The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Deadline RG, wanneer?
You do not have permission to vote in this poll.
Zondagochtend 10 uur (voor de eerste wedstrijden)
44.00%
11 44.00%
Maandagochtend 10 uur (na een dag spel, ca. 20 wedstrijden gespeeld)
36.00%
9 36.00%
Maandagavond 22 uu (het gebruikelijke, na twee dagen spel)
12.00%
3 12.00%
Maakt me niet uit, ik stem blanco
8.00%
2 8.00%
Total 25 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Deadline RG, FTM-deelnemers graag allen stemmen
#61
omyaca Wrote:10 keer zondagochtend. Dan hebben we dus een meerderheid. :razz:
Nee, want er is ook 10x op maandagochtend gestemd. Maar ik zie nog steeds maar 9 stemmen voor zondagochtend...\Dat is dus wel lastig, Scholten lijkt de beslissende stem te hebben.
Echter, ik ben het dus wel met Andre eens dat de argumenten van een aantal mensen zwaarder wegen dan het argument om nog geen partij gespeeld te zien worden.
En vergeet niet dat er ook iemand voor maandag 22 uur is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Ik hoor wel wat het wordt... Mocht het zondagochtend worden, moet ik gewoon eventjes in 5 minuten een teampie maken. Geen probleem verder hoor...
Reply
#63
Ik ben het effe kwijt nu. Ik tel nu 10 mensen voor de zondagochtend, terwijl er maar 9 hebben gestemd op de poll. Wie heeft er van onderstaand lijstje bij zondag nog niet gestemd of staat daar verkeerd?
En ik heb in het lijstje van maandagochtend nog maar 7 mensen staan terwijl er 9 op hebben gestemd in de poll en Woerdie ook Confused

Lekker dit, helaas kun je geen openbare poll maken. Nu hebben er blijkbaar mensen gestemd die niet meedoen met FTM, aangezien er nu ook al 21 mensen gestemd hebben en er maar 20 actieve deelnemers zijn en Scholten heeft nog niet gestemd...


Quote:Zondag 10 uur:
Buurs
Mindlight
Omyaca
CC
Kooltje
Chiel
Overdune
Stille
Tim Army
Haggie

Maandag 10 uur:
Ad
Mitch
Andre
Woerdie
Cruijff
Aadje
Arco


Maandag 22 uur:
Mac
Kraai
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Sorry dat ik pas zo laat heb gestemd, zondag 10 uur lijkt me wel het leukste.
Reply
#65
Nou dan hebben we een winnaar lijkt me Smile
Reply
#66
Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#67
Tja, in de poll is het nog steeds 10-10, dus vandaar nogmaals mijn vraag: wie van de zondagochtend heeft er nog niet gestemd of wie staat er verkeerd bij?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
you lost ad
Reply
#69
Ad, er zijn nu 11 man die expliciet hebben aangegeven voor zondag 10 uur te gaan.
Reply
#70
Waarom zijn er dan maar 10 in de poll?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Geen idee, omdat Scholten (?) alleen in de thread gereageerd heeft? Dat is niet meer na te trekken, maar ook afgaand op de poll wint zondag 10 uur. Het wordt langzaamaan wel tijd een beslissing te nemen.
Reply
#72
kooltje Wrote:you lost ad
Klasse reactie weer, vooral zo door blijven gaan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:you lost ad
Klasse reactie weer, vooral zo door blijven gaan!
ja hou toch op het is gewoon duidelijk...
Reply
#74
mindlight Wrote:Geen idee, omdat Scholten (?) alleen in de thread gereageerd heeft? Dat is niet meer na te trekken, maar ook afgaand op de poll wint zondag 10 uur. Het wordt langzaamaan wel tijd een beslissing te nemen.
TJa, daarom vraag ik dus ook al 3x, of iedereen het na wilt gaan. Het is nl nogal een heftige beslissing, zeker als je ziet dat Cruijff in 5 minuten zijn team moet maken en anderen ook hebben aangegeven dat ze moeten werken.
Dan neem ik die beslissing liever niet te snel...

En Woerdie heeft via mail voor zondagochtend gestemd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:you lost ad
Klasse reactie weer, vooral zo door blijven gaan!
ja hou toch op het is gewoon duidelijk...
Flikker toch op man, blinde. Ga lekker je eigen spel spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Jongens, hou die rust.
Reply
#77
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:you lost ad
Klasse reactie weer, vooral zo door blijven gaan!
ja hou toch op het is gewoon duidelijk...
Flikker toch op man, blinde. Ga lekker je eigen spel spelen...
zondag 10uur...zondag 10uur zondag 10uur!!!
Reply
#78
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Geen idee, omdat Scholten (?) alleen in de thread gereageerd heeft? Dat is niet meer na te trekken, maar ook afgaand op de poll wint zondag 10 uur. Het wordt langzaamaan wel tijd een beslissing te nemen.
TJa, daarom vraag ik dus ook al 3x, of iedereen het na wilt gaan. Het is nl nogal een heftige beslissing, zeker als je ziet dat Cruijff in 5 minuten zijn team moet maken en anderen ook hebben aangegeven dat ze moeten werken.
Dan neem ik die beslissing liever niet te snel...

En Woerdie heeft via mail voor zondagochtend gestemd.

Ja, maar we hebben nu toch van 11 man een duidelijke reactie richting zondag 11 uur, duidelijker kan toch niet? Die poll is juist minder betrouwbaar dan posts op het forum.
Reply
#79
Ik ga nog wel even rustig tellen. Het heeft op zich niet heel veel haast...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Ik zou zondag erg jammer vinden.
Voor mijzelf maakt het niet zo veel uit, maar belangrijke concurrenten als Woerdie, Arco en Mitch hebben dan moeite om een team samen te stellen. Wat heeft een podiumplaats aan het eind van het seizoen nog voor waarde als zij net als Overdune vorige week door het niet kunnen samenstellen van een team afhaken?
Reply
#81
Nu wij zondag voor 90% promoveren en ik dan ook nog eens jarig ben stem ik nog harder voor zondag 10 uur. Maandag ben ik niet veel eerder wakker dan een uur of 3 verwacht ik. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
Ik heb het nog een keer nageteld en de uitslag is als volgt:

Zondag 10 uur: 11
Maandag 10 uur: 7
Maandag 22 uur: 1

Een duidelijke voorkeur dus voor zondagochtend 10 uur. Ik ben er eigenlijk op tegen, maar ik ben ook een voorstander van democratie en bij deze zal de deadline voor RG dus op zondagochtend 22 uur komen te staan.

En Andre, ik kan het niet meer met je eens zijn, maar helaas worden onze argumenten bedolven onder het belang van een paar extra gespeelde partijen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
aangezien ik ook flink ga zuipen als CC kampioen wordt en naar zijn verjaardag moet, ben ik maandag ook niet eerder wakker dan 3uur :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#84
Tja, mij wordt verweten dat ik vermoedelijk iets te doen heb op zaterdagavond (iets waarover ik me nooit heb uitgesproken) en daardoor voor maandagochtend kies, maar hier wordt niks van gezegd? Dit zijn toch ook persoonlijke belangen en voorkeuren?

Ik vind het verder niet erg hoor, maar ik denk gewoon dat het voor het spel beter zou zijn als de deadline niet op zondagochtend gezet wordt en dat staat los van persoonlijke belangen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Als de pvv 30 zetels krijgt en de SP 15 dan geven we de sp toch ook geen 30 zetels omdat dat beter zou zijn voor het land...

Ik snap dat het lullig is als de deadline niet goed uitkomt maar om deze tijd komt hij demeeste mensen het beste uit. Tevens geeft dit ook nog een stukje extra spanning omdat er nog geen partijen zijn gespeeld.
Reply
#86
Ik zat nog eens te kijken wat we hier aan het begin van het spel over zeiden, en kwam toen tegen dat Cruijff alleen mee wou doen als de deadline niet op zondag lag.
Ik ben het bij nader inzien toch eens met Andre en Ad, dat we geen mensen op eze manier moeten benadelen. Dan kan het wel democratisch mooi zijn, maar ik vind dat dat hier niet de doorslag hoeft te geven, aangezien het toch eigenlijk gaat om een verandering in de regels.
Ik zou toch willen zeggen, denk er nog even over na.
Reply
#87
iedereen stemt toch voor zichzelf, zo eerlijk kun je gewoon zijn en dat is ook 't idee van zo'n poll natuurlijk. iedereen is 't er over eens dat het sowieso het leukste is als er zo min mogelijk wedstrijden gespeeld zijn op de deadline.

Overigens heb ik op zaterdagavond ook een feest waardoor zelfs het vroege opstaan op zondag in het gedrang komt. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
kooltje Wrote:Als de pvv 30 zetels krijgt en de SP 15 dan geven we de sp toch ook geen 30 zetels omdat dat beter zou zijn voor het land...

Ik snap dat het lullig is als de deadline niet goed uitkomt maar om deze tijd komt hij demeeste mensen het beste uit. Tevens geeft dit ook nog een stukje extra spanning omdat er nog geen partijen zijn gespeeld.
Maar zie ajb het verschil tussen het leuker vinden dat er nog niks gespeeld is en je team gewoon niet tot nauwelijks kunnen maken. Dat proberen Andre en ik constant aan te geven. De argumenten om je team niet tot nauwelijks te kunnen maken wegen toch veel zwaarder dan een persoonlijke voorkeur voor een bepaalde tijd met als argument dat er dan nog geen partijen gespeeld zijn?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Maar er zijn weer andere mensen die zondagavond/maandagochtend hun team niet kunnen maken. En wat ik begrepen heb is er tijd genoeg om ook op zaterdag nog je team te kunnen maken...
Desnoods laat je een ander je team even instellen...
dan kun je zelfs op vrijdag al een team maken....
Reply
#90
omyaca Wrote:Ik zat nog eens te kijken wat we hier aan het begin van het spel over zeiden, en kwam toen tegen dat Cruijff alleen mee wou doen als de deadline niet op zondag lag.
Ik ben het bij nader inzien toch eens met Andre en Ad, dat we geen mensen op eze manier moeten benadelen. Dan kan het wel democratisch mooi zijn, maar ik vind dat dat hier niet de doorslag hoeft te geven, aangezien het toch eigenlijk gaat om een verandering in de regels.
Ik zou toch willen zeggen, denk er nog even over na.


Helemaal mee eens !!
Heb dit zelf ook al vaker aangegeven dat je niet midden in het seizoen de regels kunt gaan veranderen....cruijff heeft betaald omdat de deadline op maandag was. Alleen als cruijff geen bezwaar heeft dan is wat anders...
Reply


Forum Jump: