The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour 2007
Niet na dat vlakke stuk tot de finish nee, maar wel op de klim.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm.. vreemd dat de meeste hier vinden dat Rabo er heel goed voorstaat. Menchov zal alle hulp van Boogerd, Weening, Dekker en ook Rasmussen nodig hebben om de tour te kunnen winnen (hij moet nog 8 concurrenten voorbij), terwijl Rasmussen in de 2 tijdritten vrij zeker met vleugels door het geel nog steeds een minuut of 10 verliest (vorig jaar waren het er in 100 km bijna 15 volgens de Telegraaf) op de concurrenten die wel kunnen tijdrijden, dus die zal nog 8 minuten uit moeten lopen op alle concurrenten. Schier onmogelijk nu iedereen hem in de gaten houdt lijkt me. Tel daar bij op dat Rabo nu de koers moet leiden met mannen op kop, dat Rasmussen een egoist is die niet lekker in de ploeg ligt en voor zichzelf ergens een contract voor komend seizoen wil verdienen omdat Rabo van hem af lijkt te willen en dat Menchov te stil om iemand zn wil op te leggen en ik ben bang dat je een probleem hebt. Rasmussen en Menchov uitspelen lijkt me ook niet echt te doen. 1 van de 2 zal moeten aanvallen, maar wie?
Reply
rasmussen heeft veel geoefend op het tijdrijden en zal hooguit nog maar drie minuten per tijdrit verliezen
Reply
kooltje Wrote:rasmussen heeft veel geoefend op het tijdrijden en zal hooguit nog maar drie minuten per tijdrit verliezen

Hmm, dan zou hij 8 minuten zijn ingelopen op zo'n Kloden. Zou heel knap zijn, als dat echt zo is is hij uiteraard gewoon een goede kanshebber. Ben benieuwd wie morgen de benen heeft. Zou me niks verbazen als een vrij onbekende naam (a la Pereiro Sio) in een kopgroep meegaat, ruimte krijgt en zodoende dicht bij een toerzege kan komen. :8:
Reply
Peter Wrote:
kooltje Wrote:rasmussen heeft veel geoefend op het tijdrijden en zal hooguit nog maar drie minuten per tijdrit verliezen

Hmm, dan zou hij 8 minuten zijn ingelopen op zo'n Kloden. Zou heel knap zijn, als dat echt zo is is hij uiteraard gewoon een goede kanshebber. Ben benieuwd wie morgen de benen heeft. Zou me niks verbazen als een vrij onbekende naam (a la Pereiro Sio) in een kopgroep meegaat, ruimte krijgt en zodoende dicht bij een toerzege kan komen. :8:

Toen Rasmussen 8 minuten verloor reed hij toch nergens meer voor? Rasmussen zal zelf aan moeten vallen, Menchov zal mee moeten gaan als ze hem terug willen halen en dan zelf gaan.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Peter Wrote:een vrij onbekende naam (a la Pereiro Sio)

Undecided
Reply
Peter, anders hou jij ff bij die 3-5-2 opstelling!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Jammer dat het vandaag na de laatste col nog een heel eind dalen is!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Peter, anders hou jij ff bij die 3-5-2 opstelling!

:lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Peter Wrote:
kooltje Wrote:rasmussen heeft veel geoefend op het tijdrijden en zal hooguit nog maar drie minuten per tijdrit verliezen

Hmm, dan zou hij 8 minuten zijn ingelopen op zo'n Kloden. Zou heel knap zijn, als dat echt zo is is hij uiteraard gewoon een goede kanshebber. Ben benieuwd wie morgen de benen heeft. Zou me niks verbazen als een vrij onbekende naam (a la Pereiro Sio) in een kopgroep meegaat, ruimte krijgt en zodoende dicht bij een toerzege kan komen. :8:

Breukink zegt gister tegenover Mart Smeets toch echt dat Rasmussen alleen op klimmen traint. Menchov pakte gisteren bijvoorbeeld nog zijn tijdrijfiets erbij, waar hij twee uur op trainde. Rasmussen zat ondertussen ergens met Weening in de bergen.
Reply
goa Wrote:
Ekslem Wrote:Peter, anders hou jij ff bij die 3-5-2 opstelling!

:lol:

Geloof nou maar dat thuis tegen de kleintjes zo gespeeld gaat worden! Overigens was die opstelling niet mij idee, maar de Telegraaf schreef dat Koeman het zo wilde proberen.
Reply
Peter Wrote:
goa Wrote:
Ekslem Wrote:Peter, anders hou jij ff bij die 3-5-2 opstelling!

:lol:

Geloof nou maar dat thuis tegen de kleintjes zo gespeeld gaat worden! Overigens was die opstelling niet mij idee, maar de Telegraaf schreef dat Koeman het zo wilde proberen.

Wil jij dit tour topic aub niet vervuilen met je voetbal geleuter? :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Nou, je kan in ieder geval niet zeggen dat er geen hond komt kijken naar de Tour.
Reply
Berend Botje Wrote:Nou, je kan in ieder geval niet zeggen dat er geen hond komt kijken naar de Tour.

:lol: t-mobile blijft echt niks bespaard...
Reply
Wie heeft er een hond geshcept? :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Heeft iemand zo snel een handige site met Tour verslag?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.letour.fr/2007/TDF/LIVE/us/900/depeches.html">http://www.letour.fr/2007/TDF/LIVE/us/900/depeches.html</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ekslem Wrote:Wie heeft er een hond geshcept? :lol:

13:52 - Crash In Peloton
Burghardt (TMO) has just thumped into a dog that cross the road as the peloton was passing. The German’s front wheel collapsed completely, the rider flew over the bard... the dog walked away although it is likely to be very sore right now.

:razz: Liep gelukkig met een sisser af.
Reply
Moreau gaat hem niet worden vandaag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vino gaat weer nat :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mooie overwinning van Soler, mooi slot van de etappe.

Goed gereden van Rasmussen, Menchov zakt weer eens door het ijs in het hooggebergte.

En ja, ik geef het toen, Valverde heeft me bijzonder verrast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ekslem Wrote:Vino gaat weer nat :razz:
Inderdaad dus stom wat ze zondag deden. Kloden is duidelijk de beste. Ging vandaag ook prima met iedereen mee. Ik zie hem misschien nog wel als topfavoriet, hij legt de top 10 er allemaal op in de tijdrit. Ik denk dat tussen hem Valverde en Evans gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En ja, ik geef het toe, wat Valverde betreft zat ik er volledig naast

:Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Ad Wim Wrote:En ja, ik geef het toe, wat Valverde betreft zat ik er volledig naast

:Big Grin
Dat geef ik pas toe als hij uiteindelijk in de top 5 komt Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sinkewitz betrapt op doping, daar begint het gezeik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Sinkewitz betrapt op doping, daar begint het gezeik...
Te hoog testosteron, zal wel naar dezelfde slijter geweest zijn als Landis.
What, me worry?
Reply
Ad Wim Wrote:Sinkewitz betrapt op doping, daar begint het gezeik...

Aiai, uitgerekend de T-Mobiles.

Als de B-staal ook + is, dan vrees ik dat de hele ploeg uit de tour wordt gebonjourd.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Duitse TV is hierdoor nu gestopt met verslag doen van de Tour
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Op http://www.polarfrance.fr/Live_Race_Data...ive_EN.php kan je drie renners volgen kwa hartslag, snelheid, hoogte, en je kan zien waar hij fiets via Google Earth.
Reply
Ekslem Wrote:Duitse TV is hierdoor nu gestopt met verslag doen van de Tour
Beetje overdreven, moeten zij nou een statement gaan maken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: