer ff een gejatte prijs uit zijn tas tovert.....

Theo Maassen is mijn held!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#49
Kleine Jan Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Gefeliciteerd Ekslem en Peter! Vergeet ik iemand? Nouja, alle psv-supporters gefeliciteerd dan maar!

Wat een ontknoping, ik zat vanmiddag aan de radio gekluisterd.

Je vergeet mij! :razz:
En mij! Enige nadeel is dat ik iets te veel heb gevierd dat PSV kampioen is geworden Icon_twisted Icon_twisted
Reply
#50
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar leuk het inderdaad verdacht veel op...

Vitesse leek niet echt zin te hebben, die goals vielen wel heel makkelijk en uberhaupt werd PSV geen strobreed in de weg gelegd.

:lol: :lol:
Kun je dom lachen of gapen, maar het leek er wel verdomd veel op. Nu is het verschil wel dat Vitesse niet thuis speelde, zoals Excelsior en Willem II, maar het leek echt alsof ze een lekker zomermiddagje aan het voetballen waren. Een vriend van mij heeft dat duel live gezien. PSV was wel goed, maar Vitesse had er ook echt geen zin in. Een goed voorbeeld daarvan was die goal van Farfan, waarin Cocu de bal omhoog kopte en Farfan alle gelegenheid had om die bal in te schieten zonder dat iemand reageerde. Ook Alex die zomaar de bal in kon koppen door op iemand te leunen was schrijnend. En dan heb ik het nog niet over het slappe schot van Appelvlaai waar die Velthuizen wel heel erg langzaam naar toe dook. Aad de Mos was zo door het dolle toen ze van Ajax thuis wonnen, hadden ze nu maar een grijntje van die inzet getoond...
Dat neemt natuurlijk niet weg dat Ajax het zelf heeft laten liggen, maar ik baal wel van de klaarblijkelijke overgave van Vitesse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Wat een aanstellerig gedoe zeg... die Stoiko nog iets begon al in de 5e minuut met tijdrekken en die Velthuizen keepte de 2e helft weer steengoed (Nijmegenaar hé :lol: )!

Daarbij werd het 2 en 3 jaar geleden 3-0 maar goed als het op zo'n moment is dan ist in 1 keer een klaarblijkelijke overgave...

Trouwens, weet iemand een site waar ik een herhaling kan kijken van de Wedstrijden?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#52
Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh

KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!!
Reply
#53
HIK :cheers:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#54
Ad Wim Wrote:Kun je dom lachen of gapen, maar het leek er wel verdomd veel op. Nu is het verschil wel dat Vitesse niet thuis speelde, zoals Excelsior en Willem II, maar het leek echt alsof ze een lekker zomermiddagje aan het voetballen waren. Een vriend van mij heeft dat duel live gezien. PSV was wel goed, maar Vitesse had er ook echt geen zin in. Een goed voorbeeld daarvan was die goal van Farfan, waarin Cocu de bal omhoog kopte en Farfan alle gelegenheid had om die bal in te schieten zonder dat iemand reageerde. Ook Alex die zomaar de bal in kon koppen door op iemand te leunen was schrijnend. En dan heb ik het nog niet over het slappe schot van Appelvlaai waar die Velthuizen wel heel erg langzaam naar toe dook. Aad de Mos was zo door het dolle toen ze van Ajax thuis wonnen, hadden ze nu maar een grijntje van die inzet getoond...
Dat neemt natuurlijk niet weg dat Ajax het zelf heeft laten liggen, maar ik baal wel van de klaarblijkelijke overgave van Vitesse.

Calimero

Reageer toch eens als een kerel. Zielig gejank van je. Jij bent er ook zo eentje die samen met zijn vriendjes met kaas en worst voor het eurovisiesongfestival zit te zaniken over de puntenverdeling.

Ongelooflijke zielige heaumeau.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#55
Was wel mooi geweest als hij die pingel nog had gegeven in de laatste minuut...was wel onverdiend geweest aangezien die goal van Koné ten onrechte was afgekeurd.
[waf-mode] ze lieten die herhaling niet tijdens de wedstrijden zien! KNVB heeft de scheids geinstrueerd![/waf-mode]

Nee van harte gefeliciteerd PSV, de belangrijkste wedstrijd van het seizoen stonden het team en het publiek er. Zuur dat het op 1 doelpunt gebeurd maar een verdiende kampioen na een fantastisch competitieslot.
En Ad, quit whining Vitesse bakt er al tijden niets meer van, PSV speelde geweldig en praktisch alles ging erin...ze speelden een kampioen waardig.
Nu bidden dat we Heerenveen en Twente kunnen pakken en dan dit keer wel de CL halen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#56
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar leuk het inderdaad verdacht veel op...

Vitesse leek niet echt zin te hebben, die goals vielen wel heel makkelijk en uberhaupt werd PSV geen strobreed in de weg gelegd.

:lol: :lol:
Kun je dom lachen of gapen, maar het leek er wel verdomd veel op. Nu is het verschil wel dat Vitesse niet thuis speelde, zoals Excelsior en Willem II, maar het leek echt alsof ze een lekker zomermiddagje aan het voetballen waren. Een vriend van mij heeft dat duel live gezien. PSV was wel goed, maar Vitesse had er ook echt geen zin in. Een goed voorbeeld daarvan was die goal van Farfan, waarin Cocu de bal omhoog kopte en Farfan alle gelegenheid had om die bal in te schieten zonder dat iemand reageerde. Ook Alex die zomaar de bal in kon koppen door op iemand te leunen was schrijnend. En dan heb ik het nog niet over het slappe schot van Appelvlaai waar die Velthuizen wel heel erg langzaam naar toe dook. Aad de Mos was zo door het dolle toen ze van Ajax thuis wonnen, hadden ze nu maar een grijntje van die inzet getoond...
Dat neemt natuurlijk niet weg dat Ajax het zelf heeft laten liggen, maar ik baal wel van de klaarblijkelijke overgave van Vitesse.

Slechte verliezer! :-s :lol: Xtragaap4de
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#57
De schok van het zelf niet winnen van de titel valt mee, die zal in Alkmaar vele malen groter zijn.
Ik baal vooral van het feit dat die schaal weer in Eindhoven terecht gekomen is, had zo gehoopt dat ze het echt weg gegeven zouden hebben.

Is helaas niet anders en daarom mijn felicitaties aan de aanhangers van PSV.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#58
Leuke TV maken ze daar in Noord Holland! <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rtvnh.nl/programmas/programma/uitzending.asp?showid=9">http://www.rtvnh.nl/programmas/programm ... p?showid=9</a><!-- m --> cry
Reply
#59
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar leuk het inderdaad verdacht veel op...

Vitesse leek niet echt zin te hebben, die goals vielen wel heel makkelijk en uberhaupt werd PSV geen strobreed in de weg gelegd.

:lol: :lol:
Kun je dom lachen of gapen, maar het leek er wel verdomd veel op. Nu is het verschil wel dat Vitesse niet thuis speelde, zoals Excelsior en Willem II, maar het leek echt alsof ze een lekker zomermiddagje aan het voetballen waren. Een vriend van mij heeft dat duel live gezien. PSV was wel goed, maar Vitesse had er ook echt geen zin in. Een goed voorbeeld daarvan was die goal van Farfan, waarin Cocu de bal omhoog kopte en Farfan alle gelegenheid had om die bal in te schieten zonder dat iemand reageerde. Ook Alex die zomaar de bal in kon koppen door op iemand te leunen was schrijnend. En dan heb ik het nog niet over het slappe schot van Appelvlaai waar die Velthuizen wel heel erg langzaam naar toe dook. Aad de Mos was zo door het dolle toen ze van Ajax thuis wonnen, hadden ze nu maar een grijntje van die inzet getoond...
Dat neemt natuurlijk niet weg dat Ajax het zelf heeft laten liggen, maar ik baal wel van de klaarblijkelijke overgave van Vitesse.

Dom lachen is beter dan dom lullen. Dat Calimero-geraaskal van je komt me de keel uit. Puke
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#60
PSV-ers proficiat.
Toch nog een geslaagd seizoen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: