The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
Haggie heeft Hernych ipv Monaco.
Weinig verschillen dus.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Heb met monaco-clement en vik-mayer dus 2x een directe confrontatie waarmee je weet dat je er zeker meteen 2 kwijt bent en zeker 2 doorhebt. weet niet in hoeverre dit goed gaat uitpakken!

Ze zijn alle 4 vrij goedkoop, dus kan niet veel kwaad lijkt mij.
Serra - Tursunov, Murray - Ancic, Rochus - Massu en Blake - Moya zullen de sleutelpartijen zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hernych is alleen gevaarlijk met budget. Maar wilde iemand in dat kwart hebben. Rochus en Ferrer waren me te duur. Als Hernych Rochus kan pakken, komt hij dat kwart wel door lijkt me..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
hernych vond ik EN te risicovol met budget EN te moeilijke loting tegen Ollie. Hij was alleen de ideale man om in dat onderste kwart te nemen. Nu heb ik niemand int 1e en 4e kwart in Auckland.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb er ook aan gedacht, maar je zal volgende week maar 50 euro tekort
komen voor je favoriete team :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha.. Daar hebben jullie allebei gelijk in. Maar ik denk niet dat die 50euro je de kop gaan kosten volgende week. Al is het deze week, alleen maar doorkomen en op weg naar de AO....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ach ja, je komt eigenlijk altijd geld tekort :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sluitert breakt Ferrer.. 2*-1 nu.. (Hernych-Sluiter, volgende ronde :wink: )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom op Raemon :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Oke. Ik stop ook met verslag van Raemon :|

Sluiter

0-15 awful fh into net from midcourt :razz:
0-30 deep return by Ferrer, Sluiter´s fh goes long
15-30 good fh attack, ends with easy put away
15-40 good return, Sluiter´s fh is wild

Game Ferrer on another awful bh by Sluiter :razz: 2all

(Aldus een Spanjaard)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tijd om op bed te gaan.
Succes nog Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zelf ook maar! Morgenvroeg alle uitslagen bekend.
:8: Ben benieuwd :8: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mijn team:

Seppi
Serra
Clement
Srichaphan
Murray
Wawrinka
Nieminen
Hernych
Vik

Hernych inderdaad gokje, maar met zijn wedstrijdritme van de quali's zie ik hem wel van Olivier winnen. Murray is waarschijnlijk stom, want ik denk dat ie verliest van Ancic maar ik wilde toch gokken en niet op zekerder gaan en Massu nemen.
Ben ook maar voor de iets grotere gok Serra gegaan ipv voor Tursunov omdat ik denk dat Serra nu gewoon duidelijk beter is.
Ook heb ik de Thai genomen, omdat ik denk dat je zeker niet zomaar van Stepanek wint. Die Tsjech heeft zelden echt een offday de laatste tijd. En Karlovic is volgens mij deze twee weken al vaker gebroken dan heel vorig jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Irritant. Ben helemaal klaar, op 1 team na, dat per PM gekomen is op MTF ... alleen de MTF server is overbezet :S
Reply
Murray Icon_evil .. laat op 5-4 2e set... SP op eigen service liggen!!!

Zo dichtbij... Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Mijn team:

Seppi
Serra
Clement
Srichaphan
Murray
Wawrinka
Nieminen
Hernych
Vik

Hernych inderdaad gokje, maar met zijn wedstrijdritme van de quali's zie ik hem wel van Olivier winnen. Murray is waarschijnlijk stom, want ik denk dat ie verliest van Ancic maar ik wilde toch gokken en niet op zekerder gaan en Massu nemen.
Ben ook maar voor de iets grotere gok Serra gegaan ipv voor Tursunov omdat ik denk dat Serra nu gewoon duidelijk beter is.
Ook heb ik de Thai genomen, omdat ik denk dat je zeker niet zomaar van Stepanek wint. Die Tsjech heeft zelden echt een offday de laatste tijd. En Karlovic is volgens mij deze twee weken al vaker gebroken dan heel vorig jaar.

Het is pas het 2e toernooi, dus de laatste week :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gister weer tussen 20.00 en 20.10 snel een team in elkaar moeten prutsen en dus helemaal niet eens aan budgetrisico gedacht..resultaat: Minar #-o #-o #-o !

Mooi stom dus...maar ja heb ook nooit tijd op dinsdagavond en dan krijg je dat..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:CC en Haggie plaats jullie team hier ook ff dan....
Ben wel benieuwd

Zelfde als jou, alleen Vik ipv Murray. Uiteraard is Murray de betere spelers, maar Vik zie ik gewoon meer punten pakken met Mayer en daarna Wawrinka/Martin, tegenover ancic en gonzalez voor Murray. Maar we zullen zien.!

wij eindigen dus gelijk Buurs?
Weet op woensdagmorgen 7 uur al dat ik aan het eind vd week 1 punt minder als haggie ga hebben. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Yep, er zullen weinig verschillen zijn deze week.
Op naar volgende week!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hehe. 1e tot nu toe van de week :wink:

Als Karlovic nou van Srichaphan alias "de Monnik" wint, kon ik dat weleens blijven ook. Helaas regent het nu in Sydney, waardoor deze partij waarschijnlijk morgen wordt gespeeld.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is weer kut. Murray, Hernych, Serra en Vik verliezen. Gelukkig zijn Murray, Vik en Hernych nog wel redelijk vaak gekozen, maar Serra is echt jammer.

Maar Moya en Monaco zijn ook vaak gekozen.
Hopen dat Paradorn kan winnen, dan valt het mee.
Reply
Alleen Vikkie kwijt en Srichaphan die nog moet spelen... Kon dus slechter, nu moet Blake natuurlijk nog wel even winnen van Clement, maar dat mag geen probleem zijn...
Reply
Net als vorige week tegen Seppi :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gelukkig is de onderlinge confrontatie 3-0 voor James, zonder een set te verliezen...

Laat Clement maar net zo goed als vorige week spelen, toen ie er met 6-0 6-2 afging tegen Ancic :wink: Blake heeft zich gespaard voor dit toernooi :Big Grin
Reply
Clement gaat de overschatte James in 3 sets uit het toernooi spelen...
Reply
James gaat idd weer falen. Had vandaag echt geluk dat Carlos zich terugtrok, anders had ik het nog moeten zien wie er gewonnen had...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Daarom ook maar de tandem Blake-Clement opgesteld. :wink:
Roofmagic
Reply
Elikian Wrote:Irritant. Ben helemaal klaar, op 1 team na, dat per PM gekomen is op MTF ... alleen de MTF server is overbezet :S

Dat van Dr. Pils toevallig?? Had z'n team bekeken, zaten nogal wat opmerkelijke namen in en nu staat-ie ineens tweede..
Reply
Ziet er inderdaad een beetje raar uit, maar tis nu opgelost.
Reply
Quote:Srichaphan gaat de Thai-breaks van Karlovic winnen.

:razz:
Roofmagic
Reply


Forum Jump: