The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
jammer van ancic...wel goed voor de poll...
alleen berdych nog over...zou hij kunnen stunten...het kan zomaar tegen andreev/blake/nadal maar hij kan er ook zomaar uit ligen vandaag...erg lastig...nu alvast een hup tomas!
als blake eruit gaat tegen nadal en roddick tegen federer dan is het een gemiddelde week geworden.
Reply
jij gaat voor de weekwinst kool met berdych
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
alleen als blake en roddick eruit gaan en davy/tipsa verliest van federer.
kortom federer berdych als finale met berdych als winnaar...bijna onmogelijk...
Reply
ok. ik heb al paar dagen niet naar de stand gekeken.
ga ik ook niet doen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
verstandig
Reply
om 20uur vanavond is nadal blake en in de nacht is berdych andreev
Reply
En nu krijgen ze bovenin wel een dag rust :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja Davy stond er gisteren ook gewoon na een loodzware partij tegen Bolelli.
Reply
Ad Wim Wrote:En nu krijgen ze bovenin wel een dag rust :|
gewoon precies hetzelfde schema als IW...dus niet heel verrssend hoor
Reply
Idd Kooltje, ik vind het ook geen argument om spelers te verdedigen.
Bij gewone atp toernooien spelen ze vanaf woensdag iedere dag en zit er nooit rust tussen. Nu is het 2 dagen achter elkaar en dan zou er een gebrek aan rust zijn?
Reply
Ik zeg ook niet dat ze moeten zeiken, maar het is wel zuur dat het precies zo verloopt. Ik blijf erbij dat Ancic en Youzhny een betere kans hadden gehad als ze een dag rust hadden gehad...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja en bij een week rust nog meer kans...nee sorry ad..hier ga ik niet in mee ondanks dat ik ook ancic had.
Op gravel ben ik het dan nog eerder met je eens maar op deze baan met veel snelle punten kan het makkelijk.
Reply
Dan verschillen we van mening. En je hebt Ancic-Davy duidelijk niet gezien. Ik heb het tot 4-2 gezien en het waren alleen maar lange rally's, net als bij Youzhny-Tipsa...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heeft er hier iemand wel eens op hardcourt gespeeld? ik vind hc veel vermoeiender dan gravel persoonlijk. Het kan zijn dat ik het niet gewend ben maar ik heb nog nooit zoveel kramp/spierpijn gehad als na een competitiedag op hc. HC kost het gewoon zoveel meer kracht van richting te veranderen terwijl je op gravel kan glijden. De punten zijn idd wel iets korter over het algemeen.

Maar goed ik vind ook dat ze niet moeten zeiken hoor Wink gewoon spelen.
Reply
Ik vind HC ook zwaarder voor je gewrichten, op gravel gaat het idd allemaal wat soepeler. Dus ik denk dat als de partij evenlang duurt, dat je dan een grotere nasleep hebt van een HC-wedstrijd dan van een gravelwedstrijd. Echter, in het algemeen duren gravelwedstrijden langer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lange slagenwisselingen op hardcourt gaan voornamelijk van links naar rechts bewegend. Op gravel heb je meer beweging van achter naar voor en weer terug. Dat is in de regel wat zwaarder.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Daar zit wat in, maar je moet op HC telkens vrij abrupt stoppen en dan komt er veel kracht op je gewrichten. Bij gravel kun je uitglijden en dat maakt de bewegingen wel wat soepeler...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We zijn begonnen en Nadal mist meteen even 3 bp's #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd, maar op deze manier komt het wel goed
Reply
Hij fietst inderdaad makkelijk door zijn eigen games heen en heeft constant kansen bij Blake. Maar je moet wel even breaken natuurlijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu een love-game voor Blake, hup Nadal =D>
Reply
kom op RAFA!!!
Reply
gvd ik kom kijken en het aat van 30-0 naar 30-40
Reply
neeeeeeeeeeeeeeee...de break
Reply
Sad Sad
Reply
Als een dweil stond ie te spelen tegen Santoro, smeekte om een uitschakeling en nu de sterren van de hemel.
Reply
En zelf ook nog 3 bp's gehad, dat is nog het ergste...

Gelukkig is Blake niet de meest constante.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je ziet trouwens in deze wedstrijd waarom Nadal van zoveel mensen op HC kan verliezen. Hij slaat die ballen zovaak halfcourt. Als je iemand hebt die ze consequent weg kan slaan, zoals Blake, is hij zeer kwetsbaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar hij was in bloedvorm zei je gisteren nog.... Dan gold dat toch niet?
Reply
Tja, dat dacht ik ja, aan de cijfers en zijn eigen interviews te zien, maar ik vind het nu nog niet heel goed. Hij maakt ook geen enkele passing tot dusver, zijn specialiteit nota bene...

Moet toegeven dat Blake ook wel echt fantastisch is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: