The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2009
mindlight Wrote:In dat geval, feli Buurs.

Buurs zou zeggen : niet zo voorbarig maar ik heb dat afgelopen donderdag na Cilic-Verdasco al gezegd. Maar wie weet komt er nog een verrassing
uit mijn hoge hoed. Ik zal deze week het forum overslaan om me niet te laten beinvloeden. Gelukkig ben ik rond de deadline ook niet aanwezig zodat
ik niet hoef te lezen wat jullie van mijn keuzes vinden :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:En zo zeker zijn die toppers niet. Djoko nu al 2 volledige weken achter elkaar bezig, Murray vrij easy eraf tegen Step, Potro blessee, Federer geen topvorm. Een Davy of Nadal(waar je niet direct aan denkt) kan zomaar alles winnen hier. Ik vind dat Stille moet gokken. Of je nou 2e of 3e wordt maakt ook geen moer uit. Het moet Buurs sowieso een paar dagen warm onder de voeten worden.
Het gaat Stille duidelijk om het geld, dus als we nou eens een inzameling houden en hem allemaal een tientje schenken, gaat ie misschien wel gokken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:En dan gasten nemen als Potro, Verdasco. nee dat niet het moet anders want die gasten pakken geen punten vrees ik. Ik zie het allemaal wel, ik hoop wel dat vrijdag de pouleindeling er is. Daarna dus geen internet meer, maar ik verklap wel dat ik niet mega risico's ga nemen om vervolgns geen punten te halen en 5e te worden. Dan kan ik me welvoor mijn kop slaan. Sorry boys

ik neem aan dat de loting woensdag of donderdag is, dus dat komt wel goed.

en we zullen vast niet hetzelfde team hebben.
wanneer we 2 spelers anders hebben, kan er nog degelijk wel iets gebeuren.

Er zijn zovaak afzeggingen na 1 poulewedstrijd, dat het ook zo nog maar jouw kant op kan vallen.

Paar jaar geleden had ik Agassi en Nadal.
Ze gaven beiden op en ik werd dus 2e...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:En zo zeker zijn die toppers niet. Djoko nu al 2 volledige weken achter elkaar bezig, Murray vrij easy eraf tegen Step, Potro blessee, Federer geen topvorm. Een Davy of Nadal(waar je niet direct aan denkt) kan zomaar alles winnen hier. Ik vind dat Stille moet gokken. Of je nou 2e of 3e wordt maakt ook geen moer uit. Het moet Buurs sowieso een paar dagen warm onder de voeten worden.
Het gaat Stille duidelijk om het geld, dus als we nou eens een inzameling houden en hem allemaal een tientje schenken, gaat ie misschien wel gokken...

Jij kunt wel zo cool praten, maar als je nog nooit in die situatie bent geweest en je er goed voorstaat betreffende de 2e plek en veel geluk moet hebben voor de winst, dan is het soms wel verstandig om voor het in jouw eigen ogen sterkste team te gaan.

En je kan er niet over meepraten, maar ik denk eerlijk gezegd dat jij je 2e plek ook zou verdedigen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
DRAW CEREMONY

Singles and doubles draws will take place on Wednesday, 18 November, at 9.45 a.m. at the London Eye.

TOURNAMENT FORMAT

The tournament will be a round robin format with eight players/teams divided in two groups of four players/teams each, with eight seeds to be determined by the South African Airways ATP Rankings and the 2009 ATP Doubles Team Rankings of Monday, 16 November 2009.

The top seed will be placed in Group A and the second seed will be placed in Group B. Players/teams seeded three and four, five and six, seven and eight, will then be drawn in pairs with the first drawn placed in Group A.

dus je kan een poule krijgen fed, djo, potro en davy bijvoorbeeld

Each Round Robin Match Win
200 South African Airways 2009 ATP Rankings Points

Semi-final Win
400 South African Airways 2009 ATP Rankings Points

Final Win
500 South African Airways 2009 ATP Rankings Points
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:En dan gasten nemen als Potro, Verdasco. nee dat niet het moet anders want die gasten pakken geen punten vrees ik. Ik zie het allemaal wel, ik hoop wel dat vrijdag de pouleindeling er is. Daarna dus geen internet meer, maar ik verklap wel dat ik niet mega risico's ga nemen om vervolgns geen punten te halen en 5e te worden. Dan kan ik me welvoor mijn kop slaan. Sorry boys

Dat meen je toch niet serieus pik? #-o

Altijd voor het hoogst haalbare gaan in sport of spel, tweede telt niet. Daarnaast is de grootste motivatie om Dennis Zoetemelk weer naar plek 2 te sturen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:En zo zeker zijn die toppers niet. Djoko nu al 2 volledige weken achter elkaar bezig, Murray vrij easy eraf tegen Step, Potro blessee, Federer geen topvorm. Een Davy of Nadal(waar je niet direct aan denkt) kan zomaar alles winnen hier. Ik vind dat Stille moet gokken. Of je nou 2e of 3e wordt maakt ook geen moer uit. Het moet Buurs sowieso een paar dagen warm onder de voeten worden.
Het gaat Stille duidelijk om het geld, dus als we nou eens een inzameling houden en hem allemaal een tientje schenken, gaat ie misschien wel gokken...

Jij kunt wel zo cool praten, maar als je nog nooit in die situatie bent geweest en je er goed voorstaat betreffende de 2e plek en veel geluk moet hebben voor de winst, dan is het soms wel verstandig om voor het in jouw eigen ogen sterkste team te gaan.

En je kan er niet over meepraten, maar ik denk eerlijk gezegd dat jij je 2e plek ook zou verdedigen.
Tuurlijk buurs. Uitgerekend jij moet toch weten dat 4x 2e (of 3e of 4e) nog niet opweegt tegen 1x winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
na al die 2e plekken snak ik nu wel een keer naar een 1e plek :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Door de zege van Djoko word ik op 't nippertje ingehaald door Lazio en pak ik slechts zilver. ](*,)
Wel van 7 naar 3 deze week. Mooie uitgangspositie voor de Masters en ik kan gewoon het in mijn ogen beste team nemen, waarmee ik ook nog 1 poging voor goud kan wagen.

Enne Stille... waar ben je bang voor? Je staat 2000 punten voor op de concurrentie. Die halen je echt niet in als je wat gokt met je team. Je moet er alles aan doen om Buurs af te troeven. Dat zal wat zijn zeg als Buurs en Stille 't zelfde team hebben. Dead
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davy moet 1 pot winnen of Verdasco moet nog 1 pot verliezen, dan is de titel eindelijk binnen! :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als dat maar goed gaat Buursje. [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Beetje anti-climax zo in het klassement... Sad
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
centre court Wrote:Als dat maar goed gaat Buursje. [-o<

haggie wordt 3e :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zou goed kunnen, heb er na gisteren weinig vertrouwen in dat Fedex Murray gaat pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als ik het goed heb staat het er nu zo voor:

Nummer 1 algemeen klassement: Buurs €130,-
Nummer 2 algemeen klassement: Stille €80,-
Nummer 3 algemeen klassement: Centre Court €35,-

Nummer 1 medailleklassement: Afhankelijk van uitslag finale: Cornholio of Monsterachtig €45,-

Als de prijswinnaars hun rekeningnummer naar mij PB'en, dan zal ik zorgen dat het prijzengeld zo snel mogelijk op jullie rekening staat.
Reply
Wat zal CC blij zijn Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb ook nog andere zaken dan een tennisspel waar ik blij van wordt Buurs, een fatsoenlijk privé leven bijv.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kun je een keer met je vriendin naar de bios.
Al zul je dan Baak waarschijnlijk wel uit moeten en dat kost je weer 2 euro benzine.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Toch nog een goed einde als winnaar van het medailleklassement.

Dat na alle frustraties van de laatste drie maanden.Ik had vanaf de zomervakanties weliswaar minder tijd voor dit spelletje,maar ben wel altijd m'n best blijven doen.In het voorjaar had ik misschien veel geluk,daarna evenzoveel pech.

@omyaca. PB is verstuurd.

Buurs,Stille en CC gefeliciteerd.
Reply
Feli Vos, toch netjes.

En feli ook aan Stille en CC (Buurs had ik al gehad Wink ).
Reply
Feli mannen, goed gewerkt!
Reply
Feli Stille en CC. Wordt de stand nog even bijgewerkt?
Reply
Ja, zal ik gelijk even doen Smile
Reply
Top!
Reply
En done, dammit, ben toch nog ver weggezakt deze week, Potro-Davy was crucialer dan ik dacht.
Reply
Ondanks de druk toch nog een gouden medaille :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zijn die al verwerkt eigenlijk? Zo niet doe ik dat zo ook nog wel even, net helemaal vergeten volgens mij.
Reply
nog niet verwerkt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:En done, dammit, ben toch nog ver weggezakt deze week, Potro-Davy was crucialer dan ik dacht.

Wij hebben gegokt en verloren ML.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: