The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Het Wordt Een Eenzame Kerst(OT)
#61
RIP Dré....

Nu ff de DVD aan het checken....Zonde, zo'n groot zanger... :cry:
Reply
#62
R.I.P.

Ik was echt verbaasd toen ik het las, had het (uiteraard) nog niet gehoord. Ik was geen grote liefhebber van zijn muziek, maar de laatste tijd luisterde ik er wel eens naar en sommige nummers (Zij geloooooft in mij) waren toch wel leuk.
Reply
#63
harry_bierdop Wrote:Groot fan van Andre!

Top 3:

1. Buona sera / oh marie (Geweldig nummer ook al ist origineel niet van hem zelf )
2. Amor, amor, amor
3. Uit mijn bol

Dag van nationale rouw zou ik zeggen!


Dit is ook mijn top3
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#64
Zo, de massahysterie kan weer beginnen, de bossen bloemen zullen weer massaal op de rouwauto gepleurd worden, en de platenindustrie gaat weer gouden tijden tegemoet. Over wie hebben we het? Een alcoholistische smartlapzanger met af en toe losse handjes, die populair was, bij de 'gewone' man vanwege zijn 'gevoeligheid', bij de hoger opgeleiden vanwege zijn hoge campgehalte, maar die wel goed kon zingen. Helaas deed hij dat meestal in tenenkrommend Nederlands, hoewel dat altijd nog beter is dan tenenkrommend Engels. Natuurlijk is het sneu dat hij dood is, maar we moeten niet overdrijven.
May The Schwartz Be With You
Reply
#65
René Froger zei net in 2vandaag de treffende woorden: Bij Andre had je vaak het idee dat ie over zichzelf zong.

1 Voor mij geen slingers aan de wand
2 Zeg maar niets meer
3 Een beetje verliefd
Reply
#66
:cry:
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
#67
Ook hier in Stockholm wordt er flink getreurt over het overlijden van Andre..een super artiest die voor mij hier in Zweden het "nederland gevoel" op top houdt/hield...luister op dit moment naar zijn dubbel cd.

top 5? lastig hoor..maar hier komt ie dan toch.

1. Het rode licht! :wink:
2. Zonder jou.
3. Geef mij je angst
4. 'N vriend.
5. Zeg maar niets meer.
The Vikings are still on their way!!!
Reply
#68
Ajax-selectie reageert geschokt op overlijden Hazes

Uitgegeven: 23 september 2004 18:31
Laatst gewijzigd: 23 september 2004 18:32

AMSTERDAM - De selectie en technische staf van Ajax hebben donderdag geschokt gereageerd op het plotselinge overlijden van André Hazes. Direct na het bericht van de dood van de volkszanger kwamen volgens teammanager David Endt uit de spelersgroep initiatieven om de crematie van Hazes niet ongemerkt voorbij te laten gaan.

"Helaas zijn we op de dag van de crematie in Duitsland voor de Champions League-wedstrijd tegen Bayern München", aldus Endt. "Maar we willen zeker zorgen voor een vorm van eerbetoon. Vanuit de club zal zeker een bloemetje of een ander gebaar komen om de nabestaanden een blijk van onze deelneming te tonen."


Hazes stond bekend als een echte voetballiefhebber die vaak wedstrijden van Ajax bezocht. Endt: "Ook was hij vaak in Hotel Huis ter Duin als we ons op een wedstrijd voorbereidden. Als André in de buurt was, werd het altijd gezellig. Maar ook als we in de spelersbus sfeer wilden, ging Hazes 'erin'. Hij was een echte Amsterdammer en daardoor was er een band tussen de club en ons."
The Vikings are still on their way!!!
Reply
#69
Berend Botje Wrote:Zo, de massahysterie kan weer beginnen, de bossen bloemen zullen weer massaal op de rouwauto gepleurd worden, en de platenindustrie gaat weer gouden tijden tegemoet. Over wie hebben we het? Een alcoholistische smartlapzanger met af en toe losse handjes, die populair was, bij de 'gewone' man vanwege zijn 'gevoeligheid', bij de hoger opgeleiden vanwege zijn hoge campgehalte, maar die wel goed kon zingen. Helaas deed hij dat meestal in tenenkrommend Nederlands, hoewel dat altijd nog beter is dan tenenkrommend Engels. Natuurlijk is het sneu dat hij dood is, maar we moeten niet overdrijven.

Beaam!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#70
Dommel Wrote:René Froger zei net in 2vandaag de treffende woorden: Bij Andre had je vaak het idee dat ie over zichzelf zong.

Idd erg treffend!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#71
Berend Botje Wrote:Zo, de massahysterie kan weer beginnen, de bossen bloemen zullen weer massaal op de rouwauto gepleurd worden, en de platenindustrie gaat weer gouden tijden tegemoet. Over wie hebben we het? Een alcoholistische smartlapzanger met af en toe losse handjes, die populair was, bij de 'gewone' man vanwege zijn 'gevoeligheid', bij de hoger opgeleiden vanwege zijn hoge campgehalte, maar die wel goed kon zingen. Helaas deed hij dat meestal in tenenkrommend Nederlands, hoewel dat altijd nog beter is dan tenenkrommend Engels. Natuurlijk is het sneu dat hij dood is, maar we moeten niet overdrijven.

Hee hee hee, die losse handjes heeft-ie altijd ontkend hè! Z'n poepies zou-ie nooit wat aandoen, al mocht-ie wel eens iets stuk maken in huis... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#72
Hij was in de jaren 80 "de gigant van Nederland". Goed zanger en goed liedjesschrijver. De laatste jaren bedroevend slecht.
Neem er 1 met Herman daar boven.

Mijn top 5:

1. Mama (niet la mama)
2. een vriend
3. Waarom
4. Mijn concurrent
5. de vlieger
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#73
Hij staat er al bij, hoor

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bekendedodenederlanders.nl/index.html">http://www.bekendedodenederlanders.nl/index.html</a><!-- m -->
May The Schwartz Be With You
Reply
#74
Ze hebben het aardig druk gehad in Driehuis met die bekende Nederlanders.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#75
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Zo, de massahysterie kan weer beginnen, de bossen bloemen zullen weer massaal op de rouwauto gepleurd worden, en de platenindustrie gaat weer gouden tijden tegemoet. Over wie hebben we het? Een alcoholistische smartlapzanger met af en toe losse handjes, die populair was, bij de 'gewone' man vanwege zijn 'gevoeligheid', bij de hoger opgeleiden vanwege zijn hoge campgehalte, maar die wel goed kon zingen. Helaas deed hij dat meestal in tenenkrommend Nederlands, hoewel dat altijd nog beter is dan tenenkrommend Engels. Natuurlijk is het sneu dat hij dood is, maar we moeten niet overdrijven.

Hee hee hee, die losse handjes heeft-ie altijd ontkend hè! Z'n poepies zou-ie nooit wat aandoen, al mocht-ie wel eens iets stuk maken in huis... :wink:

En in die docu was Rachel met haar strakgetrokken bekkie tegen de deur aan gelopen en had ze daardoor een oog als een tennisbal, toch? :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#76
Volgens mij heeft Bob Ross de zerk van de zangeres zonder naam beschilderd! :lol:

[Image: ServaesMary2.jpg]
Reply
#77
Al zij de "zangeres zonder naam" heet, waarom staat er dan een naam op?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#78
Die naam heeft ze pas na haar overlijden gekregen.
Reply
#79
O.

Is Mary Beij een soort afgeleide van Maja de Bij?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#80
nee, de zus van sambal beij.
Reply
#81
O.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#82
waf Wrote:nee, de zus van sambal beij.

Heb je daar nou al es een vorkje geprikt?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#83
[Image: BobRoss_20_Hauptgruppe.jpg]

[Image: logo1.jpg]
Reply
#84
Treesong Wrote:
waf Wrote:nee, de zus van sambal beij.

Heb je daar nou al es een vorkje geprikt?

nee, zullen we dat bewaren tot de volgende exclusieve forumborrel?
Reply
#85
Welja... ben er zo vaak langsgekomen dat het er maar es van moest komen... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#86
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:nee, de zus van sambal beij.

Heb je daar nou al es een vorkje geprikt?

nee, zullen we dat bewaren tot de volgende exclusieve forumborrel?

Hoezo? Die is toch altijd in Leiden?
Reply
#87
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:nee, de zus van sambal beij.

Heb je daar nou al es een vorkje geprikt?

nee, zullen we dat bewaren tot de volgende exclusieve forumborrel?

Hoezo? Die is toch altijd in Leiden?

nee, niet altijd. alleen als nederland tegen duitsland speelt op een ek EN saartje op tijd met de bus naar huis moet.
Reply
#88
900 000 kijkers naar de docu van 11 uur s'avonds gister... :eeeek:

Morgen minuut stilte bij Ajax - Roda JC
En maandag z'n laatste 'concert' in de AreNa....
Reply
#89
Ik vind een minuut stilte bij Ajax - Roda JC zwaar overdreven.
May The Schwartz Be With You
Reply
#90
Special request van een groot deel van de A-selectie die hem persoonlijke kenden .......
Reply


Forum Jump: