The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Niveau matig nu. Djoko maakt de minste fouten en gaat naar 5/2
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-2 djoko =D>
Reply
En met weer een goede game naar 6/2 =D>

Niks aan de hand eigenlijk. Fish maakt te veel fouten en Djoko speelt redelijk. Het werd aan het eind iets agressiever waardoor Fish ging forceren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en de set met de dubbele break...nu al in twijfel of ik hem in miami weer moet nemen
Reply
Moeilijk ja. Vorig jaar kon hij ook twee keer achter elkaar, maar daarna in het najaar weer niet. Hij zal niet heel veel duurder zijn dan deze week dus het is wel weer een optie. Hangt ook een beetje af van zijn loting...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko bracht mij vorig jaar stevig in de top 10 van MV, ik had hem in beide weken. Hij kostte toen 1900 euro oid. =P~

Het is een lange week voor hem geweest, maar hij zal toch ook de punten van Miami willen verdedigen. Eerste ronde exit kan hij zich niet permitteren in de strijd om de nummer 1 positie.
Reply
Wat een rally en wat staat die Fish te spelen zeg. =D>
Reply
Djoko heeft mij vorig jaar met MV en TM ook veel succes gebracht, maar hij is nu wel vrij duur en moet minstens de finale halen. Fysiek is hij nooit echt fantastisch dus je neemt wel een gokje. Maar ik blijf zeggen dat hij op dit moment de beste is op HC, dus het is zeker weer een serieuze optie.
En het leuke is dat je nu zult zien dat veel meer mensen hem zullen nemen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goedzo Djokovic, dit moet je gewoon winnen natuurlijk.
Reply
Men weet nu wat Djoko kan. Ik had hem ook op de AO moeten hebben, maar ik durfde het niet aan met de laatste weken van 2007 in m'n achterhoofd. Dat was achteraf stom, maar (bijna) alle mensen die toen Djoko hadden heb ik al weer in het vizier. :razz:
Reply
Ad Wim Wrote:Djoko heeft mij vorig jaar met MV en TM ook veel succes gebracht, maar hij is nu wel vrij duur en moet minstens de finale halen. Fysiek is hij nooit echt fantastisch dus je neemt wel een gokje. Maar ik blijf zeggen dat hij op dit moment de beste is op HC, dus het is zeker weer een serieuze optie.
En het leuke is dat je nu zult zien dat veel meer mensen hem zullen nemen :razz:
Voor mij geen optie.
Reply
Overdune Wrote:Wat een rally en wat staat die Fish te spelen zeg. =D>
Het is nu slechts bij Vlagen. Tegen Nalbi was het echt 3 sets lang zo goed, dat was echt ongelofelijk.

Hij gaat nu ook serve/volley spelen, wellicht wat vermoeid...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Men weet nu wat Djoko kan. Ik had hem ook op de AO moeten hebben, maar ik durfde het niet aan met de laatste weken van 2007 in m'n achterhoofd. Dat was achteraf stom, maar (bijna) alle mensen die toen Djoko hadden heb ik al weer in het vizier. :razz:
Ik heb toen bewust voor Federer gekozen, omdat ik er vanuit ging dat Roger in een best of five nog gewoon de betere was. Maar dat bleek niet zo te zijn, icm zijn pfeiffer.
Ik onderkende toen wel zijn klasse, maar je gaat natuurlijk niet Federer én Djoko nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wanneer begint Miami, ook donderdag? Djoko zal dan vrijdag moeten, kan hij 5 dagen uitrusten, moet genoeg zijn zou je zeggen..
Reply
Bp voor de beslissing.
Reply
=D>
Reply
Overdune Wrote:Wanneer begint Miami, ook donderdag? Djoko zal dan vrijdag moeten, kan hij 5 dagen uitrusten, moet genoeg zijn zou je zeggen..
Volgens mij woensdag. Dan moet hij inderdaad vrijdag of zaterdag, dat moet genoeg zijn. En als hij deze set wint heeft hij ook alleen maar 2/setters gespeeld natuurlijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch niet de beslissing. Slappe game en de rebreak :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fish breekt terug. :-k Niet bepaald de verdienste van hemzelf, Djoko slaat ineens een trits fouten.
Reply
Djoko moet oppassen, Fish heeft het momentum weer terug en het publiek gaat er ook goed achter staan nu.
Reply
Hmmm, 4/4, Djoko moet inderdaad even een stapje er bovenop doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko pakt het weer op met een paar lekkere ballen, kom op!
Reply
Prima, knap op love naar 5/4. Tijd voor een break :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
[-o<
Reply
0-15
Reply
Wat een bal. =D>
Reply
Wat een bal, 0/30, maar dat stond het wel vaker zonder break...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan 30-30 met twee wereldballen van Fish. :|
Reply
En dan weer twee wereldballen van Fish, knap hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Neeeeeeeeeeeee, dat kna dus niet #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: