The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2009
#91
tip: volg je gevoel en als je aangeschoten bent maak je de beste teams...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#92
Ik drink nooit Sad

edit: en toch TM winnaar Smile
Reply
#93
Nog 3 weken en dan is het seizoen weer begonnen. Ik neem aan dat de 20 deelnemers van vorig jaar weer meedoen. Als het goed doen nu extra mee : Cornholio, Raging Bull en Bocaloca. Verder zijn er volgens mij wat twijfelgevallen zoals Elikian, Duncan Lau etc. Heeft iemand al een duidelijk beeld. Zijn er nog andere liefhebbers die mee willen doen. Ik ben er al helemaal klaar voor. Over 3 weken zit iedereen denk ik alweer te schelden dat het een Buurs week wordt :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#94
Ik ben er trouwens nog niet helemaal over uit maar ik denk dat de eerste week een testweek wordt. Ik ben hard bezig met code aanpassingen voor volgend seizoen, het meeste loopt voorspoedig maar ik weet niet of ik tijd heb om het allemaal uitgebreid te testen en daar wil ik dan graag die eerste week voor gebruiken.

Nog niet zeker hoor beetje afhankelijk van hoe hard ik ga de komende weken.
Reply
#95
Ok Mac. We zien het wel. Laten we hopen dat we direct los kunnen gaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#96
1. ( 1) 7368 Joeri Kester
2. ( 2) 6974 Jeroen van der Woerd
3. ( 5) 6943 anthon Linnebank
4. ( 9) 6882 Cor Bomgaars
5. ( 3) 6875 Yoeri van der Woerd
6. ( 4) 6872 Henk Vos
7. ( 6) 6841 Nicolaas van der Meer (Witte Geit)
8. ( 7) 6808 Rinie van Koert
9. ( 8) 6802 Bea Eenink (Centre Court)
10. ( 10) 6774 arco bomgaars
11. ( 11) 6759 Tom Groot Kormelink (Tom)
12. ( 14) 6754 Tim Rottier
13. ( 16) 6732 Marcel Stok (Dr. Pils)
14. ( 12) 6668 André Kooij
15. ( 13) 6665 aadje timmer
16. ( 15) 6664 Peter de Kinder (Ongekend/Winpagina)
17. ( 17) 6603 Willem Linnebank
18. ( 18) 6597 Ad Fransman (Tjolkie)
19. ( 19) 6534 THIMO ZEGERS (The Mailman)

Wie zijn de nummers 3, 6, 12 en 17?
Reply
#97
Henk Vos ken ik nog wel van TM, net als Tim Rottier vaag. Maar waar haal je dit vandaan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Ik heb besloten om toch niet mee te doen aan FTM 2009. Helaas, maar ik heb 1x in de twee weken vergadering op maandagavond. En ik ken de stress nog van TM en MV op maandag. Ik vind het wel jammer, maar als ik mee ga doen wil ik ook voor de bovenste plaatsen meestrijden en dat gaat zo niet lukken denk ik.

Veel succes allemaal en ik zal het zijdelings zeker gaan volgen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#99
Aaaah Kuiper kom op! Dit ga je niet menen he? Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
KUIPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nog 2 weken en dan gaat het seizoen los. Helaas heeft niemand op mijn post gereageerd over het aantal deelnemers. Wie wel, wie niet? Nieuwkomers? Ik ben er al helemaal klaar voor :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ben er uiteraard bij. uit baak waarschijnlijk verder geen nieuwe aanwas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik doe niet mee en stop ook met posten in het tennisgedeelte. Succes aan degenen die wel meedoen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
:|.... en dit is de kerstgedachte van triplexxx..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Eerste goede nieuws voor het nieuwe seizoen :razz: =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
[-X dus ipv jij weg zou gaan omdat je onder een figurant bent geeindigt jaag je nu nieuwelingen weg?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik doe heel graag weer mee aan dit kostelijk amuserend, vol humor, intriges en taalgevoelverbeterend spel :wink:
B&B "even uitwaaien"
Reply
Ik heb me inmiddels ook aangemeld :razz:

Is er al een startdatum bekend?
Reply
een vriend van mij wil ook mee doen, dubbele fout !. hij heeft jaren tm gespeeld, MV en JD ook. Zal vragen of hij zich even aanmeldt.
Reply
Haggie Wrote:Aaaah Kuiper kom op! Dit ga je niet menen he? Sad

Oke, ik kan de verleiding niet weerstaan en ga toch maar een poging wagen. Ik weet niet of ik dus een serieuze bedreiging voor jullie ga worden, maar ik heb de steun gekregen van mijn zoon, Musse, die voor mij de honneurs waarneemt op de maandagen als ik niet kan.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Klasse Kuiper!!!!!!!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi! Zou Kooltje ook nog meedoen? en Andre?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vast wel. CC schrijft zich ook nog in.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb me toch ook maar ingeschreven. Geen idee of ik altijd een team kan maken, maar het is het proberen waard!
Reply
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:Aaaah Kuiper kom op! Dit ga je niet menen he? Sad

Oke, ik kan de verleiding niet weerstaan en ga toch maar een poging wagen. Ik weet niet of ik dus een serieuze bedreiging voor jullie ga worden, maar ik heb de steun gekregen van mijn zoon, Musse, die voor mij de honneurs waarneemt op de maandagen als ik niet kan.

:Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Deelnemerslijst bekende namen:

Mac
Omyaca
Buurs
Mindlight
Stille
Cruijff
Haggie
Overdune
Aadje
Scholten
Arco
Chiel-Montagne
Mitch
Kraai
Woerdie
Centre Court

Missing:

Ad Wim
Andre
? .... (wie missen hier nog t.o.v. vorig jaar?)
?

Nieuwe namen:

Lazio
Raging Bull
Cornholio (ondertussen bekend)
Roffaboy
Roger_Fedex
Sao Paulo (bekend)
Kuiper (bekend)

Kan iemand mij meer vertellen over de nieuwe mensen? Kan wie zijn het bekende etc Smile ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tim-army mist nog
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tim Army heet nu Lazio
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Tim Army heet nu Lazio

ok.

Voor hem ook een nieuwe start :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zit er nu ook definitief in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: