The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2009
Mooie groep en mooi aantal ook. Eerste paar maanden zullen er constant verschuivingen plaatsvinden, lijkt me prachtig.
Reply
Haggie Wrote:Deelnemerslijst bekende namen:

Mac
Omyaca
Buurs
Mindlight
Stille
Cruijff
Haggie
Overdune
Aadje
Scholten
Arco
Chiel-Montagne
Mitch
Kraai
Woerdie
Centre Court

Missing:

Ad Wim
Andre
? .... (wie missen hier nog t.o.v. vorig jaar?)
?

Nieuwe namen:

Lazio
Raging Bull
Cornholio (ondertussen bekend)
Roffaboy
Roger_Fedex
Sao Paulo (bekend)
Kuiper (bekend)

Kan iemand mij meer vertellen over de nieuwe mensen? Kan wie zijn het bekende etc Smile ?


Ik mis mezelf eigenlijk?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waar moet ik me alleen registreren :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hop, I'm in!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bocaloca Wrote:waar moet ik me alleen registreren :S

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=12191">viewtopic.php?f=3&t=12191</a><!-- l -->
Reply
Direct maar even aanhalen: wanneer zal de deadline voor de AO zijn?

Mij lijkt zondag 24 uur het best, aangezien de partijen om 1 uur beginnen volgens mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Keb me ook ingeschreven.SD zal wel nooit meer met TM beginnen dus probeer ik het maar bij jullie.
Reply
team staat, maar is toch een proefweek right ?
Reply
ja het is een proefweek
Reply
Ik had me toch ook al geregistreerd?
Reply
yep ik heb je account ook geactiveerd.
Reply
Telt Doha niet mee? Ik zie dat toernooi er niet bij staan. Ik neem aan dat deadline morgen 22 uur voor deze testweek is?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
excuus foutje van mij, had doha niet zien staan vanmorgen :oops:

en de deadline zal bijna altijd maandag 22 uur zijn.
Grand slams en TMS'en zijn een uitzondering. Daar zal het streven zondag 24 uur zijn. Alleen als de loting pas heel laat bekend is zal de deadline dan op maandag liggen
Reply
Vos Wrote:Keb me ook ingeschreven.SD zal wel nooit meer met TM beginnen dus probeer ik het maar bij jullie.

Mooi zo, Vos! Welkom en succes.
Reply
FTM 2008: 20 deelnemers
FTM 2009: 27 deelnemers

=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ben nooit de vlotste met zulke dingen (maar meestal wel sneller dan Mist), maar ik heb me uiteraard ook ingeschreven.
Veel succes allemaal!
Reply
Volgens mij kloppen de bedragen van de spelers in Chennai niet. Die gasten zijn relatief veel te goedkoop.
Reply
Bij Chennai staan idd nog de oude waardes. Het is wel ff wennen aan al die duizendjes...
Reply
Nogal ja.. Nadeel is dat ik maar tot een uur of 5/6 internet heb en een team maken redelijk zinloos lijkt. Gelukkig is het slechts een testweek.
Reply
bij mij kloppen de waardes gewoon hoor...tenminste met de waardes die staan op: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/3/en/rankings/entrysystem/default.asp">http://www.atpworldtour.com/3/en/rankin ... efault.asp</a><!-- m -->

Welke waardes kloppen volgens jullie niet dan?
Reply
Bij o.a. Odesnik, RRH en Greul moet de waarde nog x2
Reply
was er net achter ja...atptour had zn website veranderd, waardoor mn scriptje niet helemaal goed meer werkte. Icon_evil

inmiddels is alles weer ok.
Reply
Ik zie trouwens dat ik behoorlijk wat minder budget gekregen heb als de rest. Ik moet het met 12.500 doen. Lijkt me iets te zware handicap.
Reply
En Omyaca heeft 26604 besteed. Kijk, zo kan ik ook winnen. :wink:
Reply
ok gelukkig hebben we dus de eerste week een testweek gemaakt. Zo kunnen we dit soort foutjes opvangen. Hopelijk komen deze niet meer voor aankomende week.
Reply
Overdune Wrote:En Omyaca heeft 26604 besteed. Kijk, zo kan ik ook winnen. :wink:
Haha, ik zag een aantal koopjes staan gistermiddag, die in de loop van de dag dus schrikbarend duurder zijn geworden :wink:
Reply
Andre zal de 1e weekwinnaar van 2009 worden =D>

Nu al meer overwinningen dan in 2008 :8:

Feli bij deze =D>

Raging Bull zal waarschijnlijk de nr. 2 worden =D>

En Buurs nr. 3

(onder voorbehoud)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jezus Andre, wat een team zeg :o =D>

En als Nalbi en Querrey vannacht winnen, pak ik ook nog een medaille volgens mij :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dank jullie. Inderdaad al meer weekoverwinningen dan in heel 2008.
Nieminen is een beetje geluk dat hij in de finale staat (hoewel sterk spelend). Querrey was een last-minute wissel, maar gezien zijn loting kon ik hem niet laten lopen. Del Potro was wel een heel bewuste keuze, ik vind hem (zeker in zulke toernooien) nog niet te duur voor zijn kwaliteiten.
En Nalbandian is een mooie keuze van Ad. Ik vind hem zelf iets te onvoorspelbaar om hem in kleine toernooien te nemen, maar vind het altijd leuk als hij de finale haalt. Van mij mogen het 2 Argentijnse toernooiwinnaars worden.
Reply
Mijn team is nog steeds leeg, dus ik ga ervan uit dat dat zo blijft?
Reply


Forum Jump: