The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Vakantiegeld!
#31
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Net op het nieuws, leraren HBO (verdienen en) krijgen meer betaald dan leraren WO. =D>

Beetje een dooie mus want 95% van de docenten in het WO behoort tot het wetenschappelijk personeel en verdient meer dan een HBO leraartje dat van 2.900 per maand moet zien rond te komen.

Mooi niet. Ik verdien slechts 2500 netto (en jij dus nog minder). Op naar het HBO!
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#32
Ik verdien meer maar krijg et niet :letitallout:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#33
Bocaloca Wrote:Ik verdien meer maar krijg et niet :letitallout:

Lastig he, als je failliet verklaard bent
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#34
Dugarry Wrote:
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Net op het nieuws, leraren HBO (verdienen en) krijgen meer betaald dan leraren WO. =D>

Beetje een dooie mus want 95% van de docenten in het WO behoort tot het wetenschappelijk personeel en verdient meer dan een HBO leraartje dat van 2.900 per maand moet zien rond te komen.

Ik moet ook van 2900 netto rondkomen, dat is niet makkelijk kan ik je vertellen. Plus 20 tientjes vakantiegeld per jaar.

Had ik nou maar doorgeleerd vroeger..... :x

2900 netto? Je woont nog thuis toch dan moet dat toch prima te doen zijn?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#35
Dikke bonus en vakantie geld binnen en loon en heel veel overuren jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar doe je het allemaal voor gvd. :8:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#36
Kennedy Wrote:Dikke bonus en vakantie geld binnen en loon en heel veel overuren jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar doe je het allemaal voor gvd. :8:

Ik hoor al een paar Twentse kroegbazen in hun handen wrijven :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#37
Geen vakantiegeld voor Jansoe dit jaar....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#38
Depor Wrote:
Bocaloca Wrote:Ik verdien meer maar krijg et niet :letitallout:

Lastig he, als je failliet verklaard bent
:roll: :roll: :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#39
Kennedy Wrote:Dikke bonus en vakantie geld binnen en loon en heel veel overuren jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar doe je het allemaal voor gvd. :8:

Hoeveel biertjes??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
Bumme Wrote:
Dugarry Wrote:
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Net op het nieuws, leraren HBO (verdienen en) krijgen meer betaald dan leraren WO. =D>

Beetje een dooie mus want 95% van de docenten in het WO behoort tot het wetenschappelijk personeel en verdient meer dan een HBO leraartje dat van 2.900 per maand moet zien rond te komen.

Ik moet ook van 2900 netto rondkomen, dat is niet makkelijk kan ik je vertellen. Plus 20 tientjes vakantiegeld per jaar.

Had ik nou maar doorgeleerd vroeger..... :x

2900 netto? Je woont nog thuis toch dan moet dat toch prima te doen zijn?

Had afg. jaar een huis gekocht, waar ik sinds 1 maart in zit............

Zware schuldenaar dus :wink:
Reply
#41
Ekslem Wrote:
Kennedy Wrote:Dikke bonus en vakantie geld binnen en loon en heel veel overuren jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar doe je het allemaal voor gvd. :8:

Hoeveel biertjes??
Vijver Ekslem vijver, biertje doen we er tussen door!!
Reply
#42
Een vijver vol met bier? :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#43
Mijn vakantiegeld wordt gespendeerd waaraan het hoort, m'n vakantie. 11 dagen Chersonissos :8:
Reply
#44
El Parasito Wrote:Mijn vakantiegeld wordt gespendeerd waaraan het hoort, m'n vakantie. 11 dagen Chersonissos :8:
Haha dat ken ik en het is Sexsonissos :8: geile loeders daar en gekke Engelsen op Mali :lol:
Reply
#45
Kennedy Wrote:
El Parasito Wrote:Mijn vakantiegeld wordt gespendeerd waaraan het hoort, m'n vakantie. 11 dagen Chersonissos :8:
Haha dat ken ik en het is Sexsonissos :8: geile loeders daar en gekke Engelsen op Mali :lol:

Ik ken het ook, al 2x geweest namelijk. En de engelsen zitten in Malia
Reply


Forum Jump: