The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome 2008
#31
Icon_evil
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#32
Speciaal voor Buurs ligt het spel al enige tijd stil :8:
Reply
#33
mindlight Wrote:Speciaal voor Buurs ligt het spel al enige tijd stil :8:

prachtig dit =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Soderling heeft er zin in :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
Nou inderdaad, die solliciteert nadrukkelijk naar een plaatsje in m'n team.
Reply
#36
Maar belangrijker nog (ivm poll), Forza Gianluca =D>
Reply
#37
Break Naso Hakkuh
Reply
#38
nu pas thuis maar de leuke partijen komen nog zie ik Smile...
geen trainen dus kan lekker tot 2155 afwachten!
Reply
#39
buurs Wrote:Soderling heeft er zin in :Big Grin
mindlight Wrote:Nou inderdaad, die solliciteert nadrukkelijk naar een plaatsje in m'n team.

Succes ermee :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
Wat een heerlijke backhand heeft Naso =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Naso wordt langszaam gesloopt :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
even tussendoor: Bemmer - Krajicek 6-1 :cry:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
zinloos te melden

meldt volgend jaar maar als ze een keer weer heeft gewonnen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
hehe :wink: !

Ben benieuwd hoe Ad zal reageren op mijn BV vraag wissel, waardoor ik nu sowieso door ben ipv hem :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Haggie Wrote:hehe :wink: !

Ben benieuwd hoe Ad zal reageren op mijn BV vraag wissel, waardoor ik nu sowieso door ben ipv hem :8:

ik ook Icon_twisted

hij is trouwens al 2 dagen niet op forum geweest :roll:
apart :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
dat gaat ad niet leuk vinden jongens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
En terecht toch? Je vult je poll toch in op basis wat je denkt? Die denkwijze zal toch niet veranderen een paar uur later?
Reply
#48
die discussie kun je ontzettend lang voeren. misschien moet de loting en daarmee de verschillen pas na de deadline op het forum gezet worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Lijkt me ook als er mensen op deze manier "misbruik" van maken...
Reply
#50
centre court Wrote:die discussie kun je ontzettend lang voeren. misschien moet de loting en daarmee de verschillen pas na de deadline op het forum gezet worden.

Exact dit heb ik weken geleden al voorgesteld, omdat ik ziek werd van die 'toevallige' kleine verschillen. Dat is er toen niet door gekomen, dus laten we die discussie niet weer gaan voeren.
Reply
#51
Korolev verliest vorige week van fucking Petzschner en slaat nu Soderling van de baan. Icon_evil
Reply
#52
Overdune Wrote:
centre court Wrote:die discussie kun je ontzettend lang voeren. misschien moet de loting en daarmee de verschillen pas na de deadline op het forum gezet worden.

Exact dit heb ik weken geleden al voorgesteld, omdat ik ziek werd van die 'toevallige' kleine verschillen. Dat is er toen niet door gekomen, dus laten we die discussie niet weer gaan voeren.

Ik heb mijn voorspellingen ook niet veranderd, niet de wedstrijden tenminste! Alleen de BV, die ene extra game.
Normaal gesproken is Ad hier elke dag, jammer dat hij er nu niet is.
Ad gaat vast nu wel als tweede door :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
regen :x
Reply
#54
hier 25 graden en dan regent 't in rome. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
en we tennissen alweer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
En 6-0 voor Monaco. =D>

Cuevas: cry
Reply
#57
gaan morgen pas verder denk ik...nou daar gaan we..nu echt puzzelen
Reply
#58
Pipo-Lapentti is ook een lastige :|

Net als het stuk Roddick-Davy...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
ik heb echt een verschrikkelijk raar team, maar ga het laten staan
Reply
#60
Ad Wim Wrote:Pipo-Lapentti is ook een lastige :|

Net als het stuk Roddick-Davy...
lapentti speelt erg goed...had ik niet meer verwacht van hem. Pipo in eigen land en goed hier vorig jaar.
Roddick verwacht ik weinig van...zou zomaar eens bolelli/ancic/chela kunnen worden
Reply


Forum Jump: