The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Heerenveen (terugwedstrijd)
#31
De Chinezen lopen 4 min achter.

Vandenbussche wat zie je er slecht uit.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#32
mooie dribbel zeg Smile

2 keer zat sneijder dicht bij een assist, misschien geven ze er 1
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#33
voetbal.nl geeft er 1
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Ekslem Wrote:voetbal.nl geeft er 1

de 2e inderdaad, dat was er ook 1. Eerste goal slecht weggewerkt van VDB op schot van sneijder
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#35
300 procent kans voor Huntelaar, die had ik er zelfs nog in gekregen Sad
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#36
Oke Frits, warmlopen ! :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#37
Rood vdBussche en een pingel
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
3-0 Huntelaar
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
hmm dan mag Frits weer gaan zitten!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#40
Einde H'veen kunnen we nu wel zeggen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#41
4-0 Perez
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#42
Afgelopen.

Vandenbussche bedankt! #-o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#43
Ik zei het toch... :wink:
Reply
#44
Tot het eerste doelpunt speelde Ajax alsof ze doodsbang waren voor de tegenstander. Uit het niets vielen die twee doelpunten en toen werd het spel wat rustiger en is er eigenlijk weing meer aan de hand geweest. Na die pingel was het natuurlijk helemaal gelopen. Redelijke sfeer ondanks halflege (halfvolle) Arena. Nu maar hopen dat de boycotters gewoon wel komen tegen AZ, want dan kan Ajax wel wat meer steun gebruiken.
Reply
#45
Hoef Wrote:Tot het eerste doelpunt speelde Ajax alsof ze doodsbang waren voor de tegenstander. Uit het niets vielen die twee doelpunten en toen werd het spel wat rustiger en is er eigenlijk weing meer aan de hand geweest. Na die pingel was het natuurlijk helemaal gelopen. Redelijke sfeer ondanks halflege (halfvolle) Arena. Nu maar hopen dat de boycotters gewoon wel komen tegen AZ, want dan kan Ajax wel wat meer steun gebruiken.

4-0 tegen Hee thuis is natuurlijk gewoon netjes. Maar over die lege stadions, dat viel mij ook al op bij Roda-Utrecht, maar vooral bij Fey-Gro en NAC-Vitesse. Waar een avondje NAC of De Kuip doorgaans garant staat voor een uitverkocht huis, leek het wel een ouwewijvenwoensdagmiddagbingo in Breda en R'dam. Xtragaap4de

Lijkt me inmiddels duidelijk dat het publiek niet warm wordt/loopt voor play offs. Nr. 2 CL en nr. 5 UEFA, dan kunnen we ons dezer dagen gewoon weer lekker richten op het tennis en wielrennen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#46
De enige uitverkochte wedstrijd van volgens mij Heerenveen - Ajax.

Kappen met die pleejofs.

Al zal Talpa wel weer genoeg kijkers gehad hebben. Kunnen ze voor dat geld voetbalvrouwen weer een jaartje langer uitzenden, een van de meest dramatische series ooit gemaakt in NL. En dan net doen of het goed bekeken wordt, flauwekul.
Reply
#47
Heb de wedstrijd niet geboycot, maar kon gewoon niet.
Tegen Az ben ik er wel weer bij.
Vind de playoffs eigenlijk best wel leuk nu. Kom op mijn eerdere stelling terug.
Enige is wel dat t idd opmerkelijk is dat de nummer 5 cl kan spelen, maar goed ik vind zeker dat het de competitie spannender maakt.
Neem als voorbeeld de wedstrijd Utrecht - PSV. Door dit systeem had Utrecht nog iets om voor te spelen, anders was t gewoon een simpele overwinning voor PSV geworden.
The great old Ludwig von...
Reply
#48
gittermaster Wrote:Heb de wedstrijd niet geboycot, maar kon gewoon niet.
Tegen Az ben ik er wel weer bij.
Vind de playoffs eigenlijk best wel leuk nu. Kom op mijn eerdere stelling terug.
Enige is wel dat t idd opmerkelijk is dat de nummer 5 cl kan spelen, maar goed ik vind zeker dat het de competitie spannender maakt.
Neem als voorbeeld de wedstrijd Utrecht - PSV. Door dit systeem had Utrecht nog iets om voor te spelen, anders was t gewoon een simpele overwinning voor PSV geworden.

dat als dan geredeneer heeft helemaal geen zin. als er geen pleeoffs waren geweest had utrecht er mischien wel anders voorgestaan. nu maakt 7de of 9de niet uit.

de competie was spannend zat, was zonder plee offs ook geweest. ze doen het onder het mom van extra spanning, maar het is gewoon geldklopperij (niet alleen voor de clubs maar ook om hogere televisiegelden te ontvangen).

sportief is het een ramp. als je 5de wordt kun je alleen maar winnen, als je 2de wordt kun je alleen maar verliezen (dat is ene hele andere wedstrijd instelling). dar komt bij dat (nu bijv az) verschrikkelijk veel wedstrijden moet spelen nu ze ook nog lan in de uefacup meestrijden. dat kan fataal zijn.

al met al hoop ik dat az doorgaat. die hebben toch al geld zat. ik hoop van harte dat ajakkes weer cl misloopt.
Reply
#49
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Heb de wedstrijd niet geboycot, maar kon gewoon niet.
Tegen Az ben ik er wel weer bij.
Vind de playoffs eigenlijk best wel leuk nu. Kom op mijn eerdere stelling terug.
Enige is wel dat t idd opmerkelijk is dat de nummer 5 cl kan spelen, maar goed ik vind zeker dat het de competitie spannender maakt.
Neem als voorbeeld de wedstrijd Utrecht - PSV. Door dit systeem had Utrecht nog iets om voor te spelen, anders was t gewoon een simpele overwinning voor PSV geworden.

dat als dan geredeneer heeft helemaal geen zin. als er geen pleeoffs waren geweest had utrecht er mischien wel anders voorgestaan. nu maakt 7de of 9de niet uit.

de competie was spannend zat, was zonder plee offs ook geweest. ze doen het onder het mom van extra spanning, maar het is gewoon geldklopperij (niet alleen voor de clubs maar ook om hogere televisiegelden te ontvangen).

sportief is het een ramp. als je 5de wordt kun je alleen maar winnen, als je 2de wordt kun je alleen maar verliezen (dat is ene hele andere wedstrijd instelling). dar komt bij dat (nu bijv az) verschrikkelijk veel wedstrijden moet spelen nu ze ook nog lan in de uefacup meestrijden. dat kan fataal zijn.

al met al hoop ik dat az doorgaat. die hebben toch al geld zat. ik hoop van harte dat ajakkes weer cl misloopt.

Dat laatste begrijp ik heel goed, want ik hoopte van harte dat Feyenoord geen europees voetbal zou spelen, mijn weekend was geslaagd.
Wat betreft het als dan geredeneer; 7e of 9e maakt idd weinig tot niets uit. Echter zonder playoffs maakt t geen donder uit of je 15e of 7e staat.
Hoe vaak is t niet voorgekomen dat titels gepakt worden, terwijl kampioenskandidaten relatief zware tegenstanders krijgen die 3 wedstrijden voor t einde niets meer hadden om voor te spelen.
Het is logisch dat je beter speelt als je nog iets hebt om voor te strijden en met de invoer van de playoffs is dit imo zeker het geval.
The great old Ludwig von...
Reply
#50
gittermaster Wrote:Dat laatste begrijp ik heel goed, want ik hoopte van harte dat Feyenoord geen europees voetbal zou spelen, mijn weekend was geslaagd.

dat is toch een stuk minder erg. uefacup levert geen reet op, de eerste 3 ronden dekken de baten de kosten. als je cl misloopt loop je 10 mio mis, je spelers houden dat niet te lang vol en nieuwe spelers vinden het minder interessant.

feyenoord kon het financieel niet bijbenen omdat nederland maar (max) 2 plaatsen heeft in de cl. dan valt er iemand af. uefacup missen is jammer, maar niet zo erg, hoewel wel erg voor het coefficient. ik denk dat groningen of utrecht het (weer) gaan verneuken.
Reply
#51
gittermaster Wrote:Hoe vaak is t niet voorgekomen dat titels gepakt worden, terwijl kampioenskandidaten relatief zware tegenstanders krijgen die 3 wedstrijden voor t einde niets meer hadden om voor te spelen.

ik kan niets met die argumenten. normaal gesproken was psvee ook nu met 2 vingers in de neus kampioen geworden, dat hebben ze zelf weggegeven en dat heeft niets me tde pleeoffs te maken.

en dan nog. 3 jaar geleden speelde feyenoord de laatste wedstrijd thuis tegen roda. als roda gelijk zou spelen of winnen zouden ze europa in gaan. als ze zouden verliezen waren ze afhankelijk van et resultaat van nec of fietstas (of zo). tot op de laatste speeldag was het spannend. overigens lieten ze zich opvallend gewillig afslachten en toen een ander er in de laatste minuut met het uefacup ticket vandoor ging (nek scorde in de laatste minuut geloof ik) gingen ze allemaal hard huilen.

ik wil maar zeggen, ook toen was het tot het eind toe spannend. maar wel eerlijker. en eerlijke uitkomsten vind ik het belangrijk. ik kan me voorstellen dat jij daar minder moeite mee hebt, gezien de verhouding ajakkes knjb. :razz:
Reply
#52
het ging mij ook meer om het sportieve succes. Dat Feyenoord geen CL ging spelen was al vrij lang bekend, dus dat was voor mij geen issue. Dat ze Ueafcup niet zouden halen had ik niet gedacht, dus dat was een mooie opsteker.
En of t erg is voor de coefficient weet ik niet.
Met alle respect voor Feyenoord, vraag ik me echt af of zij nu zoveel meer punten zouden binnenhalen volgend seizoen dan Groningen of Utrecht.
The great old Ludwig von...
Reply
#53
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Hoe vaak is t niet voorgekomen dat titels gepakt worden, terwijl kampioenskandidaten relatief zware tegenstanders krijgen die 3 wedstrijden voor t einde niets meer hadden om voor te spelen.

ik kan niets met die argumenten. normaal gesproken was psvee ook nu met 2 vingers in de neus kampioen geworden, dat hebben ze zelf weggegeven en dat heeft niets me tde pleeoffs te maken.

en dan nog. 3 jaar geleden speelde feyenoord de laatste wedstrijd thuis tegen roda. als roda gelijk zou spelen of winnen zouden ze europa in gaan. als ze zouden verliezen waren ze afhankelijk van et resultaat van nec of fietstas (of zo). tot op de laatste speeldag was het spannend. overigens lieten ze zich opvallend gewillig afslachten en toen een ander er in de laatste minuut met het uefacup ticket vandoor ging (nek scorde in de laatste minuut geloof ik) gingen ze allemaal hard huilen.

ik wil maar zeggen, ook toen was het tot het eind toe spannend. maar wel eerlijker.

Ik ben het ook wel met je eens dat het eerlijker is dat je op basis van de stand recht op een europees ticet moet krijgen (hoewel ook dat relatief is, want als je 3 x tegen elkaar zou spelen ipv 2 x zou je weer een andere eindstand krijgen, maar dat terzijde).
En in dat voorbeeld wat je aangeef was het ook zeker spannend, maar je kunt t toch niet met me oneens zijn dat over het algemeen , praktisch alle teams nog iets hebben om voor te spelen.
Of dit vervolgens verschil maakt in de inzet van de spelers valt te bediscussieren, maar ik denk van wel
The great old Ludwig von...
Reply
#54
gittermaster Wrote:Met alle respect voor Feyenoord, vraag ik me echt af of zij nu zoveel meer punten zouden binnenhalen volgend seizoen dan Groningen of Utrecht.

het verleden leert van wel. zelfs dit seizoen nog (en dat hadden er nog meer kunnen zijn).

waarom zou feyenoord er niet bovenop komen? vorig jaar was ajakkes ook (hoewel minder) dramatisch. dat ze zich kwalificeerden voor de voorronde cl heeft ze een end gered. dat had nooit mogen gebeuren, maar ook dat hebben ze te danken aan die kutpleeoffs.

dat ze zich uiteindelijk niet kwalificeerden was leuk, maar maakt dan niet echt meer uit. je verliest moeilijker spelers en je trekt ze makkelijk aan.
Reply
#55
gittermaster Wrote:Ik ben het ook wel met je eens dat het eerlijker is dat je op basis van de stand recht op een europees ticet moet krijgen (hoewel ook dat relatief is, want als je 3 x tegen elkaar zou spelen ipv 2 x zou je weer een andere eindstand krijgen, maar dat terzijde).
En in dat voorbeeld wat je aangeef was het ook zeker spannend, maar je kunt t toch niet met me oneens zijn dat over het algemeen , praktisch alle teams nog iets hebben om voor te spelen.
Of dit vervolgens verschil maakt in de inzet van de spelers valt te bediscussieren, maar ik denk van wel

zo eerlijk mogelijk moet toch het streven zijn? je moet je toch niet laten leiden door commercie?

ik denk dat de eindstand niet veel anders is als je 3x tegen elkaar speelt. behalve als ajakkes dan van die 3x weer 2x thuis mag spelen. :razz:

het is leuk dat er nog clubs zijn die nog iets hebben om voor te spelen. maar waar speel je de competitie dan voor? volgens mij grotendeels voor niets. kun je beter gelijk met de play-offs beginnen.
Reply
#56
[quote="Dugarry"]De enige uitverkochte wedstrijd van volgens mij Heerenveen - Ajax.quote]

Met behulp van een callcenter. Die hebben de kaarten zeg maar "verkocht" aan mensen.
Reply
#57
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Ik ben het ook wel met je eens dat het eerlijker is dat je op basis van de stand recht op een europees ticet moet krijgen (hoewel ook dat relatief is, want als je 3 x tegen elkaar zou spelen ipv 2 x zou je weer een andere eindstand krijgen, maar dat terzijde).
En in dat voorbeeld wat je aangeef was het ook zeker spannend, maar je kunt t toch niet met me oneens zijn dat over het algemeen , praktisch alle teams nog iets hebben om voor te spelen.
Of dit vervolgens verschil maakt in de inzet van de spelers valt te bediscussieren, maar ik denk van wel

zo eerlijk mogelijk moet toch het streven zijn? je moet je toch niet laten leiden door commercie?

ik denk dat de eindstand niet veel anders is als je 3x tegen elkaar speelt. behalve als ajakkes dan van die 3x weer 2x thuis mag spelen. :razz:

het is leuk dat er nog clubs zijn die nog iets hebben om voor te spelen. maar waar speel je de competitie dan voor? volgens mij grotendeels voor niets. kun je beter gelijk met de play-offs beginnen.

Uiteraard speelt Ajax dan iig tegen Feyenoord 2 x thuis Smile
Ik denk juist dat je zonder playoffs de competitie grotendeels voor niets speelt.
Iedereen (incl ik) is gewend aan het feit dat aan t eind van de competitie de plakken verdeeld zijn.
Echter je kunt t ook zien dat de competitie een kwalificatie is voor de playoffs. Gewoon even mindset veranderen.
Je speelt ook tig wedstrijden om je te kwalificeren voor een WK, waar je veelal na 3 wedstrijden weer naar huis mag.
Ik begrijp dat dit niet helemaal hetzelfde is, daar je een WK in deze niet moet vergelijken met de playoffs maar eerder met de CL. Maar het gata me meer om t feit dat je de competitie ook als een soort kwalificatie kunt zien.
Er zijn veel tegens te bedenken en misschien wat minder voors, maar vind t jammer dat erg veel mensen erg traditioneel denken en ook niet proberen om er iets positiefs van in te zien.
Ik ben iig van mening dat dit seizoen door toedoen van de po spannender zou zijn geweest dan wanneer de po er niet waren geweest
The great old Ludwig von...
Reply
#58
Spannend......... :roll: ......geloel.......Als we hadden geloot om die UEFA/CL/Intertoto, wat was die loterij dan spannend geweest :roll: :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#59
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Met alle respect voor Feyenoord, vraag ik me echt af of zij nu zoveel meer punten zouden binnenhalen volgend seizoen dan Groningen of Utrecht.


waarom zou feyenoord er niet bovenop komen?

Geen geld, geen goede trainers, geen goede spelers, geen vol stadion, nog minder geld, nog mindere trainer, nog mindere spelers. Welkom bij het Leeds United van Nederland!
Reply
#60
Ik vind dat PSV en ADO ook play-offs moeten spelen, om te bepalen wie er degradeert en wie er kampioen wordt.

Ik vind het helemaal niks. Toevallig staan nu de rechthebbenden voor een CL-ticket tegenover elkaar, het kan toch niet zo zijn, dat Heerenveen die voor de laatste wedstrijd nog 6e stond, opeens stiekem met een CL-ticket ervan doorgaat?

In Kerkrade zijn ze ook aardig aan het balen. Die 6e plek zou normaliter recht geven voor UEFA-cup. die gaat nu naar de nummer 8 (Groningen) of de nummer 9 (Utrecht) van Nederland.

Nu hopen op Ajax, ik gun Louis en heel AZ wel het 'seizoen-met-lege-handen'!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: