The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Wie is de Mol?
#61
Anniek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Anniek Froukje of Rick
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#63
Vivienne, Froukje of Rick.
Reply
#64
Wat ik vooral zo opvallend vind, is dat één voor één de minst interessante mensen eruit gaan. Ik krijg het gevoel dat ze het bewust doen. Niemand wil natuurlijk die Vera, Hans of Paula zien. De leukste mensen om naar te kijken zitten er nu allemaal nog in, plus Anniek en dat is dan ook de mol voor mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Dennis of Sebastiaan (ja, twijfel nu een beetje doordat Dennis gewoon 2500 binnenhaalde, curieus, al leek ie niet erg blij met z'n prestatie). Sebastiaan doet eigenlijk alles fout wat maar fout kan, eigenlijk te opvallend, maakt de helft van de pot kwijt, en wordt nog nauwelijks verdacht. Eigenlijk is dat op zich alweer verdacht.
Reply
#66
Sebastiaan loopt in mijn ogen te opvallend te kloten en door de redactie wordt dat kloten ook te veel uitgelicht, dat is voor mij juist een argument dat hij geen mol is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Voyou Wrote:*HOP*

Wordt dit programma dit jaar weer gevolgd door de forummers?

Ik denk dat Froukje de mol is. Liep in de 2e aflevering bij het geld zoeken een envelop voorbij die op ooghoogte aan de zijkant van een kast hing, terwijl ze wel bovenop de kast aan het kijken was. Bij het kleren inleveren had ze een grote tas met handbagage, leek wel alsof daar nog wat kleren inzaten. En volgens mij had ze ook een zomerjurkje ingeleverd, wellicht voorkennis omdat je die in Noord-Ierland toch niet echt nodig hebt.

Nou ik heb er weer lekker verstand van Undecided #-o

Dan ga ik nu maar voor Vivienne
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#68
Ad Wim Wrote:Wat ik vooral zo opvallend vind, is dat één voor één de minst interessante mensen eruit gaan. Ik krijg het gevoel dat ze het bewust doen. Niemand wil natuurlijk die Vera, Hans of Paula zien. De leukste mensen om naar te kijken zitten er nu allemaal nog in, plus Anniek en dat is dan ook de mol voor mij.
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Dit seizoen (tot nu toe) wel, maar vorig seizoen ging Nicolette Kluijver er als eerste uit. Daar zaten toch echt wel minder intreessante mensen bij.
Reply
#69
Er werd gisteravond wel erg veel nadruk gelegd op dat pact tussen Vivienne en Dennis om samen met hun mol Jon in de finale uit te komen. Als Jon daadwerkelijk de mol is, zou de mol wel erg snel ontmaskerd zijn.. :|

Briljanter zou zijn als de mol in dat complot zit om de ander tegen te werken. Vivienne haalde iets te veel geld op bij die restaurantopdracht dus het zou Dennis wel eens kunnen zijn, was heerlijk aan het mollen in de supermarkt en bij het gooien met dat ijsblok. Ook ging hij als enige niet zwemmen (mollen houden niet van water).
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#70
De mol ligt nooit voor de hand dus Jon is t niet. :p
Reply
#71
Mukkus Wrote:Rick Engelkes heb ik een vreemd gevoel bij. Lijkt mij als persoon wel een sociaal type en iemand die het voortouw neemt in een groep. Ik vind hem te afwachtend, te weinig initiatief nemend. Kijk imo eerst naar anderen wat zij gaan doen en hangt teveel op de achtergrond. En een mol hoeft natuurlijk niks te doen, als anderen het al verklooien.

Ik hou het voorlopig op die Engelkes.

Sebastien Labrie is het niet, die is veel te fanatiek met het spelletje bezig, haalt veel te veel geld binnen. Die was verschrikkelijk overactief bij de eerste opdracht met die 'opstellingsfoto'.

Rick er dus uit. Dus ik stap over naar Anniek, die al een tijdje bij mij op plaats 2 stond.
Als ze de mol is, is ze niet een goede mol. Ze haalt danwel weinig geld op, maar ze weet nauwelijks te voorkomen dat anderen wel geld in de pot weten te brengen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#72
Mukkus Wrote:Rick Engelkes heb ik een vreemd gevoel bij.

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#73
Sjon de Mol

Dat kan natuurlijk niet mooier \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#74
Mijn 2 kandidaat-mollen (al vanaf de 1e uitzending) zitten er nog steeds in.. :8:

Maar zou uiteraard puur geluk zijn als t blijkt te kloppen, want kan geen enkele kandidaat echt met argumenten aanwijzen als mol. 8-[
Reply
#75
Dennis
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#76
Gisteren de laatste aflevering: Viviënne de winnares.

De Mol is dus Sjon of Anniek. Ik zet mijn geld nog op de laatste.
Nu vooral op de laatste opdracht met de ballonnen waarbij ze 3x mochten kiezen tussen een vraag uit de test als voorbereiding op de test of geld. Sjon pakte 3x een vraag. Anniek 1x een vraag en 2x geld. Mocht Anniek de mol zijn, dan komt dat geld niet in de pot terecht. Kortom: Of Anniek is de mol of ze is wel erg zeker van haar zaak.....en op dat laatste punt heb ik haar nooit kunnen betrappen.

Helaas moeten we nog een kleine week wachten....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#77
Mukkus Wrote:Gisteren de laatste aflevering: Viviënne de winnares.

De Mol is dus Sjon of Anniek. Ik zet mijn geld nog op de laatste.
Nu vooral op de laatste opdracht met de ballonnen waarbij ze 3x mochten kiezen tussen een vraag uit de test als voorbereiding op de test of geld. Sjon pakte 3x een vraag. Anniek 1x een vraag en 2x geld. Mocht Anniek de mol zijn, dan komt dat geld niet in de pot terecht. Kortom: Of Anniek is de mol of ze is wel erg zeker van haar zaak.....en op dat laatste punt heb ik haar nooit kunnen betrappen.

Helaas moeten we nog een kleine week wachten....

zij was er 100% zeker van dat et die kerel was. heeft ze die vragen dan niet goed ingevuld of slechter ingevuld dan die andere?

ik blijf het irritant vinden dat ze die tv uitzendingen zo kunnen maken dat je het nooit kunt weten. wel een mooi spel.
Reply
#78
waf Wrote:ik blijf het irritant vinden dat ze die tv uitzendingen zo kunnen maken dat je het nooit kunt weten.

Er zitten aanwijzigingen genoeg in de uitzendingen, volgende week zijn er voloende a-ha erlebnissen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#79
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik blijf het irritant vinden dat ze die tv uitzendingen zo kunnen maken dat je het nooit kunt weten.

Er zitten aanwijzigingen genoeg in de uitzendingen, volgende week zijn er voloende a-ha erlebnissen.....

jawel, maar zij kunnen de hoeveelheid info sturen.
Reply
#80
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik blijf het irritant vinden dat ze die tv uitzendingen zo kunnen maken dat je het nooit kunt weten.

Er zitten aanwijzigingen genoeg in de uitzendingen, volgende week zijn er voloende a-ha erlebnissen.....

jawel, maar zij kunnen de hoeveelheid info sturen.

De geprekken kunnen ze sturen en de acties van de deelnemers. Daarbij voegen ze ook hun eigen aanwijzigingen bij in relatie tot de mol. Teksten op kleding, petten, reclameborden e.d doelend op de mol in het Noord-Iers of Jordanees oid.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#81
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik blijf het irritant vinden dat ze die tv uitzendingen zo kunnen maken dat je het nooit kunt weten.

Er zitten aanwijzigingen genoeg in de uitzendingen, volgende week zijn er voloende a-ha erlebnissen.....

jawel, maar zij kunnen de hoeveelheid info sturen.

De geprekken kunnen ze sturen en de acties van de deelnemers. Daarbij voegen ze ook hun eigen aanwijzigingen bij in relatie tot de mol. Teksten op kleding, petten, reclameborden e.d doelend op de mol in het Noord-Iers of Jordanees oid.

en dan kunnen ze je ook op het verkeerde been zetten en duidelijke hints of duidelijke fouten van de mol niet uitzenden etc..

ik vind die winnares wel een lekker wijf trouwens. =P~
Reply
#82
Quote:Jon is De Mol
Uitgegeven: 12 maart 2009 21:05
Laatst gewijzigd: 12 maart 2009 21:05

HILVERSUM - In de laatste uitzending van kijkcijferhit Wie is de Mol? is donderdagavond acteur Jon van Eerd ontmaskerd als De Mol. Hij openbaarde zichzelf na een bloedstollende finale aan winnares Viviënne van den Assem en verliezer Anniek Pheifer als de verrader binnen het team. Van den Assem had in de uitzending van vorige week al te horen gekregen dat zij de identiteit van de Mol goed had geraden en de pot van ruim 20.000 euro mee naar huis mag nemen.Van Eerd probeerde tien uitzendingen lang de pogingen van tien BN'ers te dwarsbomen om met opdrachten zoveel mogelijk geld te verdienen. De groep, die elke week één afvaller kende, speelde het spel dit jaar in Ierland en Jordanië.De AVRO zond het spel dit jaar voor de negende keer uit. De uitzendingen trekken net als voorgaande seizoenen wekelijks tussen de één en anderhalf miljoen kijkers.

Alleen Boca heeft hier dus pseudo-serieus het goede antwoord gegeven.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#83
Vond t een zwakke ontknoping. Zo'n filmpje met 'mollenstreken' kun je van iedere deelnemer wel maken.
Reply
#84
Beaam. Jon heeft geen briljante grote mollenstreek gedaan en de hints waren ook vrij zwak. Wel erg grappig om te zien was hoe Jon achter Anniek stond te dansen in die supermarkt en het rondjes rijden van Anniek en Vivienne in de geblindeerde auto's Undecided
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#85
ja dat waren wel komische stukjes.
Verder denk ik dat anderen meer mollenstreken hebben uitgehaald dan John zelf.
Hoefde niet veel te doen

Enne Waf, de winnares is idd wel een lekker wijf \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#86
Dat ligt natuurlijk niet aan Jon, maar aan de rest. Denk dat Jon er wel ongeveer het maximale uit heeft gehaald met mollen. Hints waren wel erg zwak dit jaar, wellicht ook omdat de mol pas bekend werd gemaakt in Noord Ierland.
Reply
#87
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Jon is De Mol
Uitgegeven: 12 maart 2009 21:05
Laatst gewijzigd: 12 maart 2009 21:05

HILVERSUM - In de laatste uitzending van kijkcijferhit Wie is de Mol? is donderdagavond acteur Jon van Eerd ontmaskerd als De Mol. Hij openbaarde zichzelf na een bloedstollende finale aan winnares Viviënne van den Assem en verliezer Anniek Pheifer als de verrader binnen het team. Van den Assem had in de uitzending van vorige week al te horen gekregen dat zij de identiteit van de Mol goed had geraden en de pot van ruim 20.000 euro mee naar huis mag nemen.Van Eerd probeerde tien uitzendingen lang de pogingen van tien BN'ers te dwarsbomen om met opdrachten zoveel mogelijk geld te verdienen. De groep, die elke week één afvaller kende, speelde het spel dit jaar in Ierland en Jordanië.De AVRO zond het spel dit jaar voor de negende keer uit. De uitzendingen trekken net als voorgaande seizoenen wekelijks tussen de één en anderhalf miljoen kijkers.

Alleen Boca heeft hier dus pseudo-serieus het goede antwoord gegeven.
Dat ligt dus duidelijk aan wat de regie laat zien aan de kijker, want ongeveer de helft van de kandidaten zat gewoon wel op Jon. En bij de laatste 4 zaten de overige drie allemaal op Jon. Echt goed heeft ie het dus niet gedaan. En als ik nu zo dat overzicht bekijk, vind ik ook dat ie maar weinig echte mollenacties heeft gedaan. Alleen waar ie alleen was en/of het heel makkelijk en onopvallend kon. Hij heeft voornamelijk gebruik gemaakt van de dommigheid of onduidelijkheid bij de kandidaten en de opdrachten, in plaats van zelf echt gesaboteerd te hebben. Beetje jammer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: