The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SC Heerenveen - Ajax
#31
Legion Wrote:Rustig aan met die Roy Berenhap aub. Ben je die geweldige sliding tegen Argentinie vergeten?

Als je het zo gaat beoordelen, hoeft Bert helemaal niemand op te roepen.....dan bellen we Noorwegen en IJsland gewoon af.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Als hij niet uit 020 komt moet hij eerst een goede reeks neerzetten. Dat is realiteit.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#33
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Wat een saai kutpubliek blijft dat daar trouwens zeg, wij hebben de 2e helft maar voor een beetje sfeer gezorgd , als je het zelf niet doet...

Sfeer genoeg op het veld, als je het mij vraagt. Ik heb lekker achterover leunend een fraaie pot voetbal gezien.
Weet niet hoe de akoustiek is in het uitvak, maar ik heb de Noord-tribune met de fanatieke aanhang toch wel redelijk wat sfeer horen maken. Zuid (waar ik ook zit) is wat rustiger.
Op tv waren de Friese spreekkoren ook goed te horen :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#34
Van Basten kraakt Ajacieden: 'Mooiweervoetballers'

06/10/2008 10:15

'Het is onbegrijpelijk dat je je zo laat afslachten', mopperde Marco van Basten na de 5-2 nederlaag van Ajax tegen SC Heerenveen. De trainer haalde flink uit naar zijn spelers.

'Ik had het idee dat ze voor het eerst in de regen speelden. Zo krijg je de bevestiging dat ze mooiweervoetballers zijn. Het was een wanvertoning. Echt ongelooflijk. Zo'n oorwassing heb ik nog nooit meegemaakt. Beschamend.'

In de perszaal van het Abe Lenstra Stadion was Van Basten ongenadig hard. 'Dit is voor mij een totaal nieuwe ervaring. Ik ben nog nooit zo afgeslacht. Ik begrijp er helemaal niets van dat je je als speler van Ajax zo laat vernederen.'

'Ik zat nog niet op mijn stoel of we stonden al 2-0 achter. Vervolgens zie je nauwelijks een reactie van het elftal. Ze staan elkaar aan te kijken en doen niets om elkaar te helpen. Heel vreemd. Het is voor mij een bevestiging dat deze spelers niet worden opgeleid in mentale weerbaarheid. We hebben mentaliteit nodig en kwaliteit.'

'Het geeft misschien nog wel het meest te denken dat de spelers van Ajax individueel ook al niet eens meer de meerdere zijn van die van Heerenveen. Een ploeg waarvan je vooraf weet dat ze het vooral van kracht moet hebben.'
The great old Ludwig von...
Reply
#35
gittermaster Wrote:'Dit is voor mij een totaal nieuwe ervaring. Ik ben nog nooit zo afgeslacht. Ik begrijp er helemaal niets van dat je je als speler van Ajax zo laat vernederen.

Vervang 'Ajax' door 'Nederlands Elftal' en denk even terug aan de wedstrijd Nederland - Rusland op het laatste EK.
Meneer van Basten denkt alleen in voetballend vermogen en niet in de wil om te winnen, vechtlust, strijd, passie en/of mentaliteit.
(Shit, nu lijk ik wel een heraclied.....)

gittermaster Wrote:'Het geeft misschien nog wel het meest te denken dat de spelers van Ajax individueel ook al niet eens meer de meerdere zijn van die van Heerenveen. Een ploeg waarvan je vooraf weet dat ze het vooral van kracht moet hebben.'
Nee, meneer van Basten. Toen u zelf nog voetbalde, was dat het geval. We zijn inmiddels 20 jaar verder.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
[Image: dscf3420_t2.jpg]

Toepasselijk, dat reclameblok onderin....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
Bij Heerenveen zijn er al twee ongedierten gevonden.
May The Schwartz Be With You
Reply
#38
Fabian Wrote:Furby is altijd 2 dagen duizelig na een wedstrijd :wink:

Heb eerder het idee dat hij al duizelig aan de wedstrijden begint :wink:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#39
Silva, Vermaelen, v/d Wiel, Lindgren, Vertonghen en Suarez allemaal een 3 in VI.
Rommedahl, Emanuelsson, Sarpong, Huntelaar en Cvitanich een 4.
Undecided
Reply
#40
Wat is hier nu weer zo leuk aan? Niemand heeft toch ontkend dat ze slecht speelden?
May The Schwartz Be With You
Reply
#41
Nope maar toch opvallend dat VI zulke punten geeft. Zie je nooit. Sparta heeft bij AZ geen bal geraakt en krijgen toch betere punten. Misschien mag je van Sparta ook minder verwachten, maar toch vreemd dat zij dan nog een 5je voor de moeite om het veld op te stappen ofzo krijgen.
Reply
#42
Cvitanich durf ik nog wel een '5' te geven.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
Peter Wrote:Nope maar toch opvallend dat VI zulke punten geeft. Zie je nooit. Sparta heeft bij AZ geen bal geraakt en krijgen toch betere punten. Misschien mag je van Sparta ook minder verwachten, maar toch vreemd dat zij dan nog een 5je voor de moeite om het veld op te stappen ofzo krijgen.

Ja, dat is inderdaad wel lachen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#44
Goed geschreven column: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ronschiltmans.nl/columns_2008-2009/2008-10-08_coma.htm">http://www.ronschiltmans.nl/columns_200 ... 8_coma.htm</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Berend Botje Wrote:
Peter Wrote:Nope maar toch opvallend dat VI zulke punten geeft. Zie je nooit. Sparta heeft bij AZ geen bal geraakt en krijgen toch betere punten. Misschien mag je van Sparta ook minder verwachten, maar toch vreemd dat zij dan nog een 5je voor de moeite om het veld op te stappen ofzo krijgen.

Ja, dat is inderdaad wel lachen.

Als ik iets grappig vind gebruik ik :lol: .
Reply
#46
Peter Wrote:Als ik iets grappig vind gebruik ik :lol: .

ik vind dingen vaak grappig als ik gebruikt heb :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#47
Undecided
Reply
#48
Peter Wrote:Undecided

Vind je het niet leuk?
May The Schwartz Be With You
Reply
#49
Neen... Dat is wat Peter's moeder 's nachts uit het bovenraam ziet als ie weer eens z'n sleutels verloren is in buurtcafe de Sloeber
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#50
Treesong Wrote:Neen... Dat is wat Peter's moeder 's middags uit het bovenraam ziet als weer eens zijn fietsleuteltje is afgepakt door een grote klierjongen op het vmbo
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Neen... Dat is wat Peter's moeder 's middags uit het bovenraam ziet als weer eens zijn fietsleuteltje is afgepakt door een grote klierjongen op het vmbo

Dat was toch deze?

:notfunny:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#52
Treesong Wrote:Neen... Dat is wat Peter's moeder 's nachts uit het bovenraam ziet als ie weer eens z'n sleutels verloren is in buurtcafe de Sloeber

:lol:
Reply


Forum Jump: