The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
Serra of Tursunov is voor mij de lastigste keuze. Serra toch weer een zware partij. Hij moet toch een keer moe raken, maar hij is wel in vorm. Tursunov daarentegen verslaat Robredo.

Lastig is ook Hernych. Heeft 80 budget te verdedigen en vrij lastige loting tegen Olivier, maar door zijn lage prijs wel de enige goede keuze in dat stukje.
Reply
Het blijkt maar weer dat niets is wat het lijkt in de tenniswereld, bijna alle toppers van vorige week liggen er al uit..

Tursunov is een zekerheidje in elk team, toch? :razz:
Reply
Ja, ik denk dat je Dmitry niet mag missen deze week.

(ok, die verliest dus de volgende ronde Wink)
Reply
Alle toppers eruit, behalve Serra dus. En niet van de minste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Jij Fernando en Fernando wel? :lol:

Zeker :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
merijn s aalbers Wrote:Terzake. Met slechts 6000 budget is dit wel een hele lastige week zeg. Ik krijg er 8 redelijke tot goede budgetrisicoarme spelers ingepropt, maar of ik nou blij met ze ben. :-k

Ik heb er nu ook 8 en nog 248 euro over, dat is wel jammer. Zou dan Nieminen of Blake kunnen inruilen voor Clement en nog een kleintje, maar ik denk toch wel dat je Jarkko en James in je team nodig hebt, omdat ze beide zomaar in de finale kunnen komen.

Grootste vragen:
Srichaphan of Karlovic
Serra of Tursunov
Vik of Mayer
Massu of C. Rochus

Ik heb m'n keuzes gemaakt. Nu hopen dat het goed gaat uitpakken...
Reply
Als je Nieminen neemt, wat mijns inziens ook een must is, dan lijkt het me niet dat je moet kiezen tussen Massu en Christophe maar gewoon voor Jarkko alleen moet gaan.

Blake haalt het waarsch niet verder dan de halve, want daar ontmoet ie Davydenko. En dan moet ie nog maar even winnen van Moya. Vorige week was het ook al niet best bij James.

Ik heb nu Nieminen en Murray maar twijfel of ik die niet in zal ruilen voor Ancic. Ik zie Mario nog wel ver komen daar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als je Nieminen neemt, wat mijns inziens ook een must is, dan lijkt het me niet dat je moet kiezen tussen Massu en Christophe maar gewoon voor Jarkko alleen moet gaan.

Blake haalt het waarsch niet verder dan de halve, want daar ontmoet ie Davydenko. En dan moet ie nog maar even winnen van Moya. Vorige week was het ook al niet best bij James.

Ik heb nu Nieminen en Murray maar twijfel of ik die niet in zal ruilen voor Ancic. Ik zie Mario nog wel ver komen daar.

De enige die ik eventueel nog wel in mijn team wil hebben is Clement die ik nog wel 8 punten zie halen. Maar bij Clement is dat echt het maximum. Ik heb dan toch liever Massu... Ik heb alleen in de kwarten van Gonzalez/Minar/Murray/Ancic en Rochus/Hernych/Sluiter/Ferrer niemand. Daar hoef ik ook echt niemand van.
Reply
Srichaphan gaat de Thai-breaks van Karlovic winnen. :lol:
Roofmagic
Reply
merijn s aalbers Wrote:Srichaphan gaat de Thai-breaks van Karlovic winnen. :lol:
\

hehe idd, maar ik denk dat de meningen erg verdeeld zijn deze week, ikzelf denk toch echt dat Massu onlangs zijn goede eerste ronde wedstrijd er finaal afgaat tegen Rochus...
Reply
Het gaat een beetje tegen mijn principes en tactiek in om niemand uit een stukje te nemen en dan wel twee mensen uit bijv. een stukje daaronder. Dan gok ik liever op een speler in ieder stuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar het blijft vreemd dat Massu van Hrbaty wint, en nog wel zo dik, en zeker hier in Auckland waar Hrbaty het toch vaak goed gedaan heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar het blijft vreemd dat Massu van Hrbaty wint, en nog wel zo dik, en zeker hier in Auckland waar Hrbaty het toch vaak goed gedaan heeft.

Ik wist niet dat jij in Auckland woonde.. :lol:
Reply
Hij hoeft er toch niet te wonen om er te zijn? Wink
Reply
En er ook niet te zijn, om dat te weten :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En het gewoon over het onderwerp hebben waar het HIER om gaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian. Heb je mn team binnen?

Hotmail doet erg raar, vandaag..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb hem meen ik wel zien langskomen, maar er staan nu 80 mailtjes in mijn box.. ik zal nog ff kijken Smile

edit: ja, is binnen Smile
Reply
Elikian Wrote:Ik heb hem meen ik wel zien langskomen, maar er staan nu 80 mailtjes in mijn box.. ik zal nog ff kijken Smile

edit: ja, is binnen Smile

Prima :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Eli, mijn definitieve ook? heb zowel problemen met excel als met hotmail..en nee....ik ben geen computer-analfabeet! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Elikian. Hoelaat verwacht je de update? :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mijn update :8:

Clement 558
Karlovic 560
Massu 565
Mayer 519
Monaco 477
Murray 582
Nieminen 1070
Seppi 597
Tursunov 655
Wawrinka 665
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je definitieve ... geen idee welke dat is Wink

heb zo te zien daarna niks meer gehad.

En ik verwacht de teams pas om een uur of 12. Op zijn vroegst. Het zijn er nogal wat meer dan vorig jaar he Wink
Reply
Elikian Wrote:Je definitieve ... geen idee welke dat is Wink

heb zo te zien daarna niks meer gehad.

En ik verwacht de teams pas om een uur of 12. Op zijn vroegst. Het zijn er nogal wat meer dan vorig jaar he Wink

heb er 2 gestuurd, 1 vroeg in de middag, 1 in de avond. die van de avond is uiteraard de goeie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Elikian Wrote:Je definitieve ... geen idee welke dat is Wink

heb zo te zien daarna niks meer gehad.

En ik verwacht de teams pas om een uur of 12. Op zijn vroegst. Het zijn er nogal wat meer dan vorig jaar he Wink

Ik ben nog wel even bezig hierzo. Dus die update zie ik nog wel, denk ik!
En idd :Icon_arrow paar teams meer idd :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
CC en Haggie plaats jullie team hier ook ff dan....
Ben wel benieuwd
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:CC en Haggie plaats jullie team hier ook ff dan....
Ben wel benieuwd

Zelfde als jou, alleen Vik ipv Murray. Uiteraard is Murray de betere spelers, maar Vik zie ik gewoon meer punten pakken met Mayer en daarna Wawrinka/Martin, tegenover ancic en gonzalez voor Murray. Maar we zullen zien.!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Seppi
Tursunov
Clement
Karlovic
Murray
Wawrinka
Mayer
Nieminen
Massu
Hernych
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Murray gaat het idd heel moeilijk krijgen,
maar wou geen 3 spelers in hetzelfde kwart.
We zullen het zien. De meeste teams zullen wel op elkaar lijken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Heb met monaco-clement en vik-mayer dus 2x een directe confrontatie waarmee je weet dat je er zeker meteen 2 kwijt bent en zeker 2 doorhebt. weet niet in hoeverre dit goed gaat uitpakken!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: