The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK 2010 Zuid Afrika
#31
Bocaloca Wrote:Kompany, vandenborre, dufour, witsel, Fallaini

Leuke talenten die het allemaal nog niet waargemaakt hebben. Als ze zich de komende jaren allemaal doorontwikkelen heb je een leuke ploeg voor het EK in 2012, maar zou me ook niks verbazen als ze in echte competities stuk voor stuk bankzitters blijken.

Bovendien heeft België de pech dat ze door de prestaties in het verleden als op voorhand zeker weten dat de zin de poule des doods terecht komen bij de komende kwalificatiereeksen.
Reply
#32
Gek genoeg zullen aardig wat landen de wedstrijd Schotland Nederland volgen. Als Nederland wint, is het zeker dat de slechtste nummer twee in deze poule zit, waardoor zelfs een land als Portugal nog een miniem kansje heeft zich te plaatsen.

Wedstrijden om te volgen:

Bosnie - Turkije. Bosnie bij winst zeker van de 2e plaats
Wales - Rusland. Rusland moet winnen, willen ze zich nog direct kunnen plaatsen
Noord Ierland - Slowakije. Een onvoorspelbare poule, wedstrijd tussen de nr.2 en nr.1. Slowakije is bij winst geplaatst voor het WK
Slovenie - Polen. Belangrijk duel voor de 2e plaats, zeker als Noord Ierland verliest. Tsjechie doet al niet meer mee
Letland - Zwitserland. Letland(3) en Griekenland(2) beide op 13 punten, Zwitserland(1) op 16.
Hongarije - Portugal. Wordt tijd dat Portugal KO gaat, Hongarije heeft de punten nodig voor plaats 2
Engeland - Kroatie. Kroatie moet een resultaat halen. Verliezen ze, gaat waarschijnlijk de Oekraine er met plaats 2 vandoor.
Servie - Frankrijk. Servie is bij winst groepswinnaar.
Mijn gras is groener
Reply
#33
Hmm, een goede reden om eens niet te winnen...
Ik las overigens ook ergens dat als Nederland van Japan en Schotland zou winnen, dat de kans erg groot was dat ze op het WK groepshoofd zouden worden.
Weet niet in hoeverre dat klopt, maar das natuurlijk wel een voordeel..
The great old Ludwig von...
Reply
#34
Amor Fati Wrote:Gek genoeg zullen aardig wat landen de wedstrijd Schotland Nederland volgen. Als Nederland wint, is het zeker dat de slechtste nummer twee in deze poule zit, waardoor zelfs een land als Portugal nog een miniem kansje heeft zich te plaatsen.

Oké, stel Ooijer maar op dan!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#35
Er gaan een paar nrs.2 rechtstreeks uit, tevens moeten de overige nummers 2 ook nog tegen elkaar.

Nu maar hopen dat Duitsland, Frankrijk, Portugal en Turkije (hoop niet eens dat Portugal en Turkije dit al halen, maar goed) een beetje elkaar loten in die playoffs. Al mogen ze ook andere landen treffen, als ze dr maar gewoon uitvliegen.

De Tsjechen en de Portugezen bezorgen me nog steeds rillingen, dus mooi thuis laten blijven die stumpers. Met de Duitsers thuis ist WK ook bij voorbaat al geslaagd, dus toch maar een keertje voor Guus juichen, al zal ook dat zwaar op de maag vallen.
Reply
#36
Quote:Het Nederlands elftal zit aankomende vrijdag bij de loting voor het WK toch in pot 1. De wereldvoetbalbond FIFA heeft woensdag bekendgemaakt dat Oranje de grootmachten Spanje, Brazilië, Engeland, Argentinië, Duitsland en Italië zal ontlopen in de groepsfase. Ook gastland Zuid-Afrika kan niet uit de koker komen rollen.

Het nieuws mag verrassend genoemd worden, aangezien Marca vorige maand nog meldde dat Nederland tijdens de loting in pot 2 zou zitten. De Spaanse krant dacht dat Frankrijk in de eerste pot terecht zou komen, maar Les Bleus zitten in de tweede koker. Of de handsbal van Thierry Henry in de play-offwedstrijd tegen Ierland daar iets mee te maken heeft is onbekend.

Volgens de officiële lezing kwamen landen die een play-offwedstrijd nodig hadden om zich te kwalificeren voor het WK niet in aanmerking voor een plek in pot 1.

Pot 1:
Zuid-Afrika, Spanje, Brazilië, Engeland, Argentinië, Duitsland, Nederland en Italië

Pot 2:
Frankrijk, Portugal, Denemarken, Griekenland, Slovenië, Servië, Slowakije en Zwitserland

Pot 3:
Algerije, Kameroen, Ivoorkust, Ghana, Nigeria, Chili, Paraguay en Uruguay

Pot 4:
Australië, Japan, Noord-Korea, Zuid-Korea, Honduras, Verenigde Staten, Mexico en Nieuw-Zeeland

Loting is aankomende vrijdag om 18:00 uur
Mijn gras is groener
Reply
#37
Doe mij trouwens Slovenie, Algerije en Honduras maar. In pot 4 liever niet Australie, VS of Mexico, daar kun je je lelijk in verslikken.
Mijn gras is groener
Reply
#38
Portugal, Ivoorkust en VS: mijn worst kaas scenario... :eeeek:
Reply
#39
het maakme nie uit. als je wereldkampioen wilt worden, mot je alles winnen. :razz:
Reply
#40
Leuk zelfde discussie op 2 forums. Kan dit topic niet naar internationaal?
Reply
#41
staat hier al sinds 2007, grote evenementen horen toch thuis op deze plek?
Mijn gras is groener
Reply
#42
Nee maar jij kan daar wel heen...dan wordt het hier meteen een stuk gezelliger! Wink
Reply
#43
Nederland
Portugal
Ivoorkust
Mexico
Reply
#44
Frankrijk in pot 2 :-k

Die krijgen Z-Afrika als groepshoofd
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
De pot met Frankrijk is trouwens pot 4, niet pot 2. Maakt voor de loting alleen in de volgorde iets uit, maar die play-off-landjes moeten hun plaats wel even weten. :8:

Hoop: Nederland, Algerije/Kameroen, Honduras/Nieuw-Zeeland, Slowakije/Zwitserland
Vrees: Nederland, Ivoorkust/Urugay, Australië/Mexico, Servië/Portugal
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#46
geen tv in de buurt, maar moet die loting niet al een keer begonnen zijn
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#47
Haggie Wrote:Frankrijk in pot 2 :-k

Die krijgen Z-Afrika als groepshoofd

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
Denemarken Japan en cameroon, dat moet te doen zijn
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#49
als ze eerste worden, komen ze als het goed is brazilie tegen in de kwart finale
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#50
Zuid-Afrika vliegt er meteen uit.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#51
Mooie poule tegen voetballende ploegen. Groep G is ook een leuke zeg :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#52
De hele loting:

Groep A: Zuid-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrijk
Groep B: Argentinië, Nigeria, Zuid-Korea, Griekenland
Groep C: Engeland, Verenigde Staten, Algerije, Slovenië
Groep D: Duitsland, Australië, Servië, Ghana
Groep E: Nederland, Denemarken, Japan, Kameroen
Groep F: Italië, Paraguay, Nieuw-Zeeland, Slowakije
Groep G: Brazilië, Noord-Korea, Ivoorkust, Portugal
Groep H: Spanje, Zwitserland, Honduras, Chili

Mijn voorspelling van de volgende ronde:
Frankrijk, Mexico, Argentinie, Griekenland, Engeland, VS, Duitsland, Servie
Nederland, Japan, Italie, Slowakije, Brazilie, Ivoorkust, Spanje en Chili.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#53
ik zeg:
Frankrijk, Uruguay, Argentinie, Griekenland, Engeland, VS, Duitsland, Australie, Nederland, Kameroen, Italie, Paraguay, Brazilie, Portugal, Spanje, Chili
The great old Ludwig von...
Reply
#54
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:Frankrijk in pot 2 :-k

Die krijgen Z-Afrika als groepshoofd

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol:

Sad Tsja, die schijtfransen...

Maar: ook NL mag niet klagen, vind ik. Had (ietsje) beter, maar vooral ook veel slechter gekund! Voor Denemarken ben ik niet zo bang (los van "hoe het team staat", we hebben echt veel meer kwaliteit in huis dan de Denen, kan me niet voorstellen wie ik daarvan bij ons in de basis zou willen hebben), en Japan kunnen we ook (denk ik ) met gemak hebben. Kameroen is redelijk sterk, maar Ghana, Ivoorkust, Nigeria en Uruguay lijken me toch minder relaxed als tegenstanders... (van wat ik ervan heb gezien, samenvattingen etc.).

Geen Portugal, geen Ivoorkust, geen VS, geen Portugal, geen Frankrijk, geen Griekenland (niet dat die nou sterk zijn, maar leveren altijd schijtvoetbal op)... =D> Mij hoor je niet klagen!
Reply
#55
japan is best kut hebben we laatst gezien, denemarken is op grote toernooien onvoorspelbaar en kameroen weet ik niet. ik vind het maar mwoah.

ik vind trouwens geen enkele poel een poel des doods.
Reply
#56
waf Wrote:japan is best kut hebben we laatst gezien, denemarken is op grote toernooien onvoorspelbaar en kameroen weet ik niet. ik vind het maar mwoah.

ik vind trouwens geen enkele poel een poel des doods.

? Groep G niet? OK, niet alle vier landen zijn sterk (als je dat bedoelt, als "criterium") maar drie landen komen wat mij betreft toch echt in de categorie "heel sterk", horen denk ik wel bij de beste 10 (iig Portugal, Brazilië) resp. 20 ter wereld. Of je vindt Ivoorkust niet sterk (weet dat je bijv. Drogba - m.i. onterecht - geen "topper" vindt). Arm Ivoorkust trouwens, nu voor de tweede keer al met een sterk team een megazware poule geloot!
Reply
#57
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:japan is best kut hebben we laatst gezien, denemarken is op grote toernooien onvoorspelbaar en kameroen weet ik niet. ik vind het maar mwoah.

ik vind trouwens geen enkele poel een poel des doods.

Arm Ivoorkust trouwens, nu voor de tweede keer al met een sterk team een megazware poule geloot!
:nanana:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#58
Het zijn geen topploegen uit de categorie Portugal-Frankrijk, maar ook geen 'walk-overs' zoals Noord-Korea of Nieuw Zeeland.

Ik vind het toch wel een stevige poule waarin Nedelrand zit. Tweede ronde halen zit er wel in, maar het kon nog weleens lastiger worden dan iedereen denkt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#59
Mukkus Wrote:Het zijn geen topploegen uit de categorie Portugal-Frankrijk, maar ook geen 'walk-overs' zoals Noord-Korea of Nieuw Zeeland.

Ik vind het toch wel een stevige poule waarin Nedelrand zit. Tweede ronde halen zit er wel in, maar het kon nog weleens lastiger worden dan iedereen denkt.

Na de poules van de afgelopen 2 eindrondes ben ik allang blij :razz:
Reply
#60
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:japan is best kut hebben we laatst gezien, denemarken is op grote toernooien onvoorspelbaar en kameroen weet ik niet. ik vind het maar mwoah.

ik vind trouwens geen enkele poel een poel des doods.

? Groep G niet? OK, niet alle vier landen zijn sterk (als je dat bedoelt, als "criterium") maar drie landen komen wat mij betreft toch echt in de categorie "heel sterk", horen denk ik wel bij de beste 10 (iig Portugal, Brazilië) resp. 20 ter wereld. Of je vindt Ivoorkust niet sterk (weet dat je bijv. Drogba - m.i. onterecht - geen "topper" vindt). Arm Ivoorkust trouwens, nu voor de tweede keer al met een sterk team een megazware poule geloot!

poel g is wel het lastigst, omdat ze allemaal wel van noord korea zullen winnen. daar maak je het verschil dus niet mee. eigenlijk een poel van 3. maar voor een poel des doods heb je toch 4 sterke ploegen nodig?

ik heb vooorzover ik weet nooit gezegd dat ik drogba geen topper vind trouwens. wel heb ik me wel eens afgevraagd of hij nou zo goed is als menigeen suggereert.

hoe dan ook: ik ben nooit een fan van hem geweest. ik vind hem irritant.

gisteren miste hij 2 opgelegde kansen tegen city. [shinjimode]lekker voor hem. \Big Grin/[/shinjimode]
Reply


Forum Jump: