The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - AZ ( DE ENIGE POT TUSSEN EUROPEES SPELENDE PLOEGEN! )
#31
1-1 Farfan
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#32
Perez weer gewisseld na ongeveer een uur, als dat maar goed gaat...

Ari gewisseld, opvallend. Die was weergaloos in de 1e helft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Alles blijft dus gelijk bovenin, op zich wel gunstig. AZ blijft op afstand en PSV loopt niet in, prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Perez weer gewisseld na ongeveer een uur, als dat maar goed gaat...

Ari gewisseld, opvallend. Die was weergaloos in de 1e helft.

Ari raakte geblesseerd....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#35
Lazovic wil ook maar niet scoren, zo langzamerhand kan z'n bijnaam die hij bij Feyenoord had weer tevoorschijn gehaald worden..
Reply
#36
helazovic?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
Maar het was wel gezellig :cheers:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Tis maar goed dat we tegen AZ speelden en niet tegen Ajax of Feyenoord.. dat had PSV in deze vorm verloren. AZ heeft echt weinig indruk op me gemaakt, voorgaande jaren vond ik ze beter. PSV speelde na een sterke eerste 5 minuten een uur lang tegen zichzelf (duidelijk gebrek aan vertrouwen, veel opgefockte spelers.. Lazovic en Perez logischerwijs voorop, die hadden beiden rood kunnen krijgen), na de gelijkmaker was het spel opeens een heel stuk beter. Die goal was toch een soort bevrijding. Gelukkig was AZ niet erg sterk. Voor de 1-1 hadden ze het duel (zonder goed te voetballen) allang op slot kunnen gooien. Verder is het altijd makkelijk afgeven op de scheids, maar AZ mocht 90 minuten lang net iets meer dan PSV. Al met al is mij duidelijk geworden dat AZ dit jaar geen kampioen zal worden en dat het voor PSV maar goed is dat ze nu 2 weekjes rust krijgen om vervolgens met een nieuwe trainer opnieuw te starten. Geen verdere schade opgelopen dit weekend, dus al met al mogen we niet klagen (al was een zege vandaag terecht geweest. corner- en kansenverhouding zal beiden wel 15-3 ofzo voor PSV zijn geweest denk ik)
Reply
#39
Rutten blijft bij ons =D>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#40
Dan kan er toch nog steeds wel een nieuwe coach zijn? :p Wel klote trouwens dat Fred niet wil.
Reply
#41
Peter Wrote:Dan kan er toch nog steeds wel een nieuwe coach zijn? :p Wel klote trouwens dat Fred niet wil.

Bij ons heeft hij het vertrouwen gekregen en kan successen boeken met FCT aangezien wij niks te verliezen hebben. Bij PSV ligt de drempel hoger.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#42
Overdune Wrote:Lazovic wil ook maar niet scoren, zo langzamerhand kan z'n bijnaam die hij bij Feyenoord had weer tevoorschijn gehaald worden..
En dan gaat ie maar ruzie maken met iedereen #-o
Voor die kopstoot tegen De Zeeuw had ie ook rood kunnen hebben...

Prachtige en belangrijke ingreep van Salcido trouwens. Had Guzman dat gedaan, had Feyenoord gewonnen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Ad Wim Wrote:Voor die kopstoot tegen De Zeeuw had ie ook rood kunnen hebben...

Kopstoot? [baby]
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#44
Lazovic had idd rood kunnen/moeten hebben. Hij heeft geluk dat ie hem niet raakt.

Laatst las ik een interview van hem. Dat ie zo temperamentvol was en meteen ontplofte bij het minste of geringste. Hij was zich hier beust van en kreeg het advies om eerst tot tien te tellen. Hij zei dat het al goed ging. Ik haal de drie en dan ontplof ik pas :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
Vond het maar een magere vertoning vandaag. Als AZ een beetje in vorm was geweest hadden ze dit PSV van de mat geveegd.

Wouters en co moeten zich diep schamen voor het 5-1-4 systeem waarmee ze het team de wei instuurden. PSV heeft nog geen minuut goed gespeeld met de 4 spitsen Farfan, Lazovic, Perez en Koevermans tegelijk in het veld. Achterin liepen Zonneveld en Kromkamp continu tegen twee man te voetballen. Addo was van een bedenkelijk niveau, Salcido had zijn dag niet. Marcellis speelde goed, basisplaats voor de rest van het seizoen. Ik had te doen met Simons die in zijn eentje nooit de rommel op het middenveld kon opruimen.

Dat Wouters werkelijk geen idee had wat hij moest doen, bleek dat er geen spelers warnliepen tot de 60ste minuut, toen Van der Leegte de dugout uitgestuurd werd. Pas na aandringen van het publiek mocht ook Aissati gaan warmlopen. Toen Koevermans geblesseerd raakte mocht Zeefuik opdraven, terwijl Bakkal tegen Heerenveen nog als centrumspits speelde. De fitte Bakkal mocht op de bank blijven terwijl Rajkovic (wie? Rajkovic, een aardige verdediger met een prima schwalbe zagen we vanddag) en Zeefuik (een zelfzuchtige blaag van 17) op mochten draven.

Het is te hopen dat er iemand beschikbaar is, die er een beetje lijn in kan (eigenlijk wil) brengen. Advocaat en Adriaanse zijn de volgende twee namen. Ik zou me niet verbazen over een half seizoen broeder Erwin.
Reply
#46
centre court Wrote:helazovic?

Klopt. :razz:
Reply
#47
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Lazovic wil ook maar niet scoren, zo langzamerhand kan z'n bijnaam die hij bij Feyenoord had weer tevoorschijn gehaald worden..
En dan gaat ie maar ruzie maken met iedereen #-o
Voor die kopstoot tegen De Zeeuw had ie ook rood kunnen hebben...

Prachtige en belangrijke ingreep van Salcido trouwens. Had Guzman dat gedaan, had Feyenoord gewonnen :razz:

Idd, in plaats van dat hij zich concentreert op z'n spel loopt-ie een beetje amok te maken. Hij brengt veel te weinig voor wat-ie gekost heeft, hij pingelt vaak maar wat aan en wil als het kan door z'n tegenstander heenlopen. Wat mij betreft speelt Koef iedere week.
Reply
#48
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Lazovic wil ook maar niet scoren, zo langzamerhand kan z'n bijnaam die hij bij Feyenoord had weer tevoorschijn gehaald worden..
En dan gaat ie maar ruzie maken met iedereen #-o
Voor die kopstoot tegen De Zeeuw had ie ook rood kunnen hebben...

Prachtige en belangrijke ingreep van Salcido trouwens. Had Guzman dat gedaan, had Feyenoord gewonnen :razz:

Idd, in plaats van dat hij zich concentreert op z'n spel loopt-ie een beetje amok te maken. Hij brengt veel te weinig voor wat-ie gekost heeft, hij pingelt vaak maar wat aan en wil als het kan door z'n tegenstander heenlopen. Wat mij betreft speelt Koef iedere week.

De Koef liet anders weer bar weinig zien vandaag. Voetballend heb ik hem nog nooit veel aan PSV zien toevoegen, maar hij heeft gewoon een geweldig neusje voor de goal en ramt er elk seizoen 20 in. Lazovic was voetballende vandaag duidelijk de beste van de voorste 4, alleen heeft hij gewoon teveel temperament. Vond dat van Halst een goed punt had toen hij zei dat eens spits die meer rust in zn hoofd heeft die kans in de +/- 80e minuut gewoon gemaakt had ipv hem wild een meter naast te schieten.
Reply
#49
sowieso een verademing als analyticus, eindelijk iemand met de nuance. =D>
Reply
#50
Peter Wrote:De Koef liet anders weer bar weinig zien vandaag. Voetballend heb ik hem nog nooit veel aan PSV zien toevoegen, maar hij heeft gewoon een geweldig neusje voor de goal en ramt er elk seizoen 20 in.

Helemaal eens en dat is precies waarom Koef moet spelen. Qua spel is het een soort Eijkelkamp, met het verschil dat hij er idd 20 inschiet in een seizoen. Dat aantal gaat Lazovic niet halen en dus moet Koef spelen.
Reply
#51
Ik roep ook al tijden dat de Koef altijd moet spelen ipv Lazo op z'n fiets, maar blijkbaar ziet zowel Koeman als Wouters dat niet in...
Ik zou zeggen altijd Koef en dan kiezen tussen Lazovic of Farfan en dan zou ik over het algemeen voor Farfan gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Overdune Wrote:
Peter Wrote:De Koef liet anders weer bar weinig zien vandaag. Voetballend heb ik hem nog nooit veel aan PSV zien toevoegen, maar hij heeft gewoon een geweldig neusje voor de goal en ramt er elk seizoen 20 in.

Helemaal eens en dat is precies waarom Koef moet spelen. Qua spel is het een soort Eijkelkamp, met het verschil dat hij er idd 20 inschiet in een seizoen. Dat aantal gaat Lazovic niet halen en dus moet Koef spelen.

Bullshit. Als je Lazovic een heel seizoen laat staan dan 'Lazoot' hij er ook 20 binnen. Denk dat Lazovic moeite heeft met concurrentie, de drang zich te bewijzen beperkt hem in zijn spel. Dat is jammer, dat moet er ook uit. Een spits met een inzet, snelheid en kracht als Lazovic moet je in de eredivisie elke wedstrijd laten spelen. Zodra hij geschorst is, kan een andere spits opdraven.

Ik zou Farfan een tijdje laten bankzitten; volgens mij nog steeds niet 100% fit.
Reply
#53
Koef heeft bewezen bij een 'topclub' er veel in te knallen, Danko nog niet. Die heeft er pas 4 inliggen tot nu toe, veel te weinig natuurlijk. Koef heeft er 6 in een stuk minder speelminuten, lijkt me duidelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Ad Wim Wrote:Koef heeft bewezen bij een 'topclub' er veel in te knallen, Danko nog niet. Die heeft er pas 4 inliggen tot nu toe, veel te weinig natuurlijk. Koef heeft er 6 in een stuk minder speelminuten, lijkt me duidelijk.

Mooi staaltje scorebord journalistiek. Als je Lazovic linksbuiten zet kan je niet het top-rendement verlangen. Koevermans is rustiger in zijn kop en acties, neemt de tijd en scoort een hoger percentage kansen. Lazo is wilder, creert meer kansen en mist ook meer. Ik zou deze twee als tandem opstellen met Farfan erachter; beste oplossing tot Afellay terug is.
Reply
#55
Bij een spits kun je best aankomen met scorebordjournalistiek.

En waar zet je Perez dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ad Wim Wrote:Bij een spits kun je best aankomen met scorebordjournalistiek.

En waar zet je Perez dan?

Als iedereen fit is, zit Perez gewoon op de bank. Je moet kiezen tussen de 4 spitsen. Nu Afellay geblesseerd is kun je 3 man opstellen, anders maar twee.

Farfan is i.m.o. nog niet 100%. Als ik bij de trainingen sta te kijken heb ik niet het gevoel dat hij maximaal kan gaan. Bij Farfan en Afellay niet fit -> Koef en Lazo in de spits, Perez erachter. Mooi ruitje maken op het middenveld en het staat als een huis.
Reply
#57
@Ad Wim: bij welke topclub heeft de Koef zich dan al bewezen? :wink:

Ik ben overigens ook wel gecharmeerd van hem. Perez was schijnbaar al bij jan en alleman zijn onvrede aan het uiten (off the record). Ben benieuwd wat er allemaal van waar is, maar het zou me niks verbazen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#58
Djabs Wrote:
Overdune Wrote:
Peter Wrote:De Koef liet anders weer bar weinig zien vandaag. Voetballend heb ik hem nog nooit veel aan PSV zien toevoegen, maar hij heeft gewoon een geweldig neusje voor de goal en ramt er elk seizoen 20 in.

Helemaal eens en dat is precies waarom Koef moet spelen. Qua spel is het een soort Eijkelkamp, met het verschil dat hij er idd 20 inschiet in een seizoen. Dat aantal gaat Lazovic niet halen en dus moet Koef spelen.

Bullshit. Als je Lazovic een heel seizoen laat staan dan 'Lazoot' hij er ook 20 binnen. Denk dat Lazovic moeite heeft met concurrentie, de drang zich te bewijzen beperkt hem in zijn spel. Dat is jammer, dat moet er ook uit. Een spits met een inzet, snelheid en kracht als Lazovic moet je in de eredivisie elke wedstrijd laten spelen. Zodra hij geschorst is, kan een andere spits opdraven.

Ik zou Farfan een tijdje laten bankzitten; volgens mij nog steeds niet 100% fit.

lazovic is al 4 jaar achter elkaar zo druistig. een emotionele bom.

ik zie weinig verbetering tov zijn periode bij feyenoord. ik blijf het niet zo veel vinden.
Reply


Forum Jump: