The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
TB, komop!
Reply
Tiebreak! Calleri in alle stats de betere maar Anderson al 17 aces. Kan spannend worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
4-2 Anderson, hou vol!
Reply
anderson gaat 'm winnen. helaas. maar effectief pakt ie maar 3 punten meer dan bij een verlies natuurlijk. dat is wel op te vangen als djoko 'm vervolgens maar wel oprolt met 6-1 6-1. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Godver, mb weer ingeleverd :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
MB weer weg Icon_evil
Reply
4-4
Reply
DF Calleri :Big Grin
Reply
Dat de sterkste maar mag winnen in ieder geval om Djoko pijn te doen.
Reply
5-4 met een df, serveer het uit! [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-4!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Kevin! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GSM, knap =D>
Reply
calleri heeft 7 DF's geslagen waarvan er zeker 6 cruciaal waren. wat een faler.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi, nu gaat Djoko er ook aan. Icon_twisted
Reply
Ach, een slechte dag van Djoko en een paar puntjes in de TB die verkeerd vallen en je hebt aan Kevin een slechte hoor :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Spadea nog winnen en ik heb best een aardig begin. Nishikori was veel gekozen en goedkoop en Haase was onverwacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha dat kan bij mij wel eens de grap worden. Zaterdag laatste staan, terwijl ik nog al mijn spelers heb Confused
Reply
Hmmm, break Cuevas, Vince wint niks op z'n tweede...

Grosjeam zet trouwens ook zijn goede vorm door. En hij staat 3-0 voor in H2H tegen Stepanek [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Las dit trouwens nog:

Quote:This is the first time that Montanes has beaten a player ranked inside the top 250 away from clay, since his 6-4 6-4 victory over Gabashvili in R1 at New Haven last August.


Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#-o
Reply
Ad Wim Wrote:Las dit trouwens nog:

Quote:This is the first time that Montanes has beaten a player ranked inside the top 250 away from clay, since his 6-4 6-4 victory over Gabashvili in R1 at New Haven last August.


Undecided

Big Grin
Ja dat leek me toch wel bekend, Montanes presteert niets op HC.
Reply
omyaca Wrote:Mooi, nu gaat Djoko er ook aan. Icon_twisted

Jongens, Djoko gaat gewoon gehakt maken van die Anderson. :8:
Reply
Hmmm, Spadea gaat hem niet worden. Zag hem toch wel als favoriet tegen een graveljongen als Cuevas, maar hij wint helemaal niks op zijn tweede.
Tegen Gonzo in de volgende ronde gaf ik hem ook wel kans, maar helaas...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Cuevas heeft dat tot nu toe inderdaad alleen maar resultaten op gravel staan, maar toen ik hem op Scheveningen zag spelen afgelopen jaar had ik niet het idee dat het een gravelspeler was.
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
Spadea is gewoon superslecht in vorm. ging er vorige week nog keihard af tegen ginepri. niet verrassend dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
spadea verbaasde mij ook niet inderdaad na afstraffing van vorige week.
Vandaag om 15uur al lee...ik vond het een zekerheidje bij mijn team...de rest heeft zijn twijfels...
ach het zal toch van de echt grote jongens afhangen.
Reply
Makkelijk over Spadea achteraf, vooraf heb ik jullie er geen moment over gehoord :roll:
Spadea heeft het hier vaak goed gedaan en Fish presteerde ook weinig voor IW...

Maar het begint niet best deze week, maar dat deed het vorige week ook niet. Maar zoals ik vorige week ook al zei, het toernooi begint vrijdag pas echt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
maar 6-1 6-1 vorig week ad...
ben met je eens dat de spelers waar discussie over is niet bepalend voor de week zijn.
Reply
Ik had hem wel gewoon goed, zowel hier als bij de ATP Bracket
(daar sta ik overigens tijdelijk 2de)

Het is niet echt een wedstrijd waar je van tevoren hoog op inzet. Twee nobodies tegen elkaar.
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply


Forum Jump: