The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Moet ik dan toch Djoko gaan nemen terwijl ik denk dat hij niet verder komt dan de halve finale :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, maar jij hebt Federer Wink

Nee hoor, geen top-3 speler in mijn team :roll:
Reply
Nou, dan snap ik niet dat je het nu zo makkelijk vindt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Denk je dat echt Ad? Of denk je dat omdat hij net IW gewonnen heeft en niet twee keer achter elkaar de finale zou kunnen halen? Bedenk dat hij het vorig jaar ook deed hè (SF + W). Plus als hij er nu snel uitvliegt, hij een bak punten verliest en dat wil hij niet.
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, dan snap ik niet dat je het nu zo makkelijk vindt...

Tsja het is apart, maar toen ik de loting had, heb ik gelijk een lijstje gemaakt met namen die ik in mijn team wilde. Die blijken nu precies 12200 euro bij elkaar te kosten. Niets meer aan doen dus :-({|=
Reply
Overdune Wrote:Denk je dat echt Ad? Of denk je dat omdat hij net IW gewonnen heeft en niet twee keer achter elkaar de finale zou kunnen halen? Bedenk dat hij het vorig jaar ook deed hè (SF + W). Plus als hij er nu snel uitvliegt, hij een bak punten verliest en dat wil hij niet.
Vorig jaar was het zelfs F en W, maar ik heb gewoon een gevoel dat hij nu niet gaat winnen. Niemand zal hem echt stoppen tot aan de halve finale, maar ik vermoed dat Nalbi of Nadal daar van hem gaan winnen, maar vraag me niet waarom, want ik vind hem nog steeds dé man op HC... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, dan snap ik niet dat je het nu zo makkelijk vindt...

Tsja het is apart, maar toen ik de loting had, heb ik gelijk een lijstje gemaakt met namen die ik in mijn team wilde. Die blijken nu precies 12200 euro bij elkaar te kosten. Niets meer aan doen dus :-({|=

Aangezien je niemand uit de top 3 hebt, heb je wrs Roddick en/of Nalbandian en Murray heb je sowieso. Riskant, gezien het wisselvallige optreden van de eerste twee vorige week. Waarom was je daar zo snel uit?
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, dan snap ik niet dat je het nu zo makkelijk vindt...

Tsja het is apart, maar toen ik de loting had, heb ik gelijk een lijstje gemaakt met namen die ik in mijn team wilde. Die blijken nu precies 12200 euro bij elkaar te kosten. Niets meer aan doen dus :-({|=
Ik had vorige week 's ochtends een team gemaakt en mezelf beloofd niet meer te gaan wisselen, aangezien ik dat normaliter altijd wel doe. En dat pakte behoorlijk goed uit. Maar nu denk ik niet dat het zo zal gaan...
Hoe het ook zij, ik vrees dat ik sowieso gasten ga nemen waar ik eigenlijk niet achter sta :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Denk je dat echt Ad? Of denk je dat omdat hij net IW gewonnen heeft en niet twee keer achter elkaar de finale zou kunnen halen? Bedenk dat hij het vorig jaar ook deed hè (SF + W). Plus als hij er nu snel uitvliegt, hij een bak punten verliest en dat wil hij niet.
Vorig jaar was het zelfs F en W, maar ik heb gewoon een gevoel dat hij nu niet gaat winnen. Niemand zal hem echt stoppen tot aan de halve finale, maar ik vermoed dat Nalbi of Nadal daar van hem gaan winnen, maar vraag me niet waarom, want ik vind hem nog steeds dé man op HC... :|

Nou dan!

En dan neem je Nalbi, dat wordt eerst weer 3 partijen hangen en wurgen, als hij überhaupt al zo ver komt. Dat wordt weer een grote frustratie.
Reply
Overdune Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, dan snap ik niet dat je het nu zo makkelijk vindt...

Tsja het is apart, maar toen ik de loting had, heb ik gelijk een lijstje gemaakt met namen die ik in mijn team wilde. Die blijken nu precies 12200 euro bij elkaar te kosten. Niets meer aan doen dus :-({|=

Aangezien je niemand uit de top 3 hebt, heb je wrs Roddick en/of Nalbandian en Murray heb je sowieso. Riskant, gezien het wisselvallige optreden van de eerste twee vorige week. Waarom was je daar zo snel uit?
Tja, als je zo gaat denken, kun je helemaal niemand als zekerheid in je team hebben :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb die er idd alle drie in staan. Roddick heeft dit jaar wmb genoeg vorm getoond en had vorige week pech in zijn eerste wedstrijd Haas te treffen. Deze week ziet de loting er stukken mooier uit.
Nalbandian, tsja die heb ik er eigenlijk vooral bij omdat hij gewoon zo'n rare vogel is die zomaar het toernooi kan winnen, en ik wil dan niet de boot missen. Vliegt hij er gelijk uit dan kan je me dat idd aanrekenen.

Murray omdat hij een van de talentvolste spelers is en blijft.
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Denk je dat echt Ad? Of denk je dat omdat hij net IW gewonnen heeft en niet twee keer achter elkaar de finale zou kunnen halen? Bedenk dat hij het vorig jaar ook deed hè (SF + W). Plus als hij er nu snel uitvliegt, hij een bak punten verliest en dat wil hij niet.
Vorig jaar was het zelfs F en W, maar ik heb gewoon een gevoel dat hij nu niet gaat winnen. Niemand zal hem echt stoppen tot aan de halve finale, maar ik vermoed dat Nalbi of Nadal daar van hem gaan winnen, maar vraag me niet waarom, want ik vind hem nog steeds dé man op HC... :|

Nou dan!

En dan neem je Nalbi, dat wordt eerst weer 3 partijen hangen en wurgen, als hij überhaupt al zo ver komt. Dat wordt weer een grote frustratie.
Tja, dat zou goed kunnen, maar vorige week had hij ook zomaar de finale kunnen halen en zelfs winnen.
Ik denk dat het de eerste partijen, en ook op de AO, zo moeizaam ging omdat hij ritme op HC miste en ik denk dat hij dat nu weer heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray is een logische keuze. Nalbi ga ik echt m'n vingers niet aan branden. Roddick is iets minder onbetrouwbaar, maar het feit dat ik hem een irritante gast vind geeft nog wel eens de doorslag. :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Denk je dat echt Ad? Of denk je dat omdat hij net IW gewonnen heeft en niet twee keer achter elkaar de finale zou kunnen halen? Bedenk dat hij het vorig jaar ook deed hè (SF + W). Plus als hij er nu snel uitvliegt, hij een bak punten verliest en dat wil hij niet.
Vorig jaar was het zelfs F en W, maar ik heb gewoon een gevoel dat hij nu niet gaat winnen. Niemand zal hem echt stoppen tot aan de halve finale, maar ik vermoed dat Nalbi of Nadal daar van hem gaan winnen, maar vraag me niet waarom, want ik vind hem nog steeds dé man op HC... :|

Nou dan!

En dan neem je Nalbi, dat wordt eerst weer 3 partijen hangen en wurgen, als hij überhaupt al zo ver komt. Dat wordt weer een grote frustratie.
Tja, dat zou goed kunnen, maar vorige week had hij ook zomaar de finale kunnen halen en zelfs winnen.
Ik denk dat het de eerste partijen, en ook op de AO, zo moeizaam ging omdat hij ritme op HC miste en ik denk dat hij dat nu weer heeft.

Vorige week was de loting er nog enigzins naar, nu treft hij Nadal in de kwart. Veel te riskant wat mij betreft.
Reply
Tja, de loting in de eerste rondes is net zo zwaar. En Nadal is ook te verslaan hebben we vorige week gezien. Ik denk dat Nalbi 'pech' had dat Fish de partij van zijn leven speelde tegen Nalbi, anders had hij waarsch in de finale gestaan.

Maar ik zeg niet dat Nalbi een zekerheid is hoor. En Djoko is idd zo goed als zeker voor 45 punten, maar dat is toch te weinig denk ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Denk je dat echt Ad? Of denk je dat omdat hij net IW gewonnen heeft en niet twee keer achter elkaar de finale zou kunnen halen? Bedenk dat hij het vorig jaar ook deed hè (SF + W). Plus als hij er nu snel uitvliegt, hij een bak punten verliest en dat wil hij niet.
Vorig jaar was het zelfs F en W, maar ik heb gewoon een gevoel dat hij nu niet gaat winnen. Niemand zal hem echt stoppen tot aan de halve finale, maar ik vermoed dat Nalbi of Nadal daar van hem gaan winnen, maar vraag me niet waarom, want ik vind hem nog steeds dé man op HC... :|

Nou dan!

En dan neem je Nalbi, dat wordt eerst weer 3 partijen hangen en wurgen, als hij überhaupt al zo ver komt. Dat wordt weer een grote frustratie.
Tja, dat zou goed kunnen, maar vorige week had hij ook zomaar de finale kunnen halen en zelfs winnen.
Ik denk dat het de eerste partijen, en ook op de AO, zo moeizaam ging omdat hij ritme op HC miste en ik denk dat hij dat nu weer heeft.

Ik vind het zelf ook enorm lastig. Vorige week stond hij meteen in m'n team en daar heb ik verder geen moment meer over getwijfeld. Maar doet hij het nu weer idd? Zoals ik al zei, hij deed het vorig jaar ook, hij zou dus uitgerust moeten kunnen zijn, plus hij wil die punten echt graag verdedigen lijkt me. Maar wat als dat niet zo is? Vorig jaar won hij Canada en vloog er vrij kansloos af in Cincinnati. Daar had hij wel zo goed als geen rust, plus niks te verdedigen uit 2006.
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, de loting in de eerste rondes is net zo zwaar. En Nadal is ook te verslaan hebben we vorige week gezien. Ik denk dat Nalbi 'pech' had dat Fish de partij van zijn leven speelde tegen Nalbi, anders had hij waarsch in de finale gestaan.

Maar ik zeg niet dat Nalbi een zekerheid is hoor. En Djoko is idd zo goed als zeker voor 45 punten, maar dat is toch te weinig denk ik...

Maar als Gulbis gewoon de partij netjes uitgeserveerd had, had werkelijk niemand hier nagedacht om Nalbi in z'n team te zetten.
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, de loting in de eerste rondes is net zo zwaar. En Nadal is ook te verslaan hebben we vorige week gezien. Ik denk dat Nalbi 'pech' had dat Fish de partij van zijn leven speelde tegen Nalbi, anders had hij waarsch in de finale gestaan.

Maar ik zeg niet dat Nalbi een zekerheid is hoor. En Djoko is idd zo goed als zeker voor 45 punten, maar dat is toch te weinig denk ik...

Maar als Gulbis gewoon de partij netjes uitgeserveerd had, had werkelijk niemand hier nagedacht om Nalbi in z'n team te zetten.

Ohh jawel hoor, in alle TMS'en en Grand Slams zal je Nalbi in mijn team terugvinden Smile
Reply
Vorige week stond Djoko ook meteen in mijn team en heb ik er geen moment meer over getwijfeld, maar nu toch wel. Misschien ook omdat ik de beelden heb gezien en het toch niet echt heel soeverein was wat hij liet zien. En vorig jaar was het inderdaad aan het einde van een lang seizoen en had hij weinig rust, maar ik geloof niet dat het verdedigen van punten er veel mee te maken heeft. In Cincy had hij nl toen ook alles te winnen...

En ik probeer het ook statistisch te bekijken en eigenlijk moet hij weer de finale halen om rendabel te zijn. Nalbi hoeft 'maar' de kwart te halen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu snap ik waarom het maken van mijn team zo simpel ging :8: , bij mij hoeven mijn acht spelers ook 'maar' de kwart te halen om er een succesvolle week van te maken :-({|=
Reply
En nogmaals, ik zeg ook niet dat ik hem zeker niet neem, ik weet het gewoon nog niet. Misschien moet ik hem dan maar nemen voor de vrij zekere 45 punten aangezien ik voor de rest weinig zekerheidjes voor bijv. de kwartfinale zie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daarbij lijkt Haggie ook voor Djoko te gaan.. :wink:
Reply
Anderson en Cuevas ook naar het hoofdtoernooi, de eerste is wel interessant om te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Denk je dat echt Ad? Of denk je dat omdat hij net IW gewonnen heeft en niet twee keer achter elkaar de finale zou kunnen halen? Bedenk dat hij het vorig jaar ook deed hè (SF + W). Plus als hij er nu snel uitvliegt, hij een bak punten verliest en dat wil hij niet.
Vorig jaar was het zelfs F en W, maar ik heb gewoon een gevoel dat hij nu niet gaat winnen. Niemand zal hem echt stoppen tot aan de halve finale, maar ik vermoed dat Nalbi of Nadal daar van hem gaan winnen, maar vraag me niet waarom, want ik vind hem nog steeds dé man op HC... :|

Nou dan!

En dan neem je Nalbi, dat wordt eerst weer 3 partijen hangen en wurgen, als hij überhaupt al zo ver komt. Dat wordt weer een grote frustratie.
Tja, dat zou goed kunnen, maar vorige week had hij ook zomaar de finale kunnen halen en zelfs winnen.
Ik denk dat het de eerste partijen, en ook op de AO, zo moeizaam ging omdat hij ritme op HC miste en ik denk dat hij dat nu weer heeft.

Ik vind het zelf ook enorm lastig. Vorige week stond hij meteen in m'n team en daar heb ik verder geen moment meer over getwijfeld. Maar doet hij het nu weer idd? Zoals ik al zei, hij deed het vorig jaar ook, hij zou dus uitgerust moeten kunnen zijn, plus hij wil die punten echt graag verdedigen lijkt me. Maar wat als dat niet zo is? Vorig jaar won hij Canada en vloog er vrij kansloos af in Cincinnati. Daar had hij wel zo goed als geen rust, plus niks te verdedigen uit 2006.
Punten te verdedigen, is dat nu ook al een criterium. Ik vind het eerder een last voor Djoko dat hij punten te verdedigen heeft, aangezien de druk als titelverdediger altijd iets groter is. Maar het maakt vrij weinig uit of hij hier 100 punten verdedigt en volgende keer weer in 1e ronde eruit vliegt, of dat hij nu in de 1e ronde ruit gaat en een toernooi waar hij vorig jaar niets haalde wint. Tenzij hij snel de nummer 1 positie kan gaan behalen, maar daar geloof ik niet zo in.
Reply
Overdune Wrote:Daarbij lijkt Haggie ook voor Djoko te gaan.. :wink:
Als Haggie voor zekere keuzes gaat, gaat het mis, dat zag je vorige week al.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
is het wat die Vemic?
Partij zal 21:30 nederlandse tijd beginnen ongeveer???
Reply
Haase versloeg hem vorige week nog, 3-6 6-3 6-2. :razz:
Reply
Vemic, een beetje te vergelijken met Sirianni. Allebei in de dertig, een career high van rond de 150 net bereikt. Waarschijnlijk de minst talentvolle spelers in de top 200, maar wel veel plezier in het spelletje. En Sirianni kon opeens ook iets wat niemand had verwacht, dus misschien gaat het Vemic ook een keer lukken.
Maar niet vandaag, dit moet Haase in de winning mood eigenlijk op zijn sloffen winnen.
Reply
Ad Wim Wrote:En de eerste quali is bekend, Igor Kunitsyn. Een week te vroeg geweest Haggie Wink

Vorige week kwam hij ook makkelijk de Q's door, toen liet hij het afweten tegen Odesnik, de sukkel. [-(
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Odesnik ligt er nu iig uit, dus daar hoeft hij niet meer bang voor te zijn.
Reply


Forum Jump: