The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuw spel voor volgend jaar
=D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klote Youzhny gaat ook verder waar ie gebleven was...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kohlschreiber wint de 1e set van Vliegen, positieve opsteker =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Kohlschreiber wint de 1e set van Vliegen, positieve opsteker =D>

die heb ik natuurlijk ook.

je bent gegroeid (in positieve zin :wink: ), Haggie =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Davidenko meldt zich af voor Australian Open

nou das ook weer lekker Icon_twisted
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Kohlschreiber wint de 1e set van Vliegen, positieve opsteker =D>

die heb ik natuurlijk ook.

je bent gegroeid (in positieve zin :wink: ), Haggie =D>
Natuurlijk ja Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
geintje Ad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik haat dit soort ge :razz: intjes
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die zat eraan te komen.. Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik haat Hewitt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wie niet Dead
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Oke, ik vrees dat we (eigenlijk ik dus) een probleem hebben. Ik lees net, bij het zoeken naar een Champions Race, dat die er dus helemaal niet is/komt dit jaar ](*,)
Daar gaat dus de hele manier van punten scoren van dit spel. Iemand enig idee wat we nu kunnen gebruiken als puntentelling? Er is nu wel iemand op MTF die volgens mij wekelijks zelfstandig een CR van de top 100 maakt/aanpast, maar grote kans dat veel van onze gekozen spelers daar dus uitvallen.

Wat te doen? :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, dat is beroerd zeg, enig alternatief is eigenlijk het wekelijks zelf uitrekenen, maar dat is een dievenklus.
Reply
Het gaat wel, bv bij Murray via:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/3/en/players/playerprofiles/playeractivity.asp?player=MC10">http://www.atpworldtour.com/3/en/player ... layer=MC10</a><!-- m -->

En er zijn vast hangere links van via de ATP, daar wil wel ff naar kijken, en anders evt een script voor schrijven (maar dat gaat tijd kosten). ... edit: oh, dat valt nog best mee trouwens, zit simpel in elkaar die ATP.

Hoeveel verschillende spelers zijn er gekozen?

Laat maar ff weten als ik daar even naar moet kijken.
Reply
Het vervelende is dat ik ook gewoon nog niet weet of die ranking er nou nog komt of niet. Ik kan er nergens iets over vinden. Een gast op MTF vertelt me zojuist dat die er nog wel komt, en dat ik af moet wachten.
Waarom zou het er niet zijn dit jaar? Misschien heeft het allemaal nog wat tijd nodig bij de ATP, die nieuwe regeling. Dus misschien moet ik het nog even een paar weken geven. Maar ja, als ze de entryranking kunnen aanpassen, dan kunnen ze toch ook makkelijk een CR maken, zou je zeggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Het gaat wel, bv bij Murray via:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/3/en/players/playerprofiles/playeractivity.asp?player=MC10">http://www.atpworldtour.com/3/en/player ... layer=MC10</a><!-- m -->

En er zijn vast hangere links van via de ATP, daar wil wel ff naar kijken, en anders evt een script voor schrijven (maar dat gaat tijd kosten). ... edit: oh, dat valt nog best mee trouwens, zit simpel in elkaar die ATP.

Hoeveel verschillende spelers zijn er gekozen?

Laat maar ff weten als ik daar even naar moet kijken.
Het gaat inderdaad wel, maar ik denk dat er een stuk of 40 a 50 verschillende spelers gekozen zijn, dus het is wel echt een werk elke keer, en dat ga ik niet wekelijks doen.
En ook kut is dat ik Tampie net een sheet voor me heeft gemaakt, waarin ik dus de CR plak en dat ie vervolgens de stand uitrekent. Die kan ik nu natuurlijk nog wel gebruiken, door iig de waardes van de gekozen spelers aan te passen, maar het blijft kut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het vervelende is dat ik ook gewoon nog niet weet of die ranking er nou nog komt of niet. Ik kan er nergens iets over vinden. Een gast op MTF vertelt me zojuist dat die er nog wel komt, en dat ik af moet wachten.
Waarom zou het er niet zijn dit jaar? Misschien heeft het allemaal nog wat tijd nodig bij de ATP, die nieuwe regeling. Dus misschien moet ik het nog even een paar weken geven. Maar ja, als ze de entryranking kunnen aanpassen, dan kunnen ze toch ook makkelijk een CR maken, zou je zeggen...
SteveG heeft heel duidelijk op zijn rankings pagina staan

"The singles race will be discontinued. :-)"
Reply
En idd is dat tering veel werk om handmatig te doen.

Daarom zeg ik: scripten die hap, en met een druk op de knop heb je alle standen.
Reply
"The qualification equation is exceedingly simple but brutally tough. Finish the season in the Top 8 and you're in. And the rewards are high: $5 million in total prize money, the chance to win one of the most prestigious titles in tennis and to finish as the season's No. 1 player."
Reply
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Het gaat wel, bv bij Murray via:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/3/en/players/playerprofiles/playeractivity.asp?player=MC10">http://www.atpworldtour.com/3/en/player ... layer=MC10</a><!-- m -->

En er zijn vast hangere links van via de ATP, daar wil wel ff naar kijken, en anders evt een script voor schrijven (maar dat gaat tijd kosten). ... edit: oh, dat valt nog best mee trouwens, zit simpel in elkaar die ATP.

Hoeveel verschillende spelers zijn er gekozen?

Laat maar ff weten als ik daar even naar moet kijken.
Het gaat inderdaad wel, maar ik denk dat er een stuk of 40 a 50 verschillende spelers gekozen zijn, dus het is wel echt een werk elke keer, en dat ga ik niet wekelijks doen.
En ook kut is dat ik Tampie net een sheet voor me heeft gemaakt, waarin ik dus de CR plak en dat ie vervolgens de stand uitrekent. Die kan ik nu natuurlijk nog wel gebruiken, door iig de waardes van de gekozen spelers aan te passen, maar het blijft kut.

Als het je lukt om het voor die 40-50 spelers te scripten, kun je het ook wel zo scripten dat het aan de eisen van mijn sheetje voldoet. En zo niet, kan ik het sheetje wel zo aanpassen dat het met het scriptje van Elikian om kan gaan (zou Eli zelf ook wel kunnen).
Reply
Ja inderdaad, hoe doen ze het dan met de TMC? Het moet toch ergens bijgehouden worden. Of speelt nu gewoon de top 8 van de entryranking de TMC?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De top 7 en de hoogste Slam Winnaar in de top 20 he.

En ik heb jouw sheet niet gezien Tampie, zou je me die ff kunnen mailen misschien, dan bouw ik wel iets ergens deze week (niet vandaag)
Reply
Volgens mij niet Eli, gewoon top-8, ongeacht GS resultaten.
Reply
Elikian Wrote:En idd is dat tering veel werk om handmatig te doen.

Daarom zeg ik: scripten die hap, en met een druk op de knop heb je alle standen.
Heel graag, maar dan zal ik toch bij iemand moeten aankloppen, aangezien ik daar zelf weinig kaas van heb gegeten. Als het niet te veel werk is, dan heel graag! Maar je doet al genoeg bij verschillende spellen, dus ik wil je ook niet te veel in de maag splitsen. Anders zal ik het zelf handmatig moeten doen. Wel een werk, maar niet onoverkomelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Opmerkelijk van de ATP. De entryranking zit door de volledige verdubbeling op dit moment raar in elkaar. Als er ooit een jaar zou zijn waarin een champions race van toegevoegde waarde zou zijn, is het dit jaar.
Reply
Elikian Wrote:Het gaat wel, bv bij Murray via:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/3/en/players/playerprofiles/playeractivity.asp?player=MC10">http://www.atpworldtour.com/3/en/player ... layer=MC10</a><!-- m -->

En er zijn vast hangere links van via de ATP, daar wil wel ff naar kijken, en anders evt een script voor schrijven (maar dat gaat tijd kosten). ... edit: oh, dat valt nog best mee trouwens, zit simpel in elkaar die ATP.
Volgens mij kan beter de points breakdown pagina gebruikt worden; alle punten die een datum in 2009 (of drop date in 2010) hebben optellen, behalve non-countable uiteraard.
Reply
Een optie is ook nog om met de ATP ranking te werken, zoals ik al een keer had geopperd.

2 nadelen:
- Challengers/Futures tellen ook mee
- Je hebt pas tegen het eind van het jaar een zuiver beeld van de stand

2 voordelen:
- Geen acties nodig om de gegevens te verzamelen
- Op Steve G staat de ranking al zo, dat met een druk op de knop de nieuwe ranking in excel is te importeren

Zeg het maar....
Eli, wat was je mailadres ook alweer?
Reply
_Tampie Wrote:- Je hebt pas tegen het eind van het jaar een zuiver beeld van de stand
Dit vind ik echt een te groot nadeel. Dat betekent nl dat het spel niet gaat leven, en ik wilde juist met wekelijkse updates ervoor zorgen dat het wel het geval zou zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: