The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#91
Nee nu is het idd geen idiote keuze meer, maar voor de AO natuurlijk wel met ronde 1 tegen Murray.
Reply
#92
mindlight Wrote:Nee nu is het idd geen idiote keuze meer, maar voor de AO natuurlijk wel met ronde 1 tegen Murray.
Dat zonder meer, maar zou het niet zo idioot vinden als hij hem nu weer zou kiezen. Nu is het verassingseffect ook weg. Haggie gaat waarschijnlijk meer voor de spelers die nog niets hebben gepresteerd dit jaar en een moeilijke loting hebben.
Reply
#93
Sergio Roitman? :eeeek:
Reply
#94
omyaca Wrote:Zal ik alvast 2 namen uit het team van haggie verklappen:
Wawrinka en Baghdatis

Ik neem alle spelers die Berdych tegen komen. (Alleen Wawrinka dus Undecided !)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#95
haase speelt helaaas pas de vierde wedstrijd...zal na twaalfen worden
benieuwd of hij het tegen de lange zuid-afrikaan in vorm kan waarmaken...
er zijn duidelijk q-plekken met mogelijkheden...
Reply
#96
Wat te denken van een mooie LL spot? Als Fognini wint, is Haase first in bij een verlies. Wanneer de 1R is aangevangen, en een van de seeds zegt nog af, komt Haase daarvoor in aanmerking en pakt hij mooi een bye.

Plekje van Blake bijvoorbeeld?
Reply
#97
Haase gaat gewoon winnen van Moodie. Dat vertrouwen heb ik in hem! Dat mogen we toch ook van hem verwachten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#98
Haggie Wrote:Haase gaat gewoon winnen van Moodie. Dat vertrouwen heb ik in hem! Dat mogen we toch ook van hem verwachten!

anderson :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
Anderson...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook goed :Big Grin ! Foutje!

Ik heb 11 spelers, 1 verrassing maar die had ik al voorspeld, maar geen topper hoor.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb er ook 11 Haggie, gaan we weer de week in met een vrijwel gelijk team?
Reply
hoeveel punten zal je deze week moeten halen om bovenin mee te draaien?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
250 a 300 voor de weekwinst! Hierop is mijn team nu gebaseerd.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Denk trouwens dat dit beetje veel is! Bij de AO haalde ook vrijwel niemand de 250a300.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mijn all-time favoriet krijgt btw wel een plaatsje in mijn team \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bij een puntenaantal van 250 zijn er in mijn ogen akelig weinig spelers rendabel. Vergeet niet dat er nu nog niks bekend is, 't punten aantal zal lager liggen dan wanneer er al eerste ronde partijen gespeeld zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Mijn all-time favoriet krijgt btw wel een plaatsje in mijn team \Big Grin/

gonzo? Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
gaat weer niks worden...
geen idee wie ik moet kiezen
net als de rest van het jaar gaat iedereen weer van iedereen winnen
Reply
Nishikori lijkt eraf te gaan en Fognini ook, het begint al in de quali's, behoorlijke verrassingen allemaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Doet jullie SB ook zo raar trouwens? Hij staat de hele tijd in fases stil bij mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier ook AW Smile
Reply
Voorlopig de Voest en Reynolds naar het hoofdtoernooi, niet echt grote mannen dus.
Reply
Nishikori toch nog door, Fognini exit. Odesnik wint wel heel makkelijk 2x...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gelijk de break voor Haase. =D>
Reply
Juist! Ik ga met een gerust hart slapen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de dubbele break! Nu maar hopen dat hij geen Cilic loot, de rest kan hij hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
..en Haase breakt naar *4-3 in de derde set. =D> Tweede set in een tb verloren, 7-9. Daar zal hij wel een mp gehad hebben dan..
Reply
Tweede keer deuce nu, het gaat niet gemakkelijk.
Reply
Derde gp is raak, 5-3*. Kom op, nog een!
Reply


Forum Jump: