The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Federer & Nadal
#31
Alleen de nummers 1 uit de poule gaan door lieverd.
Reply
#32
Elikian Wrote:Blijft Wishful thinking Geno.

Federer heeft dit jaar in alle toernooien die hij speelde de finale gehaald, op eentje na. 2e ronde Cincy van Murray verloren.

Nadal haalt maar in 50% van de gevallen de finally. Nadal is ook erg voor die poules, ja logisch. ALs hij weer eens een offday heeft kan hij het nu misschien nog compenseren :roll:
Dat is dus precies wat ik zei in dat andere topic.

Federer is echt een koning, ik gun hem die Basel-titel zeer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Elikian Wrote:Alleen de nummers 1 uit de poule gaan door lieverd.

Ik ging er vanuit dat ze bij een 32-draw wel 8 poules van 4 zouden doen, maar dat zal wel teveel wedstrijden opleveren. Hmm... Vind het poule-systeem nu toch al een stuk minder. Poules van 3 heeft toch weinig nut :roll:
Reply
#34
Federer is met 7290 punten tegen de 5225 van Nadal nog altijd ruim lijstaanvoerder.

Nadal gaat nu echter een periode tegemoet waarin hij vorig jaar slecht was en weinig punten scoorde. Tot 5 maart heeft hij slechts 1195 punten te verdedigen. Vanaf 5 maart 2007 dus 4030 punten gehaald!

Federer heeft vanaf 5 maart 'slechts' 2705 punten gehaald, en heeft er dus tot 5 maart 2008 maar liefst 4585 te verdedigen.

De sleutel zal liggen in de Grand Slam toernooien, waar Federer 1500 punten (AO en USO) meer te verdedigen heeft. Tel daar de MC bij op (550) en ze staan praktisch gelijk.

Nadal is deze week bezig om nog eens 250 punten weg te snoepen, het verschil wordt dan 1815. Ik denk dat het Nadal gaat lukken..... :eeeek: :eeeek:
Reply
#35
Het kan inderdaad heel close gaan worden. Federer kan alleen In Cincinnati nog winst pakken. Maar ik denk toch dat hij het meest constant is en blijft op HC en Nadal nog wel verliest van Djoko, Canas, Roddick of Blake.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Nadal verliest van niemand Hakkuh Hakkuh
Reply
#37
Genomico Wrote:Nadal verliest van niemand Hakkuh Hakkuh

Singles Record: 51 - 8 Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
En ik denk dat Nadal weer opgebrand is aan het eind van het seizoen, net als vorig jaar, door al die gravelpartijen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
_Tampie Wrote:Federer is met 7290 punten tegen de 5225 van Nadal nog altijd ruim lijstaanvoerder.

Nadal gaat nu echter een periode tegemoet waarin hij vorig jaar slecht was en weinig punten scoorde. Tot 5 maart heeft hij slechts 1195 punten te verdedigen. Vanaf 5 maart 2007 dus 4030 punten gehaald!

Federer heeft vanaf 5 maart 'slechts' 2705 punten gehaald, en heeft er dus tot 5 maart 2008 maar liefst 4585 te verdedigen.

De sleutel zal liggen in de Grand Slam toernooien, waar Federer 1500 punten (AO en USO) meer te verdedigen heeft. Tel daar de MC bij op (550) en ze staan praktisch gelijk.

Nadal is deze week bezig om nog eens 250 punten weg te snoepen, het verschil wordt dan 1815. Ik denk dat het Nadal gaat lukken..... :eeeek: :eeeek:

Dat wisten Geno en ik vorig jaar al :wink: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
Dat komt omdat jullie in de reet van Rafa zitten, daar is vast veel nuttige informatie te vinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Rafa zelf plukt er iig ook vaak aan.
Reply
#42
Elikian Wrote:Rafa zelf plukt er iig ook vaak aan.
Dat krijg je, als Buurs en Geno weer eens niet stil kunnen zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
wat een niveau weer hier. rafa komt gewoon op zijn mindere ondergronden wel heel kort bij roger. kwestie van tijd voor hij er overheen gaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Rafa zelf plukt er iig ook vaak aan.
Dat krijg je, als Buurs en Geno weer eens niet stil kunnen zitten.

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Rafa zelf plukt er iig ook vaak aan.
Dat krijg je, als Buurs en Geno weer eens niet stil kunnen zitten.

:lol:
Reply
#46
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Rafa zelf plukt er iig ook vaak aan.
Dat krijg je, als Buurs en Geno weer eens niet stil kunnen zitten.

Roger zal jou niet in de buurt laten komen...

Maar dat Rafa nr. 1 gaat worden is een kwestie van tijd. Rafa is gewoonweg beter dan Roger. De vraag was wanneer hij ook net zo constant kan presteren als Roger.
Reply
#47
Federer heeft het niet eens in eigen hand, als Rafa 'gewoon' de finale op de US Open, Masters Cup en Australian Open haalt, is het verschil al teruggebracht tot 635. Finale Madrid en finale Montreal erbij = nog 135 over.

Waar hij die gaat halen? Rotterdam natuurlijk, met Buurs en Geno op de tribune.
Reply
#48
_Tampie Wrote:Federer heeft het niet eens in eigen hand, als Rafa 'gewoon' de finale op de US Open, Masters Cup en Australian Open haalt, is het verschil al teruggebracht tot 635. Finale Madrid en finale Montreal erbij = nog 135 over.

Waar hij die gaat halen? Rotterdam natuurlijk, met Buurs en Geno op de tribune.

Ik ben erbij. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
Ik heb de Wimbledon finale in een cafe in Mallorca gekeken. Sindsdien ben ik zeker niet meer pro federer. nadal had verdiend die finale te winnen. had 't hem ook gegund. net zoals ik rogi roland garros had gegund. maar denk dat nadal in de loop van volgend jaar nummer 1 wordt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
centre court Wrote:Ik heb de Wimbledon finale in een cafe in Mallorca gekeken. Sindsdien ben ik zeker niet meer pro federer. nadal had verdiend die finale te winnen. had 't hem ook gegund. net zoals ik rogi roland garros had gegund. maar denk dat nadal in de loop van volgend jaar nummer 1 wordt.

Dan moet het dat voor Indian Wells gaan doen, maar dat gaat hem lukken!!
Reply
#51
centre court Wrote:Ik heb de Wimbledon finale in een cafe in Mallorca gekeken. Sindsdien ben ik zeker niet meer pro federer. nadal had verdiend die finale te winnen. had 't hem ook gegund. net zoals ik rogi roland garros had gegund. maar denk dat nadal in de loop van volgend jaar nummer 1 wordt.
Waarom ben je dan niet meer pro-Federer? Speelde hij laf? Verdiende hij de overwinning niet?
Prima om het Rafa te gunnen, maar om dan meteen niet meer pro-Federer te zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Nadal was de betere op Federers ondergrond, in het hol van de leeuw. hij verdiende de overwinning zeker niet, dat lijkt me duidelijk, nadal had alles kans in de 5e set en was in de voorgaande 4 sets eigenlijk ook beter. hoop dat nadal volgend jaar wimbledon wint. uiteraard hoop ik nog wel dat federer zijn GS haalt en dus een keer RG wint, maar ik ben er erg bang voor dat nadal de komende tijd over federer heen knalt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Als je het over het hol van de leeuw hebt; een grandslam finale met Rafa op Mallorca, zijn thuisbasis, live kijken lijkt me ook wel gaaf zeg :Big Grin
Reply
#54
Genomico Wrote:Als je het over het hol van de leeuw hebt; een grandslam finale met Rafa op Mallorca, zijn thuisbasis, live kijken lijkt me ook wel gaaf zeg :Big Grin

was zeker grappig idd. toeval dat 't zo uit kwam.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
centre court Wrote:Nadal was de betere op Federers ondergrond, in het hol van de leeuw. hij verdiende de overwinning zeker niet, dat lijkt me duidelijk, nadal had alles kans in de 5e set en was in de voorgaande 4 sets eigenlijk ook beter. hoop dat nadal volgend jaar wimbledon wint. uiteraard hoop ik nog wel dat federer zijn GS haalt en dus een keer RG wint, maar ik ben er erg bang voor dat nadal de komende tijd over federer heen knalt.
Dat slaat dus al nergens op. Federer verdient misschien die finale juist omdat hij beter was omdat hij beter was op de belangrijke momenten en Rafa verdient hem misschien juist wel niet omdat hij het niet afmaakt.
En Rafa die over Federer heen knalt, ik denk het ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Nadal was de betere op Federers ondergrond, in het hol van de leeuw. hij verdiende de overwinning zeker niet, dat lijkt me duidelijk, nadal had alles kans in de 5e set en was in de voorgaande 4 sets eigenlijk ook beter. hoop dat nadal volgend jaar wimbledon wint. uiteraard hoop ik nog wel dat federer zijn GS haalt en dus een keer RG wint, maar ik ben er erg bang voor dat nadal de komende tijd over federer heen knalt.
Dat slaat dus al nergens op. Federer verdient misschien die finale juist omdat hij beter was omdat hij beter was op de belangrijke momenten en Rafa verdient hem misschien juist wel niet omdat hij het niet afmaakt.
En Rafa die over Federer heen knalt, ik denk het ook...

Eindelijk zie je het in
Reply
#57
_Tampie Wrote:Federer heeft het niet eens in eigen hand, als Rafa 'gewoon' de finale op de US Open, Masters Cup en Australian Open haalt, is het verschil al teruggebracht tot 635. Finale Madrid en finale Montreal erbij = nog 135 over.

Waar hij die gaat halen? Rotterdam natuurlijk, met Buurs en Geno op de tribune.
Dit zou best kunnen, maar dan is hij de nummer 1 positie na IW, Miami en het gravelseizoen weer kwijt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Federer heeft het niet eens in eigen hand, als Rafa 'gewoon' de finale op de US Open, Masters Cup en Australian Open haalt, is het verschil al teruggebracht tot 635. Finale Madrid en finale Montreal erbij = nog 135 over.

Waar hij die gaat halen? Rotterdam natuurlijk, met Buurs en Geno op de tribune.
Dit zou best kunnen, maar dan is hij de nummer 1 positie na IW, Miami en het gravelseizoen weer kwijt.

Ik denk niet dat Djokovic hem dan al ingehaald heeft...
Reply
#59
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Federer heeft het niet eens in eigen hand, als Rafa 'gewoon' de finale op de US Open, Masters Cup en Australian Open haalt, is het verschil al teruggebracht tot 635. Finale Madrid en finale Montreal erbij = nog 135 over.

Waar hij die gaat halen? Rotterdam natuurlijk, met Buurs en Geno op de tribune.
Dit zou best kunnen, maar dan is hij de nummer 1 positie na IW, Miami en het gravelseizoen weer kwijt.

Wanneer precies zou ik niet durven zeggen, maar Nadal is niet goed genoeg om het even een paar jaar vol te houden bovenaan.
Reply
#60
_Tampie Wrote:Federer is met 7290 punten tegen de 5225 van Nadal nog altijd ruim lijstaanvoerder.

Nadal gaat nu echter een periode tegemoet waarin hij vorig jaar slecht was en weinig punten scoorde. Tot 5 maart heeft hij slechts 1195 punten te verdedigen. Vanaf 5 maart 2007 dus 4030 punten gehaald!

Federer heeft vanaf 5 maart 'slechts' 2705 punten gehaald, en heeft er dus tot 5 maart 2008 maar liefst 4585 te verdedigen.

De sleutel zal liggen in de Grand Slam toernooien, waar Federer 1500 punten (AO en USO) meer te verdedigen heeft. Tel daar de MC bij op (550) en ze staan praktisch gelijk.

Nadal is deze week bezig om nog eens 250 punten weg te snoepen, het verschil wordt dan 1815. Ik denk dat het Nadal gaat lukken..... :eeeek: :eeeek:

Vanaf 5 maart:
Federer 3055 (wordt 3555)
Nadal 4505 (wordt 4510)

Ranking nu:
Federer 7140 (wordt 7605)
Nadal 5605 (wordt 5485)

Te verdedigen tot 5 maart:
Federer 4050 (vanaf deze week)
Nadal 975 (vanaf deze week)
Reply


Forum Jump: