The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD/CT cup editie XIV poule indeling + wedstrijden
#31
Bakke Wrote:HIF tegen Bummeltown... mooi, daar hebben we twee weken geleden al met 2-0 van gewonnen. In het verleden behaalde resultaten bieden echter geen garantie voor de toekomst. En toch, wie weet haal ik nu EINDELIJK eens de tweede ronde van een aan SD gerelateerd toernooi...

Dat was vriendschappelijk Bakke, ik heb je toen 90 minuten lang zand in de ogen lopen strooien :wink: .

Uitdaging staat dus ik zie je volgende week in een kolkend De Negen Morgen. Leuk trouwens dat je mij daar uitdaagt, geeft alleen wel aan dat je de pot onderschat..........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#32
Ik heb El Parasito reeds uitgedaagd.
What, me worry?
Reply
#33
Ik heb Birger uitgedaagd in zijn stadion, had namelijk nog geen Belgisch vlaggetje... :oops:
Reply
#34
Voor de 3e keer tegen EB Hakkuh
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#35
Sjeffer Wrote:Ik heb Birger uitgedaagd in zijn stadion, had namelijk nog geen Belgisch vlaggetje... :oops:
kost je 6000
Reply
#36
Hoe daag je iemand op neutraal terrein uit? Als ik Anders... selecteer, voert hij die uitdaging uiteindelijk helemaal niet uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Hoe daag je iemand op neutraal terrein uit? Als ik Anders... selecteer, voert hij die uitdaging uiteindelijk helemaal niet uit...

je moet een stadionID van het neutrale terrein invoeren...
Reply
#38
doe je de mijne...1277584
Reply
#39
Sjeffer Wrote:Ik heb Birger uitgedaagd in zijn stadion, had namelijk nog geen Belgisch vlaggetje... :oops:
Daar zit ik ook nog steeds op te wachten. Een ontmoeting met Birger in de SD/CT Cup. Gratis vlaggetje!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#40
Box wil jij weer de match regelen, ik kan vanaf hier niet uitdagen. Hij wordt waarschijnlijk morgen of anders zaterdag ochtend geaccepteerd :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#41
Uitdagingen: 1
Holbytlan
Aanvangstijd: 06-06-2007 om 17:05
Speelterrein: Gardiners Creek Stadium, Normaal. Geregeld!

06-06-2007 (Vriendschappelijk): gittermaster - Holbytlan
The great old Ludwig von...
Reply
#42
Jansoe, u heeft een uitdaging staan.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#43
Bocaloca Wrote:Box wil jij weer de match regelen, ik kan vanaf hier niet uitdagen. Hij wordt waarschijnlijk morgen of anders zaterdag ochtend geaccepteerd :oops:

Box kan tot op heden niet inloggen op HT en derhalve geen match accepteren dan wel regelen.... heb een bericht gestuurd naar de GMs maar tot op heden geen antwoord.... behoorlijke cold turkey... :letitallout:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#44
Devlin Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe daag je iemand op neutraal terrein uit? Als ik Anders... selecteer, voert hij die uitdaging uiteindelijk helemaal niet uit...

je moet een stadionID van het neutrale terrein invoeren...
Oke, ik heb het in de Gittermaster Arena gedaan aangezien hij toch ook op neutraal terrein speelt. Maar worden de inkomsten dan wel gedeeld?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Ad Wim Wrote:
Devlin Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe daag je iemand op neutraal terrein uit? Als ik Anders... selecteer, voert hij die uitdaging uiteindelijk helemaal niet uit...

je moet een stadionID van het neutrale terrein invoeren...
Oke, ik heb het in de Gittermaster Arena gedaan aangezien hij toch ook op neutraal terrein speelt. Maar worden de inkomsten dan wel gedeeld?

Uitstekende keuze
The great old Ludwig von...
Reply
#46
Krijg jij daar ook geld voor?

En hoe wordt bepaald hoeveel toeschouwers er komen? Aan de hand van jouw supporters? Of een mix van die van ons?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
caput mag wel opschieten anders win ik van een zesde divisionist
Reply
#48
kooltje Wrote:caput mag wel opschieten anders win ik van een zesde divisionist
Quote:De uitdaging moet voor vrijdag 12.00 uur verzonden zijn en de wedstrijd moet geregeld zijn voor elke zondag 23.59 uur. Is dat niet dan betekend dat voor de poule fase een 3-0 overwinning voor het afwachtende team en voor de knock-out fase een walkover naar het volgende ronde. Het afwachtende team mag na de gestelde datum een andere uitdagingen accepteren.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#49
Ad Wim Wrote:
Devlin Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe daag je iemand op neutraal terrein uit? Als ik Anders... selecteer, voert hij die uitdaging uiteindelijk helemaal niet uit...

je moet een stadionID van het neutrale terrein invoeren...
Oke, ik heb het in de Gittermaster Arena gedaan aangezien hij toch ook op neutraal terrein speelt. Maar worden de inkomsten dan wel gedeeld?

je moet ook in een neutrale regio spelen toch? dus niet in a'dam en niet in noord-brabant
Reply
#50
Box Brother Wrote:
Bocaloca Wrote:Box wil jij weer de match regelen, ik kan vanaf hier niet uitdagen. Hij wordt waarschijnlijk morgen of anders zaterdag ochtend geaccepteerd :oops:

Box kan tot op heden niet inloggen op HT en derhalve geen match accepteren dan wel regelen.... heb een bericht gestuurd naar de GMs maar tot op heden geen antwoord.... behoorlijke cold turkey... :letitallout:

Neem aan dat we geen 3-0 doen ofzo als jij gewoon niet kan inloggen.
Mocht je volgende week nog problemen hebben ermee, stel ik een 0-0 voor.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#51
Bocaloca Wrote:
Box Brother Wrote:
Bocaloca Wrote:Box wil jij weer de match regelen, ik kan vanaf hier niet uitdagen. Hij wordt waarschijnlijk morgen of anders zaterdag ochtend geaccepteerd :oops:

Box kan tot op heden niet inloggen op HT en derhalve geen match accepteren dan wel regelen.... heb een bericht gestuurd naar de GMs maar tot op heden geen antwoord.... behoorlijke cold turkey... :letitallout:

Neem aan dat we geen 3-0 doen ofzo als jij gewoon niet kan inloggen.
Mocht je volgende week nog problemen hebben ermee, stel ik een 0-0 voor.

Moeten maar even kijken hoe het loopt... zie iig dat mijn standaardopstelling niet heel veel afwijkt van wat ik had willen spelen zondag dus voor zondag nog niet heel veel problemen, ben wel al een trianing kwijt geraakt en heb tot op heden nog niks gehoord.

Heeft iemand ervaring met dat messag-systeem of moet ik gewoon direct mailen ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#52
Ik mailde altijd gewoon direct
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#53
Bocaloca Wrote:Ik mailde altijd gewoon direct

wat is het emailadres ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#54
<!-- e --><a href="mailto:netherlands@hattrick.org">netherlands@hattrick.org</a><!-- e --> ofzo?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#55
nog geen uitdaging binnen... :o
Reply
#56
Box ik heb wel een andere friendly aangenomen omdat ik vanavond en morgen niet aanwezig ben.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#57
Zo eens kijken of we Gitter over de knie kunnen leggen morgen. :Big Grin
Reply
#58
Ik heb ook wat trainees laten spelen zondag, zodat ik wat basisspelers kon sparen voor morgen :8:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
*We hebben een B, we hebben een elftal (vol met pleisters)*

Dus Jansoe, AUB rustig.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#60
Aragorn Wrote:Zo eens kijken of we Gitter over de knie kunnen leggen morgen. :Big Grin

Dit moet je kunnen lukken Ara Smile
Ik moet echt mijn b-team opstellen, daar ik me voor zondag geen blessures kan veroorloven.
En als je naar mijn vorige friendlies kijkt, zie je dat mijn b-team al snel anderhalve ster gemiddeld haalt :lol:
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: