The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:niet teveel wisselen ad
Tja, hoe kun je nou niet veel wisselen in zo'n week? :|

pas spelers erin zetten, als je er zeker van bent :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik heb verdorie vanavond maar zo'n 45 minuten om te puzzelen... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Misschien is dat juist een voordeel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mathieu of tsonga...of misschien toch wel kiefer?
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En Roddick, hij kan 100 punten halen maar ook 15. Een ruwe schets leert dat dat 57,5 punt gemiddeld is en dat voor zijn 2400 euro: dan is ie wel rendabel. Maar de vraag is hoe waarschijnlijk je het acht dat hij veel punten gaat halen. Wat is bijvoorbeeld de kans dat hij van Murray wint, en van Federer, en van Nadal in de finale?

0%
Dat lijkt me geen 0% gezien vorige week :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:mathieu of tsonga...of misschien toch wel kiefer?
Geen van 3en...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:mathieu of tsonga...of misschien toch wel kiefer?

Idd geen van die 3
Reply
als q in 1e ronde wordt uitgeschakeld, hebben ze toch 2 pnt. ?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oke, mijn team staat nu echt, 9 man. Ik kap er nu mee, en ga maar weer eens studeren, want je kunt wel bezig blijven zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb er 10 en ben idd ook maar gestopt. Verhaal zonder einde anders...
Reply
Ik heb wel twee echt troeven, in wie ik geloof deze week. Nu maar hopen dat Haggeman ze ook heeft :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo heb ik er ook 2 (of 3) inderdaad. Zal je zien dat straks iedereen dezelfde heeft als troef. 1 ervan is voor mij zo'n logische keus dat ik denk dat jij m ook wel hebt Ad Smile
Reply
Djokovic noem ik geen troef hè Wink

Is het iemand die van iedereen kan winnen op HC?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
noemen eens paar namen waar jullie tussen twijfelen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Djokovic noem ik geen troef hè Wink

Is het iemand die van iedereen kan winnen op HC?

Yep absoluut. Misschien niet van een topfitte Federer, maar dat is niet het geval. En nee, het is geen Djoko.

@Buurs: Twijfelnamen volgen na 19:00 uur :8:
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Djokovic noem ik geen troef hè Wink

Is het iemand die van iedereen kan winnen op HC?

Yep absoluut. Misschien niet van een topfitte Federer, maar dat is niet het geval. En nee, het is geen Djoko.
Hmm, dan hebben we het toch niet over dezelfde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Djokovic noem ik geen troef hè Wink

Is het iemand die van iedereen kan winnen op HC?

Yep absoluut. Misschien niet van een topfitte Federer, maar dat is niet het geval. En nee, het is geen Djoko.
Hmm, dan hebben we het toch niet over dezelfde...

Dat weet je niet, msischien zie jij m wel van Federer winnen, of van anderen verliezen waar ik dat niet doe... :-"
Reply
Ik denk wel dat ik weet over wie jij het hebt en ik denk dat heel veel mensen daarvoor gaan. Maar ik niet :razz:

Ik bedoel iemand anders, en daar is ook niet zo moeilijk achter te komen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:-({|=
Reply
Ik heb geen Fedex/Djoko/Roddick/Nadal..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
maar tevreden ben ik niet :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Ik heb geen Fedex/Djoko/Roddick/Nadal..

Heb er 1 van die 4.... En ben inmiddels wel tevreden.
Reply
Haggie Wrote:Ik heb geen Fedex/Djoko/Roddick/Nadal..
Ook geen Roddick, jouw held? :roll:

Dat kan natuurlijk een tactiek zijn, maar je weet dat in deze toernooien altijd de grote jongens opstaan.
Maar er kan best een van de halve gasten die jij dan neemt in de halve finale of zelfs finale komen...

Ik heb ook 1 van die 4 en ik ben ook behoorlijk tevreden. Tenzij er nu nog iets doorslaggevends gebeurt, ga ik niet meer wisselen :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wss toch Roddick, twijfelachtig met hem of Murray + 1/2 kleinere?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wie van de 7 zal ik er uit halen. Kies ik die ene, kan ik Haase plus nog een quali erin zetten, kies ik die andere heb ik gelijk voor een vermogen aan andere spelers uit te kiezen. :-k
Reply
Hehe. Mijn verrassing is nu eigenlijk geen verrassing meer, maar een logische keus.. Icon_evil :o :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die eerste dan natuurlijk, hup Robin =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Hehe. Mijn verrassing is nu eigenlijk geen verrassing meer, maar een logische keus.. Icon_evil :o :-"
Dan heb ik hem ook :-"
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ook dan denk ik, gezien de logica waarmee mijn team opgebouwd is OSmile
Reply


Forum Jump: