The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Ad Wim Wrote:Lekker Nadal, never in doubt =D>

Tweede deel tweede set en derde set wel echt goed gespeeld. Blake ging inderdaad missen zoals ik al dacht. Dat moest ook wel, als je 3 sets lang zo kunt spelen, sta je zo 1e van de wereld...

Never in doubt? Nu spreek je jezelf toch wel een beetje tegen hoor Ad.
Reply
dat weet je toch van ad mindlight...das juist het mooie
Reply
Waarom? Ik zeg toch al de hele week dat hij de finale gaat halen en heb ook constant gezegd dat hij van Blake zou winnen? Verklaar je nader...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:dat weet je toch van ad mindlight...das juist het mooie
Ga jij nu ook al meedoen? Gewoon lezen, heren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je ziet trouwens in deze wedstrijd waarom Nadal van zoveel mensen op HC kan verliezen. Hij slaat die ballen zovaak halfcourt. Als je iemand hebt die ze consequent weg kan slaan, zoals Blake, is hij zeer kwetsbaar.
Reply
Ja, dus?! Zeg ik daarin dat hij gaat verliezen dan? Ik zeg alleen dat hij kwetsbaar is als hij zo speelt, en daarom verloor hij ook de eerste set...
Daarna ging ie stukken beter spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uhh nee je zegt niet dat hij gaat verliezen, dat bepleit ik ook niet, maar je hebt het net over "never in doubt", en bewoordingen als "zeer kwetsbaar" staan daar toch wel haaks op hoor.
Reply
Ach ja, hij speelde niet heel goed in de 1e set en was kwetsbaar door die halfcourt ballen, maar ik was idd geen moment in twijfel over dat hij zou winnen omdat ik overal las dat hij in vorm was en dus wel beter zou gaan spelen. Kan dat niet dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
je hebt uren getwijfeld over djoko ad...geen seconde over nadal dus doe nou niet etalsof je dit al wist. zeker niet nadat je hem hiervoor altijd kraakte waar je geen ongelijk mee hebt. Als hij uiteindelijk in topvorm blijkt is het makkelijk om vooraf te zeggen dat hij van...kiefer, phm en blake (waar hij weer daarvoor al van won) gaat winnen.
Reply
En waarom twijfelde ik zo over Djoko, Kolemans? Juist, omdat ik dacht dat hij van Nadal zou verliezen, dat heb ik de hele tijd gezegd...
Simpel toch?
En ik dacht vooraf al dat hij in vorm was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ach ja, hij speelde niet heel goed in de 1e set en was kwetsbaar door die halfcourt ballen, maar ik was idd geen moment in twijfel over dat hij zou winnen omdat ik overal las dat hij in vorm was en dus wel beter zou gaan spelen. Kan dat niet dan?

Tuurlijk kan dat wel, maar blijft overeind dat je bewoordingen een tegenstelling verwoordden.
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, Djokovic. Lijkt me sterk dat hij twee keer achter elkaar gaat winnen, maar van wie moet hij verliezen?
En je wilt toch eigenlijk weer een finalist hebben...
ahummm
Reply
Als je even verder leest, zie je dat ik hem niet de favoriet zag tegen Nadal, quote dat dan ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waar ik vorige week Djoko als redelijk duidelijke favoriet zag, heb ik dat nu niet. En ook Federer en Nadal niet. Als ik al mijn zekerheidjes neem, heb ik dan ook nog iets van 4000 over. Maar dan wordt het dus moeilijk. Zo weinig gasten waar ik echt iets van verwacht en die echt een goede kans op veel punten hebben... En om nou voor 4000 kleine rukkers te nemen gaat ook weer wat ver.
Ik vind het dus een stuk lastiger dan vorige week.
toch een zekerheidje voor halve finale en je verwachtte dat djoko niet twee weken op rij ging presteren dus rare keuze geen nadal ad...
Reply
Ad Wim Wrote:Als je even verder leest, zie je dat ik hem niet de favoriet zag tegen Nadal, quote dat dan ook...
Dan kunnnen we wel bezig blijven :wink:
Heb je trouwens gezien hoe aanvallend Nadal speelde? :razz:
Reply
Kijk, hier heb ik hem al, een pagina verder:

Ad Wim Wrote:Wie denkt er nog meer dat Djoko van Nadal gaat verliezen in de halve?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Waar ik vorige week Djoko als redelijk duidelijke favoriet zag, heb ik dat nu niet. En ook Federer en Nadal niet. Als ik al mijn zekerheidjes neem, heb ik dan ook nog iets van 4000 over. Maar dan wordt het dus moeilijk. Zo weinig gasten waar ik echt iets van verwacht en die echt een goede kans op veel punten hebben... En om nou voor 4000 kleine rukkers te nemen gaat ook weer wat ver.
Ik vind het dus een stuk lastiger dan vorige week.
toch een zekerheidje voor halve finale en je verwachtte dat djoko niet twee weken op rij ging presteren dus rare keuze geen nadal ad...
Sjonge jonge, lees gewoon. Paar pagina's terug waarin ik ook al aan CC uitlegde dat ik Nadal een te dure gok vond met Nalbi en Blake in zijn kwart. En ik zag hem ook niet zomaar het toernooi winnen, zoals je hierboven ziet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ach, jullie lezen maar lekker wat jullie willen lezen. CC zal straks wel weer komen dat ik me altijd tegenspreek, as usual.
Het kan me niet zoveel schelen, ik vind het gewoon mooi dat Nadal in de halve staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ach, jullie lezen maar lekker wat jullie willen lezen. CC zal straks wel weer komen dat ik me altijd tegenspreek, as usual.
Het kan me niet zoveel schelen, ik vind het gewoon mooi dat Nadal in de halve staat.

Dat vind ik ook Ad Smile Dat is ook het belangrijkste van de avond.
Reply
Ad Wim Wrote:Ach, jullie lezen maar lekker wat jullie willen lezen. CC zal straks wel weer komen dat ik me altijd tegenspreek, as usual.
Het kan me niet zoveel schelen, ik vind het gewoon mooi dat Nadal in de halve staat.


ik ook :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
uitstekend Tomas...weer in twee sets!!
nu voorbereiden op nadal...het is zeker mogelijk maar zal erg zwaar worden!

en ook ik vind het mooi dat Nadal de halve finale haalt hier =D>

Maar ad...ik, mindlight, cc, buurs, omyaca allemaal zeggen we het dat je jezelf wat tegenspreekt...maar blijf volhouden hoor jongen...wij kunnen gewoon niet lezen :wink: :lol:
Reply
Tegenspreken zou ik het niet willen noemen, een aantal van jullie denkt dat alles wat Ad zegt met 100% zekerheid is, maar dat is natuurlijk niet zo. Dus het mag nou ook wel een keer afgelopen zijn met het de hele tijd terughalen van berichten van een week geleden.
Zoals nu ook weer, waar het volgens mij op neer komt is dat Ad Nadal in de halve finale of finale had verwacht, maar het toch een te groot risico vond om hem in zijn team te zetten. Daar is toch niets mis mee?
Waarom snappen jullie niet dat dit soort dingen mogelijk zijn?
Reply
omyaca Wrote:Tegenspreken zou ik het niet willen noemen, een aantal van jullie denkt dat alles wat Ad zegt met 100% zekerheid is, maar dat is natuurlijk niet zo. Dus het mag nou ook wel een keer afgelopen zijn met het de hele tijd terughalen van berichten van een week geleden.
Zoals nu ook weer, waar het volgens mij op neer komt is dat Ad Nadal in de halve finale of finale had verwacht, maar het toch een te groot risico vond om hem in zijn team te zetten. Daar is toch niets mis mee?
Waarom snappen jullie niet dat dit soort dingen mogelijk zijn?

Dat is niet waar ik het over had Omyaca. Maar als binnen een uur zaken genoemd worden als "zeer kwetsbaar" en nadat de wedstrijd volledig omgedraaid is "never in doubt" vraagt dat om een reactie. Verder niets persoonlijks of wat dan ook.
Reply
mindlight Wrote:
omyaca Wrote:Tegenspreken zou ik het niet willen noemen, een aantal van jullie denkt dat alles wat Ad zegt met 100% zekerheid is, maar dat is natuurlijk niet zo. Dus het mag nou ook wel een keer afgelopen zijn met het de hele tijd terughalen van berichten van een week geleden.
Zoals nu ook weer, waar het volgens mij op neer komt is dat Ad Nadal in de halve finale of finale had verwacht, maar het toch een te groot risico vond om hem in zijn team te zetten. Daar is toch niets mis mee?
Waarom snappen jullie niet dat dit soort dingen mogelijk zijn?

Dat is niet waar ik het over had Omyaca. Maar als binnen een uur zaken genoemd worden als "zeer kwetsbaar" en nadat de wedstrijd volledig omgedraaid is "never in doubt" vraagt dat om een reactie. Verder niets persoonlijks of wat dan ook.
Dit is idd wat anders, maar ook dit is weer mogelijk. :wink:
Nadal kan zeer kwetsbaar zijn door de hoge half court ballen die hij speelt, en toch kan er geen twijfel over bestaan dat Nadal wint, aangezien Blake op dit moment niet in staat is drie sets lang die ballen aan te pakken.
Dit is niet wat ik vind, maar deze redenatie zal wel kunnen kloppen.
Reply
jij praat een banaan nog recht Wink...

nee ik begrijp prima wat je bedoelt...en zelfs wat ad zegt begrijp ik ook vrij regelmatig. maar soms moet ik er toch even wat van zeggen hoor.
Reply
Sluit me volledig bij Kooltje aan
Reply
He he, eindelijk iemand die me gewoon begrijpt ipv constant zonder onderbouwing te zeggen dat ik mezelf tegenspreek...

En natuurlijk mogen jullie me pakken op uitspraken die achteraf niet waar blijken te zijn, daar is een forum voor, maar doe dat wel met onderbouwing en niet zomaar met een paar uit de lucht gegrepen dingen. En doe dat wel met uitspraken die ook gewoon achteraf niet waar blijken te zijn.
Wat er nu gebeurt, is gewoon een voorbeeld van heel kort door de bocht zeggen dat ik mezelf tegenspreek wat gewoon niet waar is. En dat is een beetje flauw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zie mijn onderschrift :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ach Ad, kop op vat het iets sportiever op en geef tenminste toe dat het raar over kan komen zoals die posts gisterenavond tegenover elkaar stonden.

En daarbij, ik onderbouw wel, geef aan waar voor mij de crux zit, en daarmee is het toch klaar? Jammer dat je nu met uitspraken komt als "uit de lucht gegrepen" en "kort door de bocht".
Reply
Ik heb het toch ook niet alleen over jou? Jij onderbouwt het iig nog wel inderdaad, maar ziet dan vervolgens weer niet in dat je ook dingen naast elkaar kunt gebruiken zonder jezelf tegen te spreken.

En moet ik het sportief opvatten als mensen zeggen dat ik mezelf tegenspreek terwijl dat gewoon niet zo is?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: