The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wedden
#31
Paar mooie quotes op Betfair voor de eerste rondes. Sela voor 2 (of Zverev voor 1.9), Navarro voor 1.9, Montanes voor 1.9, Polansky voor 1.9, RRH voor 2, Kunitsyn voor 2.3, en Gimeno-Traver voor 2.35. Vooral die laatste twee zijn echt idioot, ik zie Gimeno en Kunitsyn beiden gewoon dik als de favoriet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Het kan nog mooi worden als Sela, Kunitsyn en Marach alsnog winnen. Polansky en RRH zijn falers.

Vandaag eigenlijk alleen Cuevas een mooie quote (2.4) en dus gedaan. En ook nog 8 euro op Berdych tegen SOderling met een quote van 2.2
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
14:30 Capdeville, P - Söderling, R
Totaal aantal gewonnen sets

Capdeville, P +2,5 1,90
Söderling, R -2,5 1,82

wat is nou het verschil? beide gevallen gaat het er toch om dat soderling met 3-0 wint...waarom zou ik dan voor 1,82 gaan?
Reply
#34
..
Reply
#35
Sorry, klopt niet wat ik zeg.
Reply
#36
'Handicaps' zijn weddenschappen die speciale voorwaarden stellen aan de winnaar — ongeacht de daadwerkelijke uitslag van het spel. Unibet biedt 3 soorten handicapweddenschappen: linehandicap, drievoudige handicap en Aziatische handicap.

Weddenschappen met Aziatische handicaps
Bij weddenschappen met Aziatische handicaps krijgt één van de teams, de underdog, een voorsprong om de wedstrijd in evenwicht te brengen. Tegelijkertijd krijgen de favorieten een equivalente negatieve handicap. Voorbeeld: -0,5 en 0,5.
Als je inzet op -0,5 (ook wel 'half ball' genoemd), win je als je team wint. Als je inzet op 0,5, win je als je team wint of als de wedstrijd in gelijkspel eindigt.

Weddenschappen met linehandicaps
Als je hebt ingezet op het evenement Chelsea -1,5 vs Watford +1,5 en de score aan het eind van de wedstrijd 3-0 is, geldt het volgende: inzetten op Chelsea worden uitbetaald; hoewel Chelsea strafpunten krijgt, geldt Chelsea als de winnende inzet, omdat 3 min 1,5 gelijk is aan 1,5, wat gelijkstaat aan winst met 1,5 doelpunt.

Weddenschappen met drievoudige handicaps
Bij een drievoudige weddenschap wordt de lijn zodanig vastgesteld dat de uitslag ook gelijkspel kan zijn, zodat je 3 potentiële weddenschappen krijgt. Voorbeeld:
Chelsea - Werder Bremen (met een handicap van respectievelijk 0-1). Als het resultaat 1-0 is, is de uitslag van de weddenschap gelijkspel, 1-1; als het resultaat 2-0 is, is de uitslag van de weddenschap winst voor thuis, 2-1; als het resultaat 1-1 of 0-1 is, is de uitslag van de weddenschap winst voor uit, 1-2 of 0-2.
Reply
#37
14:30 Capdeville, P - Söderling, R
Totaal aantal gewonnen sets

Capdeville, P +2,5 1,90
Söderling, R -2,5 1,82

Weddenschappen met linehandicaps
Als je hebt ingezet op het evenement Chelsea -1,5 vs Watford +1,5 en de score aan het eind van de wedstrijd 3-0 is, geldt het volgende: inzetten op Chelsea worden uitbetaald; hoewel Chelsea strafpunten krijgt, geldt Chelsea als de winnende inzet, omdat 3 min 1,5 gelijk is aan 1,5, wat gelijkstaat aan winst met 1,5 doelpunt.

Dus:
Je zet in op Capdeville. Je wint bij alle standen, behalve bij 3-0 voor Soderling (hij krijgt 2,5 'bonussets', verliest dus alleen als hij 3-0 verliest)
Je zet in op Soderling: Je wint alleen bij 3-0 voor Soderling.

De ene weddenschap is dus 3-0 voor Soderling en de andere alle andere uitslagen. Weddenschap ongeldig als een speler opgeeft.
Reply
#38
Ja graag gedaan weer. =D>
Reply
#39
_Tampie Wrote:Ja graag gedaan weer. =D>
Excuus maar mijn dank is groot =D>
Reply
#40
Deze zocht ik zelf. Uit de oude doos.

Voor wie nog weleens gokt, tip vd dag. Blaz Kavcic krijgt 4.43 per ingezette euro tegen Lopez. Inkoppuhhh!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Wedden op tennis is sowieso niet handig, tenzij je een stel Chinese/Russische vrienden hebt....
Reply
#42
Ik heb er anders aardig aan verdiend een aantal jaar geleden. Maar ik zit er nu niet meer genoeg in om alle ins en outs te weten, dus nu zou het voor mij niet meer gaan.
Reply
#43
Nee, klopt inderdaad, een aardige bron om geld te verdienen zijn de partijen die op MTF al uren voor de wedstrijd als duidelijke fix aangemerkt worden. 9 van de 10 keer komt dit uit (niet gek ook gezien het verloop van de quotes), maar de winst die ermee te behalen valt is niet al te groot (tenzij je grof in durft te zetten).
Reply
#44
Maar hoe moet ik dat zien dan ML? Op MTF geven ze aan dat ze verwachten dat een wedstrijd gefixed gaat worden, betekend dat dat de underdog dan gaat winnen van de ruime favoriet zodat je een hoge quotering pakt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Het betekent wel dat de underdog wint, maar de quotering is dan al andersom, ofwel je krijgt meer voor de underdog dan voor de favoriet terug :-k
Reply
#46
mindlight Wrote:Het betekent wel dat de underdog wint, maar de quotering is dan al andersom, ofwel je krijgt meer voor de underdog dan voor de favoriet terug :-k
Dat is interessant haha
Reply
#47
Een mooi voorbeeld hiervan was Dodig-Korolev eerder deze week (helaas zag ik het achteraf). Die quoteringen vlogen omlaag, en tijdens de wedstrijd is Korolev zelfs nog gewaarschuwd voor lack of effort. Het schijnt een schandalige vertoning te zijn geweest.
Reply
#48
Maar is dan bij een fix altijd een speler betrokken die expres verliest? De favoriet neem ik aan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Nja, je hebt natuurlijk niet altijd een favoriet, maar voor zover ik het kan overzien is de fixer degene die verliest inderdaad (anders zou je allebei de spelers erbij moeten betrekken). Ook de underdog kan natuurlijk expres verliezen, maar dat is voor de maffia niet lucratief lijkt mij.

Er is gewoon een rijtje gasten waar een zweem van omkoping omheen hangt. Fix-partij van vandaag was overigens de nederlaag van Rufin...
Reply
#50
What a joke Rufin-kelly match!!!!TOTALLY FIX!!!
I was going on the match and really incredible. Since 1st set I knew Kelly would win it. In tie-break Ruffin had 3-0 and 2 serves, but everybody in the chat knew Kelly would take it. He won 4 points in row. TERRIBLE FOR TENNIS WORLD it happens so frequently. A lot of players must be investigated and suspended, it seems a child sport, not a pr
I'm not used to bet on tennis matches but yesterday I bet on Kelly seriously in 2nd set...
it was so obvious!!

When I was following the match point to point I was sure 90% FIX, but after 2nd Tie Break I can affirm 100% this match was since the first point.
Reply
#51
mindlight Wrote:Een mooi voorbeeld hiervan was Dodig-Korolev eerder deze week (helaas zag ik het achteraf). Die quoteringen vlogen omlaag, en tijdens de wedstrijd is Korolev zelfs nog gewaarschuwd voor lack of effort. Het schijnt een schandalige vertoning te zijn geweest.
Dat laatste viel reuze mee. Zo is Korolev nou eenmaal, altijd volle bak en nooit eens nadenken. En je kunt een fix alleen afleiden aan de betpatronen, niet aan hoe mensen wedstrijden spelen. Want dan kun je wel 10 partijen per week een fix noemen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Tsja dit zijn voorbeelden van 2 prutsers tegen elkaar. Dan kan de één gewoon van de ander winnen.
Wat ik vreemd vind is bijv de nederlaag van Davydenko een paar jaar geleden tegen Vassallo Arguello. Als ie met links speelt wint ie daar namelijk nog van.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Elikian Wrote:What a joke Rufin-kelly match!!!!TOTALLY FIX!!!
I was going on the match and really incredible. Since 1st set I knew Kelly would win it. In tie-break Ruffin had 3-0 and 2 serves, but everybody in the chat knew Kelly would take it. He won 4 points in row. TERRIBLE FOR TENNIS WORLD it happens so frequently. A lot of players must be investigated and suspended, it seems a child sport, not a pr
I'm not used to bet on tennis matches but yesterday I bet on Kelly seriously in 2nd set...
it was so obvious!!

When I was following the match point to point I was sure 90% FIX, but after 2nd Tie Break I can affirm 100% this match was since the first point.
Tja, dat bedoel ik dus. Zulk soort gasten brengen geruchten de wereld in. Dit slaat gewoon nergens op. Omdat een jonge gast als Rufin het verkloot in de TB, is het opeens een fix? Dan kun je dus bezig blijven...

Al denk ik wel dat het op challengerniveau vaker voor komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Rufin was niet het sterkste voorbeeld, al was dit niet te enige post betreffende die wedstrijd.
Reply
#55
mindlight Wrote:Nee, klopt inderdaad, een aardige bron om geld te verdienen zijn de partijen die op MTF al uren voor de wedstrijd als duidelijke fix aangemerkt worden. 9 van de 10 keer komt dit uit (niet gek ook gezien het verloop van de quotes), maar de winst die ermee te behalen valt is niet al te groot (tenzij je grof in durft te zetten).
Ze geven het natuurlijk nooit van tevoren aan. Want niemand weet het van tevoren, behalve de fixers en de maffia.

Tijdens of achteraf worden de fluctuaties in de odds geanalyseerd en op basis daarvan worden die geruchten gemaakt. En die zijn dan iig wel aardig gegrond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Een mooi voorbeeld hiervan was Dodig-Korolev eerder deze week (helaas zag ik het achteraf). Die quoteringen vlogen omlaag, en tijdens de wedstrijd is Korolev zelfs nog gewaarschuwd voor lack of effort. Het schijnt een schandalige vertoning te zijn geweest.
Dat laatste viel reuze mee. Zo is Korolev nou eenmaal, altijd volle bak en nooit eens nadenken. En je kunt een fix alleen afleiden aan de betpatronen, niet aan hoe mensen wedstrijden spelen. Want dan kun je wel 10 partijen per week een fix noemen...

Dat zeg ik dus, bij Korolev werd het op basis van de wedpatronen vooraf al aangekondigd, en het bijbehorende spel bevestigde de vreemde moves van de quotes.
Reply
#57
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nee, klopt inderdaad, een aardige bron om geld te verdienen zijn de partijen die op MTF al uren voor de wedstrijd als duidelijke fix aangemerkt worden. 9 van de 10 keer komt dit uit (niet gek ook gezien het verloop van de quotes), maar de winst die ermee te behalen valt is niet al te groot (tenzij je grof in durft te zetten).
Ze geven het natuurlijk nooit van tevoren aan. Want niemand weet het van tevoren, behalve de fixers en de maffia.

Tijdens of achteraf worden de fluctuaties in de odds geanalyseerd en op basis daarvan worden die geruchten gemaakt. En die zijn dan iig wel aardig gegrond.

Daar zit je toch echt mis, juist voor de wedstrijd zie je die quotes vaak een rare beweging maken, en aan het begin van set 1 stabiliseert het.
Reply
#58
Hier, van de echte kenners rondom fixen die die odds dus volgen. Korolev-Dodig was dus geen mooi voorbeeld van fixen, daar je zit je toch echt mis. En het gaat dus voornamelijk om wat er tijdens de wedstrijd gebeurt. Die patronen van tevoren zijn wel een indicatie, maar duiden er minder op dan wat er allemaal tijdens een wedstrijd gebeurt in het live-wedden. Zoals dat voorbeeld van Canas hier.

What raised attention:

1) Move to Dodig beforehand. Nothing massive though - for a proper fix, see one of the Canas specials (ie he's a set up, and the opponent is 1.2). I think Dodig's SP was 2.7ish at pinnacle.
2) Huge trading volumes for a 1st round at a 250 between two lower lev players. This happens a lot when Russians are involved, sometimes to dodgy ends, but usually not.


I saw nothing inplay that looked like a fix though. Korolev was being a moron, but that's routine for him. He actually went for an ace in the tiebreak too, thought he had it but was called let - not the behaviour of someone trying to lose.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
centre court Wrote:Tsja dit zijn voorbeelden van 2 prutsers tegen elkaar. Dan kan de één gewoon van de ander winnen.
Wat ik vreemd vind is bijv de nederlaag van Davydenko een paar jaar geleden tegen Vassallo Arguello. Als ie met links speelt wint ie daar namelijk nog van.
Tja, maar daar gaat het dus mis en zo komen de geruchten de wereld in. Sinds dat nieuws rond Davydenko roepen al die gokkers meteen 'fix' als een flinke underdog een keer van een veel betere speler wint. Terwijl iedereen weet dat ook een top 10-speler op een slechte dag van iemand als Vassallo kan verliezen. Wat te denken van Soderling-Ginepri bijvoorbeeld eerder dit jaar en zo kan ik nog wel 100 voorbeelden noemen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
En dus kan niemand me nog duidelijk maken wat dan een fix is. Een wedstrijd waarbij vooraf de quoteringen nogal fluctueren? Voor zover ik het wedden een beetje volg stijgt de quotering van een speler als er op zijn tegenstander wordt ingezet, en andersom.
Vb: Ljubicic-Lacko. Stel Ljubo krijgt vooraf 1.40, voor Lacko krijg je 2.70. Als nu heel veel mensen geld op Ljubo zetten kan hij bijv. naar 1.25 dalen en Lacko stijgen naar 3.80. Dit zijn toch normale patronen.
Wat gebeurd er dan bij een fix? Kun je dan ineens 15 euro per ingezette euro voor Ljubo krijgen ofzo?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: