The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wedden
#61
Een fix is in principe een gekochte wedstrijd. Dus een speler wordt betaald om bepaald gedrag te vertonen, bijvoorbeeld een favoriet die verliest van een underdog. De omkopers gaan dan naar een wedkantoor en zetten miljoenen in op dat resultaat en verdienen er veel meer mee dan dat ze aan de speler betaald hebben.

Bij een fix zijn de quotes vooraf dan in dit geval bijv 1,85 voor Ljubo en 1,85 voor Lacko. Dus de op voorhand favoriet krijgt dan eigenlijk te veel. Dat komt omdat er heel veel geld op Lacko is gezet voor die 2.70, omdat dan Ljubo omgekocht zou zijn.

En tijdens de wedstrijd zou Ljubo dan als hij een set en een break voor zou staan bijvoorbeeld nog steeds heel hoog staan. Dat duidt erop dat ie omgekocht zou zijn en nog steeds zou gaan verliezen. Net als bij Canas dus eerder gebeurd is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Interessant. Als er nog meer voorbeelden van een fix zijn, show me.
Reply
#63
Dat was ongeveer 1,5-2,5 jaar geleden zo ja, maar je ziet die patronen in de loop der jaren wisselen (niet gek ook, want dit patroon roept direct vraagtekens op). In het geval Korolev was het echter ook vrij duidelijk.

Dit was vooraf:
Quote:Well the way Evgeny's price has drifted he definitely has a shot. This was a great tournament for fixes last year. Johannesburg as well had some good stuff early with Koellerer against Gil.

Bij de fixes een aantal jaar geleden was het duidelijk dat de verliezende speler eerst een set en een break voorkwam, dat is inmiddels wat diffuser, en dat blijkt ook aan het quote-verloop, dat niet meer tijdens de wedstrijd een duidelijke vlucht neemt, maar al voor de partij.

Dat de umpire tijdens de wedstrijd Korolev waarschuwt voor "lack of effort" is ook een mooi signaal trouwens.
Reply
#64
Davy-MVA blijf ik overigens 100% overtuigd van een fix, zeker gezien het wedpatroon, de odds, maar met name ook het volume.
Reply
#65
Zo overtuigend vind ik die quote ook weer niet. En Korolev is nou eenmaal een onvoorspelbare speler, dus ik snap ook wel dat veel mensen op Dodig inzetten, die ook gewoon een goede AO had.
En tijdens de wedstrijden zijn de quotes vaak veel extremer dan vooraf, en valt er veel te verdienen. Daarom geloof ik wel dat het nog steeds heel veel in het live-betten gebeurt.
En dat het vaak bij toernooien in Oost-Europa gebeurt is waar, dan gaan de Russen zich er mee bemoeien en komt er meteen veel meer geld (en waarsch ook omkoping) bij kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Tering Russen :wink:

Nee, maar het is natuurlijk wel lucratief voor bepaalde knakkers. Wat boeit hen het nou als ze een rondje op een Challenger verliezen als ze er een bak geld voor krijgen?
Reply
#67
Juist en ik denk dan ook dat het daar vaker gebeurt dan op de ATP-tour. Ten eerste omdat er veel meer aandacht voor de ATP is en het dus wellicht sneller uitkomt en ten tweede omdat die ATP-jongens het vaak gewoon niet nodig hebben, zeker Davy niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Sopot was natuurlijk het hoogtepunt van het jaar om te wedden, daar heb ik destijds ook nog wel wat aan verdiend.
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Juist en ik denk dan ook dat het daar vaker gebeurt dan op de ATP-tour. Ten eerste omdat er veel meer aandacht voor de ATP is en het dus wellicht sneller uitkomt en ten tweede omdat die ATP-jongens het vaak gewoon niet nodig hebben, zeker Davy niet.

Het eerste kan ik inkomen, ik denk ook dat je het daar meer ziet. Maar al jouw argumenten hoe je een fix kan herkennen, al die zaken waren van toepassing op de Davy-MVA match.
Reply
#70
Dat Canas verhaal heb ik ooit wel meegekregen. Die stond toch een set en een break voor tegen een nobody en nog steeds kon je dik op 'm winnen?! Uiteraard verloor ie toen nog wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Ik sluit het ook niet uit dat het een fix was, maar als je die reactie toen van Davy zag nadat ie beschuldigd was en die 100 dubbele fouten sloeg en toen een waarschuwing kreeg...
Die jongen was helemaal de weg kwijt, het leek wel of ie daar ter plekke in tranen uit wilde barsten. Misschien zwak, maar dan geloof ik in zijn onschuld ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Nja, het is gewoon beroerd dat je de achtergrond niet kent. Als zijn vrouw bijvoorbeeld met de dood bedreigd is, en hij dat (uiteraard) niet naar de buitenwereld kon brengen, is zijn reactie ook weer goed voorstelbaar.

Maar puur kijkend naar de cijfers is dat natuurlijk wel een schoolvoorbeeld geweest.
Reply
#73
Ad Wim Wrote:Ik sluit het ook niet uit dat het een fix was, maar als je die reactie toen van Davy zag nadat ie beschuldigd was en die 100 dubbele fouten sloeg en toen een waarschuwing kreeg...
Die jongen was helemaal de weg kwijt, het leek wel of ie daar ter plekke in tranen uit wilde barsten. Misschien zwak, maar dan geloof ik in zijn onschuld ja.

Bedoel je in die match tegen Cilic? Dat filmpje heb ik net nog gezien maar daar zag ik niet heel veel terug wat op een gebrek aan inzet leek. Ging ook maar om een paar punten voor de warning.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Ik zit nog eens naar dat odd-verloop van Korolev-Dodig te kijken (software die ik thuis wel heb maar op kantoor uiteraard niet), en ik moet toegeven dat me dat meevalt. Hoewel het voor de wedstrijd steady naar beneden gaat is het niet zo extreem als ik in mijn hoofd had zitten.
Reply
#75
Nou vandaag maar eens een monstercombi gemaakt. Normaal doe ik hier niet aan, maar vandaag ben ik toch thuis en om mijn spelers extra aan te kunnen moedigen heb ik ook maar op ze ingezet.

Waw, Tsonga, Monfils, Soderling, Melzer, Gulbis, Monaco, Giraldo, Cilic en Hanescu als winnaar heb ik 2 tientjes op staan. 1480 euro te verdienen. Undecided
Op Monaco na, die heeft net als Bellucci 1,88, is elke speler favoriet bij Unibet. Persoonlijk zie ik het meest op tegen Tsonga tegen de in vorm zijnde GGL en ook Monfils vond ik niet zo sterk tegen Robert.

Hup Boys.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
20 tientjes?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ad Wim Wrote:20 tientjes?

Het moest uiteraard 2 tientjes of 20 euro zijn. Is reeds aangepast. Zie je kansen Ad? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Uiteraard, maar ik vind zelf Giraldo en Gulbis geen favoriet. En ik zie Tsonga-GGL en Monfils-Petz als 50-50.

Ik heb zelf ook flink wat ingezet. Mooie quotes voor Isner, GGL, Petz, Fish en Youzhny.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Ad Wim Wrote:Uiteraard, maar ik vind zelf Giraldo en Gulbis geen favoriet. En ik zie Tsonga-GGL en Monfils-Petz als 50-50.

Ik heb zelf ook flink wat ingezet. Mooie quotes voor Isner, GGL, Petz, Fish en Youzhny.

Precies wat ik ook al zei ja. Hoop dat de kwaliteit van Tsonga en Monfils toch de doorslag geeft tegen de vorm van GGL en Petz.
Als je op die laatste mannen inzet ga je flink tegen mij in. :wink:
Hoe zat 't nou ook al weer met spelers die opgeven of afzeggen? Maakt unibet daar een quotering van 1.00 van in een combi?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
Blijkbaar ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Uiteraard, maar ik vind zelf Giraldo en Gulbis geen favoriet. En ik zie Tsonga-GGL en Monfils-Petz als 50-50.

Ik heb zelf ook flink wat ingezet. Mooie quotes voor Isner, GGL, Petz, Fish en Youzhny.

Precies wat ik ook al zei ja. Hoop dat de kwaliteit van Tsonga en Monfils toch de doorslag geeft tegen de vorm van GGL en Petz.
Als je op die laatste mannen inzet ga je flink tegen mij in. :wink:
Hoe zat 't nou ook al weer met spelers die opgeven of afzeggen? Maakt unibet daar een quotering van 1.00 van in een combi?

Dit doen ze alleen als er nog geen enkele set is uitgespeeld..

Als speler 1 1-0 voor staat in sets, maar moet uiteindelijk opgeven bij die stand wint speler 2 de wedstrijd "gewoon" met 1-2 in sets...

Quote wordt dus alleen 1.00 als er geen enkele set is uitgespeeld...
Reply
#82
Dankje Cruijff.

Cilic 4-1
Hanescu 6-0

=D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Binnen nu en 2 uur zal er meer bekend zijn over mijn kansen. Nu 3 partijen aan de gang, waarschijnlijk de wedstrijden die het moeilijkst te voorspellen waren.

Monaco-Bellucci 5-1. Heel goed begin.
Gulbis-Youzhny 1-1. Gulbis goed in vorm. Youzhny hopelijk moe.
Giraldo-Isner 0-0. Giraldo in opkomst, Isner hopelijk ook moe.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Dat is iig al 1x 1.0...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Ik had geen Roddick of Lopez hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Ik heb;

Monaco
Giraldo
Lopez (wordt 1,0 dus)
Pettschner
Gulbis

Scheelt weer de helft van het winstbedrag!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#87
en ja CC, Het komt wss op Pett-Monf aan. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Haggie Wrote:en ja CC, Het komt wss op Pett-Monf aan. :wink:

OMG. :wink:

Die beginnen nu. Allez Gael!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
centre court Wrote:
Haggie Wrote:en ja CC, Het komt wss op Pett-Monf aan. :wink:

OMG. :wink:

Die beginnen nu. Allez Gael!

Ik kon gewoon niet voor Gael gaan, omdat Pett mijn FTM-troef is! :razz:

Ik weet het hij het kan!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
Daar is dan wel de 1e 1.0...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: