The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Fiorentina - PSV
#31
Afellay out wrs
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
Afellay zeker out, Farfan geschorst. Alle creativiteit weg. Hopen op een dodelijk saaie 0-0.
Vergoossen zal wel met een lekker defensief kerstboompje komen:
-----------------Gomes
-Kromkamp-Marcellis-Salcido-Rajkovic
-------Mendez---Simons---Culina
------------Bakkal---Dzsudzsak
--------------Koevermans
Reply
#33
Idd echt geen hol creativiteit #-o
Het zal mij benieuwen
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Nog een klein uurtje arbeiten en dan gazzz geven op stratum :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#35
Ekslem Wrote:Nog een klein uurtje arbeiten en dan gazzz geven op stratum :razz:

Welke kroeg?
Reply
#36
realphoolie Wrote:
Ekslem Wrote:Nog een klein uurtje arbeiten en dan gazzz geven op stratum :razz:

Welke kroeg?

wrs 1 vd kroegjes tegenover lempke / blauwe papegaai. Iig niet zo stampvolle tent!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#37
Ekslem Wrote:Iig niet zo stampvolle tent!

Met een morsdooie pils en drie bejaarde sloebers aan de toog gaan zitten om een voetbalwedstrijd te kijken. Zoiets zie je ook alleen maar in een PSV topic Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#38
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Iig niet zo stampvolle tent!

Met een morsdooie pils en drie bejaarde sloebers aan de toog gaan zitten om een voetbalwedstrijd te kijken. Zoiets zie je ook alleen maar in een PSV topic Dead

Beste Tree.... ik zit gewoon in het stadion. Stratum is alleen bedoeld om wat alcohol naar binnen te werken voordat we echt los gaan!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
(hehe)
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#40
2-1! :eten:
Reply
#41
Schitterende vrije trap van Mutu.

PSV tenenkrommend zwak....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#42
Volledig terecht verloren. Met Afellay en Farfan heeft PSV al moeite zat om iets te creëeren, zonder die 2 is het om te huilen. Zondag nog 1x knallen, 3 punten pakken (maakt me geen reet uit hoe) en dan gelukkig even 4 maanden geen last van dit zooitje ongeregeld.


ps. ongelofelijk hoe Bayern door is gekomen. :eeeek:
Reply
#43
Bayern!! :crazy: ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Net terug uit Eindhoven, PSV heeft echt een kansloze wedstrijd gespeeld. Meer wil ik er niet over kwijt, slotje! Dead
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#45
Voyou Wrote:Meer wil ik er niet over kwijtDead

Jammer, ik kan hier uren over doorpraten............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#46
Het is was weer eens op zijn PSVs ouderwets. Ik had nog wel geloof in de 0-0 met deze opstelling. Na de 0-1 was het over en sluiten. Wel treurig dat je echt niks kunt creeren / forceren. Pingel missen was ook nog ff lekker voor het zelfvertrouwen :roll:

Ik begin me trouwens meer en meer te ergeren aan Salcido. Domme overtredingen, risico acties. kut passjes / lobjes en dan die achterlijke omhaal steeds (zit ie echt de helft van de tijd naast).

Hopelijk staat PSV er zondag gewoon en weten we 3 punten binnen te slepen. Ik hoop dat gister een incident was, want als het zondag zo gaat verliezen we ook van twente!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Ekslem Wrote:Ik hoop dat gister een incident was, want als het zondag zo gaat verliezen we ook van twente!

Het "incident" zat hem gisteren in het feit dat je met dit soort voetbal eens geen punten wist te halen en niet in het feit dat er slecht gespeeld werd. Dat is immers al lang geen incident meer maar eerder regelmaat.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#48
centre court Wrote:Bayern!! :crazy: ](*,)

prachtig toch? dat is dan toch geen toeval meer?

ik kan me trouwens nog een potje tegen manu herinneren....
Reply
#49
Peter Wrote:Volledig terecht verloren. Met Afellay en Farfan heeft PSV al moeite zat om iets te creëeren, zonder die 2 is het om te huilen. Zondag nog 1x knallen, 3 punten pakken (maakt me geen reet uit hoe) en dan gelukkig even 4 maanden geen last van dit zooitje ongeregeld.


ps. ongelofelijk hoe Bayern door is gekomen. :eeeek:

ik vond het begin van de 1ste helft wel leuk. psvee speelde op 0-0 (vind ik niet gek) maar al na 5 minuten dacht ik dat het iig geen 0-0 zou worden. mutu maakt natuurlijk weergaloos 0-1, maar daarmee is er nog niets verloren. ik vond dat psvee te snel veel ruimte weggaf. en dattie vent kan doorlopen over rechts is tot daaraan toe, maar dat mutu dan 3x naar de plee kan voordat hij hem er in krult is schandalig, vooral omdat de wedstrijd dan gespeeld is.

een schande om van dit fiorentina te verliezen is het geenszins. goeie ploeg, doet het niet voor niets zo goed. psvee loopt op z'n laatste benen, dus de overdreven conclusies in de media dat psvee de terugval van het nederlands voetbal symboliseert slaan nergens op. psvee heeft goed gepresteerd europees, met een ploeg die minder is dan vorige jaren. so what?

en daarbij, zo'n uefa cup winnen doe je niet zomaar he....
Reply
#50
Bumme Wrote:
Voyou Wrote:Meer wil ik er niet over kwijtDead

Jammer, ik kan hier uren over doorpraten............

:lol:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#51
waf Wrote:
Peter Wrote:Volledig terecht verloren. Met Afellay en Farfan heeft PSV al moeite zat om iets te creëeren, zonder die 2 is het om te huilen. Zondag nog 1x knallen, 3 punten pakken (maakt me geen reet uit hoe) en dan gelukkig even 4 maanden geen last van dit zooitje ongeregeld.


ps. ongelofelijk hoe Bayern door is gekomen. :eeeek:

ik vond het begin van de 1ste helft wel leuk. psvee speelde op 0-0 (vind ik niet gek) maar al na 5 minuten dacht ik dat het iig geen 0-0 zou worden. mutu maakt natuurlijk weergaloos 0-1, maar daarmee is er nog niets verloren. ik vond dat psvee te snel veel ruimte weggaf. en dattie vent kan doorlopen over rechts is tot daaraan toe, maar dat mutu dan 3x naar de plee kan voordat hij hem er in krult is schandalig, vooral omdat de wedstrijd dan gespeeld is.

een schande om van dit fiorentina te verliezen is het geenszins. goeie ploeg, doet het niet voor niets zo goed. psvee loopt op z'n laatste benen, dus de overdreven conclusies in de media dat psvee de terugval van het nederlands voetbal symboliseert slaan nergens op. psvee heeft goed gepresteerd europees, met een ploeg die minder is dan vorige jaren. so what?

en daarbij, zo'n uefa cup winnen doe je niet zomaar he....

PSV loopt idd aardig op zn laatste benen. Vergoossen had wel een punt toen hij zij dat de belasting bij PSV veel hoger is dan bij een Chelsea of Barcelona. PSV speelt bijna evenveel duels en moet daarvoor uit een mannetje of 15 putten, die clubs kunnen elke pot op 7 posities wisselen zonder daar zwakker van te worden. De Wenger's van deze wereld moeten dan ook niet mekkeren dat de kalender zo vol is.
Reply
#52
PSV speelde gewoon slecht, dat had niets met het programma te maken maar met het feit dat als je zo behoudend speelt je de deksel op je neus kan krijgen en dat is gebeurd. Zonder Farfan en Affelay hebben ze gewoon geen aanvallende kracht.
Vond het trouwens vaag dat als je er 3 moet maken met nog 20 minuten je nog steeds maar aanvalt met 3 mensen (dudzak was door over links stond alleen koef in de spits en lazofiets stond ergens op de 16)
Wat me ook opviel waren de fluitconcerten in de eerste helft, volgens mij dacht een groot gedeelte van het publiek dat ze wel "even" zouden winnen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#53
Depor Wrote:Wat me ook opviel waren de fluitconcerten in de eerste helft, volgens mij dacht een groot gedeelte van het publiek dat ze wel "even" zouden winnen.

Beaam! Wat een Ajax-publiek daar zeg, je eigen spelers uitfluiten is toch een schande. Al moet ik wel zeggen dat ze dat in Eindhoven pas doen na 12 slechte wedstrijden terwijl ze in Amsterdam al na 20 minuten beginnen te fluiten.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#54
Ik kan me eerlijk gezegd niet echt een fluitconcert voor de geest halen, maar dat zal dan wel aan mijn eigen geest hebben gelegen op dat moment. Alleen bij het rustsignaal werd er licht gefloten geloof ik.

Het lag overigens niet aan de tactiek gister, maar meer aan de uitvoering daarvan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#55
Bumme Wrote:
Depor Wrote:Wat me ook opviel waren de fluitconcerten in de eerste helft, volgens mij dacht een groot gedeelte van het publiek dat ze wel "even" zouden winnen.

Beaam! Wat een Ajax-publiek daar zeg, je eigen spelers uitfluiten is toch een schande. Al moet ik wel zeggen dat ze dat in Eindhoven pas doen na 12 slechte wedstrijden terwijl ze in Amsterdam al na 20 minuten beginnen te fluiten.

Pardon? Bij de rust floten er wat mensen op de tribunes aan de lange zijde. Op Oost hoorde je als reaktie daarop alleen maar gevloek over dat neppubliek. Verder geen fluitconcerten gehoord. Wel vanaf de gemiste pingel tot zeker 5 minuten na de wedstrijd een massaal "we love you PSV", schitterend om te zien dat zeker driekwart van Oost zo lang bleef zingen om de ploeg een hart onder de riem te steken. Pas toen alle spelers binnenwaren stopte het gezang en liep Oost leeg. En het zijn trouwens al wel meer dan 12 slechte wedstrijden dit seizoen, maar niks Ajax-publiek dus! Gewoon de club steunen en zondag ondanks alles de titel pakken!
Reply
#56
Nou, ze hebben geluk die prutsers uit Eindhoven. Gelukkig blijft die wanprestatie van gisteren voorlopig nog zonder gevolgen:

-------------

Europees rampseizoen nog zonder gevolgen
11/04/2008 12:24

Het huidige Europese seizoen mag dan voor Nederland dramatisch zijn verlopen, toch hoeven de clubs niet te vrezen dat ze deelnemers verliezen voor het seizoen 2009/2010.

Nederland eindigt dit seizoen op de negende plaats van de UEFA coëfficiëntenranglijst. Het verschil met nummer tien Schotland is zo groot, dat zelfs na een eventuele eindzege van Glasgow Rangers in het UEFA Cup-toernooi, de Schotten achter Nederland blijven.

Voor het seizoen 2009/10 zal het Nederlandse voetbal beschikken over één ticket voor de Champions League, een deelnamebewijs aan de voorronde van deze competitie en vier plaatsen in het toernooi om de UEFA Cup, waarvan eentje via het KNVB-bekertoernooi te verdienen is.

Komend seizoen kan Nederland zich echter geen jaar zoals het huidige meer veroorloven. Op de ranglijst van dit seizoen bezet Nederland de negentiende plaats met slechts vijf punten. Aangezien volgend jaar het goede jaar 2004/05 (met dank aan PSV en AZ) uit de boeken verdwijnt, zal een nieuwe teleurstellende campagne in Europa wél gevolgen hebben voor het aantal toekomstige Nederlandse deelnemers.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#57
:razz:
Reply
#58
Je kunt best op je laatste benen lopen, je kunt minder kwaliteit hebben, je kunt Afellay en Farfan missen etcetera, etcetera.

Dat is geen excuus om zo tenenkrommend te passen, slap de duels in te gaan en zo slap te spelen.

Dit PSV, zelfs met Afellay en Farfan, is nog lang geen kampioen....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#59
Dit PSV mag best eens een mindere dag hebben tegen een prima ploeg die ze in alles aftroeft. Dit FC Twente is echter nog lang geen Fiorentina en dit PSV gaat niet 2x in 4 dagen zo slecht spelen. :-({|=
Reply
#60
Peter Wrote:Dit PSV mag best eens een mindere dag hebben tegen een prima ploeg die ze in alles aftroeft. Dit FC Twente is echter nog lang geen Fiorentina en dit PSV gaat niet 2x in 4 dagen zo slecht spelen. :-({|=

Zo kun je het inderdaad ook uitleggen. PSV speelde niet slecht omdat Fiorentina zo goed speelde. Er werd die Italianen geen strobreed in de weg gelegd en dus konden ze gemakkelijk combineren en als ze de bal niet hadden, dan gaf Mendez, Salcido ( speelde opnieuw dramatisch), Marcellis ( onzeker en zwak in de opbouw) of Kromkamp de bal wel netjes af.

Het was gewoon tenenkrommend wat PSV liet zien en dat had niks met Fiorentina te maken. Ik denk dat Twente een verkeerde tegenstander is op het verkeerde moment. Het zal imo afhangen van wat Ajax doet in Groningen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: