The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ontknoping Jupiler League
#61
Doen wat je niet laten kunt! Uiteraard is het leuk om voetbalwedstrijden te bezoeken (ook als je minder binding met een club hebt) maar ik vind het gewoon typerend voor vele eerste divisie clubs. Met alle respect overigens hoor, nu pieken wij maar op sportief gebied hebben wij ook jarenlang in de kelder van het betaalde voetbal gespeeld. En hoewel ik het mooi vind dat Heracles zich in gemiddelde toeschouwersaantallen altijd wel heeft kunnen onderscheiden heb ik zeker veel respect voor de eerste divisie clubs en hun bezoekers, laat daar geen misverstand over bestaan.
Reply
#62
Ik vind dat de 200 mensen die elke 2 weken trouw bij FC Eindhoven gaan kijken zelfs een stuk meer respect verdienen dan de 35.000 die elke 2 weken bij PSV zitten.
Reply
#63
Peter Wrote:Ik vind dat de 200 mensen die elke 2 weken trouw bij FC Eindhoven gaan kijken zelfs een stuk meer respect verdienen dan de 35.000 die elke 2 weken bij PSV zitten.

want?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#64
Uitspraken Menzo in de VI en het klopt allemaal:

''Niemand zegt het jammer te vinden dat ik ga'

''Het bestuur heeft midden in het seizoen een tijdbom onder de ploeg gelegd''

'''Het klinkt eenvoudig, maar de jaren in Volendam zijn zwaar geweest''

''Maatschappelijk gezien hebben en kunnen ze hier alles, ze hebben niets en niemand van buitenaf nodig. Dat merk je. Als je van buiten komt, ben je en blijf je een jas.''

''ER is hier bijvoorbeeld een kern met oudere supporters die ontzettend kritisch is. ''

''Alles is hier negatief, niets is hier goed''

''Ik kon niet mezelf zijn in Volendam''

''Ik ben in Volendam ook uitgejouwd''
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#65
uiteraard. volendam is kampioen ondanks menzo. die gast is bijna nog dommer dan bogarde, aan hem kan het niet gelegen hebben.
Reply
#66
waf Wrote:uiteraard. volendam is kampioen ondanks menzo. die gast is bijna nog dommer dan bogarde, aan hem kan het niet gelegen hebben.

Zo komt ie op mij ook altijd over. Van sommige trainers kun je bijna met zekerheid zeggen dat het een slechte is. Menzo is er zo één!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#67
Ekslem Wrote:
waf Wrote:uiteraard. volendam is kampioen ondanks menzo. die gast is bijna nog dommer dan bogarde, aan hem kan het niet gelegen hebben.

Zo komt ie op mij ook altijd over. Van sommige trainers kun je bijna met zekerheid zeggen dat het een slechte is. Menzo is er zo één!

Wat een onzin zeg!

Volendam is de laatste twee seizoenen onder Menzo veel beter gaan voetballen met veel spelers uit de eigen jeugd. Menzo kon niet teren op dure aankopen. Afgelopen seizoen zijn er maar twee speler gehaald (waaronder een reserve keeper) en vetrokken basisspelers Dissels en Van Duin. Daarnaast stopte captain Wijker met voetballen. Menzo liet dit jonge Volendam voetballen.

Ik geloof dat Volendam de 5de begroting had van de jupiler league en daar word je niet zomaar kampioen mee. Alle credits zijn dus voor Menzo.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#68
Davydoff Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:uiteraard. volendam is kampioen ondanks menzo. die gast is bijna nog dommer dan bogarde, aan hem kan het niet gelegen hebben.

Zo komt ie op mij ook altijd over. Van sommige trainers kun je bijna met zekerheid zeggen dat het een slechte is. Menzo is er zo één!

Wat een onzin zeg!

Volendam is de laatste twee seizoenen onder Menzo veel beter gaan voetballen met veel spelers uit de eigen jeugd. Menzo kon niet teren op dure aankopen. Afgelopen seizoen zijn er maar twee speler gehaald (waaronder een reserve keeper) en vetrokken basisspelers Dissels en Van Duin. Daarnaast stopte captain Wijker met voetballen. Menzo liet dit jonge Volendam voetballen.

Ik geloof dat Volendam de 5de begroting had van de jupiler league en daar word je niet zomaar kampioen mee. Alle credits zijn dus voor Menzo.

jij bent ook dom, davydomm zelfs, dus jouw mening telt niet. :razz:
Reply
#69
En weer vertoon je het gedrag van een puber… Sommige mensen moeten ze gewoon preventief castreren… onbegrijpelijk dat er iemand met jou een kind heeft.

Maar ik wil graag ontopic blijven. Mocht je nog iets nuttigs hebben over de Jupiler League, Menzo of Volendam dan lees ik dat graag.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#70
Davydoff Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:uiteraard. volendam is kampioen ondanks menzo. die gast is bijna nog dommer dan bogarde, aan hem kan het niet gelegen hebben.

Zo komt ie op mij ook altijd over. Van sommige trainers kun je bijna met zekerheid zeggen dat het een slechte is. Menzo is er zo één!

Wat een onzin zeg!

Volendam is de laatste twee seizoenen onder Menzo veel beter gaan voetballen met veel spelers uit de eigen jeugd. Menzo kon niet teren op dure aankopen. Afgelopen seizoen zijn er maar twee speler gehaald (waaronder een reserve keeper) en vetrokken basisspelers Dissels en Van Duin. Daarnaast stopte captain Wijker met voetballen. Menzo liet dit jonge Volendam voetballen.

Ik geloof dat Volendam de 5de begroting had van de jupiler league en daar word je niet zomaar kampioen mee. Alle credits zijn dus voor Menzo.

Zo komt ie op mij over! Als ik iets met zekerheid kan zeggen, bedoel ik niet dat het ook echt zo is.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#71
Davydoff Wrote:onbegrijpelijk dat er iemand met jou een kind heeft.

tuurlijk begrijp je dat niet. daar ben je immers (te) dom voor.

jupiler leeague is kut.
menzo is dom.
volendam is nietszeggend en boers en ze hebben een vreselijk slechte keeper die ik een keer uitlachte op de tribune bij weer een slechte uittrap en toen zat zijn moeder voor me. Undecided
Reply
#72
waf Wrote:
Davydoff Wrote:onbegrijpelijk dat er iemand met jou een kind heeft.

Even off-topic: Heb jij wel kinderen dan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#73
come on ADO.....
Nu alleen nog even RKC verslaan en dan komt de Adelaar weer terug! Zou t echt leuk vinden
The great old Ludwig von...
Reply
#74
gittermaster Wrote:come on ADO.....
Nu alleen nog even RKC verslaan en dan komt de Adelaar weer terug! Zou t echt leuk vinden

Adelaar is al terug. Zie Volendam :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#75
Gitter bedoelt 'ooievaar'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Smile inderdaad. moet ik maar niet stoer doen over een club waar ik eigenlijk niets van weet
The great old Ludwig von...
Reply
#77
Laten we het maar op WC-eend houden dan.
May The Schwartz Be With You
Reply
#78
:dodgy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#79
[Image: Menzo_opgepakt510.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#80
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=zagnkQlGO5k">http://www.youtube.com/watch?v=zagnkQlGO5k</a><!-- m -->


\Big Grin/
Bangkok resident.
Reply
#81
Stijf onderaan, stijf onderaan, stijf onderaan oleee oleeeeeeeee :-({|= :-({|= :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#82
Bocaloca Wrote:Stijf onderaan, stijf onderaan, stijf onderaan oleee oleeeeeeeee :-({|= :-({|= :-({|=

Ook lekker met de nieuwe degradatie-regeling. Gun geen club degradatie uit de JL maar ben er wel voorstander van.
Reply
#83
VOlgens mij is die regeling er nog niet helemaal door. En is dat pas in oktober definitief.

maar als ze zo dramatisch blijven voetballen ( af en toe is het best aardig) dan ziet het er slecht uit
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#84
Bocaloca Wrote:VOlgens mij is die regeling er nog niet helemaal door. En is dat pas in oktober definitief.

maar als ze zo dramatisch blijven voetballen ( af en toe is het best aardig) dan ziet het er slecht uit

Oke, ik dacht dat het al definitief was. Spannend maandje dan voor enkele clubs.

Sinds onze promotie zie ik steeds minder beelden van de JL (wat ik best jammer vind, maar de vrijdagavond valt beter in te vullen) maar Dordrecht was de laatste jaren voetballend toch wel 1 van de betere clubs in de JL? Jammer dat het momenteel dan een stuk minder gaat.
Reply
#85
Voetballend was het inderdaad de laatste tijd allemaal wel redelijk.
Zit er nu ook af en toe gewoon wel in. Maar het probleem is dat ze gewoon geen spits hebben, voorin veel te veel willen pingelen, geen schot op goal durven nemen.

2 seizoenen geleden hadden ze lopes, die scoorde aan de lopende band en was lekker beweeglijk.
Nu spelen ze nog altijd 4-3-3 met een nummer 10 op rechtsbuiten, een midget in de spits ( de echte spits , naja ook niet ( Putter) is geblesseerd). En op links speelt het grootste drama van het moment.

T is te hopen dat Pinas, vd sloot en Putter weer snel een beetje beter worden.
Dan valt er op dat middenveld ook weer wat te halen, en heb je weer een echt aanspeel punt in de spits.

Die mohamadu van Willem Dos, komt bij Dordt vandaan, heeft er nu bij Willem Dos al meer gescoord dan heel vorig seizoen voor Dordt :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#86
Lopes is inderdaad een goede spits. Weet nog dat hij van mij naar Almelo had mogen komen toen hij nog bij Dordrecht speelde. Het 'grootste drama' van het moment is toch niet Kalisse? Hij maakt bij mij wel de indruk dat het een goede speler is, al is dat wel gebaseerd op samenvattingen.

Ben ook benieuwd of Zwolle dit jaar dan eindelijk weer kan promoveren. Daar hebben ze, net als in Deventer, al geroepen dat ze ons als voorbeeld gebruiken :waf: Zo af en toe hebben we op fansites ook nog last van gefrustreerde GAE aanhangers, die even komen zeiken als we keihard onderuit zijn gegaan. Volgens mij steekt het ze wel dat wij in Almelo nu eredivisie hebben :8:
Reply
#87
kalisse is echt wel dat drama van het moment.
Ziet geen medespeler lopen, staat lcuht te dekken, doet amper mee Tongue
Standaard actie: Balletje aannemen, wat door naar voren rennen, proberen te pingelen en bal kwijt
Zo gaat het 9 van de 10 keer.
Of hij trekt naar binnen en wil schieten, dat weten verdedigers ook wel na 3 keer hoor.

het kan een aardige speler zijn kalisse. Vorig seizoen ook voor voldoende dreiging gezorgd, maar dit seizoen is het echt huilen met de pet op Smile

Vrijdag Dordt - Zwolle Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#88
periode 3 olee oleeeeeee \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#89
Heeft iemand die mafkees Velasco van Helmond Sport nog gezien die tot 2x toe een hitler-groet deed tegen een RBC-speler? ](*,)
Hij kwam ook nog voor de camera, maar dat was helemaal genant. 1 jaar schorsing voor deze idioot aub
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#90
Ja...
Economists do it with models...
Reply


Forum Jump: