The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD/CT cup editie XIV poule indeling + wedstrijden
#61
gittermaster Wrote:
Aragorn Wrote:Zo eens kijken of we Gitter over de knie kunnen leggen morgen. :Big Grin

Dit moet je kunnen lukken Ara Smile
Ik moet echt mijn b-team opstellen, daar ik me voor zondag geen blessures kan veroorloven.
En als je naar mijn vorige friendlies kijkt, zie je dat mijn b-team al snel anderhalve ster gemiddeld haalt :lol:

Ja hallo Git, Milan laat Kaka in de CL toch ook niet op de bank zitten omdat hij dan de zondag daarop wel eens tegen Verona niet van de partij zou kunnen zijn. :wink: Zo is er aan de SD cup natuurlijk geen bal....
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#62
Smile
I know, ik baal er zelf ook een beetje van, maar zondag is gewoon de belnagrijkste wedstrijd van het seizoen voor mij en die moet ik sowieso winnen wil ik uberhaupt kans maken om niet te degraderen, dus ik ben genoodzaakt. Baal al dat mijn spits geschorst is... Moet dus ook noodgedwongen mijn b-spits inzetten om te hopen dat hij daardoor nog 1 level in vorm stijgt
The great old Ludwig von...
Reply
#63
Gitter, is het geen probleem dat ik een firendly heb geregeld zojuist.
Bij mijn weten kan Box nog altijd niet inloggen, en ga het risico met trainingsverlies niet lopen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#64
Uiteraard niet. Lullig voor Box, maar in principe 3-0 voor jou, maar ik geloof dat jij al een 0-0 voorstelde aan Box. Als jullie er samen uitkomen vind ik dat prima, anders een reglemenaire 3-0, al is het natuurlijk lullig omdat Box er zelf niets aan kan doen.
The great old Ludwig von...
Reply
#65
ALs het blijvend is moeten we gewoon afspreken dat iedereen hetzelfde resultaat krijgt tegen box. Of dat dan een 0-0 of een 3-0 is dat maakt mij niet uit.
Omdat hij er zelf nietst aan kan doen lijkt me 0-0 wat netter
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#66
Bocaloca Wrote:ALs het blijvend is moeten we gewoon afspreken dat iedereen hetzelfde resultaat krijgt tegen box. Of dat dan een 0-0 of een 3-0 is dat maakt mij niet uit.
Omdat hij er zelf nietst aan kan doen lijkt me 0-0 wat netter

Maak er maar een 3-0 verlies van. Het lijkt erop dat dit structureel nu ik al 1,5 week niks gehoord heb van een GM. Het is mijn eigen schuld en ik hou nu tijd over voor andere dingen Wink

Vindt het vooral lullig voor iedereen in mijn poule...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#67
Yesssss gewonnen :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#68
Box Brother Wrote:
Bocaloca Wrote:ALs het blijvend is moeten we gewoon afspreken dat iedereen hetzelfde resultaat krijgt tegen box. Of dat dan een 0-0 of een 3-0 is dat maakt mij niet uit.
Omdat hij er zelf nietst aan kan doen lijkt me 0-0 wat netter

Maak er maar een 3-0 verlies van. Het lijkt erop dat dit structureel nu ik al 1,5 week niks gehoord heb van een GM. Het is mijn eigen schuld en ik hou nu tijd over voor andere dingen Wink

Vindt het vooral lullig voor iedereen in mijn poule...

Wat heb je gedaan?
Reply
#69
ja, dat vraag ik me ook af! Dacht dat t spontaan was gebeurt...
The great old Ludwig von...
Reply
#70
Kom op Box nu ook eerlijk met je billetjes bloot!
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#71
Dan wordt het gewoon 9-0 8-[
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#72
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:
Bocaloca Wrote:ALs het blijvend is moeten we gewoon afspreken dat iedereen hetzelfde resultaat krijgt tegen box. Of dat dan een 0-0 of een 3-0 is dat maakt mij niet uit.
Omdat hij er zelf nietst aan kan doen lijkt me 0-0 wat netter

Maak er maar een 3-0 verlies van. Het lijkt erop dat dit structureel nu ik al 1,5 week niks gehoord heb van een GM. Het is mijn eigen schuld en ik hou nu tijd over voor andere dingen Wink

Vindt het vooral lullig voor iedereen in mijn poule...

Wat heb je gedaan?

gittermaster Wrote:ja, dat vraag ik me ook af! Dacht dat t spontaan was gebeurt...

Nr. 12 Wrote:Kom op Box nu ook eerlijk met je billetjes bloot!

Ik had wellicht, misschien, eventueel een 2e team wat ik (in den beginne) samen met Mac heb gerunned. Nadat Mac aangaf er geen heil in te zien heb ik er amper meer naar gekeken. Er zijn geen onderlinge transfers geweest noch is er ooit sprake geweest van vals spel.

Maar, indien zij erop staan, heb ik de regels overtreden en zou ik beide teams kwijt moet raken. Is overigens in mijn ogen een zeer zware sanctie.

Nogmaals weet ik niet of dit de reden is aangezien er domweg niet gereageerd wordt op mijn mails. Het enige wat ik zuur vind is dat ik net een jaar supporter had betaald....

Voor degene die zeer nieuwsgierig zijn is het 2e team: Harry's Homeboys
Speelt ergens in de IXe ofzo...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#73
Quote:zou ik beide teams kwijt moet raken
Kan je bij dat andere team nog wel inloggen?
In dat geval kan dit de oorzaak niet zijn.
The great old Ludwig von...
Reply
#74
gittermaster Wrote:
Quote:zou ik beide teams kwijt moet raken
Kan je bij dat andere team nog wel inloggen?
In dat geval kan dit de oorzaak niet zijn.

Lukt ook niet ... maar een berichtje van de GM-zijde (ook al is het niet bespreekbaar en alleen een mededeling) zou wel zo netjes zijn.. voor hetzelfde geld is het mijn broer....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#75
Conclusie, je bent gewoon gelocked. Dahaaaag beide teams!

Helaas, maar dat zijn de regels.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Mukkus Wrote:Conclusie, je bent gewoon gelocked. Dahaaaag beide teams!

Helaas, maar dat zijn de regels.

Zeg toch ook niet dat dit tegen de regels is, en ik kan daar best mee leven. Maar een simpel berichtje lijkt mij wel zo netjes... ook daar dit in sommige gevallen best op een misverstand kan rusten.

Uit de HT-regels

Quote: Kunnen verschillende mensen die dezelfde computer en/of hetzelfde IP-nummer delen toch elk een eigen team hebben?

Ja. Het is echter zeer aanbevelenswaardig om geen zaken met elkaar te doen. Er zijn talloze andere gebruikers om van te kopen, dus een echte noodzaak om juist met elkaar te handelen is er niet. Bovendien is het onder geen enkele omstandigheid toegestaan om op elkaars team in te loggen. Elke club moet individueel gemanaged worden.

Ik heb dus in feite alleen dat eerste gedaan.... alleen op hetzelfde IP ingelogd...dat 2e lijkt mij lastig te bewijzen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#77
Bel ze eens 0900-gamemasters Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#78
precies volgens mij horen ze zelfs een mailtje ofzo te sturen dat je team gelocked is, maar goed het lijkt me duidelijk dat dat de reden is dan. Zonde Sad
Reply
#79
Meen me te herinneren dat ik ook geen mail van hun had ontvangen toen mijn team gelocked werd. Daarop had ik hun een mail gestuurd en pas na anderhalve week en nog 2 mailtjes werd het weer opgeheven.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#80
gittermaster Wrote:
Aragorn Wrote:Zo eens kijken of we Gitter over de knie kunnen leggen morgen. :Big Grin

Dit moet je kunnen lukken Ara Smile
Ik moet echt mijn b-team opstellen, daar ik me voor zondag geen blessures kan veroorloven.
En als je naar mijn vorige friendlies kijkt, zie je dat mijn b-team al snel anderhalve ster gemiddeld haalt :lol:

Hmm, dus Zetterborn kan het wel in zijn eentje af tegen jouw middenveld.
Reply
#81
Smile dat denk ik wel.
Maar volgende wedstrijden zal ik meer tegensstand bieden en zo alsnog die felbegeerde 2e plek proberen te bemachtigen
The great old Ludwig von...
Reply
#82
Birger - Sjeffer
1 - 7
Reply
#83
[Image: gay.gif]
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#84
Zijn jullie al klaar?!

Ik ga zo beginnen en heb er het volste vertrouwen in!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
ja we zijn al klaar Ad Wim Smile
Het 'voordeel' aan in België spelen Wink

@boca: ben je jezelf aan het outen?
Reply
#86
Verdomme nog geen 500 man in die tent van jou, Gitter Icon_evil
Waarom staat er trouwens bij ons niet dat het op neutraal terrein gespeeld wordt en bij Jansoe tegen Nr. 12 wel?

Wel al 1-0 voor :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
dat ligt niet aan mijn tent, maar aan jouw supporters.... Beetje reizen en ze laten t al afweten...
The great old Ludwig von...
Reply
#88
gittermaster Wrote:dat ligt niet aan mijn tent, maar aan jouw supporters.... Beetje reizen en ze laten t al afweten...
De honden! En dat terwijl ik al 10 wedstrijden achter elkaar gewonnen heb. Ik dacht dat ik wel meer dan 490 gloryhunters had Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Ad je bent geweldig
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#90
Bocaloca Wrote:Ad je bent geweldig
[Image: gay.gif]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: