The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour 2007
#91
Ad Wim Wrote:Wat een bikkel die Klöden =D>
Lekker snugger die Astanaploeg. Maarja, Vino is een nationale volksheld, die je kun je niet zomaar achterlaten (en Klöden is geen Kazach).
Reply
#92
Inderdaad een beetje stom achteraf, maar in het begin zag het er goed uit. En je ziet toch duidelijk dat Vino de echte kopman is. Misschien is het achteraf wel goed geweest, want nu verloor Vino niet al te veel.

Mooi om te zien hoe de verhouding liggen in zo'n eerste bergetappe. Contador en Moreau waren erg goed, jammer dat die eerste lek reed en dat Moreau eigenlijk niet durfde en te veel last had van die laffe Valverde, die niet wilde koersen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Ja, Vino is de echte kopman, maar dat heeft meer met commerciële/nationale belangen te maken dan dat ie echt betere kansen heeft op een goede eindklassering. Met de tijdritten ook nog in gedachten, heeft Klöden veel meer uitzicht op een goede klassering (op zich staat ie er nog steeds wel redelijk voor overigens, en ze hebben Kacheckin natuurlijk nog).
Reply
#94
Ad Wim Wrote:Hushovd en O'Grady ook exit en McEwen ver achter, blijft geen sprinter meer over :|

Hushovd heeft een tweede leven gevonden:

Quote:161. HUSHOVD Thor 101 CREDIT AGRICOLE 05:28:47 + 00:39:07
What, me worry?
Reply
#95
Fred Naaigaren Wrote:
Ad Wim Wrote:Hushovd en O'Grady ook exit en McEwen ver achter, blijft geen sprinter meer over :|

Hushovd heeft een tweede leven gevonden:

Quote:161. HUSHOVD Thor 101 CREDIT AGRICOLE 05:28:47 + 00:39:07
Icon_question

Bij de NOS zeiden ze dat hij afgevoerd was naar het ziekenhuis. Kort bezoekje dan :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Ad Wim Wrote:Bij de NOS zeiden ze dat hij afgevoerd was naar het ziekenhuis. Kort bezoekje dan :roll:

Ik denk dat hier het probleem van het afstappen van Hushovd gezien moet worden.
What, me worry?
Reply
#97
Ad Wim Wrote:die laffe Valverde, die niet wilde koersen.

onzin, die kon gewoon niet beter. werd gelost en haakte weer aan.

dat gelul van ducrot bij de finish trok ik ook slecht. hij ging voor de bonificatie, dat is toch niet raar?
Reply
#98
Hij had dus nog wel energie over bij de finish, heel gek :roll:
Niet raar, maar wel laf. De hele tijd niet mee willen koersen en dan wel vlak voor de finish aanzetten en de bonificatie pakken [-(
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Je kan het gewoon niet hebben dan het nu 2-0 staat voor Valverde (vs Vino) :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Je kan het gewoon niet hebben dan het nu 2-0 staat voor Valverde (vs Vino) :razz:
Tja, en 1-0 voor Vino als het gaat om valpartijen...

En het echt hooggebergte moet nog komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geef nou maar gewoon toe dat Valverde meekan in de bergen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Geef nou maar gewoon toe dat Valverde meekan in de bergen.
Nog niet, het is nog niet het echte hooggebergte.
Nogmaals, ik zal mijn foute voorspelling heus wel toegeven als ik ernaast blijk te zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Geef nou maar gewoon toe dat Valverde meekan in de bergen.
Nog niet, het is nog niet het echte hooggebergte.

](*,)


Nog steeds van mening dat je beter Hushovd, McEwen en Bennati kan nemen dan Boonen?


Ad Wim Wrote:Maar Valverde gaat imo geen top 5 rijden, dan is hij wel heel duur en dan onderscheid je je alleen maar in een slechte klassering. Vino lijkt me een mustpick, je moet je onderscheiden met andere renners, zoals Zubeldia bijvoorbeeld.

Ik denk trouwens wel dat het slim om McEwen, Hushovd en Bennati te nemen en niet voor Boonen te gaan.
:razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Geef nou maar gewoon toe dat Valverde meekan in de bergen.
Nog niet, het is nog niet het echte hooggebergte.

](*,)


Nog steeds van mening dat je beter Hushovd, McEwen en Bennati kan nemen dan Boonen?
:razz:
Kom op nou zeg, een keertje zit ie redelijk vooraan en het was nou niet bepaald overtuigend. Dit waren geen hele zware klims, dat zag je wel aan het feit dat Bennati gewoon een tijd op kop reed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Iedereen kon toen nog op kop rijden in dat tempo. Maar we komen er vanavond nog niet uit, ik zie je je ongelijk wel toegeven over een paar dagen :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:die laffe Valverde, die niet wilde koersen.

onzin, die kon gewoon niet beter. werd gelost en haakte weer aan.

dat gelul van ducrot bij de finish trok ik ook slecht. hij ging voor de bonificatie, dat is toch niet raar?

Beaam...
Reply
Lamme Lennie Wrote:Nog steeds van mening dat je beter Hushovd, McEwen en Bennati kan nemen dan Boonen?

vind ik nog steeds, achteraf kijk je een koe in de kont, maar de kans dat mcewen die groene trui in parijs en daarmee zou strijden met hushhovd was groter dan dat boonen die trui zou houden en de bergen zal trotseren.

benatti is wel een kutkeuze geweest van me, voor zoveel geld, ik hoop maar dat dat aan zijn blessure lag.
Reply
Ad Wim Wrote:Hij had dus nog wel energie over bij de finish, heel gek :roll:
Niet raar, maar wel laf. De hele tijd niet mee willen koersen en dan wel vlak voor de finish aanzetten en de bonificatie pakken [-(

hij had sowieso al een tweede adem gevonden, want nadat hij gelost was was hij weer aangehaakt. dat heeft niet met laf te maken, hij heeft zich niet voor de lol laten lossen. als je de bonificatie kunt pakken moet je het doen, het is topsport, cadeautjes zijn er om uitgepakt te worden.

hij wordt vast nog een keer teruggepakt, maar het is gewoon slim om die seconden te pakken. aan de andere kant zou het vreselijk dom zijn om het niet te doen als het kon.
Reply
Hoe is Rasmussen eigenlijk als tijdrijder? Kan me nog herinneren dat hij vorig jaar drie keer viel toen er wat spanning opstond.

In de bergen hoeft hij niets meer in te leveren dus imo een redelijke kans op het geel of kijk ik er nu te beperkt naar?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Hoe is Rasmussen eigenlijk als tijdrijder? Kan me nog herinneren dat hij vorig jaar drie keer viel toen er wat spanning opstond.

In de bergen hoeft hij niets meer in te leveren dus imo een redelijke kans op het geel of kijk ik er nu te beperkt naar?

hij moet zijn voorsprong wel veel uitbouwen in de bergen, maar dat zou hij als beste klimmer op zich moeten kunnen.

tijdritten kan hij niet echt, hoewel het geel doorgaans vleugels geeft, en daar zal hij zeker tijd verliezen. maar hij heeft zeker kans, maar ik denk wel dat hij moet blijven aanvallen.
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Hoe is Rasmussen eigenlijk als tijdrijder? Kan me nog herinneren dat hij vorig jaar drie keer viel toen er wat spanning opstond.

In de bergen hoeft hij niets meer in te leveren dus imo een redelijke kans op het geel of kijk ik er nu te beperkt naar?

hij moet zijn voorsprong wel veel uitbouwen in de bergen, maar dat zou hij als beste klimmer op zich moeten kunnen.

tijdritten kan hij niet echt, hoewel het geel doorgaans vleugels geeft, en daar zal hij zeker tijd verliezen. maar hij heeft zeker kans, maar ik denk wel dat hij moet blijven aanvallen.

Wel leuk een gele trui die moet aanvallen. Goed voor de tour ipv zo'n verdedigende gele rakker die weet dat hij in de tijdritten toch wle genoeg tijd pakt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Rasmussen verloor vorig jaar in de twee tijdritten respectievelijk 5 en 8 minuten op Klöden :|
Maar toen reed hij nergens meer voor. Het geel en een goede klassering kan inderdaad vleugels geven.

Maar waarom zou hij niet gewoon nog een paar keer aanvallen? In de Pyreneeën zijn nog zware etappes met finish bergop en hij weet dat hij een van de beste klimmers is. Nog een keer een paar minuten pakken en hij heeft echt een kans om dit te gaan winnen.
Sowieso zit Rabobank echt wel lekker. Ze kunnen nu met twee man aanvallen en dan moet de rest maar zien te pareren. En dan hebben ze ook nog Boogerd en Dekker die voor ze kunnen werken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dekker valt me tegen trouwens
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ben benieuwd hoe Rabo dit gaat spelen... wat als Rasmussen weer op een van de eerste cols weggaat ? Wie offert zijn ploeg dan op ? Lijkt mij dat als ze Rasmussen pakken Menchov meteen moet gaan .... maar ik moet zeggen dat Menchov nou niet echt een aanvaller is. Zit leuk in het wiel maar daar blijft het dan ook wel bij.

Met Boogerd als knecht heb je natuurlijk een luxe maar iedere ploeg heeft wel een 'Boogerd' in de ploeg. Astana nu vol voor Kachekin ? Kloden moest bij Vino blijven dus twijfel of hij een groen licht krijgt.

Al met al een leuke tour... jammer van die rustdagen Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik ben iig solidair met de renners. Heb vandaag ook een rustdag :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Rasmussen zal zelf aan moeten vallen, want met die paar minuutjes voorsprong in de tijdrit gaat hij het echt niet redden. Zelf aanvallen dus!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik lees niks over de comeback van gisteren: Mayo. Hij was de sterkste bergop en niet Moreau, Contador of Valverde.

Vele fietsfans hebben een zwak voor deze Bask (me 2). Als hij echt weer terug zit op zijn oude niveau, gaan we heel veel vuurwerk zien de rest van de bergetappes.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
Mayo was verbazingwekkend goed. Had hem eerlijk gezegd al afgeschreven. Maar nieuwe ploeg doet wonderen. Wink
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Mayo was goed, maar volgens mij was Contador de beste gisteren. Hij reed zo ontzettend makkelijk. Hij reed lek, maar zat zo weer bij die groep van Moreau. Die gaat nog leuke dingen laten zien in de Pyreneeën.
Sowieso gaan daar de Spaanse klimmers, Contador, Cobo, Mayo en Euskatelrenners opstaan, zoals altijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mayo was goed, maar volgens mij was Contador de beste gisteren. Hij reed zo ontzettend makkelijk. Hij reed lek, maar zat zo weer bij die groep van Moreau. Die gaat nog leuke dingen laten zien in de Pyreneeën.
Sowieso gaan daar de Spaanse klimmers, Contador, Cobo, Mayo en Euskatelrenners opstaan, zoals altijd.

Hij zat helemaal niet meer bij die groep.....
Reply


Forum Jump: