The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




voor vrijdag 19 september......
#31
zitten we ook ergens in een vipbox? En met het woord presentatie, bedoelen we de spelers denk ik?

Wat voor kaarten hebben we nu dan kuiper? Als je geen twee vipkaarten hebt? Of heb je er nu vier?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
Ik ga dus ook maar met OV, ook al kost me dat geld. Maar ik ga niet weer nuchter blijven, zeker niet als het gratis is \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Geen VIP behandeling. Ik had de keus uit 2 VIP-kaarten (chique dus) of 4 "gewone"kaarten.
Voor de laatste heb ik gekozen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Veel meer weet ik ook niet. We zien wel.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#34
He Tom, hoe moet ik dat dan doen met die fles wijn? Opzuipen in de trein? :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#35
kuiper Wrote:Geen VIP behandeling. Ik had de keus uit 2 VIP-kaarten (chique dus) of 4 "gewone"kaarten.
Voor de laatste heb ik gekozen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Veel meer weet ik ook niet. We zien wel.
Alleen maar beter. Zo zit je tussen de echte supporters en niet tussen de zakenlui. Dat is zeker bij de DC een stuk leuker. En nu kan ik mee Wink

Maar je krijgt dus wel een soort van VIP-behandeling?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
wil je die s'ochtends al opdrinkenWink? Voor een euro per liter mag je hem thuis opdrinken Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#37
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:Geen VIP behandeling. Ik had de keus uit 2 VIP-kaarten (chique dus) of 4 "gewone"kaarten.
Voor de laatste heb ik gekozen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Veel meer weet ik ook niet. We zien wel.
Alleen maar beter. Zo zit je tussen de echte supporters en niet tussen de zakenlui. Dat is zeker bij de DC een stuk leuker. En nu kan ik mee Wink

Maar je krijgt dus wel een soort van VIP-behandeling?

Ik weet het ook niet precies maar meestal is dat wel goed geregeld. We zien het wel. Gezellig wordt het sowieso.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#38
Haggie Wrote:wil je die s'ochtends al opdrinkenWink? Voor een euro per liter mag je hem thuis opdrinken Smile

Als ik hem meeneem zit jij de hele dag met die fles. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#39
drink hem maar lekker op kuiper! Geniet ervan..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
Ik kan ook wel met de trein naar jullie toekomen. Maar heeft Baak wel een station???
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#41
kuiper Wrote:Ik kan ook wel met de trein naar jullie toekomen. Maar heeft Baak wel een station???

Wat denk je zelf? Undecided
Reply
#42
Undecided
Reply
#43
lol
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#44
haha wat een lol Wink ! Wij vertrekken vanaf zutphen station. Zo'n tien minuten vanaf baak.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
't is nu al gezellig. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#46
wij hadden het in amersfoort al super gezellig in de stromende regen met de tribune 30% bezet. Laat staan op volle tribunes met allemaal enthousiaste supporters. Dan val ik ineens niet meer op Tongue
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#47
ja idd, baal nu al dat ik niet aanwezig kan zijn, want Amersfoort was idd al super. Big Grin
Reply
#48
Haggie Wrote:haha wat een lol Wink ! Wij vertrekken vanaf zutphen station. Zo'n tien minuten vanaf baak.

Ik zie net als ik met de trein wil reizen dat ik via zwolle en zutphen moet reizen naar Apeldoorn De Maten.
Kunnen we waarschijnlijk wel afspreken in Zutphen welke trein we pakken??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#49
dat is prima. Je zult in zutphen moeten overstappen. Komt goed. Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#50
Hallo mede forummers,

Zoals jullie hier gelezen hebben ga ik met Haggie, CC en Ad Wim vrijdag naar de Davis Cup.

Nu belt mij die accountmanger van Reaal op en zegt tegen mij dat er nog wat afzeggingen zijn geweest en dat ik wellicht nog wat extra kaartjes kan krijgen voor vrijdag. Ik weet nog niet hoeveel.

Wie hiervoor belangstelling heeft (entree en drankjes op kosten van Reaal!!!) moet mij dat voor morgenvroeg (woensdag) 11.00 uur melden. Dan kan ik wellicht nog wat regelen. (ik kan nog niet iets definitief toezeggen, maar dat hoor je dan zo snel mogelijk).

Ik hoor het wel.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#51
Ai Kuiper, super aanlokkelijk, maar helaas moet Excelsior ook voetballen vrijdag. Plus dat ik natuurlijk ook moet werken. Wel erg tof en dus bedankt voor het aanbod.
Reply
#52
heb er zin in jongens. hoop dat we een vip behandeling krijgen! anders hadden we er toch niet al om half 11 moeten zijn? als er gratis drank is én we zitten tussen het ''normale'' fanatieke publiek dan gaan we helemaal los.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Pfff, zit sinds gisteren wéér aan de antibiotica...
What are the odds?! Twee keer in m'n leven antibiotica, twee keer als ik met het forum naar tennis ga Confused

Maar goed, de vorige keer was het ook lachen en een klein biertje mag wel volgens de dokter :razz:

Ik heb er ook zin in!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
kuiper Wrote:Hallo mede forummers,

Zoals jullie hier gelezen hebben ga ik met Haggie, CC en Ad Wim vrijdag naar de Davis Cup.

Nu belt mij die accountmanger van Reaal op en zegt tegen mij dat er nog wat afzeggingen zijn geweest en dat ik wellicht nog wat extra kaartjes kan krijgen voor vrijdag. Ik weet nog niet hoeveel.

Wie hiervoor belangstelling heeft (entree en drankjes op kosten van Reaal!!!) moet mij dat voor morgenvroeg (woensdag) 11.00 uur melden. Dan kan ik wellicht nog wat regelen. (ik kan nog niet iets definitief toezeggen, maar dat hoor je dan zo snel mogelijk).

Ik hoor het wel.
Ik heb wel interesse.
Reply
#55
22 minuten te laat, Eli, dat wordt dus een 0 Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Och, bekijk het positief. Ik hoef me dan ook niet te ergeren aan Lopez Jaen Wink
Reply
#57
Ja sorry, Michiel. Ik had al doorgegeven aan die kerel dat er geen interesse was. De kaartjes zijn weg.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#58
Geen probleem Smile
Reply
#59
Met wie gaan we nu allemaal, Kuiper? En moeten we echt al om half elf aanwezig zijn? Die wedstrijden beginnen toch pas om 12 uur? Dan moet ik wel heel vroeg vertrekken uit Amsterdam... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Nou inderdaad Ad...erg vroeg...om negen uur de trein hebben :lol:
Reply


Forum Jump: