The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




database al dicht
#1
Helaas is de database gesloten. Zie de "regels" voor de openingstijden!

Iemand anders dit probleem??
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
#2
Ja hijs dicht ](*,)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
!!LET OP, De database sluit woensdag 19 maart om 19.00. Woensdag 19-03-2008 staat PSV-Ajax op het programma. Dit heeft consequenties voor het speelschema. Ga naar de game info pagina voor meer informatie!!


wat zijn dat voor gasten

:crazy:
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
#4
was laatst ook al.... toen heeft bumnme gebeld geloof ik en was ie zo weer open :lol:

Idd weer groot pruts gehalte
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
O wee als ze wedstrijd van vandaag niet door laten gaan. Icon_twisted
Reply
#6
Over die wedstrijd van vandaag gesproken.... ik moet pleite. Hup Kromkamp, Marcelis en Huntelaar #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
OMG :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Dit is helemaal competitie vervalsing!!! Ongelooflijk wat een stel grote prutsers het zijn!

Quote:Helaas is er door een storing woensdag 19-03-2008 een fout opgetreden in de sluitingstijd van de database; deze sloot al om 18:00 in plaats van 19:00.

De organisatie van Competitie Manager heeft daarom besloten de database tot vrijdag 21-03, 18.00 te openen, zodat eventuele wijzigingen aan je team doorgevoerd kunnen worden.
De resultaten van de wedstrijd van woensdag 19-03-2008, PSV - AJAX, zijn wel verwerkt.


Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
De organisatie van Competitie Manager
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
haha, heb m ook binnen...
Dus team maar weer ff aanpassen nu... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Een ronde met 1 wedstrijd geweest! Sommige managers zullen niet veel spelers hebben genomen van deze pot en zullen zich helemaal genaaid voelen.

Ff opletten dat er niet een extra credit wordt afgeschreven!

EDIT: credit er af dus... whahaha
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Undecided Het blijft toch een fantastisch bedrijf!
Reply
#11
Ongelooflijk.... Managers die niet hebben zitten opletten met bv Kargbo of Poulsen doen hier natuurlijk weer voordeel mee.

GROTE ZUCHT
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Kun je mooi de captain weer wisselen......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#13
Undecided :roll: :razz: :lol: :| =D> #-o :-k ](*,) :-s :-# :crazy: Notworthy
Wie dit leest is gek
Reply
#14
Ja Janus jij zult die 1 wedstrijd ronde ook wel als prettig ervaren :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Wat voor mensen werken er daar bij SD? Moeilijk opvoedbare ex-verslaafde jongeren, die op deze manier weer hun weg terug in de maatschappij moeten zien te vinden?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
Mukkus Wrote:Wat voor mensen werken er daar bij SD? Moeilijk opvoedbare ex-verslaafde jongeren, die op deze manier weer hun weg terug in de maatschappij moeten zien te vinden?

Ex-verslaafden?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#18
Stelletje klerelijers.
Iedere luie dombo die het vertikt om voor de woensdag een fatsoenlijk team te maken wordt nu weer op z'n wenken bedient .
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#19
Tripplexxx Wrote:
Mukkus Wrote:Wat voor mensen werken er daar bij SD? Moeilijk opvoedbare ex-verslaafde jongeren, die op deze manier weer hun weg terug in de maatschappij moeten zien te vinden?

Ex-verslaafden?

Ja, ik wou het positief houden.

Ik heb zo het vermoeden dat Shortdreams binnenkort een soortgelijke melding gaat plaatsen:

Quote:Tussen a.s. zaterdagavond 23:00 uur en zondagmorgen 11:00 zal door een technische storing per ongeluk de database open komen te staan. Alvast onze excuses hiervoor!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
benieuwd hoelaat de database vandaag dicht gaat....
Wie dit leest is gek
Reply
#21
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!

Kost dit grapje mij ook nog eens een credit!!!!! Ongelofelijk!!!!! Zo kan ik ze ook verdienen!!!!
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#22
Di Marci Wrote:GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!

Kost dit grapje mij ook nog eens een credit!!!!! Ongelofelijk!!!!! Zo kan ik ze ook verdienen!!!!

Da drink je vanavond maar een biertje minder!
Wie dit leest is gek
Reply
#23
Di Marci Wrote:GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!

Kost dit grapje mij ook nog eens een credit!!!!! Ongelofelijk!!!!! Zo kan ik ze ook verdienen!!!!

En terecht als je Alcides opstelt!

We hebben trouwens een extra credit hiervoor gekregen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#24
Ekslem Wrote:
Di Marci Wrote:GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!

Kost dit grapje mij ook nog eens een credit!!!!! Ongelofelijk!!!!! Zo kan ik ze ook verdienen!!!!

En terecht als je Alcides opstelt!

We hebben trouwens een extra credit hiervoor gekregen.


Verdomme ook dat nog. Heb de hele week zonder internet gezeten het was dat ik toevallig vanmiddag op het werk even keek en in al mijn enthousiasme het team even snel aangepast heb. Totaal niet meer nagekeken wie er wel en wie er niet speelt.

Maar goed misschien een kans voor kleine jan om weer een beetje in te lopen Wink
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply


Forum Jump: