The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




VI Quiz
#31
Ik weet niet precies wat jij bedoelt, maar voor alle duidelijkheid: ik bedoel Europacup I, die voor landskampioenen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#32
Berend Botje Wrote:Ik weet niet precies wat jij bedoelt, maar voor alle duidelijkheid: ik bedoel Europacup I, die voor landskampioenen.

dan mag je wel eens wat duidelijkere vragen stellen, tinus taalergernis!

maar een beetje voetbalkennert zal wel davids of seedorf gokken. Davids met ajakkes in 96 en juve in 97 of zo?
Reply
#33
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik weet niet precies wat jij bedoelt, maar voor alle duidelijkheid: ik bedoel Europacup I, die voor landskampioenen.

dan mag je wel eens wat duidelijkere vragen stellen, tinus taalergernis!

maar een beetje voetbalkennert zal wel davids of seedorf gokken. Davids met ajakkes in 96 en juve in 97 of zo?

Leuk waf maar Davids vertrok van Ajax naar AC Milan en niet naar Juve.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#34
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik weet niet precies wat jij bedoelt, maar voor alle duidelijkheid: ik bedoel Europacup I, die voor landskampioenen.

dan mag je wel eens wat duidelijkere vragen stellen, tinus taalergernis!

maar een beetje voetbalkennert zal wel davids of seedorf gokken. Davids met ajakkes in 96 en juve in 97 of zo?

Leuk waf maar Davids vertrok van Ajax naar AC Milan en niet naar Juve.

oh ja, hij speelde de finale in 96 voor ajakkes en 98 voor juve.

in dat geval is het theo van duivenbode (69 en 70). :wink:

noem de 11 nederlandse spelers die een doelpunt maakten in een cl/europacup 1 finale.
Reply
#35
Theo van Duivenbode werd als linksback een van de bouwstenen van het eerste Ajax van Rinus Michels. Hij werd, net als Bennie Muller, te zacht bevonden voor de echte top, nadat in 1969 de finale tegen AC Milan met 4-1 was verloren. Hij vertrok naar Feyenoord, waar hij sportieve revanche haalde door in 1970 de Europa Cup I-finale tegen Celtic te winnen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#36
waf Wrote:noem de 11 nederlandse spelers die een doelpunt maakten in een cl/europacup 1 finale.

Kuyt, Koeman, Kluivert, Rijkaard, v Basten. Gullit, Israel, v Dijk ( die moest ik opzoeken), Haan, Cruijff en Rep.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#37
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik weet niet precies wat jij bedoelt, maar voor alle duidelijkheid: ik bedoel Europacup I, die voor landskampioenen.

dan mag je wel eens wat duidelijkere vragen stellen, tinus taalergernis!

maar een beetje voetbalkennert zal wel davids of seedorf gokken. Davids met ajakkes in 96 en juve in 97 of zo?

De vraag was duidelijk. Europacup is Europacup, Uefacup is Uefacup, Championsleague is Championsleague. Ik heb de keus alleen iets makkelijker gemaakt door mijn verduidelijking.
May The Schwartz Be With You
Reply
#38
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik weet niet precies wat jij bedoelt, maar voor alle duidelijkheid: ik bedoel Europacup I, die voor landskampioenen.

dan mag je wel eens wat duidelijkere vragen stellen, tinus taalergernis!

maar een beetje voetbalkennert zal wel davids of seedorf gokken. Davids met ajakkes in 96 en juve in 97 of zo?

De vraag was duidelijk. Europacup is Europacup, Uefacup is Uefacup, Championsleague is Championsleague. Ik heb de keus alleen iets makkelijker gemaakt door mijn verduidelijking.

Europacup II is ook een Europacup, ontzettende onduidelijkerd. en dan laat ik, om je terwille te zijn, nog even buiten beschouwing dat de Uefa cup ook Europacup 3 werd genoemd. en, meer subsidiair, de uefacup is sowieso ook een europacup.

ik weet dat je uit de tijd bent van de jaarstedenbeker, maar je hoeft je niet opeens moderner te gaan zitten voordoen dan je in werkelijkheid bent.
Reply
#39
Ik vraag naar de Europcup, ik hoef helemaal niet te preciseren om welke het gaat. Ik heb het alleen gedaan om aan te geven om welke het gaat in dit geval.
May The Schwartz Be With You
Reply
#40
Berend Botje Wrote:Ik vraag naar de Europcup, ik hoef helemaal niet te preciseren om welke het gaat. Ik heb het alleen gedaan om aan te geven om welke het gaat in dit geval.

als je vraag niet onduidelijk was, hoefde je ook geen duidelijkheid te geven. :razz:

je had ook meteen 'nee' kunnen zeggen op de vraag van bumme. door dat niet te doen, maar een opmerking te maken dat je europacup 1 bedoelde, suggereerde je dat het voor iedereen duidelijk moest zijn gewees dat je op de europacup 1 doelde.
als je die opmerking niet zo bedoeld hebt, vind ik het nog een grotere taalergernis (omdat je dat niet bedoelt en toch de suggestie wekt). :razz:
Reply
#41
Om heel eerlijk te zijn, heb ik het vooral gedaan omdat ik ook wel wist dat andere cups dan europacup 1, zoals de uefacup, ook wel europacup genoemd worden en ik niet helemaal zeker wist of de vraag ook niet op die andere cups zou kunnen slaan, en ik geen zin en tijd had om dat grondig uit te zoeken. Maar het was inderdaad het makkelijkst om gewoon 'nee' tegen Bumme te zeggen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#42
Berend Botje Wrote:Om heel eerlijk te zijn, heb ik het vooral gedaan omdat ik ook wel wist dat andere cups dan europacup 1, zoals de uefacup, ook wel europacup genoemd worden en ik niet helemaal zeker wist of de vraag ook niet op die andere cups zou kunnen slaan, en ik geen zin en tijd had om dat grondig uit te zoeken. Maar het was inderdaad het makkelijkst om gewoon 'nee' tegen Bumme te zeggen.
:cheers:
Reply
#43
de nieuwe quiz is best pittig....

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/NummersZonderNamenQuiz.htm">http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQ ... enQuiz.htm</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
#44
gittermaster Wrote:de nieuwe quiz is best pittig....

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/NummersZonderNamenQuiz.htm">http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQ ... enQuiz.htm</a><!-- m -->

Schrok van mezelf hoeveel ik er goed had.
Alleen het laatste rijtje mis ik alles.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#45
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:de nieuwe quiz is best pittig....

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/NummersZonderNamenQuiz.htm">http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQ ... enQuiz.htm</a><!-- m -->

Schrok van mezelf hoeveel ik er goed had.
Alleen het laatste rijtje mis ik alles.

Vond het eigenlijk ook best goed te doen, onderste rijtje is het moeilijkst, de nummers 10 zijn het makkelijkst. Onderste rijtje staan oa. 2 keepers en een ex-PSVer.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#46
Die laatste is Ronaldoe
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#47
Treesong Wrote:Die laatste in Ronaldoe

Heeft ie dat shirtje van Ronaldinjoe ingeslikt dan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
En de naam van de kiepert kun je gewoon lezen :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#49
Treesong Wrote:En de naam van de kiepert kun je gewoon lezen :wink:

Vitor.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#50
Treesong Wrote:En de naam van de kiepert kun je gewoon lezen :wink:

Enige wat je kunt lezen is itor :wink:
Reply
#51
Daar heb je wel een punt, ierteam!
Reply
#52
BIERTEAM.NET Wrote:
Treesong Wrote:En de naam van de kiepert kun je gewoon lezen :wink:

Enige wat je kunt lezen is itor :wink:

Andreas Itorsson?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/GoogleMapsStadionQuiz.htm">http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQ ... onQuiz.htm</a><!-- m -->

Duidelijk niet mijn quiz. Kom niet verder dan de Kuip en Olympisch stadion
The great old Ludwig von...
Reply
#54
Onder de Kuip is Olympiastadion in Munchen, rij 5 links is Highbury, rij 7 rechts is Stampford Bridge. 4 rechts is San Siro.
Reply
#55
6e links filips stadion in enthoven Tongue
Economists do it with models...
Reply
#56
2 rechts is Schalke stadion in Gelsenkirchen. Alleen Arena auf Schalke pakt hij niet. Ik weet geen andere naam.
3 rechts is Camp Nou.
Reply
#57
5 de rechts is Estadio Vicente Calderón, madrid
Economists do it with models...
Reply
#58
4 rechts san siro
Economists do it with models...
Reply
#59
6 rechts manchester
Economists do it with models...
Reply
#60
Moker Wrote:6 rechts manchester
Maar ook daar pakt hij Old Trafford niet.
Reply


Forum Jump: