The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heracles vs Roda
#31
Amor Fati Wrote:Zou hij niet in Kerkrade zitten? solliciteren op de vrijgekomen functie?

Denk het niet, geel is een kleur....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#32
Vret Mien Gras Wrote:D'r an komt hier niet meer, hij schaamt zich kapot nu :wink:

Ik schaam mij pas als Heracles zou fuseren :wink:
Reply
#33
Iemand bekend met parkeerterrein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer?
Hier is het omwisselpunt voor Heracles - Ajax van 29-10.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#34
Terein? Dat moet in Duitsland zijn, lijkt mij......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#35
Bumme Wrote:Iemand bekend met parkeerterein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer?
Hier is het omwisselpunt voor Heracles - Ajax van 29-10.

Ik kan je niet helpen, maar je overweegt om deze wedstrijd te bezoeken?
Bij aankomst krijg je gratis koffie en een broodje kaas\ham, Almelose gastvrijheid :wink:

@ Vret

Kun jij de internettende pony's even weer terug plaatsen in de stal? Onze mooie fansites worden ongevraagd bestookt.
Reply
#36
ik heb charlie the unicorn al teruggeroepen.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q5im0Ssyyus[/youtube]
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#37
Bumme Wrote:Iemand bekend met parkeerterrein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer?
Hier is het omwisselpunt voor Heracles - Ajax van 29-10.

De Hop en Boermark liggen vanuit Amsterdam een stuk achter Deventer. Vandaar moet je nog ongeveer een half uur naar Almelo. Na 10 minuten kom je FC Twente grond, dat kun je zien aan de rode brug ten hoogte van Markelo. Verder bij knooppunt Azelo ga je links aanhouden richting kleurloos gebied; het verpauperde Almelo.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#38
Vret Mien Gras Wrote:
Bumme Wrote:Iemand bekend met parkeerterrein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer?
Hier is het omwisselpunt voor Heracles - Ajax van 29-10.

De Hop en Boermark liggen vanuit Amsterdam een stuk achter Deventer. Vandaar moet je nog ongeveer een half uur naar Almelo. Na 10 minuten kom je FC Twente grond, dat kun je zien aan de rode brug ten hoogte van Markelo. Verder bij knooppunt Azelo ga je links aanhouden richting kleurloos gebied; het verpauperde Almelo.

Thanks, weet ik waar ik qua reistijd ongeveer rekening mee moet houden.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#39
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Bumme Wrote:Iemand bekend met parkeerterrein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer?
Hier is het omwisselpunt voor Heracles - Ajax van 29-10.

De Hop en Boermark liggen vanuit Amsterdam een stuk achter Deventer. Vandaar moet je nog ongeveer een half uur naar Almelo. Na 10 minuten kom je FC Twente grond, dat kun je zien aan de rode brug ten hoogte van Markelo. Verder bij knooppunt Azelo ga je links aanhouden richting kleurloos gebied; het verpauperde Almelo.

Thanks, weet ik waar ik qua reistijd ongeveer rekening mee moet houden.

Amsterdam => Almelo is een uur en drie kwartier met de auto rekening houdende met dat je ongeveer 120 a 130 km/u rijdt.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#40
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Bumme Wrote:Iemand bekend met parkeerterrein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer?
Hier is het omwisselpunt voor Heracles - Ajax van 29-10.

De Hop en Boermark liggen vanuit Amsterdam een stuk achter Deventer. Vandaar moet je nog ongeveer een half uur naar Almelo. Na 10 minuten kom je FC Twente grond, dat kun je zien aan de rode brug ten hoogte van Markelo. Verder bij knooppunt Azelo ga je links aanhouden richting kleurloos gebied; het verpauperde Almelo.

Thanks, weet ik waar ik qua reistijd ongeveer rekening mee moet houden.

Ga jij dan zelf daarheen Bum, als ik kaarten weet te ritselen, of meeten we ergens anders al ?
Reply
#41
Fabian Wrote:
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Bumme Wrote:Iemand bekend met parkeerterrein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer?
Hier is het omwisselpunt voor Heracles - Ajax van 29-10.

De Hop en Boermark liggen vanuit Amsterdam een stuk achter Deventer. Vandaar moet je nog ongeveer een half uur naar Almelo. Na 10 minuten kom je FC Twente grond, dat kun je zien aan de rode brug ten hoogte van Markelo. Verder bij knooppunt Azelo ga je links aanhouden richting kleurloos gebied; het verpauperde Almelo.

Thanks, weet ik waar ik qua reistijd ongeveer rekening mee moet houden.

Ga jij dan zelf daarheen Bum, als ik kaarten weet te ritselen, of meeten we ergens anders al ?

Misschien handig om daar af te spreken of al eerder ergens. Ik vertrek iig vanuit mijn werk. Jij komt over A12 toch?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#42
Vret Mien Gras Wrote:De Hop en Boermark liggen vanuit Amsterdam een stuk achter Deventer. Vandaar moet je nog ongeveer een half uur naar Almelo. Na 10 minuten kom je FC Twente grond, dat kun je zien aan de rode brug ten hoogte van Markelo. Verder bij knooppunt Azelo ga je links aanhouden richting kleurloos gebied; het verpauperde Almelo.

Dat er toevallig een paar kereltjes een verfbus hadden en jullie fusieclub in 1965 koos voor een commerciele naam om zo alle niet beter wetende zielen in de regio voor zich te winnen wil nog niet zeggen dat alles ook maar rood is, beste Vret. In Rijssen zijn ze nog wel zo goed gelovig, plaatsen als Nijverdal en Holten zijn toch vooral Heracles-minded. En kom nu niet aanzetten met een paar fct-fansites uit die plaatsen want zo bestaat er ook wel een Heracles-fansite uit Oldenzaal terwijl dat toch vooral een fct-minded stadje is. En zo verpauperd is Almelo ook weer niet hoor, vooroordelen vieren hoogtij. Genoeg mooie wijken in deze mooie stad. Bovendien is het Enschede dat tegenwoordig in de landelijke top 10 staat als het gaat om criminaliteit, en niet Almelo.
Reply
#43
Mukkus Wrote:Marcel Meeuwis: :eeeek:

Wat was er met Meeuwis???
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#44
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:Marcel Meeuwis: :eeeek:

Wat was er met Meeuwis???

Die had een vinger die niet helemaal in een stand stond die je van een vinger mag verwachten.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#45
Ronnie D. Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:Marcel Meeuwis: :eeeek:

Wat was er met Meeuwis???

Die had een vinger die niet helemaal in een stand stond die je van een vinger mag verwachten.

Was uit de kom, dokter op het veld, trekt wat aan die vinger, vinger staat weer recht en Meeuwis voetbalt gewoon verder.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Gelukkig voor Claire
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Mukkus Wrote:Was uit de kom, dokter op het veld, trekt wat aan die vinger, Meeuwis laat een wind en voetbalt gewoon verder.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: