The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome 2008
simon heb ik ook inderdaad...tsonga al tijden niet op gravel gespeeld volgens mij

pipo mist bp
Reply
karlo breakt phm
Reply
Pfff, Nico overleeft een lastige game met wederom veel fouten. Nu breaken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
die phm is ook echt te lachwekkend. gaat er zo gladjes af tegen karlovic op gravel.

tipsa terug naar 5-5.

als volandri bps gaat missen dan kan 't wel weer eens zo'n partij worden. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
tipsa is beter dan gonzo, het geluk ontbreekt er een beetje aan bij 'm. gonzo niet fit. slaat veel dropshots. rijp voor de sloop.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar nee hoor, makkelijke game voor Pipo dankzij weer eens 3 UEs van Lapentti. Twee returns wederom :|

Denk ook dat het fysiek zwaar gaat worden voor lapentti. Hij ziet er bepaald niet fit uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2e set karlovic-phm *3-0. Punten 12-0. 3 lovegames waaronder 2 breaks. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
pipoveel beter...kan toch niet fout eigenlijk :roll:
Reply
Tja, PHM zal wel weer iets onder de leden hebben cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pipo idd beter nu, maar die gaat echt ronde verder komen als hij zo blijft spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
met een mooie winner de break..zegt nog niet veel maar beter dan een achterstand
Reply
Ad Wim Wrote:Pipo idd beter nu, maar die gaat echt ronde verder komen als hij zo blijft spelen...

daar ben ik 't nou helemaal mee eens ad. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:met een mooie winner de break..zegt nog niet veel maar beter dan een achterstand

mooie uitspraak =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:met een mooie winner de break..zegt nog niet veel maar beter dan een achterstand

mooie uitspraak =D>
haha ja dat zijn uitspraken die jij wel kan waarderen gezien onderschrift

15-30..hup pipo
Reply
Zie je wat voor mentaal zwakke tennisser PHM is. Hij kan prima tennissen, maar hij is zo zwak mentaal. TB verliezen en weggeven die partij...
Pipo gaat er iig nog voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gvd pipo wat een kut game weer
Reply
Prima Pipo, nog een paar van die games :lol:

Of zeik ik nu weer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
over een mentaal wrak gesproken... volandri met een DF naar de rebreak. ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 zelfs :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lees het maar na ad...er kwam weinig tot niets positiefs uit
Reply
Lapentti moet nu doordrukken en risico gaan nemen denk ik. Gewoon aanvallend spelen en veel naar het net. Achterin verliest hij het toch omdat hij gewoon te veel fouten slaat. Korte punten willen we zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tipsa maakt alle mooie punten. 3-3 nu in de wissel. hij verdiend 'm echt. zou lekker zijn. gonzo toch 3x gekozen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:lees het maar na ad...er kwam weinig tot niets positiefs uit
Maar hij speelde ook echt dramatisch de hele set, hij maakte 28 UEs. En Pipo ook, en ik heb dus niet alleen maar gezeken, maar ook gelachen... En ik heb heel veel gelachen tijdens die eerste set!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-3** tipsa. hij gaat nu de mb pakken. ik voel 't.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
spreek voor jezelf ad Wink
pipo nog te wisselvallig om ver te komen dit toernooi..helaas..slechte week voor mij...behalve als Djoko doet wat ik verwacht
Reply
Lekker Nico =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:spreek voor jezelf ad Wink
pipo nog te wisselvallig om ver te komen dit toernooi..helaas..slechte week voor mij...behalve als Djoko doet wat ik verwacht
Van jou kan ik het hebben, Kolemans Wink

Pipo nog lang niet verloren hoor. En wat verwacht je van Djoko dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat geloof ik graag als je voor lapentti bent inderdaad
Reply
Klasse hoor dit, van Gonzo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar hij heeft hem nog niet! Wat een pot...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: