The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




C-8
Adder Wrote:Jïmmy een 8 en moraal 92, dus komt allemaal goed.
valt me heel erg mee, maar 3-0

Iedereen dus even klikken morgen?

Mijn IO's staan ook open trouwens
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
opstelling:

loon
koot
andriolo
vinkeroy
poppel
buytnick
sandino
renirie
groningen
nijs
haute
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Dank!
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
0-0, wat een sterke keeper al niet kan doen.....
Promotie zit er niet meer in( was toch al bijna onmogelijk), dus nog een seizoen C, maar dat vind ik persoonlijk geen ramp.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:0-0, wat een sterke keeper al niet kan doen.....
Promotie zit er niet meer in( was toch al bijna onmogelijk), dus nog een seizoen C, maar dat vind ik persoonlijk geen ramp.

Ehm, we staan nog steeds bovenaan, dus wat snap ik niet aan het promotieprincipe?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Adder Wrote:0-0, wat een sterke keeper al niet kan doen.....
Promotie zit er niet meer in( was toch al bijna onmogelijk), dus nog een seizoen C, maar dat vind ik persoonlijk geen ramp.

Ehm, we staan nog steeds bovenaan, dus wat snap ik niet aan het promotieprincipe?

Herindeling van divisies.
Van alle C divisies gaan er (dacht ik) maar 4 naar de B.


Landen met 3 divisies
- Hoogste divisie: alles zal hetzelfde blijven. De laagste 4 teams zullen naar de B divisie degraderen.
- Divisie B: De eerst geplaatste teams zullen promoveren naar de hoogste divisie. Het 2e en 3e team zullen hun plek in de B behouden. Alle andere teams zullen naar de C degraderen.
Divisie C: Alleen de 4 beste menselijk-gestuurde teams zullen naar de B divisie promoveren. Deze keuze zal worden gemaakt op basis van (1) het aantal behaalde punten of in geval van een gelijkspel tussen 2 of meerdere teams (2) het doelsaldo. Binnenkort zullen wij een speciale pagina openen waarbij iedereen de standen kan inzien en kan bepalen hoe het staat met promotie en degradatie. De overige 12 'nummers een' uit de C divisie zullen in de C divisie blijven. Al de andere teams zullen degraderen naar de D divisie. In het geval dat er een bot team bij de overige 12 besten zit, dan zal deze plek worden ingewisseld voor een menselijk bestuurd team.
- Divisie D: Van alle 112 teams die degraderen vanuit divisie C zullen de beste 64 teams worden bewaard. De andere teams zullen worden verwijderd (kanttekening: menselijke teams zullen nooit worden verwijderd!). Er zijn geen landen met meer dan 120 menselijke teams, dus dit zal geen probleem worden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
opstelling:

loon
cleton
willems
bleeker
leeuwaarden
adriaanse
rijs
darwinkel
tergau
korte
dover
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Is het heel erg als ik de wedstrijd op 92% speel ipv 95%?

Anders gaat er een gedeelte van mijn fitheidtraining verloren.
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Is het heel erg als ik de wedstrijd op 92% speel ipv 95%?

Anders gaat er een gedeelte van mijn fitheidtraining verloren.

die 95 gaat helemaal niet op.
Alles in het kader van trainen, dus 92 is prima.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Oke, thnx
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
opstelling:

loon
koot
andriolo
vinkeroy
poppel
buytnick
sandino
renirie
groningen
Jaspers
haute
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
78e minuut en het staat nog 0-0, ontzettende Mutu die ik ben... :oops:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:78e minuut en het staat nog 0-0, ontzettende Mutu die ik ben... :oops:

Dat wordt rondjes lopen.....
De FR's mogen het nu proberen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Opstelling voor as zaterdag:
Loon
Bleeker
Cleton
Willems
Renirie
Rijs
Adriaanse
Leeuwaar
Hauta
Jaspers
Tergau
Reply
Ik speel nu ook (weer) in C.
Mocht er belangstelling zijn om volgend seizoen gebruik te maken van mijn ervaring dan ben ik natuurlijk altijd bereid om jullie te helpen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
opstelling tegen bsur:

loon
koot
andriolo
vinkeroy
poppel
bultnyck
sandino
darwinkel
groningen
korte
dover
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
opstelling Zaterdag:

loon
cleton
willems
bleeker
leeuwaarden
adriaanse
rijs
renierie
tergau
nijs
haute
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
opstelling:

loon
koot
andriolo
vinkeroy
poppel
bultnick
andino
darwinkel
groningen
jaspers
dover
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
67:47': Koen van Groningen oogt vandaag erg geïnspireerd! Laten we hopen dat dit optreden niet onopgemerkt blijft bij de bondscoach!

Undecided

0 goals, maar wel 2 assists.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Is ook belangrijk.
er moeten wel voorzetten komen,anders kunnen we niet scoren.
mooie 8 klapper trouwens met nog niemand die wat aan scoren heb gedaan.....
We staan gewoon 2e en met een beetje mazzel blijven we gewoon in de C spelen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
opstelling:

loon
cleton
willems
bleeker
leeuwaarden
adriaanse
rijs
renirie
tergau
korte
haute
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Mijn moraal is gekelderd na de nederlaag en mijn vertrouwen is gemiddeld, gaat dat vanzelf snel genoeg weer omhoog of moet ik een 'having fun' training instellen? (zou wel zonde zijn maar goed..)
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
gaat vanzelf omhoog, mocht je niet stijgen qua moraal dan moet je t even aangeven maar kan me niet voorstellen dat je niet binnen een paar dagen weer op 100% staat.

Voor dat zelfvertrouwen kun je misschien 1 of 2 dagen stay alone instellen in je training in plaats van socialize
Reply
Thanks!

Ik vroeg het omdat ik sinds zaterdag 'slechts' 4 procent ben gestegen in moraal, dus ik vond het niet zo snel gaan. Als het goed is speel ik echter zaterdag niet dus zou ik 2 weken hebben om mijn moraal weer op 100% te hebben.
Ik heb nu 1 dag op stay alone ingesteld (morgen) voor mijn zelfvertrouwen dus ik ben benieuwd! Ik zag trouwens nog 2 spelers een gemiddeld vertrouwen hebben (Vinkeroye en Cleton), komt dat ook door de wedstrijd van zaterdag? Waarom de rest dan niet?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Thanks!

Ik vroeg het omdat ik sinds zaterdag 'slechts' 4 procent ben gestegen in moraal, dus ik vond het niet zo snel gaan. Als het goed is speel ik echter zaterdag niet dus zou ik 2 weken hebben om mijn moraal weer op 100% te hebben.
Ik heb nu 1 dag op stay alone ingesteld (morgen) voor mijn zelfvertrouwen dus ik ben benieuwd! Ik zag trouwens nog 2 spelers een gemiddeld vertrouwen hebben (Vinkeroye en Cleton), komt dat ook door de wedstrijd van zaterdag? Waarom de rest dan niet?

Geen idee, want de rest heft ook sociaal trainen.
Korte heeft iig 2 dagen alleen trainen.
Wil iedereen de Dinsdag op alleen trainen zetten?
Niet dat iedereen het nodig hebt, maar het schijnt wat met je zelfvertrouwen te doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Beetje research gedaan: Cleton en ik hebben allebei een 3 gekregen afgelopen zaterdag ( :oops: ), de rest een 4 of hoger. Dat zou het gemiddelde zelfvertrouwen kunnen verklaren, blijkbaar daalt dat bij een beoordeling van 3 of lager. Vinkeroye kreeg in de wedstrijd tegen BSUR een 2 en staat qua vertrouwen nog altijd op gemiddeld. Hopelijk duurt het niet zo lang bij mij en heeft dat stay alone invloed...

edit:

ik zie net dat Koot ook een keer een 3 heeft gekregen dit seizoen, maar zijn vertrouwen staat wel op hoog. Traint hij stay alone??
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
@ adder: is vrijdag stay alone niet handiger? dan heb je de dag voor de wedstrijd nog een zelfvertrouwen boost en heb je er maximaal effect van toch? Of misschien zelfs zaterdag? maar ik weet niet of het voor of na de wedstrijd gebeurt.
Reply
Voyou Wrote:Beetje research gedaan: Cleton en ik hebben allebei een 3 gekregen afgelopen zaterdag ( :oops: ), de rest een 4 of hoger. Dat zou het gemiddelde zelfvertrouwen kunnen verklaren, blijkbaar daalt dat bij een beoordeling van 3 of lager. Vinkeroye kreeg in de wedstrijd tegen BSUR een 2 en staat qua vertrouwen nog altijd op gemiddeld. Hopelijk duurt het niet zo lang bij mij en heeft dat stay alone invloed...

edit:

ik zie net dat Koot ook een keer een 3 heeft gekregen dit seizoen, maar zijn vertrouwen staat wel op hoog. Traint hij stay alone??

Die 3 was niet best inderdaad :oops: Ik heb nu een zelfvertrouwen van gemiddeld en een moraal van 78%. Hij stijgt wel weer, maar niet al te snel. Hoop ook dat "blijf alleen" een positieve invloed heeft, want had alles op "wees sociaal" staan.
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Mac Wrote:@ adder: is vrijdag stay alone niet handiger? dan heb je de dag voor de wedstrijd nog een zelfvertrouwen boost en heb je er maximaal effect van toch? Of misschien zelfs zaterdag? maar ik weet niet of het voor of na de wedstrijd gebeurt.

Vind ik ook best.
Laten we het maar op Vrijdag houden dan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
opstelling:

loon
koot
andriolo
vinkeroy
bultnyck
sandino
rijs
darwinkel
groningen
nijs
dover


de 3 MC's gaan dus rouleren waardoor ze niet meer 1x in de 2 weken komen te spelen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: