FTM Forum

Full Version: TMS Cincinnati
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Laten we niet vergeten dat er gewoon komende week weer een TMS is!
De loting is minder interessant dan die van Montreal en verwacht dan ook meer dezelfde teams. Vooral het tweede kwart is heel sterk. Bij de andere drie zijn er duidelijke favorieten om door te komen.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=http://www.atptennis.com/1/posting/2007/422/mds.pdf">http://www.atptennis.com/en/common/Trac ... 22/mds.pdf</a><!-- m -->
Ik denk dat alleen het 3e kwart interessant is. Federer, Djokovic en Nadal hebben alle 3 een gunstige loting. Roger en Novak zouden het fysiek wel moeten aankunnen. De vraag is of Roddick het redt tegen Mathieu.
Meteen maar ff de contest ingevuld, kwam op halve finales Federer - Djokovic en Roddick - Youzhny
Genomico Wrote:Ik denk dat alleen het 3e kwart interessant is. Federer, Djokovic en Nadal hebben alle 3 een gunstige loting. Roger en Novak zouden het fysiek wel moeten aankunnen. De vraag is of Roddick het redt tegen Mathieu.
Mathieu gaat er natuurlijk gewoon af tegen Berdych. En Roddick had er afgelopen week ook geen problemen mee na de week ervoor de finale te halen. En hij heeft nu vanaf vrijdag al rust.
Behoorlijk sterke quali's dit keer met Falla, Benne, Del P, Olivier, Lopez en Spadea die ook nog eens allemaal vrij eenvoudig doorkwamen in een vrij sterke draw. Interessant...
Genomico Wrote:Ik denk dat alleen het 3e kwart interessant is. Federer, Djokovic en Nadal hebben alle 3 een gunstige loting.
Djoko een gunstige loting met oud-winnaar Moya of Nalbi 2e ronde, Canas 3e ronde en Haas, Hewitt of Gasquet 4e ronde?! :roll:
Karlovic begint (hoe kan het anders) zijn 1e set van dit toernooi met .....
jawel een TB..... :razz:
En hij verliest hem :eeeek:
Ivo pakt gewoon de volgende 2 TB's...... :razz: :lol:
Hij verliest gewoon ook de 2e TB en dus de wedstrijd, terwijl ie zelf 4 bp's gehad heeft en Melzer geen een :o
Geen verrassing, de HtH was in deze duidelijk.
Tja, dat was ie bij Federer-Djokovic ook...
chela wint van henman. goed voor de poll. =D>
delic-ljubo 6-1. 3 breaks. :eeeek:
Jammer, ik had Delic sowieso wel gehad. Nu zal iedereen hem hebben.
ljubo heeft 3 punten op de service van delic gemaakt in 4 returngames. delic andersom 17. :lol:
kiefer-safin 6-1. hij begint nu gewoon zielig te worden.
centre court Wrote:kiefer-safin 6-1. hij begint nu gewoon zielig te worden.

Het valt nog mee voor Marat, 6-3 :lol:
Kiefer gaf nog even een breakje weg, aardige duitser blijft ie toch ook.
Delic gaat de TB verliezen, maar ja, nu heeft iedereen hem Wink
en meteen de break voor ljubo. wat kan zo'n TB toch een wedstrijd omkeren. totaal niets aan de hand voor delic 2 sets lang.
Ad Wim Wrote:Delic gaat de TB verliezen, maar ja, nu heeft iedereen hem Wink
bijna iedereen Smile
Tja, het zat er natuurlijk in. Heb nog een tijdje getwijfeld om Ivan te nemen. Hij moet toch een keer iets gaan presteren. Maar ik vond het toch een te groot risico, zeker nu ik 8e sta. En Delic won toch dik van Andreev...
En dan mist Delic een 15-40 op 1-3 #-o
4-1 ljubo met moeite =D>
aces, dubbele fouten en een voetfout
kiefer gaat safin ook kloppen in de tweede set...
Kom je weer goed weg met Delic, Kolemans.
Pfff, Delic op 15-30 twee complete mishits en weg wedstrijd :|
Ad Wim Wrote:Tja, het zat er natuurlijk in. Heb nog een tijdje getwijfeld om Ivan te nemen. Hij moet toch een keer iets gaan presteren. Maar ik vond het toch een te groot risico, zeker nu ik 8e sta. En Delic won toch dik van Andreev...

en toen delic net voor de deadline de set met 6-1 pakte baalde je daar nog van omdat je zelf delic sowieso al wilde nemen?! :roll:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, het zat er natuurlijk in. Heb nog een tijdje getwijfeld om Ivan te nemen. Hij moet toch een keer iets gaan presteren. Maar ik vond het toch een te groot risico, zeker nu ik 8e sta. En Delic won toch dik van Andreev...

en toen delic net voor de deadline de set met 6-1 pakte baalde je daar nog van omdat je zelf delic sowieso al wilde nemen?! :roll:

idd :lol:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23