The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour 2007
#61
Lamme Lennie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ach, na die val won McEwen gewoon en in de dagen erna ook 6e en 7e.
En Hushovd won ook gewoon eergisteren nog. Die sprinters zijn gewoon vermoeid, maar dit is voorlopig hun laatste kans, dus ze zullen wel wat extra geven.

McEwen won zondag en viel maandag. Dat hij 6e en 7e werd kwam juist door zijn val, anders had hij echt wel korter gezeten.

Quote:Toujours handicapé par les séquelles d’une chute dans l’étape de Canterbury

Die was toch echt zondag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Das waar ook, hij won in dezelfde etappe dat hij viel :oops: :Big Grin

Desondanks heeft hij er wel problemen van ondervonden in de ritten daarna.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#63
Freire en Hushovd niet fit :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Kut McEwen!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#65
Mooie overwinnen van Boonen, wat een overmacht! En hij verdiende hem ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
vond wel dat hij tegenover freire niet erg fair sprintte. maar was zeker niet asociaal of iets dergelijks.

benieuwd naar morgen...ze kunnen allemaal winnen bijna
Reply
#67
Ik ben erg benieuwd naar de etappe van vandaag. Als teams van de kanshebbers slim zijn, houden ze vandaag vanaf het begin al een strak tempo aan om ervoor te zorgen dat Vino en Klöden niet meer fris bij de Colombiere aankomen. Ze zijn natuurlijk al niet fris, dus ik ben acht benieuwd of ze mee kunnen komen en of de eventuele kanshebbers op de gele trui vandaag al hun slag willen slaan. Het is natuurlijk nog vroeg. Ik denk dat de favorieten vandaag niet voluit zullen gaan en dat er een redelijk grote groep gaat sprinten om de overwinning, waarbij ik vandaag ga voor Kirchen/Rogers (T-Mobile dag dus)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#68
Mooie dag inderdaad...wordt het een ouderwetse franse feestdag met voeckler of casar? of wordt het tempo opgedreven door rabo,csc,CdE? en gaat astana het moeten hebben van savoldelli/kasjetskin?
Ik gok vandaag op garate
Reply
#69
Salvodelli er ff afgereden.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#70
Gerdemann heeft er zin in :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Tsjongejonge wat zit de Rabo weer te slapen vandaag.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#72
Loopt die Rasmussen te huilen dat ie gisteren niet mee was, zit ie vandaag weer niet mee...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#73
Hij is weer aan het werk voor Menchov en terecht. Flikker op met die bolletjestrui als je gewoon echt een favoriet in je ploeg hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Je zou Valverde maar in je ploeg hebben. :razz:

Gisteren Gerdemann en nu Kohl als verrassend goede opvulsloebers in mijn SD-team.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#75
Rogers en Arroyo het ravijn in. #-o
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#76
Pfff, die Arroyo komt goed weg :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Jezus, belachelijk wat er net met Leipheimer gebeurde :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Rasmussen op weg naart geel :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#79
parra opgegeven....hele week op vlakke komt hij door en dan de eerste bergen en hij geeft op :roll:
Reply
#80
Rogers kunnen we afschrijven....
May The Schwartz Be With You
Reply
#81
En inderdaad, afgestapt. Spijtig voor hem.

Ze laten Rasmussen trouwens gewoon lopen :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Wat een slagveld vandaag
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#83
Hushovd en O'Grady ook exit en McEwen ver achter, blijft geen sprinter meer over :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Daar gaat Mayo :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Sastre en Menchov zitten er niet bij en ze knallen gewoon niet door :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Wat een bikkel die Klöden =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Ad Wim Wrote:Wat een bikkel die Klöden =D>

Klöden en Vino kunnen mooi voor Kasheckin gaan rijden...

Moreau - Valverde - Schleck =D>

Op naar het podium!!
Reply
#88
Dat je voor Valverde gaat klappen :oops:

Mooie uitgangspositie voor de Rabobank. Op naar de touroverwinning!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Prachtige rit vandaag.... raar dat ze na 2 tours nog steeds Rasmussen zo makkelijk laten gaan. Aan de andere kant als ze Rasmussen terug gaan halen gaat menchov wel en anders wellicht Boogerd.... Geen slechte pleog die Rabobank.

Enig minpuntje was dat ik vandaag voor Rogers ging bij een tourspel, zat ik toch even mis...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#90
Box Brother Wrote:Enig minpuntje was dat ik vandaag voor Rogers ging bij een tourspel, zat ik toch even mis...
Je zat met Rogers best goed, totdat hij een bocht miste.
What, me worry?
Reply


Forum Jump: