The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Ad Wim Wrote:Ik heb het toch ook niet alleen over jou? Jij onderbouwt het iig nog wel inderdaad, maar ziet dan vervolgens weer niet in dat je ook dingen naast elkaar kunt gebruiken zonder jezelf tegen te spreken.

En moet ik het sportief opvatten als mensen zeggen dat ik mezelf tegenspreek terwijl dat gewoon niet zo is?

Ik zie dat inmiddels wel in hoor Smile Uhh en nee ik bedoelde meer dat je je er niet druk over moet maken verder.
Reply
Mooie discussie en vermakelijke leesstof.

Kan natuurlijk ook alleen maar als Ad 1 van de partijen is :lol:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
die davy mazzelt 3x en dan haalt ie de halve finale.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja kut, daar had dus net zo goed Gulbis, Ancic, Murray of Youzhny kunnen staan :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick verslaat Federer, het moet toch niet gekker worden.
Reply
Roddick Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
gvd federer...wat ben jij ver terug gevallen. Wat zuur voor FTM ook zeg. Niemand die er ook maar 1 woord over durfde te zeggen dat roddick ging winnen omdat hij gewoon kansloos was/leek. ongelofelijk ](*,)
Reply
Prima, en ook zeer aangenaam voor m'n unibet :-({|=
Reply
Zo loop ik deze week zelfs nog punten uit op gehele top 8, m.u.v. Kraai.. :-"

Had ik toch zeker niet verwacht na de hele vroege uitschakeling van Djoko'tje.. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jaaaaa, Andyyyyyy =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
tja daar was ik al bang voor...iedereen blij.
gelukkig gaat niemand beweren dat ze dit al aan zagen komen
Reply
Ohh ik wel hoor Kooltje, anders zet ik geen geld op Roddick natuurlijk :8:
Reply
ik ben natuurlijk niet blij

federer zal na het gravelseizoen zijn 1e plek kwijt zijn neem ik aan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:tja daar was ik al bang voor...iedereen blij.
gelukkig gaat niemand beweren dat ze dit al aan zagen komen
Dat is onzin natuurlijk, anders neem je Roddick toch niet?
Federer is nog steeds niet 100%, dat zag je in IW wel, daarom heb ik Roddick genomen. En dat is waarsch ook de motivatie van de anderen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:ik ben natuurlijk niet blij

federer zal na het gravelseizoen zijn 1e plek kwijt zijn neem ik aan.
Aan wie dan :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat denk ik niet Buurs, hooguit aan Djokovic, maar die is ook nog veel te wisselvallig. Bedenk wel dat Federer punten heeft verdiend dit toernooi, en Djoko verliest er 500.
Voor Nadal is er amper wat te halen tijdens het gravelseizoen.
Reply
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:
mindlight Wrote:Ik heb 330 over, echt een bagger-hoeveelheid.

Tip: Gooi Roddick eruit, die haalt sowieso niet meer dan 25 ptn.

Tsja zoals hij 2 weken geleden speelde verslaat hij ook Federer wel. Als Federer al langs Soderling komt natuurlijk....

Maargoed Ad, ik heb even zitten kijken, als de rest van je team al helemaal staat zijn Soderling en Cilic denk ik wel mooie gokjes voor 800- euro:

:-({|=
Reply
Nou, Cilic is een leuk gokje gebleken :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou Buurs, vertel ons een aan wie Federer zijn nummer 1 positie gaat kwijtraken na het gravelseizoen? Nu ben ik wel benieuwd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ik ben natuurlijk niet blij

federer zal na het gravelseizoen zijn 1e plek kwijt zijn neem ik aan.
Aan wie dan :roll:

Nadal

Hamburg 500
Monte Carlo 350
Roland Garros 700
Rome zou hij nog iets kunnen pakken

samen 1550

Ik kan me niet voorstellen dat hij die punten kan verdedigen.
Nadal kan wel consolideren denk ik.

Het zal erom spannen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, Cilic is een leuk gokje gebleken :|

Nee idd, daar zat ik mis, maar dat was niet het punt van de quote natuurlijk
Reply
ok das waar dat federer voor het toernooi niet top was.
maar roddick...met de grootste moeite langs troicki...ook tegen minar een tb nodig en tegen benneteau een set kwijt...ik baal er van..das duidelijk.
Reply
het kan mij allemaal niet meer zo boeien.
het gaat zo verdomde slecht.
ik heb hier geen woorden voor.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:ok das waar dat federer voor het toernooi niet top was.
maar roddick...met de grootste moeite langs troicki...ook tegen minar een tb nodig en tegen benneteau een set kwijt...ik baal er van..das duidelijk.

Ja terecht, kan ik me goed vorostellen.
Zo baal ik dit hele toernooi al van Ljubicic en Murray. Eikels :oops:
Reply
kooltje Wrote:ok das waar dat federer voor het toernooi niet top was.
maar roddick...met de grootste moeite langs troicki...ook tegen minar een tb nodig en tegen benneteau een set kwijt...ik baal er van..das duidelijk.
Oke, hoe het gedurende het toernooi ging, had ik het ook niet verwacht, dat moet ik toegeven. Ik heb ook idd van tevoren geen enkele keer gedacht dat Roddick een serieuze kans maakte.
Maar ik had het ook over mijn keuze voor hem voorafgaande aan het toernooi, en dat vind ik niet zo'n hele gekke gezien zijn prestatie in Dubai.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mwa heel eerlijk gezegd. Ik nam Roddick voor 25 punten, met een minieme kans op meer. Alle punten die hij meer pakt zijn pure bonus.
Reply
Ik nam roddick niet voor een maximale kans op 25 pnt.
ik had daarom liever tsonga voor 15 punten met een redelijke kans op 25...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ik ben natuurlijk niet blij

federer zal na het gravelseizoen zijn 1e plek kwijt zijn neem ik aan.
Aan wie dan :roll:

Nadal

Hamburg 500
Monte Carlo 350
Roland Garros 700
Rome zou hij nog iets kunnen pakken

samen 1550

Ik kan me niet voorstellen dat hij die punten kan verdedigen.
Nadal kan wel consolideren denk ik.

Het zal erom spannen
Federer staat na deze week ongeveer 600 punten voor. Denk je dat hij die allemaal gaat verliezen en Nadal al zijn punten gaat verdedigen?
Zo slecht is Federer ook weer niet, hij zal heus wel weer een finale halen ergens. Hij moet dus wel ergens in een vroege ronde verliezen wil hij echt veel verliezen en dat zie ik echt niet gebeuren. Ik zie niemand buiten de top 32 die hem gaat verslaan in de eerste twee rondes... Wellicht met een vervelende loting met Almagro of Monaco in de 3e ronde of kwart komt hij niet ver, maar zelfs van hen zie ik hem nog wel winnen.
Vergeet niet dat hij gewoon nipt van een Roddick on fire verliest gisteren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Mwa heel eerlijk gezegd. Ik nam Roddick voor 25 punten, met een minieme kans op meer. Alle punten die hij meer pakt zijn pure bonus.
Maar als hij van Federer zou winnen of als Federer er vroegtijdig uit zou liggen om een of andere reden, dan had hij natuurlijk ook wel meteen kans op veel meer punten dan 45...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: