The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Tb gehaald, come on!
Reply
En Nalbi staat er weer als het moet, wat een klasse TB!

Fish speelt de wedstrijd van zijn leven en weet toch niet te winnen. Daarom denk ik ook dat Nalbi dit nog gaat winnen, Fish moet nu toch moedeloos worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kutzooi :x

Op tt staat trouwens een walk-over voor Federer tegen Haas.
Reply
Ik hoor het net ook ja. Haas weer eens blessee. Helemaal lullig voor de mensen met Murray :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbi mist een bp, vorige game ook al deuce. Zelf makkelijk door zijn service heen. Hij moet wel doordrukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, Nalbi werkt een 15-40 weg op 3-4...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer een 15-40 en dus 2 mps overleefd :eeeek:

Wat een wedstrijd joh! Wat is die Nalbi toch een ongelofelijke coole kikker, geen greintje emotie bij die mps tegen. En ik vind Fish maar een onsympathieke gast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan breakt Nalbi, omdat Fish een paar ballen mist, voor het eerst ongeveer in de wedstrijd :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan geeft Nalbi de game uit handen met 2 UEs en een df dus de TB, hoe kon het ook anders :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En hij verliest hem ook nog, ongelofelijk, wat een drol ](*,) :letitallout:

Fish speelde fantastisch, maar Nalbi serveerde verdomme voor de wedstrijd. Maar ja, het moest een keer afgelopen zijn natuurlijk. Ik had het alleen echt niet verwacht na die TB en zeker niet toen hij brak naar 6-5. Sjonge jonge, 15-0 voor en daarna twee makkelijke missers en een dubbele fout, wat een gezeik joh...

Daar gaat m'n weekprijs :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed, ik ben er ff klaar mee. Dead
Zal me ergens volgende week wel weer melden hier, nu even tijd voor de studie. :wink:
Reply
Zuur voor je Ad, maar het werd hoog tijd dat die dikke pad eruit vloog, hij heeft al 24 punten teveel gehaald. Heel mooi dat hij er op deze manier uitvliegt, nadat eerder zowel Gulbis als Stepanek tegen hem voor de wedstrijd serveerden.

Fish Hakkuh Op naar Federer! :razz:
Reply
Hij verslaat Roddick en Murray. Dan moet hij tegen Federer, trekt hij zich terug! :| Haas, wat ben je toch een stumper! :dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mardy je bent een held!!!
Geweldig gespeeld zeg!!
Wat zat ik te balen na die tweede set...maar helemaal top!
Reply
Haas schijnt last te hebben van z'n sinussen. Ik ben geen medicus, maar volgens mij betekent dat niet veel meer dan dat je hoofd een beetje verstopt zit. Hoe erg kan dat zijn? :-k

Anyway, volgende week is hij er weer gewoon bij lijkt me, geen schouderblessure of andere nare dingen.
Reply
Volgens mij deed ie exact zoiets vorig jaar ook, en ook tegen Federer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben wel blij dat de grote jongens weer zijn opgestaan vannacht trouwens :-k

Klopt trouwens Ad van Haas, volgens mij was dat Wimbledon
Reply
klopt achtste finales...won daarvoor van Tursunov.
Gaat hij net zo lekker is hij weer ziek...
Reply
Ach, je hebt er zo vaak wel 1 verrassing tussen zitten. Dat was zo bij de AO en nu weer. De nummer 1, 2 en 3 staan gewoon weer in de halve finale ondanks hun mindere vorm in de afgelopen weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga er vandoor, ik zal Djoko-Nadal niet kunnen zien en dat is voor mijn gemoedsrust misschien maar goed ook. Zo'n belangrijke pot, hup Djoko!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ga er vandoor, ik zal Djoko-Nadal niet kunnen zien en dat is voor mijn gemoedsrust misschien maar goed ook. Zo'n belangrijke pot, hup Djoko!
exact hetzelfde voor mij
Reply
Hoewel het een belangrijke pot is ga ik voor die nog net wat belangrijkere pot (Excelsior-Utrecht) dus zal er ook weinig van meekrijgen

Vamos Rafa!
Reply
hopelijk kan nadal 'm slopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
toch even vast voor vanavond

Vamos Rafael Nadal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik ga weer.

come on Vis !!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bp Djoko op 4-3*, kom op!
Reply
Netbal en de break! Hakkuh
Reply
Nadal krijgt even de mantel uitgeveegd door de umpire, hij wil een blessure behandeling op het moment dat Djoko voor de set moet serveren: 'First you play your own service game and now you want an injury time-out as he's about to serve for the set? That's not fair, is it?' En Nadal droop af.. :lol:
Reply
Djoko pakt de set. Hakkuh

Nadal is ondertussen aan het doorjammeren tegen de ATP supervisor over hoe hij nooit opzettelijk een wedstrijd zou onderbreken als er niets aan de hand was. Vervolgens krijg je de blessurebehandeling en wat blijkt het te zijn: z'n nagel schuurde langs z'n schoen dus er moest wat tape op. cry
Reply
Djoko breekt, 6-3 *3-2. Hakkuh
Reply


Forum Jump: