The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome 2008
0-30 :8:
Reply
Horna, lamzak, wat doe je nou?
Reply
Waarom gaat Horna hier dan in godsnaam verliezen, als Stepa blessee is?! Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Direct BP Andreev, kom op, mentale dreun tijd.
Reply
nee hoor...djoko begint ook in de derde met fouten :cry:
Reply
Tja, Djoko blijft natuurlijk geen echte gravelaar. Maar hij heeft zoveel kwaliteiten, ik had gedacht dat hij van Andreev nog wel met links zou winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hehe...laat eens zien wie de mondiale nr 3 is!
Reply
Kut Horna, kost me 10 euro dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Horna prutser. Verman jezelf eens.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
stepanek naar 5-2 =D>

andreev lijkt nu de betere en blijft bp missen. je moet nu toeslaan!!!!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
WTF is er aan de hand dan met Stepanek? Beweegt hij echt moeilijk, of is het aanstelleritis?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:WTF is er aan de hand dan met Stepanek? Beweegt hij echt moeilijk, of is het aanstelleritis?

het maakt niet uit.
hij pakt voor mij 25 punten :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
djoko toch de game Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
was echt...toen ik keek..loopt echt te hinken..in de punten is het alleen als hij rechtdoor loopt...opzij gaat wel
Reply
Heb net 1 game gezien, maar dat was vooral zeer matig retourneren van Horna.
Reply
Hoe kan Horna dan 5-2 achter staan?! #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3 bp Djokovic, precies deze game keek ik niet.
Reply
Alles of niets nu Horna. JE MOET BREAKEN Icon_evil :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Aan de stats te zien heeft Horna maar 1 zwakke servicegame gehad deze set. Veel meer return punten gemaakt dan Stepa, maar die serveert voor de wedstrijd ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Break Djokovic, dat is pas kut Wink
Reply
horna begrijpt er niks van...simpele game zelfs voor radek..feli buurs
Reply
KUT KUT KUT HORNA :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mwa budgetmatig gezien heeft Horna het zo slecht nog niet gedaan.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:stepankek speelt erg goed zeg :eeeek:
prima djoko

het lag dus niet alleen aan ferrer

Nee, maar die conclusie hadden we al eerder getrokken Wink

maar niet iedereen :wink:
Onzin natuurlijk. Niemand buiten Nadal en Federer winnen op gravel sets met 62 en 61 van Ferrer. Dat was duidelijk een tank.
Dat Stepa het nu zo zwaar heeft, en dat Gonzo ook niet komt vandaag, bevestigt dit wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Mwa budgetmatig gezien heeft Horna het zo slecht nog niet gedaan.
Niet echt nee, maar hij moet gewoon van Stepa op gravel winnen, zeker als die ook niet helemaal fit is.

En het kost me wel 10 euro...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:horna begrijpt er niks van...simpele game zelfs voor radek..feli buurs

thxs kool.

ik wordt nu sowieso deels 1e met jou.
als djoko niet wint ben ik alleen weekwinnaar.
en wint bolelli of andreev ben ik het ook. [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mwa Ferrer heeft best nog vaak op gravel sets dik verloren van spelers buiten de top-10.
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:horna begrijpt er niks van...simpele game zelfs voor radek..feli buurs

thxs kool.

ik wordt nu sowieso deels 1e met jou.
als djoko niet wint ben ik alleen weekwinnaar.
en wint bolelli of andreev ben ik het ook. [-o<

Het lijkt mij idd wel logisch dat als Djoko niet wint jij weekwinnaar bent, en als Andreev wint ook :8: Maar feli idd.
Reply
mindlight Wrote:Mwa Ferrer heeft best nog vaak op gravel sets dik verloren van spelers buiten de top-10.
Ja, dat was dan even een tanksetje en daarna won ie uiteindelijk wel altijd. Hij heeft echt de laatste jaren niet zo dik twee sets verloren van iemand buiten de top 3...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Mwa budgetmatig gezien heeft Horna het zo slecht nog niet gedaan.
Niet echt nee, maar hij moet gewoon van Stepa op gravel winnen, zeker als die ook niet helemaal fit is.

En het kost me wel 10 euro...

Klopt, maar anderzijds mogen Gasquet en Acasuso nooit van Horna verliezen op gravel.
Reply


Forum Jump: