The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Koeman naar Spanje!
#31
PSV wil Martin Jol maandag presenteren

ISTANBUL - PSV hoopt komende maandag de opvolger van trainer Ronald Koeman te presenteren. Algemeen directeur Jan Reker liet dinsdag in Istanbul weten dat de onderhandelingen met de belangrijkste kandidaat - alles wijst erop dat het Martin Jol is - elke dag een beetje vorderen.

„Er zijn wel honderd dingen die je samen moet bespreken", aldus Reker gisteren, "daar gaan meerdere dagen overheen. Er is elke dag intensief telefonisch contact. Stapje voor stapje komen we dichterbij.”

Reker wilde nog steeds niet bevestigen dat PSV al zijn pijlen op Jol richt. Wel heeft hij inmiddels toegegeven dat de club in gesprek is met de Haagse coach. Die heeft echter nog steeds geen overeenstemming bereikt over zijn vertrekregeling bij Tottenham Hotspur. Jol verblijft momenteel in Brazilië.

Huub Stevens heeft PSV inmiddels laten weten dat hij zijn contract met Hamburger SV wil verlengen. Stevens was in beeld als opvolger voor Koeman, maar voelt er niets voor om -net als anderhalf jaar geleden na het vertrek van Hiddink- nummer twee of drie op de kandidatenlijst te zijn.
Reply
#32
Quote:13/11/2007 - Reker: Jol wilde graag komen

Jan Reker liet in een interview met De Volkskrant weten dat hij zich een beetje verkeken heeft op de opvolging van Ronald Koeman. ‘En ik zeg het maar eerlijk: daarmee zit ik best in mijn maag’, aldus Reker. ‘Toen Koeman wegging, hadden we twee kant-en-klare opties, Jol en Rutten. Dus dacht ik wat betreft Koeman: ga maar. Misschien heb ik me een beetje vergist in de situatie, want het bleek allemaal niet zo eenvoudig in elkaar te zitten als gedacht.’
PSV Netwerk
Jol had Reker laten weten dat het afhandelen van zijn contract binnen twee dagen gepiept zou zijn. ‘Jol was de gemakkelijkste optie voor ons, want hij was vrij. Of hij ook de beste optie was? Misschien zijn er wel vier de beste. Ik kan twaalf trainers noemen die even geschikt zouden zijn voor deze baan. Jol wilde graag komen en zei dat de zaak binnen een aantal dagen zou zijn opgelost. Dat viel tegen.’

Quote:12/11/2007 - Van Raaij over situatie bij PSV


Voormalig PSV voorzitter Harry van Raaij was vanavond te gast in het programma FC Het Gesprek op de nieuwe digitale tv-zender Het Gesprek. Het programma is online nogmaals te bekijken.
PSV Netwerk
Van Raaij liet weten dat zijn persoonlijke favoriet voor de positie van hoofdcoach bij PSV Huub Stevens is. Hij zou dan ook voor een tussenoplossing kiezen. daarvoor ziet hij meerdere kandidaten al zou hij graag zien dat Advocaat gestrikt wordt voor de rest van het jaar. Erwin Koeman ziet hij niet echt als interim-coach.
PSV Netwerk
De voormalig voorzitter vindt verder dat er teveel openheid gegeven wordt in de media over de zoektocht naar een nieuwe trainer, zoals hij ook het geven van een uitgebreide profielschets, waaraan kandidaat Fred Rutten niet eens voldeed, eigenlijk als typische beginnersfouten bestempelt. De voormalig voorzitter was overigens niet negatief over Reker die nu de kans moet krijgen zich te bewijzen. Wel noemde hij het een risico dat de algemeen directeur oud-trainer is en dus het risico loopt naar zijn hobby het voetbal te trekken en zich daar teveel mee te bemoeien.


Quote:12/11/2007 - OB: Kees Rijvers: Huub Stevens beste trainer voor PSV


Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.


Oud PSV-coach Kees Rijvers vindt Huub Stevens de beste kandidaat om de nieuwe trainer te worden. De 81-jarige Rijvers kent Stevens goed en vindt hem uitstekend bij PSV passen.

Stevens werkt nu in Duitsland bij HSV en heeft al laten weten daar niet tussentijds te vertrekken. In de ogen van Rijvers moet PSV serieus overwegen een tijdelijk vervanger aan te stellen om dan na het seizoen Stevens te halen.

PSV wil voor de volgende competitiewedstrijd over anderhalve week een andere trainer hebben. Rutten heeft afgezegd. Martin Jol zou nog kandidaat zijn

Quote:13/11/2007 - Telegraaf: Reker sprak met Erwin Koeman

Volgens De Telegraaf Jan Reker heeft zondagmiddag na PSV-AZ een langdurig gesprek gevoerd met Erwin Koeman. Reker zou met Erwin hebben gesproken over een mogelijke functie van Koeman bij PSV, eventueel als tussenpaus voor het huidige seizoen in afwachting van de komst van Huub Stevens.

#-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Ekslem Wrote:
Quote:13/11/2007 - Reker: Jol wilde graag komen

Jan Reker liet in een interview met De Volkskrant weten dat hij zich een beetje verkeken heeft op de opvolging van Ronald Koeman. ‘En ik zeg het maar eerlijk: daarmee zit ik best in mijn maag’, aldus Reker. ‘Toen Koeman wegging, hadden we twee kant-en-klare opties, Jol en Rutten. Dus dacht ik wat betreft Koeman: ga maar. Misschien heb ik me een beetje vergist in de situatie, want het bleek allemaal niet zo eenvoudig in elkaar te zitten als gedacht.’
PSV Netwerk
Jol had Reker laten weten dat het afhandelen van zijn contract binnen twee dagen gepiept zou zijn. ‘Jol was de gemakkelijkste optie voor ons, want hij was vrij. Of hij ook de beste optie was? Misschien zijn er wel vier de beste. Ik kan twaalf trainers noemen die even geschikt zouden zijn voor deze baan. Jol wilde graag komen en zei dat de zaak binnen een aantal dagen zou zijn opgelost. Dat viel tegen.’

Ik kan ook wel 12 trainers opnoemen die dat zouden kunnen doen, maar ze moeten wel beschikbaar zijn en/of zelf ook willen en dan wordt de spoeling zolangzamerhand wel erg dun.
En dat Jol gezegd zou hebben dat de afhandeling van zijn contract binnen een paar dagen gepiept zou zijn kan wel zo zijn, maar dat lijkt me voorbarig aangezien er blijkbaar een clausule in stond dat hij zijn afkoopsom niet zou krijgen als hij meteen ergens anders aan de slag zou gaan en ik vermoed dat Jol als compensatie voor het (gedeeltelijk) mislopen van die afkoopsom tekengeld heeft gevraagd aan PSV en dat wilde Rekertje niet betalen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#34
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:13/11/2007 - Reker: Jol wilde graag komen

Jan Reker liet in een interview met De Volkskrant weten dat hij zich een beetje verkeken heeft op de opvolging van Ronald Koeman. ‘En ik zeg het maar eerlijk: daarmee zit ik best in mijn maag’, aldus Reker. ‘Toen Koeman wegging, hadden we twee kant-en-klare opties, Jol en Rutten. Dus dacht ik wat betreft Koeman: ga maar. Misschien heb ik me een beetje vergist in de situatie, want het bleek allemaal niet zo eenvoudig in elkaar te zitten als gedacht.’
PSV Netwerk
Jol had Reker laten weten dat het afhandelen van zijn contract binnen twee dagen gepiept zou zijn. ‘Jol was de gemakkelijkste optie voor ons, want hij was vrij. Of hij ook de beste optie was? Misschien zijn er wel vier de beste. Ik kan twaalf trainers noemen die even geschikt zouden zijn voor deze baan. Jol wilde graag komen en zei dat de zaak binnen een aantal dagen zou zijn opgelost. Dat viel tegen.’

Ik kan ook wel 12 trainers opnoemen die dat zouden kunnen doen, maar ze moeten wel beschikbaar zijn en/of zelf ook willen en dan wordt de spoeling zolangzamerhand wel erg dun.
En dat Jol gezegd zou hebben dat de afhandeling van zijn contract binnen een paar dagen gepiept zou zijn kan wel zo zijn, maar dat lijkt me voorbarig aangezien er blijkbaar een clausule in stond dat hij zijn afkoopsom niet zou krijgen als hij meteen ergens anders aan de slag zou gaan en ik vermoed dat Jol als compensatie voor het (gedeeltelijk) mislopen van die afkoopsom tekengeld heeft gevraagd aan PSV en dat wilde Rekertje niet betalen.

Als dat zo is is het maar goed ook dat PSV dat niet gedaan heeft.. die belachelijk hoge afkoopsom is een zaak tussen de oude werkgever Tottenham en Jol en het zou van de zotten zijn als PSV als nieuwe werkgever dan uiteindelijk voor die kosten moet opdraaien.
Reply
#35
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:13/11/2007 - Reker: Jol wilde graag komen

Jan Reker liet in een interview met De Volkskrant weten dat hij zich een beetje verkeken heeft op de opvolging van Ronald Koeman. ‘En ik zeg het maar eerlijk: daarmee zit ik best in mijn maag’, aldus Reker. ‘Toen Koeman wegging, hadden we twee kant-en-klare opties, Jol en Rutten. Dus dacht ik wat betreft Koeman: ga maar. Misschien heb ik me een beetje vergist in de situatie, want het bleek allemaal niet zo eenvoudig in elkaar te zitten als gedacht.’
PSV Netwerk
Jol had Reker laten weten dat het afhandelen van zijn contract binnen twee dagen gepiept zou zijn. ‘Jol was de gemakkelijkste optie voor ons, want hij was vrij. Of hij ook de beste optie was? Misschien zijn er wel vier de beste. Ik kan twaalf trainers noemen die even geschikt zouden zijn voor deze baan. Jol wilde graag komen en zei dat de zaak binnen een aantal dagen zou zijn opgelost. Dat viel tegen.’

Ik kan ook wel 12 trainers opnoemen die dat zouden kunnen doen, maar ze moeten wel beschikbaar zijn en/of zelf ook willen en dan wordt de spoeling zolangzamerhand wel erg dun.
En dat Jol gezegd zou hebben dat de afhandeling van zijn contract binnen een paar dagen gepiept zou zijn kan wel zo zijn, maar dat lijkt me voorbarig aangezien er blijkbaar een clausule in stond dat hij zijn afkoopsom niet zou krijgen als hij meteen ergens anders aan de slag zou gaan en ik vermoed dat Jol als compensatie voor het (gedeeltelijk) mislopen van die afkoopsom tekengeld heeft gevraagd aan PSV en dat wilde Rekertje niet betalen.

Als dat zo is is het maar goed ook dat PSV dat niet gedaan heeft.. die belachelijk hoge afkoopsom is een zaak tussen de oude werkgever Tottenham en Jol en het zou van de zotten zijn als PSV als nieuwe werkgever dan uiteindelijk voor die kosten moet opdraaien.

Waarom zou dat van de zotte zijn? Tekengeld voor spelers is toch heel normaal, dus waarom niet voor je 1e keus trainer? Jol ziet af van zijn afkoopsom zodat hij meteen kan tekenen bij PSV en als compensatie voor het mislopen wil hij tekengeld. Dat lijkt mij heel normaal en blijkbaar wilde PSV Jol niet graag genoeg hebben om dat te betalen. Eindhovense gierigheid dus en uit recentelijke berichten over spelers die niet bij willen tekenen, dan wel niet naar PSV willen komen lijkt me dat normaal bij die club.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#36
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:13/11/2007 - Reker: Jol wilde graag komen

Jan Reker liet in een interview met De Volkskrant weten dat hij zich een beetje verkeken heeft op de opvolging van Ronald Koeman. ‘En ik zeg het maar eerlijk: daarmee zit ik best in mijn maag’, aldus Reker. ‘Toen Koeman wegging, hadden we twee kant-en-klare opties, Jol en Rutten. Dus dacht ik wat betreft Koeman: ga maar. Misschien heb ik me een beetje vergist in de situatie, want het bleek allemaal niet zo eenvoudig in elkaar te zitten als gedacht.’
PSV Netwerk
Jol had Reker laten weten dat het afhandelen van zijn contract binnen twee dagen gepiept zou zijn. ‘Jol was de gemakkelijkste optie voor ons, want hij was vrij. Of hij ook de beste optie was? Misschien zijn er wel vier de beste. Ik kan twaalf trainers noemen die even geschikt zouden zijn voor deze baan. Jol wilde graag komen en zei dat de zaak binnen een aantal dagen zou zijn opgelost. Dat viel tegen.’

Ik kan ook wel 12 trainers opnoemen die dat zouden kunnen doen, maar ze moeten wel beschikbaar zijn en/of zelf ook willen en dan wordt de spoeling zolangzamerhand wel erg dun.
En dat Jol gezegd zou hebben dat de afhandeling van zijn contract binnen een paar dagen gepiept zou zijn kan wel zo zijn, maar dat lijkt me voorbarig aangezien er blijkbaar een clausule in stond dat hij zijn afkoopsom niet zou krijgen als hij meteen ergens anders aan de slag zou gaan en ik vermoed dat Jol als compensatie voor het (gedeeltelijk) mislopen van die afkoopsom tekengeld heeft gevraagd aan PSV en dat wilde Rekertje niet betalen.

Als dat zo is is het maar goed ook dat PSV dat niet gedaan heeft.. die belachelijk hoge afkoopsom is een zaak tussen de oude werkgever Tottenham en Jol en het zou van de zotten zijn als PSV als nieuwe werkgever dan uiteindelijk voor die kosten moet opdraaien.

Waarom zou dat van de zotte zijn? Tekengeld voor spelers is toch heel normaal, dus waarom niet voor je 1e keus trainer?

Omdat voetballers specifieke kwaliteiten hebben en trainers niet of veel minder.. Jol, Rutten, Advocaat, Olsen of Stevens is om het even. Jol moet gewoon blij zijn als hij bij een Nederlandse topclub aan de bak kan, jij doet net alsof een club als PSV god op zn blote knieën moet danken als een Jol wil tekenen. En over die gierigheid.. kan PSV er wat aan doen dat er weinig geld is. Ik ben allang blij dat ze niet uitgeven wat er niet is door schulden op te bouwen. Overigens is het natuurlijk heel goed te begrijpen dat Jol zn miljoenen en vakantie kiest.
Reply
#37
Peter Wrote:Jol moet gewoon blij zijn als hij bij een Nederlandse topclub aan de bak kan

met deze reactie kun je volstaan. het slaat helemaal nergens op om de eventueel door hem gemiste miljoenen te betalen. het is graag of niet, en dat heeft uiteraard niet met gierigheid te maken.
Reply
#38
Peter Wrote:Omdat voetballers specifieke kwaliteiten hebben en trainers niet of veel minder.. Jol, Rutten, Advocaat, Olsen of Stevens is om het even. Jol moet gewoon blij zijn als hij bij een Nederlandse topclub aan de bak kan, jij doet net alsof een club als PSV god op zn blote knieën moet danken als een Jol wil tekenen. En over die gierigheid.. kan PSV er wat aan doen dat er weinig geld is. Ik ben allang blij dat ze niet uitgeven wat er niet is door schulden op te bouwen. Overigens is het natuurlijk heel goed te begrijpen dat Jol zn miljoenen en vakantie kiest.

Dat ben ik niet met je eens. Trainers/coaches hebben specifieke kwaliteiten die ervoor moeten zorgen dat a) spelers beter worden en b) met elkaar een team vormen dat goed (samen)speelt. Als jij zegt dat het niet uitmaakt welke van die trainers bij PSV aan de slag gaat overschat je de spelersgroep (en de onderlinge samenwerking) en onderschat je het vak van trainer. En Jan Reker zou inderdaad God op zijn blote knietjes moeten bedanken als Jol wel gekomen was. Dat er geen geld is bij PSV kan best, maar dan moet je niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar genoegen nemen met B-keus OF trainers & spelers kunnen lokken die graag een stap terug doen om aan de slag te blijven/komen of een speciaal gevoel bij de club hebben.
Jol had dat blijkbaar niet en wacht rustig op zijn afkoopsom en een andere (sub)topclub. Rutten was blijkbaar nog beledigd van de afwijzing en Stevens respecteert ook zijn lopende contract en tekent, denk ik, gewoon bij voor nog een jaar of twee bij HSV, zeker als ze CL halen. Advocaat gaat met Zenit CL spelen, dus blijft ook en dus zal PSV moeten kiezen voor een B-keus, een beginnend trainer met talent of alsnog ergens een zak met geld vandaan moeten toveren om een goede trainer te halen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#39
Gerald Vanenburg vind ik wel een goede optie. Kan ook zonder enig probleem het stemmetje van Calimero nadoen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
Gerritje.. iedereen weet dat Stevens na dit seizoen (einde contract bij HSV) zeer graag trainer van PSV wordt, al is het alleen al omdat hij dan beter bij zijn zieke vrouw kan zijn. Bovendien is er maar 1 club waarvan Stevens maar wat graag ooit nog trainer wil zijn (heeft hij vaak geuit): PSV. Verder was Jol trouwens volgens Reker niet de nr. 1 keus van PSV, maar wel de op het oog meest makkelijk en haalbare optie.
Reply
#41
Dat zegt hij nu ja, de draaikont.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Peter Wrote:iedereen weet dat Stevens na dit seizoen (einde contract bij HSV) zeer graag trainer van PSV wordt

Hoe noemen ze dat ook alweer? Was het niet 'ceteris paribus', dat zoiets betekent als 'alle overige randvoorwaarden buiten beschouwing gelaten'.

Normaalgesproken wel ja. Contract bij HSV loopt af, Stevens wil graag naar PSV, PSV zoekt trainer. Klaar.

Stel: HSV wordt Bundesmeister, PSV haalt geen CL. Dan ben ik wel benieuwd wat Stevens gaat doen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
Peter Wrote:Gerritje.. iedereen weet dat Stevens na dit seizoen (einde contract bij HSV) zeer graag trainer van PSV wordt, al is het alleen al omdat hij dan beter bij zijn zieke vrouw kan zijn. Bovendien is er maar 1 club waarvan Stevens maar wat graag ooit nog trainer wil zijn (heeft hij vaak geuit): PSV. Verder was Jol trouwens volgens Reker niet de nr. 1 keus van PSV, maar wel de op het oog meest makkelijk en haalbare optie.

Peutertje... natuurlijk zegt Rekertje dat Jol niet de 1e keus was, want anders zou hij nog meer benadrukken dat hij er te makkelijk over gedacht had en dat Jol wel even zou tekenen. En wie was dan wel de 1e keus? Mourinho? Cruijff? Gullit? Die zijn/waren ook allemaal beschikbaar.
Of had Rekertje gedacht dat hij wel zomaar even een trainer kon losweken bij een club zonder over de brug te komen met een afkoopsom?

En ik ontken ook niet dat Stevens ooit nog eens trainer van PSV wil worden, maar als hij echt zo graag had gewild en het nodig was om zo dicht bij zijn zieke (en stervende?) vrouw te zijn dan had hij zijn contract bij HSV wel afgekocht en was hij naar Eindhoven gekomen. Maar blijkbaar wilde hij niet weer de 3e keus zijn, zoals hij zelf ook al heeft gezegd en blijkbaar is de ziekte van zijn vrouw niet zo levensbedreigend dat hij daar heel erg dichtbij moet zijn. En bovendien: hoe lang is het vliegen van Hamburg naar Eindhoven? Beide steden hebben een goed bereikbare luchthaven, dus die afstand is relatief.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#44
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Gerritje.. iedereen weet dat Stevens na dit seizoen (einde contract bij HSV) zeer graag trainer van PSV wordt, al is het alleen al omdat hij dan beter bij zijn zieke vrouw kan zijn. Bovendien is er maar 1 club waarvan Stevens maar wat graag ooit nog trainer wil zijn (heeft hij vaak geuit): PSV. Verder was Jol trouwens volgens Reker niet de nr. 1 keus van PSV, maar wel de op het oog meest makkelijk en haalbare optie.

Peutertje... natuurlijk zegt Rekertje dat Jol niet de 1e keus was, want anders zou hij nog meer benadrukken dat hij er te makkelijk over gedacht had en dat Jol wel even zou tekenen. En wie was dan wel de 1e keus? Mourinho? Cruijff? Gullit? Die zijn/waren ook allemaal beschikbaar.
Of had Rekertje gedacht dat hij wel zomaar even een trainer kon losweken bij een club zonder over de brug te komen met een afkoopsom?

En ik ontken ook niet dat Stevens ooit nog eens trainer van PSV wil worden, maar als hij echt zo graag had gewild en het nodig was om zo dicht bij zijn zieke (en stervende?) vrouw te zijn dan had hij zijn contract bij HSV wel afgekocht en was hij naar Eindhoven gekomen. Maar blijkbaar wilde hij niet weer de 3e keus zijn, zoals hij zelf ook al heeft gezegd en blijkbaar is de ziekte van zijn vrouw niet zo levensbedreigend dat hij daar heel erg dichtbij moet zijn. En bovendien: hoe lang is het vliegen van Hamburg naar Eindhoven? Beide steden hebben een goed bereikbare luchthaven, dus die afstand is relatief.

Reker heeft al aangegeven dat hij er veel te licht over heeft gedacht! Naar het schijnt (geruchten uiteraard) was Stevens (per direct) 1, Jol 2 en Rutten 3. Stevens zei na 1 keer contact en een dagje denken al "nee, ik blijf HSV nu trouw zoals ik beloofd heb", toen hebben ze een week met Jol gesproken, maar die bleek echt niet onder het kwijtraken van zn ontslagvergoeding uit te kunnen, toen kwam Rutten in beeld maar die wilde na 3 dagen denken niet. Nu gaan ze voor een noodoplossing: Stevens na dit seizoen met Vergoossen, Koeman of Wouters als tussenpaus.
Reply
#45
Peter Wrote:Gerritje.. iedereen weet dat Stevens na dit seizoen (einde contract bij HSV) zeer graag trainer van PSV wordt, al is het alleen al omdat hij dan beter bij zijn zieke vrouw kan zijn. Bovendien is er maar 1 club waarvan Stevens maar wat graag ooit nog trainer wil zijn (heeft hij vaak geuit): PSV. Verder was Jol trouwens volgens Reker niet de nr. 1 keus van PSV, maar wel de op het oog meest makkelijk en haalbare optie.

Wat heeft zijn vrouw eigenlijk?
Vanaf dat de man trainer is geworden bij Schalke, hoor ik dat verhaal.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#46
Kwakkelt al jaren volgens mij, maar wat ze precies heeft weet ik eigenlijk niet, begin dit jaar had ze iig een zware terugslag.. tijd in coma gelegen.. nu is ze aan de beterende hand maar wordt ze nog behandeld in Eindhoven.

Misschien trouwens wel gunstig als Stevens pas in de zomer komt.. kan hij het komende half jaar mooi nog even een snelcursus spaans volgen. :razz:
Reply
#47
uit de telegraaf:

Quote:Huub Stevens trainer PSV

door Mike Verweij


EINDHOVEN, maandag
Huub Stevens (54) keert komend seizoen terug bij PSV, de club waar hij tussen 1975 en 1986 als eerste-elftalspeler actief was. De coach van HSV bereikte met de Eindhovenaren – zo melden bronnen binnen PSV – overeenstemming over een contract tot 1 juli 2010.
De Limburger was anderhalf jaar geleden ook in beeld om Guus Hiddink op te volgen, maar moest uiteindelijk toezien hoe Ronald Koeman werd aangesteld.
Tot de komst van Stevens, die eerder Roda JC, Schalke 04, Hertha BSC en FC Köln onder zijn hoede had, staat Sef Vergoossen bij PSV aan het roer. Die neemt uiterlijk in januari het stokje over van Jan Wouters als (tijdelijke) opvolger van de naar Valencia vertrokken Koeman.
Wie dit leest is gek
Reply
#48
Is toch een prima oplossing.

Wouters moet niet zo piepen dat hij wat langer hoofdcoach zal zijn, hij heeft niet voor niks dat papiertje gehaald
What, me worry?
Reply
#49
Gelukkig duidelijkheid, nu kan de rust terugkeren en wordt Wouters dus toch niet de enige PSV-coach ooit zonder zege. :razz: Vergoossen van januari-apil/mei had van mij dan weer niet gehoeven, Jantje kan het seizoen dan net zo goed afmaken. Stevens is uiteraard een hele mooie overgang, na het afketsen van Jol en Rutten had ik niet direct nog op zo'n naam gerekend. Volgend seizoen de zweep van Stevens erover in Eindhoven! Icon_twisted

Om 14.00 uur is de persconferentie trouwens.
Reply
#50
Stevens heeft bewezen resultaat te kunnen halen. Prima dus!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#51
Peter Wrote:Gelukkig duidelijkheid, nu kan de rust terugkeren en wordt Wouters dus toch niet de enige PSV-coach ooit zonder zege. :razz:

dat wil ik nog wel eens zien! Hakkuh

stevens vind ik ook geen donder, dus das mooi. vuile hypocriete limbo (pleonasme). dat hij er nog zin in had nadat ze vorige keer koeman kozen... :roll:
Reply
#52
waf Wrote:
Peter Wrote:Gelukkig duidelijkheid, nu kan de rust terugkeren en wordt Wouters dus toch niet de enige PSV-coach ooit zonder zege. :razz:

dat wil ik nog wel eens zien! Hakkuh

stevens vind ik ook geen donder, dus das mooi. vuile hypocriete limbo (pleonasme). dat hij er nog zin in had nadat ze vorige keer koeman kozen... :roll:

Ik sta er van de ene kant ook wel van te kijken dat ie uberhaupt nog wil nadat ie vorig jaar zo gepiepeld is.

Ik heb iig liever Stevens dan b.v. E. Koeman, Jans, Rutten, ea
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#53
Tis gewoon een PSV'er in hart en nieren die de club altijd nog eens heeft willen coachen, gepiepelt of niet. Mooi toch dat hij nu zijn droombaan alsnog kan pakken. En dan voel ik jullie reaktie al aankomen van dat PSV geen droomclub van iemand kan zijn, maar voor Stevens dus blijkbaar wel, anders zou hij HSV (dat hem zeer graag wilde houden en financieel natuurlijk verder kan gaan dan PSV) na al het gedoe eerder met PSV nooit verlaten. De situatie van zn vrouw zal overigens ongetwijfeld ook zwaar hebben meegewogen.

Hoe het ook zij.. echte PSV'er als PSV-coach = super. =D>
Reply
#54
Alsof hij ooit uit Hamburg was weggegaan als zijn vrouw 100% gezond was geweest...Denk dat de gezondheid van zijn vrouw 80% van de keuze heeft beinvloed. Wat heeft zo een coach nou in hemelsnaam in Eihoven te zoeken? Kan veel meer verdienen in Duitsland waar hij Schalke de UEFA Cup heeft gebracht en HSV net op de rails heeft.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#55
Huub mag van mij de Van de Vaartjes wel mee naar Eindhoven nemen.... =D>
Wie dit leest is gek
Reply
#56
Depor Wrote:Alsof hij ooit uit Hamburg was weggegaan als zijn vrouw 100% gezond was geweest...Denk dat de gezondheid van zijn vrouw 80% van de keuze heeft beinvloed. Wat heeft zo een coach nou in hemelsnaam in Eihoven te zoeken? Kan veel meer verdienen in Duitsland waar hij Schalke de UEFA Cup heeft gebracht en HSV net op de rails heeft.

En wat nou als ie perse ooit nog eens PSV wil trainen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Jol naar Ajax Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#58
Kleine Jan Wrote:Huub mag van mij de Van de Vaartjes wel mee naar Eindhoven nemen.... =D>

Die gaan volgend seizoen mooi naar Spanje.... =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#59
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:Alsof hij ooit uit Hamburg was weggegaan als zijn vrouw 100% gezond was geweest...Denk dat de gezondheid van zijn vrouw 80% van de keuze heeft beinvloed. Wat heeft zo een coach nou in hemelsnaam in Eihoven te zoeken? Kan veel meer verdienen in Duitsland waar hij Schalke de UEFA Cup heeft gebracht en HSV net op de rails heeft.

En wat nou als ie perse ooit nog eens PSV wil trainen?

En wat nou als hij in zn trainersloopbaan ooit nog eens kampioen wil worden? Das ook een reden waarom hij PSV boven HSV verkoos.

En verder zijn er natuurlijk ook trainers die absoluut niet naar het geld kijken, maar naar wat zij persoonlijk mooi vinden om te doen (bv. omdat ze financieel allang binnen zijn). PSV heeft gewoon een speciaal plekje bij Stevens, HSV veel minder.
Overigens:

Vergoossen: wellicht toch eerder naar Nederland

In het Algemeen Dagblad laat Sef Vergoossen weten misschien toch voor januari al naar Nederland te kunnen komen. ,,Vóór het weekeinde had ik geen hoop dat hierover overeenstemming kon worden bereikt, maar opeens is dat anders. Ik heb het gevoel dat Nagoya langzaam beseft dat het interessant is me voortijdig te laten gaan.

,,Ze kunnen er misschien goede contacten aan overhouden en het staat mooi om te kunnen zeggen dat hun trainer naar PSV is vertrokken. Ik verwacht hier binnen enkele dagen meer duidelijkheid over te kunnen geven. En ik stap sowieso in het vliegtuig op het moment dat we uitgeschakeld zijn in de beker.’’
Reply


Forum Jump: