The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome 2008
Nou, hup Seppi, hou je service nu maar eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa \Big Grin/

2e en 3e set met 6-2 6-1 Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
gsm stepanek
Reply
Stepanek wint twee sets 62 61 van Ferrer, en dan nog beweren dat Ferrer gewoon fit is Undecided
Tel je zegeningen, zou ik zeggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
_Tampie Wrote:Ik heb net op tijd mijn bet voor Horna kunnen verzekeren met een lay bet voor 10 euro tegen 1.11 (kost me dus 1,10 als Horna nog wint, levert 10 euro op als Acasuso wint)
weg 1.10

Hoewel dit op zich niet direct waar is. Op 5-6 40-40 kan het voor 1,10, op 6-6 had ik weer een back bet op Horna kunnen zetten waarbij het inzetten van de 10 euro me 4,50 oplevert bij winst. Dat ik dat nalaat, ok.
Reply
Ad Wim Wrote:Lekker Lucho, KASSA!

Behoorlijk choke trouwens van Chucho, 5/2 voor :o

is maar 1 break hoor...

gebeurt vaker dat iemand een break voorsprong verspeelt :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu ook Ancic-Davy, we krijgen geen rust!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
kooltje Wrote:
_Tampie Wrote:Ik heb net op tijd mijn bet voor Horna kunnen verzekeren met een lay bet voor 10 euro tegen 1.11 (kost me dus 1,10 als Horna nog wint, levert 10 euro op als Acasuso wint)
weg 1.10

Hoewel dit op zich niet direct waar is. Op 5-6 40-40 kan het voor 1,10, op 6-6 had ik weer een back bet op Horna kunnen zetten waarbij het inzetten van de 10 euro me 4,50 oplevert bij winst. Dat ik dat nalaat, ok.
Leuk al die verhalen, maar intussen maken wij wel meer winst dan jij :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gekke pot op CC. Alleen maar beuken. Veel mooie punten, maar ook veel fouten. Seppi verkloot een 40/15, nu bp tegen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus, en de rebreak alweer, na 40/15 #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Makkelijke game voor Blake, kom op nou eens Seppi man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
поощрение Davydenko!
Reply
En hup Ancic natuurlijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kom op davy, pak die kroaat. Erg belangrijk
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat loopt die Seppi nou te kloten man?! 2/1 40/15 en nu 2/4 ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ancic overleeft meteen weer een 0/40 :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Seppi nu weer naar 4/4, gekke pot, maar het waait ook hard. Hup Seppi, pak die set!

Gonzo en Monaco ook begonnen, voor mij niet echt belangrjik, al hoop ik dat Korolev wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mag toch hopen dat davy wel die bp.s gaat pakken. Graag vaak game tussenstanden vermelden en vooral monaco. Dacht ff eerder na huis te gaan. Aanrijding met trein. Dikke vertraging. Sta ik aan. Hup monaco davy en seppi
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Monaco verkloot zijn break voorsprong.

Seppi van 0/2 naar 3/2 in de TB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Seppi verkloot het weer met 2 minibreaks op rij, wat een dramapot is dit, zulk raar tennis. Echt kip zonder kop tennis...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu weer twee minibreaks voor Seppi :lol:

5/4 Seppi nu, serveer het uit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee hoor, de eerste is alweer meteen een UE #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Set voor Davy =D> . Andreev heeft het erg zwaar.
Reply
En weer een mb, 6 mbs op rij, wat een drollen.

Blake serveert voor de set :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En pakt de set, GODVER! Wat een kansen voor Seppi zeg in de TB, pfff ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ancic gaat er hard af trouwens. Balen, maar dan pakt Davy Robredo ook wel.

Gonzo gaat ook hard en Monaco breakt weer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De eerste die bij Andreev-Monaco z'n serve houdt, wint de set.
Reply
Het slaat echt nergens op wat Blake laat zien trouwens. Het is weer alles of niets tennis van de bovenste plank, maar dan op gravel...
Seppi moet gewoon wat vaster gaan spelen, dan wint ie makkelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andreev heeft 0-40 gemist #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
tjonge...ancic kansloos :eeeek:
niet verwacht
kom op koro en seppi!
Reply


Forum Jump: